Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
El_comadante
Posts: 7862
Joined: 10/05/2007 13:38
Location: Sarajevo

#151 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by El_comadante »

dobro je poredjenje sa Moskvom i Istanbulom, jer ako oni u gradu od nekoliko miliona mogu riješiti problem gradskog prevoza onda je to u Sarajevu još lakše ili bi trebalo lakše i jednostavnije riješiti. kako bi iskomplikovali da imamo i metro.
DonieBrasco
Posts: 15046
Joined: 31/08/2016 16:09

#152 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by DonieBrasco »

London ga jos rijesva, jos kopaju kilometre i kilometre metroa, povrsinske vozove također pruge se sire kilometrima, da ne pricamo kako centrom grada samo autobusi na struju idu.
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#153 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by seoBIH »

studiorum_tuzlaensis wrote: 21/09/2021 15:25 Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici.
:lol: :lol: :lol: aj stručnjaka, nevjerovatno. :bih:
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#154 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mistek »

thekupus wrote: 21/09/2021 14:47
mistek wrote: 21/09/2021 14:44 Karta od 2KM je preskupa. Bilo bi zanimljivo vidjeti presjek cijene karte gradskog saobraćaja po gradovima i prosječnih plata recimo.
Zavisi, za relaciju ilidža - baščaršija nije puno ni 3 KM, ali za 3 stanice je previše. Nadam se da će uvesti neke polusatne ili satne karte, to bi bio pun pogodak.
Ma puno je vala za duplu tu relaciju. Po meni, previše se priča o tome "ne može jedna i deset stanica biti isto". U 90% Evrope gdje sam bio je tako. Postoje vremenski ograničene karte, i to je ok, ali to opet ne čini razliku jedna stanica ili deset, to je više napravljeno radi presjedanja. Sistem koji je najjednostavnije slijediti je Istanbul, gdje ulaskom na stanicu provlačiš kartu i nema nikakvih kontrolora. Ako imaš presjedanje, imaš i popust i ćao. Postaviš ljude da kontrolišu ulazak na stanice i to je sve. Karta tamo, kao što neko navede, oko 0,80KM, s popustom čak pri presjedanju. U Beogradu su karte oko 1,50KM meščini, u Zagrebu nešto skuplje. U Pragu je karta preko 2KM za pola sata, što je dosta skupo, ali recimo godišnja je 120KM :) U Budimpešti isto oko 2KM. U Atini je bila 1,2 eura prije par godina, a za studente, penzionere i slične kategorije pola od toga. U Ljubljani je 1,30 eura, a u Bukureštu sa kartom koja košta 1 euro imaš mogućnost napraviti dvije vožnje, a imaš i dnevnu kartu koja košta nešto mizerno baš, ispod 2 eura. :-D U Skoplju je javni prijevoz užasan, nije za poređenja, ali i tamo bus karta košta 1KM odnosno 2KM da presjedaš koliko ti je ćejf :-D

Karta za jednu vožnju, neka normalna, do pola sata ili kako god da se definiše, treba biti 1KM. Samo to može poticajno djelovati na javni gradski prijevoz. Pored toga se mogu skontati i ovi popusti, karte za više vožnji, vremenski duže i sl. Ali, sve to ima smisla kada vozni red bude poštovan i kada čovjek bude sa sigurnošću znao da će dočekati taj tramvaj/bus/trolu, a da u po frke neće biti "nestalo struje", "auto na cesti", "vodovod kopa" i sl.
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#155 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Haris.ba wrote: 21/09/2021 17:08 Kakav ba sekuritas? Treba li sekuritas centrotransu npr. Bez ikakvih problema odes u Zagreb i placas u bukvalno istom tramvaju ko u Sarajevu bez problema. Niti pricas o cijeni karte, niti o stanicama, niti o....platis i vozis se.
Za to treba rebranding firme i sklanjanje krezavih spodoba sa stomacinama
Treba promjena svijesti da je novi gras...poluprivatna firma...ili poludrzavna...nije Nase Niti ZAJEDNICKO
Neho firma za pruzanje usluga
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5924
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#156 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by studiorum_tuzlaensis »

seoBIH wrote: 21/09/2021 17:15
studiorum_tuzlaensis wrote: 21/09/2021 15:25 Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici.
:lol: :lol: :lol: aj stručnjaka, nevjerovatno. :bih:
Obrazloži šta je pogrešno, kvazipravniče.

Stoji čovjek na ulazu u tramvaj i kontroliše karte. Ujedno ih i prodaje na mini POS uređaju. Veoma raširen način naplate karata.
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 21/09/2021 18:19, edited 1 time in total.
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#157 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Podrzavam 300 al da bude ravnopravno zastupljeno svih nacija ida ljudi imaju drzavljanstvo :mrgreen:
User avatar
mk ultra
Posts: 19132
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#158 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mk ultra »

Pa kad je Gras u pitanju vjerovatno ce se taj dio morati outsource za neki procenat

Utjerivaci dugova na malo :mrgreen:
Dimu1927
Posts: 3955
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#159 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Dimu1927 »

seoBIH wrote: 21/09/2021 17:15
studiorum_tuzlaensis wrote: 21/09/2021 15:25 Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici.
:lol: :lol: :lol: aj stručnjaka, nevjerovatno. :bih:
i da naplacuju odmah na stanicama

onda za mjesec dana, 100 od tih 300 bi imali odstampane svoje karte i tako ubirali pare umjesto grasa

razradjen sistem odavno u zoi 84 na prodaji karata za skijanje :D
User avatar
seoBIH
Posts: 8414
Joined: 22/03/2003 00:00

#160 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by seoBIH »

ma pusti frajera, lupi kao vecina strucnjaka...

300 ljudi x 1500KM = 450k mjesecno samo za tzv. revizore he he he
The BEN10
Posts: 7557
Joined: 19/09/2011 09:03

#161 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by The BEN10 »

Black swan wrote: 21/09/2021 17:50
Haris.ba wrote: 21/09/2021 17:08 Kakav ba sekuritas? Treba li sekuritas centrotransu npr. Bez ikakvih problema odes u Zagreb i placas u bukvalno istom tramvaju ko u Sarajevu bez problema. Niti pricas o cijeni karte, niti o stanicama, niti o....platis i vozis se.
Za to treba rebranding firme i sklanjanje krezavih spodoba sa stomacinama
Treba promjena svijesti da je novi gras...poluprivatna firma...ili poludrzavna...nije Nase Niti ZAJEDNICKO
Neho firma za pruzanje usluga
:thumbup:
User avatar
Vitezanin
Posts: 3778
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#162 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Vitezanin »

Ljudi ne kontaju koliko neke vizualne stvari utječu na mišljenje o prijevozniku. Obuci revizore lijepo, nađi mlađe ljude, prođi s njima dva treninga o komunikaciji s putnicima pa ćete vidjeti kako se stvari mijenjaju. Bio sam u Portugalu nedavno, revizori ne izgledaju kao da imaju više od 30-35 (pa i manje) godina, obučeni u nekakva siva odijela, sređeni i nisu masni :D , odmah ih doživiš ozbiljno i prije nego ti se obrate. Sve se može.
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#163 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

kad ti čovjeka izravno s njive dovedeš u grad u gras, a kuću je garant nelegalno izgradio na padinskim dijelovima favela
ne može on ženi koja moli da otvori vrata reći oprostite ne može po pravilima
nego mora se sjetiti prijašnjeg života i reći porani da ne kasniš na posao kobilo :D


mi zavidimo grasovcima
a jedan mjesec sam glumio menadzera za izdavanje 1 stana :D
kakvi grasovci dolaze jadni oni... ispijeni, nesređeni životi, ustaju u 4, ti vidiš da su oni umorni... to je grasov segment koji radi ( vozači majstori)
ostali su pakaši sa stomačinama
nlt
Posts: 2548
Joined: 18/05/2014 18:02

#164 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nlt »

Nikad ovdje Nece biti neki normalan prevoz kao u normalnim državama Evrope. To ce uvijek naginjati prema afričkim standardima kako života, tako i gradskog prevoza
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#165 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

ma ide naprijed... prije su se tukli kad jedna linija ode grasu
sad šute :D
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#166 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Po gradu hodaju grupe Kineza muškaraca, pretpostavljam da kreće sljedeća faza radova?
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#167 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by drndalo »

Image
User avatar
Logovan
Posts: 94101
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#168 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Logovan »

Danas sam vidio dvojicu radnika. :lol:
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#169 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by foxlife »

pa ovi sa slike da dodju moci ce prugu kompletnu otvoriti do nove godine kako rade :D
Naslovnica
Posts: 27537
Joined: 20/03/2013 15:38

#170 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Naslovnica »

Jutros rijamu reguliše saobraćaj u Nedžarićima.
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#171 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

na stupu je to normala
inace bi kolaps nastao
dobro su se sjetili
User avatar
mk ultra
Posts: 19132
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#172 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mk ultra »

od 1 do 7.10 su nacionalni dani kine, tad nijedan kinez ne radi :mrgreen:
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4345
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#173 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by VladaFBiH »

mk ultra wrote: 05/10/2021 12:36 od 1 do 7.10 su nacionalni dani kine, tad nijedan kinez ne radi :mrgreen:
imaju više neradnih dana nego mi :(
User avatar
mk ultra
Posts: 19132
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#174 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mk ultra »

VladaFBiH wrote: 05/10/2021 14:26
mk ultra wrote: 05/10/2021 12:36 od 1 do 7.10 su nacionalni dani kine, tad nijedan kinez ne radi :mrgreen:
imaju više neradnih dana nego mi :(
baš sinoć sa jednim kinezom pričam, ne na kineskom :mrgreen:
imaju i za prvi maj isto od petka do petka najmanje
kineska nova isti fazon

kad su ovi dani kine, džabe autoput
kaže ko god ima auto ide na more, gužva bude :lol:
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#175 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by foxlife »

Zato urade vise za pola godine nego mi za 5 godina
Ma kakvih 5 25 godina
Post Reply