Maj za Ilidža-Remiza. Kad je rekao da će Ilidža-Nedžarići biti u maju? Evo tražim, ne mogu naći nigdje. Pliz postavi link neki.
Rekonstrukcija tramvajske pruge
- thekupus
- Posts: 6808
- Joined: 25/06/2011 22:38
#3176 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 40357
- Joined: 30/07/2015 20:01
#3177 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 21617
- Joined: 05/11/2009 11:49
#3178 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
1. ili 30. septembar, razlika je velika?
Onaj dio od televizije do cvile haman ni dotakli, sve prekrila zelena trava zaborava, tako da ja licno ne vjerujem u te rokove.
Onaj dio od televizije do cvile haman ni dotakli, sve prekrila zelena trava zaborava, tako da ja licno ne vjerujem u te rokove.
- Optimist
- Posts: 13626
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#3179 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Iskopano je sve od RTV do Remize. Dalje nije jer se tramvaji jos vracaju navecer u Remizu i sto je taj dio elektro mreze pod naponom.
Pravi se kanal na zeljeznickoj za pregeld i servis tramvaja. Kad to bude zavrseno, onda ce se kopati i raditi dio Remiza-C.Vila.
- Truba
- Posts: 81609
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
- Haris.ba
- Posts: 24781
- Joined: 08/09/2005 20:08
#3181 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kako vozim gledam betoniranje za prugu oko Bulevara na Stupu na ocito nesudjenoj raskrsnici.
Meni odokativno je bas nisko betonska podloga. Ne vidim kako se ondje moze iznevilirati da se bude u nivou sa cestom.
Znaci, nista od raskrsnice pa ni u buducnosti?
Meni odokativno je bas nisko betonska podloga. Ne vidim kako se ondje moze iznevilirati da se bude u nivou sa cestom.
Znaci, nista od raskrsnice pa ni u buducnosti?
- doktornauke
- Posts: 686
- Joined: 14/01/2022 12:49
- Location: Hospital
#3182 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Samo uci i citaj ima da svakoga dana u svakom pogledu sve vise napredujes.laserShow wrote: ↑19/05/2022 17:20Opa, botovska mašinerija smislila novi topic, "A što nije..:"doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Kako ono naša vjera kaže? "Uči, čitaj, u ime..."
Pa evo, uči, čitaj,
- Nespin
- Posts: 1887
- Joined: 26/03/2019 19:02
#3183 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
- Leopard_SA
- Posts: 3145
- Joined: 22/07/2017 18:36
- doktornauke
- Posts: 686
- Joined: 14/01/2022 12:49
- Location: Hospital
#3185 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa paNespin wrote: ↑19/05/2022 23:24Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
- Nespin
- Posts: 1887
- Joined: 26/03/2019 19:02
#3186 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Last edited by Nespin on 06/09/2022 13:16, edited 1 time in total.
- doktornauke
- Posts: 686
- Joined: 14/01/2022 12:49
- Location: Hospital
#3187 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sto mislis da sad imaju volju i mozak ako su se bavili tim sto si reko,krađom?Da volju i mozak nisu dobili u kinezima koji ce im pomoc da opet ukradu koji milion?Nespin wrote: ↑19/05/2022 23:35Sine proveo sam u sarajevskom tramvaju više nego dovoljno vremena da se upoznam sa njegovim manama i vrlinama. Osim što me je (uglavnom) doveo od tačke A do tačke B, jedina pozitivna stvar je bila što mi je razbio kamenac u bubrezima.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 23:26 Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa pa
Sve zahvaljujući nesposobnom i lopovskom zelenom okotu koji je bio zauzet pljačkanjem dijelova autobusa, pa nisu imali vremena da se bave tramvajima. Imali su i vremena i resursa da šine zamijene tri puta u zadnjih 20 godina, ali nisu imali ni volje ni mozga.
- Nespin
- Posts: 1887
- Joined: 26/03/2019 19:02
#3188 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Last edited by Nespin on 06/09/2022 13:17, edited 1 time in total.
- Matijevic_Vlado
- Posts: 3467
- Joined: 03/10/2012 14:27
- Location: Da sam prazna glava, potpuno zdrava, ne bih više ništa učio za badava..
#3189 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ti se drogiras ili si se nekada prije drogirao pa mozak izgoriodoktornauke wrote: ↑19/05/2022 23:26Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa paNespin wrote: ↑19/05/2022 23:24
Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
Ne kontas sta ti covjek pise
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65955
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#3190 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ili si se nekad prije drogirao hahahahah
- doktornauke
- Posts: 686
- Joined: 14/01/2022 12:49
- Location: Hospital
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45449
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
- thekupus
- Posts: 6808
- Joined: 25/06/2011 22:38
#3193 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Mislio sam Ilidža - Čengić Vila, prenijelo me
-
- Posts: 800
- Joined: 04/10/2020 17:20
#3194 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Matijevic_Vlado wrote: ↑20/05/2022 00:07Ti se drogiras ili si se nekada prije drogirao pa mozak izgoriodoktornauke wrote: ↑19/05/2022 23:26
Od samog pocetka posta pises neistine izgleda da u zivotu nisi usao u sarajevski tramvaj pa da vidis da si u startu fulio citav fudbal ostalo ne zelim ni da citam.Sine u Sarajevu ti je tramvaj najprljavije sredstvo prevoza,pa pa
Ne kontas sta ti covjek pise
- sime_cipol
- Posts: 16237
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
- Nespin
- Posts: 1887
- Joined: 26/03/2019 19:02
#3196 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Last edited by Nespin on 06/09/2022 13:17, edited 1 time in total.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#3197 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Što Lepi izdominira temu
- Laplace
- Posts: 10317
- Joined: 19/11/2012 18:37
#3198 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Tačno. Vozio sam se od Meyrina do Ženeve tramvajem. Vožnja je ugodna,pravo uživanje. Isplati se platiti više (ako sam dobro zapamtio,oko 1,5 CHF).Nespin wrote: ↑19/05/2022 23:24Druže prije nego što počneš lupati gluposti na forumu prvo malo pročitaj i informiši se o tematici koju želiš komentarisati.doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Tramvaj je najefikasnije, najčistije i najjeftinije za održavanje sredstvo javnog prevoza.
Da bi znao šta je pravi tramvaj prvo se moraš provozati nekim drugim osim ovog sarajevskog koji ti daje osjećaj kao da se voziš seoskom kočijom po makadamu. Zbog loše izvedbe, starosti i ishabanosti kod nas šine imaju distorzije po 5 centimetara. Kad su šine nove i propisno urađene, odstupanja su milimetarska, a trenje je doslovno ravno nuli, imaš osjećaj da kliziš, potrošnja energije je minimalna, kao i habanje: tramvaji se jednostavno manje troše i imaju duži životni vijek. Što se tiče kapaciteta, novi sarajevski tramvaji će imati kapacitet oko 180 putnika, od toga 80 sjedećih, a novi trolejbusi 130 putnika, od toga 35 sjedećih. Ako ne vidiš razliku onda šta da ti kažem...
Nije stvar samo kapaciteta vozila, odvojen šinski dio u kombinaciji sa većim kapacitetom daje puno veću frekventnost putnika od bilo kakvog cestovnog prevoza. U konačnici to znači i manji broj vozača naspram broja prevezenih putnika, znači manji troškovi, itd. Dobar gradski šinski prevoz je žila kucavica svakog ozbiljnog grada i jedan od glavnih pokazatelja kvaliteta života u tom gradu.
- konektovan
- Posts: 40495
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- teskeredzic_22
- Posts: 19406
- Joined: 12/07/2021 15:41
- Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !
#3200 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Bravo , BRAVO !!!doktornauke wrote: ↑19/05/2022 00:52 Zar ovim delegatima nije lakse bilo da umjesto tramvaja stave zice za trolu koja bi se kretala istom relacijom kao i tramvaj?Ili mozda jos bolje da su na mjestu gdje su isle sine opalili asfalt i uveli buseve koji bi se kretali odvojeno od cestovnog saobracaja
Ali u autobuse obavezno ubaciti NARGILE sa ventilacionim otvorima poput dimnjaka.
Hem raji ne bi bilo dosadno (vožnja s nargilom 5,55 KM) , hem bi to fino ličilo na autobus iz " Ko to tamo peva" i to bi pravo bilo interesantno ljudima iz regije što bi dovelo nove turiste.
Ha ja , čuj tramvaj da vozi....
Last edited by teskeredzic_22 on 20/05/2022 08:48, edited 1 time in total.