Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 7917
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#151 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
dobro je poredjenje sa Moskvom i Istanbulom, jer ako oni u gradu od nekoliko miliona mogu riješiti problem gradskog prevoza onda je to u Sarajevu još lakše ili bi trebalo lakše i jednostavnije riješiti. kako bi iskomplikovali da imamo i metro.
-
- Posts: 15391
- Joined: 31/08/2016 16:09
#152 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
London ga jos rijesva, jos kopaju kilometre i kilometre metroa, povrsinske vozove također pruge se sire kilometrima, da ne pricamo kako centrom grada samo autobusi na struju idu.
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#153 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
aj stručnjaka, nevjerovatno.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑21/09/2021 15:25 Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici.
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#154 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ma puno je vala za duplu tu relaciju. Po meni, previše se priča o tome "ne može jedna i deset stanica biti isto". U 90% Evrope gdje sam bio je tako. Postoje vremenski ograničene karte, i to je ok, ali to opet ne čini razliku jedna stanica ili deset, to je više napravljeno radi presjedanja. Sistem koji je najjednostavnije slijediti je Istanbul, gdje ulaskom na stanicu provlačiš kartu i nema nikakvih kontrolora. Ako imaš presjedanje, imaš i popust i ćao. Postaviš ljude da kontrolišu ulazak na stanice i to je sve. Karta tamo, kao što neko navede, oko 0,80KM, s popustom čak pri presjedanju. U Beogradu su karte oko 1,50KM meščini, u Zagrebu nešto skuplje. U Pragu je karta preko 2KM za pola sata, što je dosta skupo, ali recimo godišnja je 120KM U Budimpešti isto oko 2KM. U Atini je bila 1,2 eura prije par godina, a za studente, penzionere i slične kategorije pola od toga. U Ljubljani je 1,30 eura, a u Bukureštu sa kartom koja košta 1 euro imaš mogućnost napraviti dvije vožnje, a imaš i dnevnu kartu koja košta nešto mizerno baš, ispod 2 eura. U Skoplju je javni prijevoz užasan, nije za poređenja, ali i tamo bus karta košta 1KM odnosno 2KM da presjedaš koliko ti je ćejf
Karta za jednu vožnju, neka normalna, do pola sata ili kako god da se definiše, treba biti 1KM. Samo to može poticajno djelovati na javni gradski prijevoz. Pored toga se mogu skontati i ovi popusti, karte za više vožnji, vremenski duže i sl. Ali, sve to ima smisla kada vozni red bude poštovan i kada čovjek bude sa sigurnošću znao da će dočekati taj tramvaj/bus/trolu, a da u po frke neće biti "nestalo struje", "auto na cesti", "vodovod kopa" i sl.
- Truba
- Posts: 81636
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#155 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Za to treba rebranding firme i sklanjanje krezavih spodoba sa stomacinama
Treba promjena svijesti da je novi gras...poluprivatna firma...ili poludrzavna...nije Nase Niti ZAJEDNICKO
Neho firma za pruzanje usluga
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5949
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#156 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Obrazloži šta je pogrešno, kvazipravniče.seoBIH wrote: ↑21/09/2021 17:15aj stručnjaka, nevjerovatno.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑21/09/2021 15:25 Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici.
Stoji čovjek na ulazu u tramvaj i kontroliše karte. Ujedno ih i prodaje na mini POS uređaju. Veoma raširen način naplate karata.
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 21/09/2021 18:19, edited 1 time in total.
- Truba
- Posts: 81636
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#157 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Podrzavam 300 al da bude ravnopravno zastupljeno svih nacija ida ljudi imaju drzavljanstvo
- mk ultra
- Posts: 19465
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#158 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa kad je Gras u pitanju vjerovatno ce se taj dio morati outsource za neki procenat
Utjerivaci dugova na malo
Utjerivaci dugova na malo
-
- Posts: 3974
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#159 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
i da naplacuju odmah na stanicamaseoBIH wrote: ↑21/09/2021 17:15aj stručnjaka, nevjerovatno.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑21/09/2021 15:25 Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici.
onda za mjesec dana, 100 od tih 300 bi imali odstampane svoje karte i tako ubirali pare umjesto grasa
razradjen sistem odavno u zoi 84 na prodaji karata za skijanje
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#160 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ma pusti frajera, lupi kao vecina strucnjaka...
300 ljudi x 1500KM = 450k mjesecno samo za tzv. revizore he he he
300 ljudi x 1500KM = 450k mjesecno samo za tzv. revizore he he he
-
- Posts: 7563
- Joined: 19/09/2011 09:03
#161 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Black swan wrote: ↑21/09/2021 17:50Za to treba rebranding firme i sklanjanje krezavih spodoba sa stomacinama
Treba promjena svijesti da je novi gras...poluprivatna firma...ili poludrzavna...nije Nase Niti ZAJEDNICKO
Neho firma za pruzanje usluga
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#162 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ljudi ne kontaju koliko neke vizualne stvari utječu na mišljenje o prijevozniku. Obuci revizore lijepo, nađi mlađe ljude, prođi s njima dva treninga o komunikaciji s putnicima pa ćete vidjeti kako se stvari mijenjaju. Bio sam u Portugalu nedavno, revizori ne izgledaju kao da imaju više od 30-35 (pa i manje) godina, obučeni u nekakva siva odijela, sređeni i nisu masni , odmah ih doživiš ozbiljno i prije nego ti se obrate. Sve se može.
- Truba
- Posts: 81636
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#163 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
kad ti čovjeka izravno s njive dovedeš u grad u gras, a kuću je garant nelegalno izgradio na padinskim dijelovima favela
ne može on ženi koja moli da otvori vrata reći oprostite ne može po pravilima
nego mora se sjetiti prijašnjeg života i reći porani da ne kasniš na posao kobilo
mi zavidimo grasovcima
a jedan mjesec sam glumio menadzera za izdavanje 1 stana
kakvi grasovci dolaze jadni oni... ispijeni, nesređeni životi, ustaju u 4, ti vidiš da su oni umorni... to je grasov segment koji radi ( vozači majstori)
ostali su pakaši sa stomačinama
ne može on ženi koja moli da otvori vrata reći oprostite ne može po pravilima
nego mora se sjetiti prijašnjeg života i reći porani da ne kasniš na posao kobilo
mi zavidimo grasovcima
a jedan mjesec sam glumio menadzera za izdavanje 1 stana
kakvi grasovci dolaze jadni oni... ispijeni, nesređeni životi, ustaju u 4, ti vidiš da su oni umorni... to je grasov segment koji radi ( vozači majstori)
ostali su pakaši sa stomačinama
-
- Posts: 2556
- Joined: 18/05/2014 18:02
#164 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nikad ovdje Nece biti neki normalan prevoz kao u normalnim državama Evrope. To ce uvijek naginjati prema afričkim standardima kako života, tako i gradskog prevoza
- Truba
- Posts: 81636
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#165 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ma ide naprijed... prije su se tukli kad jedna linija ode grasu
sad šute
sad šute
- thekupus
- Posts: 6808
- Joined: 25/06/2011 22:38
#166 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Po gradu hodaju grupe Kineza muškaraca, pretpostavljam da kreće sljedeća faza radova?
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
- Logovan
- Posts: 94335
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#168 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Danas sam vidio dvojicu radnika.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#169 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
pa ovi sa slike da dodju moci ce prugu kompletnu otvoriti do nove godine kako rade
-
- Posts: 27866
- Joined: 20/03/2013 15:38
#170 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jutros rijamu reguliše saobraćaj u Nedžarićima.
- Truba
- Posts: 81636
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#171 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
na stupu je to normala
inace bi kolaps nastao
dobro su se sjetili
inace bi kolaps nastao
dobro su se sjetili
- mk ultra
- Posts: 19465
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#172 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
od 1 do 7.10 su nacionalni dani kine, tad nijedan kinez ne radi
- VladaFBiH
- Posts: 4443
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
- mk ultra
- Posts: 19465
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#174 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
baš sinoć sa jednim kinezom pričam, ne na kineskom
imaju i za prvi maj isto od petka do petka najmanje
kineska nova isti fazon
kad su ovi dani kine, džabe autoput
kaže ko god ima auto ide na more, gužva bude
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#175 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zato urade vise za pola godine nego mi za 5 godina
Ma kakvih 5 25 godina
Ma kakvih 5 25 godina