Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
made_in_sarajevo
Posts: 5583
Joined: 06/05/2013 23:05

#10651 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by made_in_sarajevo »

svjetski tender, sve iz vana doslo, sve uradjeno kako i vani rade i onda zavrnu na sarafima. nesto mi nema logike ali poslije izbora kod nas je sve moguce
Oznaka Tablica
Posts: 526
Joined: 27/09/2022 13:50

#10652 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Oznaka Tablica »

A gdje je pecat na atestu...
Ne valja...
User avatar
MTV
Posts: 14343
Joined: 21/08/2013 19:39

#10653 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by MTV »

Manite se suplje dajte neke slike :mrgreen:
MMM1977
Posts: 4598
Joined: 15/07/2009 12:56

#10654 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by MMM1977 »

made_in_sarajevo wrote: 03/10/2022 12:47 svjetski tender, sve iz vana doslo, sve uradjeno kako i vani rade i onda zavrnu na sarafima. nesto mi nema logike ali poslije izbora kod nas je sve moguce
Jbg ne mogu o detaljima ali govorim nešto u šta sam 100% siguran. Ugrađeni kineski ŽLJ šarafi bez atesta, to se ne smije raditi ni na puno jednostavnijim projektima od ove pruge
User avatar
Login77777
Posts: 8678
Joined: 18/05/2021 09:11

#10655 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Login77777 »

Ako se za koji dan vrati SDA skida se pruga i montira stara… :mrgreen:
User avatar
Optimist
Posts: 13649
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#10656 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Optimist »

MMM1977 wrote: 03/10/2022 11:34 E pošto su prošli izbori, da vam nešto napišem. Nije baš sve tako sjajno kako se piše.

Naime, šta je najvažnije za prugu? Podloga, šine, spoj između ovog dvoga i ona gumena podloška za amortizaciju.

Sve je dobro urađeno osim spoja pruge i podloge. Da bi se tu uštedjelo, korišteni su vijci ŽLJ kategorije kineskog porijekla, bez ikakvih atesta i odobrenja. Tačnije, 98% je takvih a 2% je ispravnih a sa atestima za tih 2% je pokriveno i ostalih 98%.
Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.

Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
MMM1977
Posts: 4598
Joined: 15/07/2009 12:56

#10657 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by MMM1977 »

Optimist wrote: 03/10/2022 16:18
MMM1977 wrote: 03/10/2022 11:34 E pošto su prošli izbori, da vam nešto napišem. Nije baš sve tako sjajno kako se piše.

Naime, šta je najvažnije za prugu? Podloga, šine, spoj između ovog dvoga i ona gumena podloška za amortizaciju.

Sve je dobro urađeno osim spoja pruge i podloge. Da bi se tu uštedjelo, korišteni su vijci ŽLJ kategorije kineskog porijekla, bez ikakvih atesta i odobrenja. Tačnije, 98% je takvih a 2% je ispravnih a sa atestima za tih 2% je pokriveno i ostalih 98%.
Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.

Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
Zatezanje, dotezanje, to nije sporno. Šine se niveliraju na šarafima. I ne mogu kriviti Trojku, robu je nabavio Bosman
nlt
Posts: 2557
Joined: 18/05/2014 18:02

#10658 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nlt »

Ako je tako šta radi nadzor?
Ne vjerujem u to...
Oznaka Tablica
Posts: 526
Joined: 27/09/2022 13:50

#10659 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Oznaka Tablica »

E cuj, sarafi problem :lol: :lol: :lol:

Jos kaze, nema atesta :lol: :lol: :lol:


Skim zivim i zrak dijelim...
MMM1977
Posts: 4598
Joined: 15/07/2009 12:56

#10660 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by MMM1977 »

Oznaka Tablica wrote: 03/10/2022 17:22 E cuj, sarafi problem :lol: :lol: :lol:

Jos kaze, nema atesta :lol: :lol: :lol:


Skim zivim i zrak dijelim...
Ne razumijem šta je tu smiješno no dobro...
User avatar
konektovan
Posts: 40591
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#10661 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by konektovan »

Ako je koristen momenAt ključ,..onda sve ok. :mrgreen:
Oznaka Tablica
Posts: 526
Joined: 27/09/2022 13:50

#10662 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Oznaka Tablica »

Jesu li podloske stavljali? :run:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#10663 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by bitanga_sa_otesa »

jesu federsajbe,vidio sam to .
User avatar
mk ultra
Posts: 19511
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#10664 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mk ultra »

Ja se nadam i ovo da se ne odvrne dok dedo ide kod nane

Image
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#10665 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by bitanga_sa_otesa »

ne valja taj plavi ,to je removable,treba crveni permanent :thumbup:
Hakiz
Posts: 40505
Joined: 30/07/2015 20:01

#10666 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

Optimist wrote: 03/10/2022 16:18
MMM1977 wrote: 03/10/2022 11:34 E pošto su prošli izbori, da vam nešto napišem. Nije baš sve tako sjajno kako se piše.

Naime, šta je najvažnije za prugu? Podloga, šine, spoj između ovog dvoga i ona gumena podloška za amortizaciju.

Sve je dobro urađeno osim spoja pruge i podloge. Da bi se tu uštedjelo, korišteni su vijci ŽLJ kategorije kineskog porijekla, bez ikakvih atesta i odobrenja. Tačnije, 98% je takvih a 2% je ispravnih a sa atestima za tih 2% je pokriveno i ostalih 98%.
Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.

Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
Nije problem u tome. Vjerujem da je svaki šaraf pritegnut odgovarajućom silom.

Samo, da li je sam šaraf naravljen od čelika koji u sebi sadrži 1%, 10 % ili 50% nečistoća i šupljina, to je pitanje na koje bi atest odgovorio. I zato jedan šaraf može koštati 1 euro, a drugi istih dimenzija, iste namjene itd može koštati 20 eura.

Pa atestiraš 10 kutija sa 50 komada ovih što koštaju 20 eura po komadu i koji imaju 0,01% nečistoća u materijalu i mogu izdržati slona na lokomotivi, a ostatak od 1.000 kutija sa 50 komada ovih koji koštaju 1 euro po komadu, čiji materijal ima 50% nečistoća pa će ih prejako zatezanje slomiti bez dodatnog udarca ugradiš na osnovu tog atesta.

Značajna ušteda pri izgradnji.

Cijena takvog pristupa se višestruko od uštede plati pri eksploataciji tako izgrađenog. I to ako se ima sreće da nikione bude povrijeđen ili ne pogine.
Last edited by Hakiz on 03/10/2022 22:11, edited 1 time in total.
Hakiz
Posts: 40505
Joined: 30/07/2015 20:01

#10667 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

bitanga_sa_otesa wrote: 03/10/2022 20:56 ne valja taj plavi ,to je removable,treba crveni permanent :thumbup:
:thumbup:

Crveno je rješenje :wink:
Hakiz
Posts: 40505
Joined: 30/07/2015 20:01

#10668 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

MMM1977 wrote: 03/10/2022 18:10
Oznaka Tablica wrote: 03/10/2022 17:22 E cuj, sarafi problem :lol: :lol: :lol:

Jos kaze, nema atesta :lol: :lol: :lol:


Skim zivim i zrak dijelim...
Ne razumijem šta je tu smiješno no dobro...
Zna čovjek. Uđe u Penny, vidi Fischer šaraf 10x skuplji od Ingco šarafa i kako ne dozvoljava da ga iko levati, kupi Ingco.

I ode praviti ljuljašku za djecu...
Oznaka Tablica
Posts: 526
Joined: 27/09/2022 13:50

#10669 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Oznaka Tablica »

Hakiz wrote: 03/10/2022 22:02
Optimist wrote: 03/10/2022 16:18

Saznat ce se svakako ako bude istina ovo sto pises.

Ono sto znam je da se ne mogu bas svi zatezati do kraja zbog sine koja se isteze i skuplja zbog temperaturnih oscilacija, te sav momenat koji nastaje ostaje u samoj sini. Nema nigdje dilatacije da bi to kompenzovala.
Nije problem u tome. Vjerujem da je svaki šaraf pritegnut odgovarajućom silom.

Samo, da li je sam šaraf naravljen od čelika koji u sebi sadrži 1%, 10 % ili 50% nečistoća i šupljina, to je pitanje na koje bi atest odgovorio. I zato jedan šaraf može koštati 1 euro, a drugi istih dimenzija, iste namjene itd može koštati 20 eura.

Pa atestiraš 10 kutija sa 50 komada ovih što koštaju 20 eura po komadu i koji imaju 0,01% nečistoća u materijalu i mogu izdržati slona na lokomotivi, a ostatak od 1.000 kutija sa 50 komada ovih koji koštaju 1 euro po komadu, čiji materijal ima 50% nečistoća pa će ih prejako zatezanje slomiti bez dodatnog udarca ugradiš na osnovu tog atesta.

Značajna ušteda pri izgradnji.

Cijena takvog pristupa se višestruko od uštede plati pri eksploataciji tako izgrađenog. I to ako se ima sreće da nikione bude povrijeđen ili ne pogine.
:lol: :lol:

Za par dana cemo pricati kako trava ne raste ravnomjerno, jedna travka je zelenija od drugih...
Sljunak koji je u sinama, na jednom mjestu ima vise sljunka nego na drugom...
Raskopat sve... Vracaj kocije
Proosvjetni_uhljeb
Posts: 521
Joined: 13/09/2022 07:16

#10670 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Proosvjetni_uhljeb »

Oznaka Tablica wrote: 04/10/2022 07:58
Hakiz wrote: 03/10/2022 22:02

Nije problem u tome. Vjerujem da je svaki šaraf pritegnut odgovarajućom silom.

Samo, da li je sam šaraf naravljen od čelika koji u sebi sadrži 1%, 10 % ili 50% nečistoća i šupljina, to je pitanje na koje bi atest odgovorio. I zato jedan šaraf može koštati 1 euro, a drugi istih dimenzija, iste namjene itd može koštati 20 eura.

Pa atestiraš 10 kutija sa 50 komada ovih što koštaju 20 eura po komadu i koji imaju 0,01% nečistoća u materijalu i mogu izdržati slona na lokomotivi, a ostatak od 1.000 kutija sa 50 komada ovih koji koštaju 1 euro po komadu, čiji materijal ima 50% nečistoća pa će ih prejako zatezanje slomiti bez dodatnog udarca ugradiš na osnovu tog atesta.

Značajna ušteda pri izgradnji.

Cijena takvog pristupa se višestruko od uštede plati pri eksploataciji tako izgrađenog. I to ako se ima sreće da nikione bude povrijeđen ili ne pogine.
:lol: :lol:

Za par dana cemo pricati kako trava ne raste ravnomjerno, jedna travka je zelenija od drugih...
Sljunak koji je u sinama, na jednom mjestu ima vise sljunka nego na drugom...
Raskopat sve... Vracaj kocije
I koliko nečistoća ima u šljunku? Nekoliko zrna ima 0,1% nečistoća dok sva ostala imaju po 50% nečistoća.
User avatar
Truba
Posts: 81728
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#10671 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

prvi put sam se vozio jutros i uranio 45 minuta na poso :roll:
NediM17
Posts: 21680
Joined: 05/11/2009 11:49

#10672 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

Kol'ko ce jos tramvaj raditi u fulu.
Dok se ne zavrsi okretaljka na Cvili ili do uspostave nove vlade KS?
User avatar
Truba
Posts: 81728
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#10673 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

radiće u fulu dok ne krenu raskrsnicu
tada će trebati presjedati dok ne krenu skidati šine
NediM17
Posts: 21680
Joined: 05/11/2009 11:49

#10674 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

Ne mogu poceti raditi raskrsnicu dok ne zavrse okretaljku jer u tom slucaju nema tramvaja od Ilidze do Cvile.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24825
Joined: 08/09/2005 20:08

#10675 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

Zna li iko sto nisu napravili skretanje za Dobrinju iz pravca Ilidze.
Ne znam ni ima li iz pravca grada.
Post Reply