Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Hakiz
Posts: 40392
Joined: 30/07/2015 20:01

#11676 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

mistek wrote: 27/12/2022 16:08
Karta je važeća za taj dan u svim vozilima? Vala, mogli su staviti makar da se može za naredni koristiti. Ako ima ko, daj nek im makar to kaže da unaprijede. Skroz mi je ok da ne možeš odnijeti 100 flaša i dobiti 10 karata, praviti biznis od toga, ali daj da mogu danas reciklirati i imati neku korist sutra od toga, a ne da danas moram odmah koristiti. Skoro nemoguće :D
U Lisabonu "dnevna karta" ne važi za taj dan, nego važi 24 sata od kupnje.

To jeste, ako kartu kupiš u 22 sata 10. 6. ne prestaje važiti 10. 6. u ponoć nego važi do 22 sata 11. 6. I to za sve vidove prevoza (metro, tramvaj, autobus, funikular, čak i lokalni voz za Sintru i Kaskais, to bi bilo kao da dnevna karta Grasa važi do Visokog).

Kada sam posljednji put bio, koštala je 6 eura. Karta za jednu vožnju je koštala 1,4 eura.
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#11677 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

U solunu marka somun
Hakiz
Posts: 40392
Joined: 30/07/2015 20:01

#11678 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Truba wrote: 27/12/2022 17:34 U solunu marka somun
Nije poenta bila u cijeni, nije ni tamo sada koliko je tada bila.

Ali, odnos dnevne i pojedinačne karte je možda interesantan. Trebaš obaviti najmanje 4 vožnje za 24 sata da se dnevna karta isplati.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#11679 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Thorgerson »

tramvajtrojka wrote: 22/12/2022 15:14
Hakiz wrote: 22/12/2022 15:10 Nego, koji je fazon ljude tjerati da mijenjaju "stare" mjesečne karte za nove elektronske kada opet treba otići na isto mjesto na kojem se kupovao kupon da se i te elektronske "napune"?
ti moras kupon dopuniti kako mislis da npr radnicki kupon koristis iako je kartica u pitanju i ona se logicno mora dopunjavati, samo sto sad u ovom prelaznom periodu samo na grasovim prodajnim mjestima mozes nadopuniti kupon a nakon potpune aktivacije sistema bice mogucnost da je dopunis putem mobitela il na trafici kao dopunu za telefon
Sjecam se dobro u srednju isli neko nam pricao dok smo cekali u redu za kupon na -10, da u Zagrebu imaju kartice i samo ih dopune.

Sad imam 38 godina.

Jebem ti sve u kakvoj mi vukojebini zivimo.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#11680 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by sehohari »

Thorgerson wrote: 28/12/2022 02:51
tramvajtrojka wrote: 22/12/2022 15:14

ti moras kupon dopuniti kako mislis da npr radnicki kupon koristis iako je kartica u pitanju i ona se logicno mora dopunjavati, samo sto sad u ovom prelaznom periodu samo na grasovim prodajnim mjestima mozes nadopuniti kupon a nakon potpune aktivacije sistema bice mogucnost da je dopunis putem mobitela il na trafici kao dopunu za telefon
Sjecam se dobro u srednju isli neko nam pricao dok smo cekali u redu za kupon na -10, da u Zagrebu imaju kartice i samo ih dopune.

Sad imam 38 godina.

Jebem ti sve u kakvoj mi vukojebini zivimo.
To sa dopunom i jeste zagrebacki izum, u Njemackoj npr. se jos uvijek moraju kupovati karte. Mislim da je i u ostalim zemljama tako.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#11681 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Thorgerson »

sehohari wrote: 28/12/2022 02:54
Thorgerson wrote: 28/12/2022 02:51
Sjecam se dobro u srednju isli neko nam pricao dok smo cekali u redu za kupon na -10, da u Zagrebu imaju kartice i samo ih dopune.

Sad imam 38 godina.

Jebem ti sve u kakvoj mi vukojebini zivimo.
To sa dopunom i jeste zagrebacki izum, u Njemackoj npr. se jos uvijek moraju kupovati karte. Mislim da je i u ostalim zemljama tako.
Nisam znao to. Cool.
User avatar
Better Man
Posts: 16763
Joined: 01/10/2006 20:10

#11682 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Better Man »

sehohari wrote: 28/12/2022 02:54
Thorgerson wrote: 28/12/2022 02:51
Sjecam se dobro u srednju isli neko nam pricao dok smo cekali u redu za kupon na -10, da u Zagrebu imaju kartice i samo ih dopune.

Sad imam 38 godina.

Jebem ti sve u kakvoj mi vukojebini zivimo.
To sa dopunom i jeste zagrebacki izum, u Njemackoj npr. se jos uvijek moraju kupovati karte. Mislim da je i u ostalim zemljama tako.
Tu dopunu kartica za gradsski saobraćaj London imao još 90-tih godina. Prvu vožnju plaćaš po punoj cijeni, a ostale vožnje u toku dana plaćaš 30% cijene.
irconbih
Posts: 460
Joined: 28/04/2008 19:25
Location: Ilidža

#11683 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by irconbih »

U Norveškoj krajem 90-tih godina imali elektronske kartice. 5-10 vožnji ili mjesečna. Kod vozača sve završavaš. Nemaš karticu, kad kupuješ pojedinačne karte ili mjesečnu, kod njega je dobiješ i on ti odmah dopuni u busu. Kad istekne mjesečna, platiš njemu dok ulaziš, ubaciš u aparat i produži ti je. Kod svakog ulaska u bus, aparat očita karticu i to je to. Opet sve na vrijeme i tačno bilo. :bih:
il dottore
Posts: 1465
Joined: 12/04/2014 20:35

#11684 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by il dottore »

Hakiz wrote: 27/12/2022 17:30
mistek wrote: 27/12/2022 16:08
Karta je važeća za taj dan u svim vozilima? Vala, mogli su staviti makar da se može za naredni koristiti. Ako ima ko, daj nek im makar to kaže da unaprijede. Skroz mi je ok da ne možeš odnijeti 100 flaša i dobiti 10 karata, praviti biznis od toga, ali daj da mogu danas reciklirati i imati neku korist sutra od toga, a ne da danas moram odmah koristiti. Skoro nemoguće :D
U Lisabonu "dnevna karta" ne važi za taj dan, nego važi 24 sata od kupnje.

To jeste, ako kartu kupiš u 22 sata 10. 6. ne prestaje važiti 10. 6. u ponoć nego važi do 22 sata 11. 6. I to za sve vidove prevoza (metro, tramvaj, autobus, funikular, čak i lokalni voz za Sintru i Kaskais, to bi bilo kao da dnevna karta Grasa važi do Visokog).

Kada sam posljednji put bio, koštala je 6 eura. Karta za jednu vožnju je koštala 1,4 eura.
Karta za jednu voznju kosta 1,5 euro.
Postoji kartica koje se plati 0,5 eura i onda se ista dopunjava na automatima. Ta kartica vazi godinu dana. Moze se i kesom i karticom platiti nadopuna na automatima.
Ta se kartica onda ocitava na ulazu u bus, dok se u metrou ocitava na ulazima u metro stanice.
Revizorima pokazes tu karticu i oni je ocitaju nekim aparatima koje nose sa sobom.
Nesto slicno je i u Istanbulu.
U Becu ima pojedinacnu, dnevnu, trodnevnu i sedmicnu kartu. Npr. ova sedmicna vazi od ponedjeljka do ponedjeljka, a ne od trenutka kupovine karte. Takodje se karte kupuju na aparatima
nlt
Posts: 2556
Joined: 18/05/2014 18:02

#11685 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nlt »

Nije bitan podatak koliko košta karta u nekom gradu.
Bitan podatak bi recimo bio da je ta cijena karte određeni % prosječne neto plate na posmatranom području
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#11686 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mistek »

nlt wrote: 28/12/2022 12:50 Nije bitan podatak koliko košta karta u nekom gradu.
Bitan podatak bi recimo bio da je ta cijena karte određeni % prosječne neto plate na posmatranom području
Ma bitan podatak je kakav je gradski saobraćaj. Ne možeš upoređivati Sarajevo i Istanbul, jer usluga nije ni blizu ista. Pa, ni Sarajevo i Zagreb, a kamoli šta drugo.

Ali eto, ako već treba:
- U Zagrebu za prosječnu platu možeš kupiti 1.200-2.100 polusatnih, 276 dnevnih i 22 mjesečne.
- U Beogradu za prosječnu platu možeš kupiti 600-1.000 običnih karti, 360 dnevnih i 30 mjesečnih (zona 1).
- U Skoplju za prosječnu platu možeš kupiti 700 običnih karti, 25 mjesečnih.
- U Sarajevu za prosječnu platu možeš kupiti 700 običnih karti, 24 mjesečne.

Znači, sve je to tu negdje, samo je stvar što naplaćuju isto za drastično različitu uslugu.
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 19419
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#11687 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by teskeredzic_22 »

Hakiz wrote: 27/12/2022 17:35
Truba wrote: 27/12/2022 17:34 U solunu marka somun
Nije poenta bila u cijeni, nije ni tamo sada koliko je tada bila.

Ali, odnos dnevne i pojedinačne karte je možda interesantan. Trebaš obaviti najmanje 4 vožnje za 24 sata da se dnevna karta isplati.
Neko ko živi u Vogošći a radi na Dobrinji i mora (odlazak i povratak).
Svi trče u automobile , doduše s pravom , gradski prevoz osim komercijale je nedovoljan , neudoban i prespor.
Ulaganja , ulaganja , ulaganja u preduzeće koje je srokano u milionske dugove prije 15 godina.
Ulaganja , ulaganja , ulaganja u ljude koji iz gole nužde koriste gradski prevoz , prljaju , uništavaju , razbijaju...

Odakle i kako početi ispočetka pa imati brz i savremen gradski prevoz za nekih 15-20 godina i ljude koji će biti svjesni da to služi dugoročno svima a ne samo njima "od Čvile do Nedžarića oc'am".

Jel tako ?
User avatar
vjeshalica
Posts: 17165
Joined: 31/03/2019 14:56

#11688 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by vjeshalica »

Da bi bilo sta procvalo oko javnog saobracaja nedovoljno je posmatrati samo operatora, vec i druge veoma vazne faktore poput saobracajne infrastrukture. Sta znaci autobuska linija i kako ocekivati neko razumno vrijeme putovanja ako upada u neke guzve i sl?
User avatar
Peacean
Posts: 2637
Joined: 11/09/2017 11:13
Location: Sarajevo

#11689 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Peacean »

Počeli su sa betoniranjem okretaljke na Čengić Vili.
User avatar
Truba
Posts: 81644
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#11690 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

super je što ne moraju kopat 180 cm kao dolje
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10717
Joined: 27/04/2021 22:52

#11692 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by tramvajtrojka »

to ti je kad das metuzalemu od osamdeset godina da odlucuje o necemu :lol: :lol: dobijes ove gluposti koje je navaljao ubio me bog ako se on jednom provozao tramvajem pa bulazni ove gluposti :skoljka: :skoljka:
User avatar
MTV
Posts: 14340
Joined: 21/08/2013 19:39

#11693 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by MTV »

tramvajtrojka wrote: 30/12/2022 09:55
to ti je kad das metuzalemu od osamdeset godina da odlucuje o necemu :lol: :lol: dobijes ove gluposti koje je navaljao ubio me bog ako se on jednom provozao tramvajem pa bulazni ove gluposti :skoljka: :skoljka:
Mozda je samo zamijenio dionice. C Vila Ilidza ili C Vila Bascarsija isto je to 😅

https://radiosarajevo.ba/vijesti/bosna- ... ava/446130
User avatar
nepass1
Posts: 9664
Joined: 06/07/2017 07:35

#11694 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nepass1 »

Kako ih nije stid da se brukaju
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10717
Joined: 27/04/2021 22:52

#11695 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by tramvajtrojka »

MTV wrote: 30/12/2022 10:11
tramvajtrojka wrote: 30/12/2022 09:55

to ti je kad das metuzalemu od osamdeset godina da odlucuje o necemu :lol: :lol: dobijes ove gluposti koje je navaljao ubio me bog ako se on jednom provozao tramvajem pa bulazni ove gluposti :skoljka: :skoljka:
Mozda je samo zamijenio dionice. C Vila Ilidza ili C Vila Bascarsija isto je to 😅

https://radiosarajevo.ba/vijesti/bosna- ... ava/446130
ma pusti dedicu nema pametnijeg posla i sad je pitanje kako je on sa 250 glasova usao u gradsko vijeće :lol: :lol: :lol: , jbt to je polovica jednog malo veceg haustora na alipasinom
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#11696 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

tramvajtrojka wrote: 30/12/2022 10:17 ma pusti dedicu nema pametnijeg posla i sad je pitanje kako je on sa 250 glasova usao u gradsko vijeće , jbt to je polovica jednog malo veceg haustora na alipasinom
Ja ne znam sto je nesta specijalna ova vijest. Vijecnik pitao da neko nesta iskontrolise. Nebitno u sustini. Ovakvih pitanja mali milion.

Gradski vijecnici se biraju iz opcinskih vijeca. Ne znam sta se ocekuje, kakva izlaznost?
neki
Posts: 6684
Joined: 17/02/2005 07:57

#11697 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by neki »

Haris.ba wrote: 30/12/2022 10:23
tramvajtrojka wrote: 30/12/2022 10:17 ma pusti dedicu nema pametnijeg posla i sad je pitanje kako je on sa 250 glasova usao u gradsko vijeće , jbt to je polovica jednog malo veceg haustora na alipasinom
Ja ne znam sto je nesta specijalna ova vijest. Vijecnik pitao da neko nesta iskontrolise. Nebitno u sustini. Ovakvih pitanja mali milion.

Gradski vijecnici se biraju iz opcinskih vijeca. Ne znam sta se ocekuje, kakva izlaznost?
Problem je što se idiotskim inicijativama daje medijska pažnja, a onda se poglup narod upeca na priču, a to vodi znamo čemu..
User avatar
vjeshalica
Posts: 17165
Joined: 31/03/2019 14:56

#11698 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by vjeshalica »

Valjda ima prijem tehnicki pruge da se ispita jel ispravno ili ne a ne da on piskara stari besposlicar
User avatar
Logovan
Posts: 94345
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#11699 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Logovan »

Ja sam se sigurnije osjećao sa starom prugom. A zašto? Zato što sam se navikao na ljuljanje, klackanje, truckanje, moguće izlijetanje van šina, moguće požare i kvarove, tako da sam znao šta me otprilike čeka, pa sam se pripremao prije ulaska u tramvaj. Ovako ne znam šta da očekujem, tako da se ne mogu ni pripremiti.
User avatar
konektovan
Posts: 40519
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#11700 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by konektovan »

Je li ovo lik iz naše stranke??
Post Reply