Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Truba
Posts: 81020
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#126 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Nesto vare na stubovima
deda_jr
Posts: 230
Joined: 10/11/2011 13:32

#127 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by deda_jr »

Black swan wrote: 21/09/2021 13:59 Nesto vare na stubovima
Hoće li se raditi nešto na naponskoj mreži ili je ona dobra?
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#128 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

Tesla Edison wrote: 20/09/2021 09:46 Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....

Opštinama dati u nadležnost autobuski i minibuski saobraćaj, neka ga organizuju onako kako oni misle da treba i to je to.


Sve ovo što si naveo je na pragu realizacije, koliko sam ja upoznat. Samo ne znam za cijenu karte kako planiraju diferencirati između 1 i 10 stanica vožnje. Kartice su spremne, videonadzor u većini vozila uveden (sva nova vozila će ga isto imati), GPS praćenje isto...


Btw sjedim danas pored trase trolejbusa za Jezero, i pratim malo vozila. Oni crveni trolejbusi za koje SDA tvrdi da su otpad i vrijede 10000 po vozilu, su daleko najbolji od svih koji prolaze.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#129 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mistek »

Karta od 2KM je preskupa. Bilo bi zanimljivo vidjeti presjek cijene karte gradskog saobraćaja po gradovima i prosječnih plata recimo.
User avatar
thekupus
Posts: 6773
Joined: 25/06/2011 22:38

#130 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

mistek wrote: 21/09/2021 14:44 Karta od 2KM je preskupa. Bilo bi zanimljivo vidjeti presjek cijene karte gradskog saobraćaja po gradovima i prosječnih plata recimo.
Zavisi, za relaciju ilidža - baščaršija nije puno ni 3 KM, ali za 3 stanice je previše. Nadam se da će uvesti neke polusatne ili satne karte, to bi bio pun pogodak.
nlt
Posts: 2548
Joined: 18/05/2014 18:02

#131 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nlt »

Pa ako budu elektronske karte, uplatis xyz iznos i provlacis. Uđeš provuces, izađeš provuces. Obračuna, skine iznos i Goodbye
User avatar
spree
Posts: 7856
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#132 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by spree »

u teoriji odlicno, dok u praksi katastrofa. udje na jednoj stanici, a vec na drugoj provuce kao da je izasao, a onda se vozi do ilidze.
User avatar
holowey
Posts: 8407
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#133 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by holowey »

spree wrote: 21/09/2021 14:54 u teoriji odlicno, dok u praksi katastrofa. udje na jednoj stanici, a vec na drugoj provuce kao da je izasao, a onda se vozi do ilidze.
provuce na izlazu sa stanice a onda shipak izaci na ilidzi
User avatar
malwarebyte
Posts: 681
Joined: 10/12/2012 17:33

#134 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 2 times in total.
User avatar
mk ultra
Posts: 19130
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#135 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mk ultra »

malwarebyte wrote: 21/09/2021 15:09
thekupus wrote: 21/09/2021 14:47

Zavisi, za relaciju ilidža - baščaršija nije puno ni 3 KM, ali za 3 stanice je previše. Nadam se da će uvesti neke polusatne ili satne karte, to bi bio pun pogodak.
Kako nije puno, Moskva onolika 0.80kpf vožnja, išao ti jednu ili dvadeset stanica. Naplati ti toliko pa ti izlazi gdje trebaš. A kolika je Moskva a koliko Sarajevo.
Koliko je struja i energija u moskvi koliko ovdje
Jos bitnije, koliko se ljudi preveze dnevno u SA a koliko u Moskvi
User avatar
ElRe
Posts: 10585
Joined: 12/12/2011 11:28

#136 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by ElRe »

malwarebyte wrote: 21/09/2021 15:09
Kako nije puno, Moskva onolika 0.80kpf vožnja, išao ti jednu ili dvadeset stanica. Naplati ti toliko pa ti izlazi gdje trebaš. A kolika je Moskva a koliko Sarajevo.
Istanbul takodje, 40ak centi.
User avatar
malwarebyte
Posts: 681
Joined: 10/12/2012 17:33

#137 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5924
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#138 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by studiorum_tuzlaensis »

najviše volim ova poređenja MEGAPOLISA od 20 miliona i prkna od frtalj miliona. 8)
User avatar
ElRe
Posts: 10585
Joined: 12/12/2011 11:28

#139 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by ElRe »

Megapolisi imaju i metroe (pa izgradnja i održavanje metro mreže), tramvaje, kombije, žičare, brodove... Za sve je ista cijena.

Treba napraviti što više stanica sa kontrolisanim ulazom i/ili izlazom iz vozila i na taj način će se povećati stepen naplate vožnji.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5924
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#140 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by studiorum_tuzlaensis »

Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici. Ovdje se izmišlja topla voda o naplati. GRAS je socijalni i politčki problem širokog opsega, a ustvari najmanje problem putne infrastrukture.

Nek je karta marka, i nek je svako mora platiti, firma bi garantujem stala na noge za godinu dana.
User avatar
malwarebyte
Posts: 681
Joined: 10/12/2012 17:33

#141 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
User avatar
malwarebyte
Posts: 681
Joined: 10/12/2012 17:33

#142 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
User avatar
mk ultra
Posts: 19130
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#143 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mk ultra »

Ne mozes kazniti nekoga kome dajđin jaran radi u Grasu :lol:

To je problem veci od Grasa.
User avatar
malwarebyte
Posts: 681
Joined: 10/12/2012 17:33

#144 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by malwarebyte »

---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#145 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

malwarebyte wrote: 21/09/2021 15:34
mk ultra wrote: 21/09/2021 15:30 Ne mozes kazniti nekoga kome dajđin jaran radi u Grasu :lol:

To je problem veci od Grasa.
Ovo je problem cijele države. Doći će i to jednog dana na dnevni red (nadam se :D :D )
Vrana vrani oči ne vadi.

Ako to bude, jednog dana će doktor, policajac, advokat, profesor, službenik, sudija božesačuvajisakloni itd prijaviti kolegu zbog nekog prekršaja, mita, krivičnog djela, mobinga, nesavjesnog rada u službi itd.

To se ne smije dozvoliti.
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#146 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by nosara »

Ljudi ce placati kad usluga bude ljudska, Cisto, redovno, bez guzve. Znaci nikad.
User avatar
Truba
Posts: 81020
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#147 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

deda_jr wrote: 21/09/2021 14:05
Black swan wrote: 21/09/2021 13:59 Nesto vare na stubovima
Hoće li se raditi nešto na naponskoj mreži ili je ona dobra?
Neko je napisao da je dobra
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#148 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by drndalo »

malwarebyte wrote: 21/09/2021 15:26
studiorum_tuzlaensis wrote: 21/09/2021 15:19 najviše volim ova poređenja MEGAPOLISA od 20 miliona i prkna od frtalj miliona. 8)
Nije nikakvo poređenje, nego govorim da se treba ugledati na njih i praktikovati njihovu politiku.
Mi sa frtalj miliona ne možemo napraviti da rade tramvaj, trola i autobus na isti način, da se koristi jedan te isti sistem naplate i sl. iako je puno lakše iskordinisati sve to.
Kada megapolisi mogu sa toliko stanovnika plus turisti zašto ne bi mogli i mi krenuti njihovim stopama
Nije NE MOZEMO. NECEMO !
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#149 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by drndalo »

mk ultra wrote: 21/09/2021 15:30 Ne mozes kazniti nekoga kome dajđin jaran radi u Grasu :lol:

To je problem veci od Grasa.
Naravno da mozes... Npr. mogla bi Securitas agencija imati kontrolore sa el. citacima... I sta citac kaze "piip", to ti je. Nema ici gdje hoces, ima ili cekati policiju ili naplatiti kaznenu kartu od 50 KM za necekanje... Cekanje podrazumijeva Sudiju za prekrsaje, pa to ispadne 1/2 dana gubitka u stanici, plus kaznu, plus troskove suda... A "Securitas-u" vezati % koji pokaze el. citac kao osnova zabiljezenih nemanja karata. Da se ne bi desavalo da oni pustaju koga hoce... Pa ako bi se to njima odrazavalo na plate, ne bi bilo miloklizni...
User avatar
Haris.ba
Posts: 24169
Joined: 08/09/2005 20:08

#150 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

Kakav ba sekuritas? Treba li sekuritas centrotransu npr. Bez ikakvih problema odes u Zagreb i placas u bukvalno istom tramvaju ko u Sarajevu bez problema. Niti pricas o cijeni karte, niti o stanicama, niti o....platis i vozis se.
Post Reply