Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 5583
- Joined: 06/05/2013 23:05
#10651 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
svjetski tender, sve iz vana doslo, sve uradjeno kako i vani rade i onda zavrnu na sarafima. nesto mi nema logike ali poslije izbora kod nas je sve moguce
-
- Posts: 526
- Joined: 27/09/2022 13:50
#10652 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
A gdje je pecat na atestu...
Ne valja...
Ne valja...
- MTV
- Posts: 14343
- Joined: 21/08/2013 19:39
#10653 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Manite se suplje dajte neke slike
-
- Posts: 4598
- Joined: 15/07/2009 12:56
#10654 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jbg ne mogu o detaljima ali govorim nešto u šta sam 100% siguran. Ugrađeni kineski ŽLJ šarafi bez atesta, to se ne smije raditi ni na puno jednostavnijim projektima od ove prugemade_in_sarajevo wrote: ↑03/10/2022 12:47 svjetski tender, sve iz vana doslo, sve uradjeno kako i vani rade i onda zavrnu na sarafima. nesto mi nema logike ali poslije izbora kod nas je sve moguce
- Login77777
- Posts: 8678
- Joined: 18/05/2021 09:11
#10655 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako se za koji dan vrati SDA skida se pruga i montira stara…
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#10656 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.MMM1977 wrote: ↑03/10/2022 11:34 E pošto su prošli izbori, da vam nešto napišem. Nije baš sve tako sjajno kako se piše.
Naime, šta je najvažnije za prugu? Podloga, šine, spoj između ovog dvoga i ona gumena podloška za amortizaciju.
Sve je dobro urađeno osim spoja pruge i podloge. Da bi se tu uštedjelo, korišteni su vijci ŽLJ kategorije kineskog porijekla, bez ikakvih atesta i odobrenja. Tačnije, 98% je takvih a 2% je ispravnih a sa atestima za tih 2% je pokriveno i ostalih 98%.
Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
-
- Posts: 4598
- Joined: 15/07/2009 12:56
#10657 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zatezanje, dotezanje, to nije sporno. Šine se niveliraju na šarafima. I ne mogu kriviti Trojku, robu je nabavio BosmanOptimist wrote: ↑03/10/2022 16:18Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.MMM1977 wrote: ↑03/10/2022 11:34 E pošto su prošli izbori, da vam nešto napišem. Nije baš sve tako sjajno kako se piše.
Naime, šta je najvažnije za prugu? Podloga, šine, spoj između ovog dvoga i ona gumena podloška za amortizaciju.
Sve je dobro urađeno osim spoja pruge i podloge. Da bi se tu uštedjelo, korišteni su vijci ŽLJ kategorije kineskog porijekla, bez ikakvih atesta i odobrenja. Tačnije, 98% je takvih a 2% je ispravnih a sa atestima za tih 2% je pokriveno i ostalih 98%.
Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#10658 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako je tako šta radi nadzor?
Ne vjerujem u to...
Ne vjerujem u to...
-
- Posts: 526
- Joined: 27/09/2022 13:50
#10659 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
E cuj, sarafi problem
Jos kaze, nema atesta
Skim zivim i zrak dijelim...
Jos kaze, nema atesta
Skim zivim i zrak dijelim...
-
- Posts: 4598
- Joined: 15/07/2009 12:56
#10660 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ne razumijem šta je tu smiješno no dobro...Oznaka Tablica wrote: ↑03/10/2022 17:22 E cuj, sarafi problem
Jos kaze, nema atesta
Skim zivim i zrak dijelim...
- konektovan
- Posts: 40591
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#10661 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako je koristen momenAt ključ,..onda sve ok.
-
- Posts: 526
- Joined: 27/09/2022 13:50
#10662 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jesu li podloske stavljali?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#10663 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
jesu federsajbe,vidio sam to .
- mk ultra
- Posts: 19511
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#10664 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ja se nadam i ovo da se ne odvrne dok dedo ide kod nane
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#10665 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ne valja taj plavi ,to je removable,treba crveni permanent
-
- Posts: 40505
- Joined: 30/07/2015 20:01
#10666 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nije problem u tome. Vjerujem da je svaki šaraf pritegnut odgovarajućom silom.Optimist wrote: ↑03/10/2022 16:18Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.MMM1977 wrote: ↑03/10/2022 11:34 E pošto su prošli izbori, da vam nešto napišem. Nije baš sve tako sjajno kako se piše.
Naime, šta je najvažnije za prugu? Podloga, šine, spoj između ovog dvoga i ona gumena podloška za amortizaciju.
Sve je dobro urađeno osim spoja pruge i podloge. Da bi se tu uštedjelo, korišteni su vijci ŽLJ kategorije kineskog porijekla, bez ikakvih atesta i odobrenja. Tačnije, 98% je takvih a 2% je ispravnih a sa atestima za tih 2% je pokriveno i ostalih 98%.
Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
Samo, da li je sam šaraf naravljen od čelika koji u sebi sadrži 1%, 10 % ili 50% nečistoća i šupljina, to je pitanje na koje bi atest odgovorio. I zato jedan šaraf može koštati 1 euro, a drugi istih dimenzija, iste namjene itd može koštati 20 eura.
Pa atestiraš 10 kutija sa 50 komada ovih što koštaju 20 eura po komadu i koji imaju 0,01% nečistoća u materijalu i mogu izdržati slona na lokomotivi, a ostatak od 1.000 kutija sa 50 komada ovih koji koštaju 1 euro po komadu, čiji materijal ima 50% nečistoća pa će ih prejako zatezanje slomiti bez dodatnog udarca ugradiš na osnovu tog atesta.
Značajna ušteda pri izgradnji.
Cijena takvog pristupa se višestruko od uštede plati pri eksploataciji tako izgrađenog. I to ako se ima sreće da nikione bude povrijeđen ili ne pogine.
Last edited by Hakiz on 03/10/2022 22:11, edited 1 time in total.
-
- Posts: 40505
- Joined: 30/07/2015 20:01
#10667 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
bitanga_sa_otesa wrote: ↑03/10/2022 20:56 ne valja taj plavi ,to je removable,treba crveni permanent
Crveno je rješenje
-
- Posts: 40505
- Joined: 30/07/2015 20:01
#10668 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zna čovjek. Uđe u Penny, vidi Fischer šaraf 10x skuplji od Ingco šarafa i kako ne dozvoljava da ga iko levati, kupi Ingco.MMM1977 wrote: ↑03/10/2022 18:10Ne razumijem šta je tu smiješno no dobro...Oznaka Tablica wrote: ↑03/10/2022 17:22 E cuj, sarafi problem
Jos kaze, nema atesta
Skim zivim i zrak dijelim...
I ode praviti ljuljašku za djecu...
-
- Posts: 526
- Joined: 27/09/2022 13:50
#10669 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Hakiz wrote: ↑03/10/2022 22:02Nije problem u tome. Vjerujem da je svaki šaraf pritegnut odgovarajućom silom.Optimist wrote: ↑03/10/2022 16:18
Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.
Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
Samo, da li je sam šaraf naravljen od čelika koji u sebi sadrži 1%, 10 % ili 50% nečistoća i šupljina, to je pitanje na koje bi atest odgovorio. I zato jedan šaraf može koštati 1 euro, a drugi istih dimenzija, iste namjene itd može koštati 20 eura.
Pa atestiraš 10 kutija sa 50 komada ovih što koštaju 20 eura po komadu i koji imaju 0,01% nečistoća u materijalu i mogu izdržati slona na lokomotivi, a ostatak od 1.000 kutija sa 50 komada ovih koji koštaju 1 euro po komadu, čiji materijal ima 50% nečistoća pa će ih prejako zatezanje slomiti bez dodatnog udarca ugradiš na osnovu tog atesta.
Značajna ušteda pri izgradnji.
Cijena takvog pristupa se višestruko od uštede plati pri eksploataciji tako izgrađenog. I to ako se ima sreće da nikione bude povrijeđen ili ne pogine.
Za par dana cemo pricati kako trava ne raste ravnomjerno, jedna travka je zelenija od drugih...
Sljunak koji je u sinama, na jednom mjestu ima vise sljunka nego na drugom...
Raskopat sve... Vracaj kocije
-
- Posts: 521
- Joined: 13/09/2022 07:16
#10670 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
I koliko nečistoća ima u šljunku? Nekoliko zrna ima 0,1% nečistoća dok sva ostala imaju po 50% nečistoća.Oznaka Tablica wrote: ↑04/10/2022 07:58Hakiz wrote: ↑03/10/2022 22:02
Nije problem u tome. Vjerujem da je svaki šaraf pritegnut odgovarajućom silom.
Samo, da li je sam šaraf naravljen od čelika koji u sebi sadrži 1%, 10 % ili 50% nečistoća i šupljina, to je pitanje na koje bi atest odgovorio. I zato jedan šaraf može koštati 1 euro, a drugi istih dimenzija, iste namjene itd može koštati 20 eura.
Pa atestiraš 10 kutija sa 50 komada ovih što koštaju 20 eura po komadu i koji imaju 0,01% nečistoća u materijalu i mogu izdržati slona na lokomotivi, a ostatak od 1.000 kutija sa 50 komada ovih koji koštaju 1 euro po komadu, čiji materijal ima 50% nečistoća pa će ih prejako zatezanje slomiti bez dodatnog udarca ugradiš na osnovu tog atesta.
Značajna ušteda pri izgradnji.
Cijena takvog pristupa se višestruko od uštede plati pri eksploataciji tako izgrađenog. I to ako se ima sreće da nikione bude povrijeđen ili ne pogine.
Za par dana cemo pricati kako trava ne raste ravnomjerno, jedna travka je zelenija od drugih...
Sljunak koji je u sinama, na jednom mjestu ima vise sljunka nego na drugom...
Raskopat sve... Vracaj kocije
- Truba
- Posts: 81728
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#10671 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
prvi put sam se vozio jutros i uranio 45 minuta na poso
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#10672 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kol'ko ce jos tramvaj raditi u fulu.
Dok se ne zavrsi okretaljka na Cvili ili do uspostave nove vlade KS?
Dok se ne zavrsi okretaljka na Cvili ili do uspostave nove vlade KS?
- Truba
- Posts: 81728
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#10673 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
radiće u fulu dok ne krenu raskrsnicu
tada će trebati presjedati dok ne krenu skidati šine
tada će trebati presjedati dok ne krenu skidati šine
-
- Posts: 21680
- Joined: 05/11/2009 11:49
#10674 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ne mogu poceti raditi raskrsnicu dok ne zavrse okretaljku jer u tom slucaju nema tramvaja od Ilidze do Cvile.
- Haris.ba
- Posts: 24825
- Joined: 08/09/2005 20:08
#10675 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zna li iko sto nisu napravili skretanje za Dobrinju iz pravca Ilidze.
Ne znam ni ima li iz pravca grada.
Ne znam ni ima li iz pravca grada.