jutros gledam navukli asfalt preko sljunka, vjerovatno radi kamiona jer je prometna raskrsnica pa bi sljunak brzo propao
Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 5583
- Joined: 06/05/2013 23:05
#4251 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
a nasi nece tramvajsku prugu zavrsiti gdje se svakim danom sve vise napredak, svi radovi vidljivi golim okom?
-
- Posts: 306
- Joined: 12/02/2013 10:57
#4252 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako sam dobro vidio jucer u prolazu, raskrsnicu kod RTV doma su poceli djelimicno da kopaju.
- tramvajtrojka
- Posts: 10748
- Joined: 27/04/2021 22:52
#4253 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
https://nova.rs/vesti/biznis/slucaj-met ... -do-nigde/
nemoj bogati da spominjes beogradski metro zadnjih 50 godina ubleha za ublehom u vezi njega
ovo je tema o rekonstrukciji pruge i neka tako ostane a ne o srbijanskim predizbornim obecanjima
- teskeredzic_22
- Posts: 19511
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45496
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#4255 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
gora je bila na alipašinu.
-
- Posts: 304
- Joined: 18/10/2021 21:15
#4256 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jutros vidim poredane pored pruge neke cijevi velikog promjera kod okretaljke u Nedžarićima gdje su već šine poredane. Zna li neko za šta bi mogle služiti?
- Laplace
- Posts: 10385
- Joined: 19/11/2012 18:37
#4257 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Hoće, čim krene sa proizvodnjom letećih autobusa. Novac će obezbijediti od prodaje svinjskih papaka Kinezima jer je pitanje trenutka kad će im EU zavrnuti pipu zbog Vučićevog sjedenja na dvije stolice. To bismo mi mogli iskioristiti za lakše dobijanje donacija i projekata iz EU fondova pa možda u budućnosti počne gradnja tramvajskih linija ka Vogošći npr.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45496
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#4258 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Okanite se beogradskog metroa i držite se teme.Laplace wrote: ↑23/06/2022 08:32Hoće, čim krene sa proizvodnjom letećih autobusa. Novac će obezbijediti od prodaje svinjskih papaka Kinezima jer je pitanje trenutka kad će im EU zavrnuti pipu zbog Vučićevog sjedenja na dvije stolice. To bismo mi mogli iskioristiti za lakše dobijanje donacija i projekata iz EU fondova pa možda u budućnosti počne gradnja tramvajskih linija ka Vogošći npr.
- Laplace
- Posts: 10385
- Joined: 19/11/2012 18:37
#4259 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ali...tramvajtrojka wrote: ↑23/06/2022 07:55https://nova.rs/vesti/biznis/slucaj-met ... -do-nigde/
nemoj bogati da spominjes beogradski metro zadnjih 50 godina ubleha za ublehom u vezi njega
ovo je tema o rekonstrukciji pruge i neka tako ostane a ne o srbijanskim predizbornim obecanjima
On je u tom periodu više puta ponovio da će svi radovi na metrou početi 2020. godine, a prva linija krenuti krajem 2021. godine.
Siniša Mali je godinu dana pre toga, sa mesta gradonačenika Beograda obećao da će gradnja početi krajem 2019. ili početkom 2020. godine.
Na taj način je pomerio datum koji se sam zadao u oktobru 2014. godine, kada je Beograđane uveravao da će sve početi 2016. godine.
Metro je i prethodnim gradskim vlastima bio “kec iz rukava”, pa je tako 2008. godine tadašnji kandidat za gradonačelnika Demokratske stranke Dragan Đilas rekao da će prva linija metroa biti izgrađena 2012. godine.
Čovjek ne vjeruje da će projekat koji je u Sarajevu već u poodmakloj fazi realizacije biti završen, bar ne bez velikih kašnjenja, ali zato vjeruje u projekat koji se pred svake izbore ono kao nešto hoće započeti ali nikad da započne. Potemkinov metro, takoreći.On je u tom periodu više puta ponovio da će svi radovi na metrou početi 2020. godine, a prva linija krenuti krajem 2021. godine.
Siniša Mali je godinu dana pre toga, sa mesta gradonačenika Beograda obećao da će gradnja početi krajem 2019. ili početkom 2020. godine.
Na taj način je pomerio datum koji se sam zadao u oktobru 2014. godine, kada je Beograđane uveravao da će sve početi 2016. godine.
Metro je i prethodnim gradskim vlastima bio “kec iz rukava”, pa je tako 2008. godine tadašnji kandidat za gradonačelnika Demokratske stranke Dragan Đilas rekao da će prva linija metroa biti izgrađena 2012. godine.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45496
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#4260 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Okanite se beogradskog metroa i držite se teme.
- Laplace
- Posts: 10385
- Joined: 19/11/2012 18:37
#4261 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Chmoljo wrote: ↑23/06/2022 08:41Okanite se beogradskog metroa i držite se teme.Laplace wrote: ↑23/06/2022 08:32
Hoće, čim krene sa proizvodnjom letećih autobusa. Novac će obezbijediti od prodaje svinjskih papaka Kinezima jer je pitanje trenutka kad će im EU zavrnuti pipu zbog Vučićevog sjedenja na dvije stolice. To bismo mi mogli iskioristiti za lakše dobijanje donacija i projekata iz EU fondova pa možda u budućnosti počne gradnja tramvajskih linija ka Vogošći npr.
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#4262 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Da li neko zna, ima li u planu spajanje tramvajske pruge sa željezničkom prugom?
Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).
Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.
Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).
Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#4263 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
mislim da se spominjalo na temi o grasu da je to nemoguce jer su skroz drugaciji sustavi valjda voltaza ili sta vec ne razumijem se u te stvari tako da voz na tramvajskim sinama nikad necemo docekati
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#4264 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Znam za taj problem sa voltažom. Tramvajska mreža je 1 KV istosmjerna, dok je željeznička 25 KV naizmjenična struja.kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 09:02 mislim da se spominjalo na temi o grasu da je to nemoguce jer su skroz drugaciji sustavi valjda voltaza ili sta vec ne razumijem se u te stvari tako da voz na tramvajskim sinama nikad necemo docekati
Međutim, kao što se vidi na videu iznad, nema nikakvih prepreka da dizelka vuče vagone. Svakako dizelka vuče/gura vagone na skoro svim industrijskim prugama u BiH.
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#4265 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone
kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone
kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
- _Reds_
- Posts: 9362
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#4266 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Mislim da nema neke potrebe za tim. Gdje bi ti robu vozio u grad, industrijske zone nisu u gradu.hare_1989 wrote: ↑23/06/2022 09:12Znam za taj problem sa voltažom. Tramvajska mreža je 1 KV istosmjerna, dok je željeznička 25 KV naizmjenična struja.kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 09:02 mislim da se spominjalo na temi o grasu da je to nemoguce jer su skroz drugaciji sustavi valjda voltaza ili sta vec ne razumijem se u te stvari tako da voz na tramvajskim sinama nikad necemo docekati
Međutim, kao što se vidi na videu iznad, nema nikakvih prepreka da dizelka vuče vagone. Svakako dizelka vuče/gura vagone na skoro svim industrijskim prugama u BiH.
- tramvajtrojka
- Posts: 10748
- Joined: 27/04/2021 22:52
#4267 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasihare_1989 wrote: ↑23/06/2022 08:51 Da li neko zna, ima li u planu spajanje tramvajske pruge sa željezničkom prugom?
Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).
Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#4268 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 09:32 koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone
kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
Pa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva._Reds_ wrote: ↑23/06/2022 10:02Mislim da nema neke potrebe za tim. Gdje bi ti robu vozio u grad, industrijske zone nisu u gradu.hare_1989 wrote: ↑23/06/2022 09:12
Znam za taj problem sa voltažom. Tramvajska mreža je 1 KV istosmjerna, dok je željeznička 25 KV naizmjenična struja.
Međutim, kao što se vidi na videu iznad, nema nikakvih prepreka da dizelka vuče vagone. Svakako dizelka vuče/gura vagone na skoro svim industrijskim prugama u BiH.
Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.tramvajtrojka wrote: ↑23/06/2022 10:38i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasihare_1989 wrote: ↑23/06/2022 08:51 Da li neko zna, ima li u planu spajanje tramvajske pruge sa željezničkom prugom?
Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).
Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.
Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#4269 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
pruga ima do svih nabrojanihhare_1989 wrote: ↑23/06/2022 11:51kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 09:32 koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone
kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po graduPa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.
Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.tramvajtrojka wrote: ↑23/06/2022 10:38
i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasi
Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
merkator bingo penny bh posta
bingo sada iza ledja ima prugu penny ionako gore ima gdje je zeljeznicka kao i direkcija posti koja je na zeljeznickoj
a ako mogu ja o ukrstanju
pruga je zeljeznicka vjerovatno bez zeljeznicke mreze nego se to radi na gorivo kao sto i vidimo na snimku tako da i ne treba nista ukrstati
- tramvajtrojka
- Posts: 10748
- Joined: 27/04/2021 22:52
#4270 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
nema ova el.mrezu iznad obicni transportni kolosjek zato je dizelka vuce i zato ako si mogao primjetiti da su uvijek usporavali na spojevima sa tramvajskom prugomhare_1989 wrote: ↑23/06/2022 11:51kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 09:32 koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone
kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po graduPa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.
Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.tramvajtrojka wrote: ↑23/06/2022 10:38
i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasi
Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#4271 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 11:55pruga ima do svih nabrojanihhare_1989 wrote: ↑23/06/2022 11:51
Pa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.
Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.
Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
merkator bingo penny bh posta
bingo sada iza ledja ima prugu penny ionako gore ima gdje je zeljeznicka kao i direkcija posti koja je na zeljeznickoj
a ako mogu ja o ukrstanju
pruga je zeljeznicka vjerovatno bez zeljeznicke mreze nego se to radi na gorivo kao sto i vidimo na snimku tako da i ne treba nista ukrstati
tramvajtrojka wrote: ↑23/06/2022 11:59
nema ova el.mrezu iznad obicni transportni kolosjek zato je dizelka vuce i zato ako si mogao primjetiti da su uvijek usporavali na spojevima sa tramvajskom prugom
Da ima, nego mislio sam na glavnu poštu. Nekad je ona imala prugu, doduše uskotračnu samo. A Penny, zar on ne "leti" iz Velešića zbog GA i prve transverzale?
I hvala obojici za detaljnije objašnjenje sa klipa. Zanimaju me ovakve neobične sitnice, pa mi ovaj video baš zapeo za oko
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#4272 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ma dobro eto mozemo izostaviti penny mada je pitanje kad ce letiti sa one lokacijehare_1989 wrote: ↑23/06/2022 12:01kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 11:55
pruga ima do svih nabrojanih
merkator bingo penny bh posta
bingo sada iza ledja ima prugu penny ionako gore ima gdje je zeljeznicka kao i direkcija posti koja je na zeljeznickoj
a ako mogu ja o ukrstanju
pruga je zeljeznicka vjerovatno bez zeljeznicke mreze nego se to radi na gorivo kao sto i vidimo na snimku tako da i ne treba nista ukrstatitramvajtrojka wrote: ↑23/06/2022 11:59
nema ova el.mrezu iznad obicni transportni kolosjek zato je dizelka vuce i zato ako si mogao primjetiti da su uvijek usporavali na spojevima sa tramvajskom prugom
Da ima, nego mislio sam na glavnu poštu. Nekad je ona imala prugu, doduše uskotračnu samo. A Penny, zar on ne "leti" iz Velešića zbog GA i prve transverzale?
I hvala obojici za detaljnije objašnjenje sa klipa. Zanimaju me ovakve neobične sitnice, pa mi ovaj video baš zapeo za oko
opet mogu otvoriti u rajlovcu npr isti takav a to je blizu pruge sto opet znaci da su u krugu zeljeznickog saobracaja al to je sasvim nebitno za ovo
uglavnom svi veliki igraci vec imaju kontakt sa prugom tako da nema potrebe da se vozovi preusmjeravaju na tramvajske sine
to bi mozda jedino imalo smisla tamo prema hrasnici al cisto sumnjam da tamo nema vec zeljeznicka pruga za famos i sta vec dole postoji od industrije
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#4273 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ma ja, u pravu si. Fakat imaju mnogi pristup pruzi kad se bolje pogleda. I Velpro, i firme u krugu nekadašnjeg TAT-a, Klas, Domod,...kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 12:06ma dobro eto mozemo izostaviti penny mada je pitanje kad ce letiti sa one lokacijehare_1989 wrote: ↑23/06/2022 12:01
Da ima, nego mislio sam na glavnu poštu. Nekad je ona imala prugu, doduše uskotračnu samo. A Penny, zar on ne "leti" iz Velešića zbog GA i prve transverzale?
I hvala obojici za detaljnije objašnjenje sa klipa. Zanimaju me ovakve neobične sitnice, pa mi ovaj video baš zapeo za oko
opet mogu otvoriti u rajlovcu npr isti takav a to je blizu pruge sto opet znaci da su u krugu zeljeznickog saobracaja al to je sasvim nebitno za ovo
uglavnom svi veliki igraci vec imaju kontakt sa prugom tako da nema potrebe da se vozovi preusmjeravaju na tramvajske sine
to bi mozda jedino imalo smisla tamo prema hrasnici al cisto sumnjam da tamo nema vec zeljeznicka pruga za famos i sta vec dole postoji od industrije
Samo šteta što se ne koriste u punom kapacitetu. Špediterski lobi pravi problem.
-
- Posts: 12254
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#4274 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ja totalno glupe price
Ljudine apsolutno potrebe nema za spajanjem zeljeznice s tramvajskom prugom.
Postoji teretna stanica na Alipasinom i na Lozionickoj.
Za potrebe velikih industrija.
Voz se ne isplati radi 1-2 vagona nego samo u kompoziciji...
Drugo Bingi, Penny, Mercator njima ne treba faking voz za snabdjevanje, niti te firme rade snabdjevanje nego dobavljavi sirom BIH 4 puta mjesecno.
Neki s malim caddy neki s sleperima.
Taj sistem se ne moze niti ce se ikada promjeniri u BIH.
Prugu trebaju veliki kombinati koji proizvode ili uvoze ogromne kolicine robe koja moze napuniti kompoziciju od 20 vagona.
U grad ne ulaze ni sleperi sem po potrebi uz posebnu dozvolu.
Sve se radi kombijima ili eventualno kamionima do 7.5 tona.
Prije nego sto pocnete mahati ovim glupostima o vozovima istrazite logisticku mrezu unutar Sarajeva.
Pa onda uzmite u usta ovakve provale
I ne pravi spediterski lobi problem oni isto koriste vozove ako se isplati tako vise.
Nece firma kojoj treba jedan sleper mjesecno bacati pare na voz.
Voz je iskljucivo isplativ kad se dovlace velike kolicine materijala.
A takvih firmi je malo u BIH i sve su one vec uvezane na zeljeznicki sistem
Ljudine apsolutno potrebe nema za spajanjem zeljeznice s tramvajskom prugom.
Postoji teretna stanica na Alipasinom i na Lozionickoj.
Za potrebe velikih industrija.
Voz se ne isplati radi 1-2 vagona nego samo u kompoziciji...
Drugo Bingi, Penny, Mercator njima ne treba faking voz za snabdjevanje, niti te firme rade snabdjevanje nego dobavljavi sirom BIH 4 puta mjesecno.
Neki s malim caddy neki s sleperima.
Taj sistem se ne moze niti ce se ikada promjeniri u BIH.
Prugu trebaju veliki kombinati koji proizvode ili uvoze ogromne kolicine robe koja moze napuniti kompoziciju od 20 vagona.
U grad ne ulaze ni sleperi sem po potrebi uz posebnu dozvolu.
Sve se radi kombijima ili eventualno kamionima do 7.5 tona.
Prije nego sto pocnete mahati ovim glupostima o vozovima istrazite logisticku mrezu unutar Sarajeva.
Pa onda uzmite u usta ovakve provale
I ne pravi spediterski lobi problem oni isto koriste vozove ako se isplati tako vise.
Nece firma kojoj treba jedan sleper mjesecno bacati pare na voz.
Voz je iskljucivo isplativ kad se dovlace velike kolicine materijala.
A takvih firmi je malo u BIH i sve su one vec uvezane na zeljeznicki sistem
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#4275 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
naravno spediterski lobi je tu kamionski lobi u pitanju al to je vec druga tema sta kako zasto itdhare_1989 wrote: ↑23/06/2022 13:11Ma ja, u pravu si. Fakat imaju mnogi pristup pruzi kad se bolje pogleda. I Velpro, i firme u krugu nekadašnjeg TAT-a, Klas, Domod,...kakotisesvidja wrote: ↑23/06/2022 12:06
ma dobro eto mozemo izostaviti penny mada je pitanje kad ce letiti sa one lokacije
opet mogu otvoriti u rajlovcu npr isti takav a to je blizu pruge sto opet znaci da su u krugu zeljeznickog saobracaja al to je sasvim nebitno za ovo
uglavnom svi veliki igraci vec imaju kontakt sa prugom tako da nema potrebe da se vozovi preusmjeravaju na tramvajske sine
to bi mozda jedino imalo smisla tamo prema hrasnici al cisto sumnjam da tamo nema vec zeljeznicka pruga za famos i sta vec dole postoji od industrije
Samo šteta što se ne koriste u punom kapacitetu. Špediterski lobi pravi problem.
mene samo raduje da ova vlada je pokazala da se moze napredovati cak i sa ovim budzetima i sl