Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
vjeshalica
Posts: 16919
Joined: 31/03/2019 14:56

#476 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by vjeshalica »

sehohari wrote: 18/11/2021 12:51

Zar Centrotrans nije polu-drzavna firma?
100% privatna firma nakon rata
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#477 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by drndalo »

Black swan wrote: 18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
Ne znam nista o tome, ali ovi sto su dosli iza rata 1945 su bili puno manje poznati po klanju, cak i zupnika od ovih koje su smijenili... Ne znaci da se nije moglo desiti, ali realno je to jako malo vjerovatno. Da si rekao streljali bez suda, pa da prodje “bomba”...

S obzirom na blizinu groblja, i dubinu kopanja to je najrealnija opcija. Sta cemo ako patolozi ustanove da je kostur mrtav barem 150 god...? Hocemo li priznati pisanje budalastina?

Kao neko ciji deda je ekshumiran i premjesten zbog izgradnje Zetre i Koseva na Bare znam o cemu pricam. Takodjer znam da baba nije uopste bila sretna zbog toga, ali realno je da se ponekad nesto mora premjestiti zbog viseg interesa. U tom premjestanju, nesto se moze zaboraviti, fuliti, ispasti...
User avatar
sehohari
Posts: 7871
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#478 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by sehohari »

vjeshalica wrote: 18/11/2021 21:19
sehohari wrote: 18/11/2021 12:51

Zar Centrotrans nije polu-drzavna firma?
100% privatna firma nakon rata
Onda ne treba to raditi. Davati tako nešto u privatne ruke nije dobro, ni za radnike ni za državu, pa ni za uslugu...

Dobro pamtim kako je prije kupovine Energopetrola od strane INA-MOL-a plata radnika tamo bila 1500 maraka pa i više, a koliko su je skresali poslije.
User avatar
leki hz
Posts: 587
Joined: 09/09/2011 21:08

#479 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by leki hz »

drndalo wrote: 18/11/2021 21:41
Black swan wrote: 18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
Ne znam nista o tome, ali ovi sto su dosli iza rata 1945 su bili puno manje poznati po klanju, cak i zupnika od ovih koje su smijenili... Ne znaci da se nije moglo desiti, ali realno je to jako malo vjerovatno. Da si rekao streljali bez suda, pa da prodje “bomba”...

S obzirom na blizinu groblja, i dubinu kopanja to je najrealnija opcija. Sta cemo ako patolozi ustanove da je kostur mrtav barem 150 god...? Hocemo li priznati pisanje budalastina?

Kao neko ciji deda je ekshumiran i premjesten zbog izgradnje Zetre i Koseva na Bare znam o cemu pricam. Takodjer znam da baba nije uopste bila sretna zbog toga, ali realno je da se ponekad nesto mora premjestiti zbog viseg interesa. U tom premjestanju, nesto se moze zaboraviti, fuliti, ispasti...
Moja majka rahmetli je pričala da je na Stupu bilo greblje i da je to sve iskopano kad se pravila cesta, tako da je vjerovatno od tada kostur.
User avatar
_Reds_
Posts: 9317
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#480 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by _Reds_ »

Pa tačno preko puta toga gdje su našli, na strani prema Azićima i sada ima jedn manjio dio mezarja.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24170
Joined: 08/09/2005 20:08

#481 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Haris.ba »

_Reds_ wrote: 19/11/2021 08:36 Pa tačno preko puta toga gdje su našli, na strani prema Azićima i sada ima jedn manjio dio mezarja.
Sa jedne strane pruge mezarje, sa druge groblje. :bih:

Grobljanska cjelina – Mezarje Velika drveta (Stari nišani) na Stupu u Sarajevu, proglašava se nacionalnim spomenikom Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: nacionalni spomenik).
To je mezarje staro oko 400 godina. Sumnjam da tu ima kostiju.
User avatar
_Reds_
Posts: 9317
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#482 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by _Reds_ »

Haris.ba wrote: 19/11/2021 08:39
_Reds_ wrote: 19/11/2021 08:36 Pa tačno preko puta toga gdje su našli, na strani prema Azićima i sada ima jedn manjio dio mezarja.
Sa jedne strane pruge mezarje, sa druge groblje. :bih:

Grobljanska cjelina – Mezarje Velika drveta (Stari nišani) na Stupu u Sarajevu, proglašava se nacionalnim spomenikom Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: nacionalni spomenik).
To je mezarje staro oko 400 godina. Sumnjam da tu ima kostiju.
Što ne bi bilo kostiju ?
Pa imaš nišane tamo. Sigurno je da to mezarje bilo veće.
Groblje je malo ispod mjesta gdje su našli kosti, kad ideš sa Ilidže.
Registarska oznaka
Posts: 1078
Joined: 20/04/2015 12:53

#483 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Registarska oznaka »

U zadnjih 7 dana su bas intenzivirali radnje na izgradnji pruge, da se ovako radilo od pocetka do sad bi je mogli postaviti na dionici Nedjarici ilidza, al ajde.
Neka je zavrse u rokovima koje su sami postavili, bit ce dobro.
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#484 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by P308 »

Da, konacno su ubacili u vecu brzinu.
mistek
Posts: 3371
Joined: 23/05/2010 15:16

#485 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mistek »

Postoje remize i depoi i u drugim gradovima i nigdje ne postoji ruglo ko u Sarajevu. Nema to veze s tim gdje se živi. Ja tim dijelom prođem samo usput, nit živim, nit kome idem, ali me stid onakvog rugla u gradu. Isto ko što me stid proći Drinskom i strahovati od onog grmlja prema šinama, ko što bih radije da žmirim kad prolazim pored dijela Kampusa itd.

Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.

Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj :D Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
made_in_sarajevo
Posts: 5559
Joined: 06/05/2013 23:05

#486 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by made_in_sarajevo »

Ubrzali jesu, ali su radili i ispitivanje terena i zemlje, negdje su podlogu morali popravljati prije nasipanja tampona. Pa onda koliko se step svemirski cekao da stubove rijesi. Ali ide to je najbitnije.

Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#487 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by drndalo »

mistek wrote: 19/11/2021 21:14 Postoje remize i depoi i u drugim gradovima i nigdje ne postoji ruglo ko u Sarajevu. Nema to veze s tim gdje se živi. Ja tim dijelom prođem samo usput, nit živim, nit kome idem, ali me stid onakvog rugla u gradu. Isto ko što me stid proći Drinskom i strahovati od onog grmlja prema šinama, ko što bih radije da žmirim kad prolazim pored dijela Kampusa itd.

Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.

Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj :D Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
Stara prica, unistimo nesto necinjenjem, i onda: “Rusi ruglo!”

To sto GRAS niko nije ni okrecio zadnjih 30 godina, nije do lokacije, nego do govana, pardon, nas...

Imas li ideju koliko bi tramvaju iz Heasnice trebalo da zamijeni neki koji je crkao na Carsiji? Koliko se ja razumijem u SA geografiju, 150-200% duze nego sa A.mosta...
izvrsni direktor
Posts: 9024
Joined: 20/12/2018 16:11

#488 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by izvrsni direktor »

Registarska oznaka wrote: 19/11/2021 09:16 U zadnjih 7 dana su bas intenzivirali radnje na izgradnji pruge, da se ovako radilo od pocetka do sad bi je mogli postaviti na dionici Nedjarici ilidza, al ajde.
Neka je zavrse u rokovima koje su sami postavili, bit ce dobro.
Priprema, ispitivanja, dokumentacija od ranije...sve je bilo uzasno, kako smo i navikli sve ove godine od sda. Puno stvari ce morati vise raditi u odnosu na ono sto se ocekivalo, zbog toga je u pocetku se cinilo da nista ne rade, ispitivanja dodatna zbog propusta od ranije.
User avatar
starii
Posts: 3297
Joined: 15/04/2007 13:49
Location: Tito partija, omladina akcija

#489 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by starii »

bice otvaranje prije izbora :D
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#490 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by drndalo »

starii wrote: 19/11/2021 21:52 bice otvaranje prije izbora :D
S obzirom da bi alternativa bila SDA otvaranje 2222 god. (Hidzretske), 2022, izborna je sutra ujutro...
Hakiz
Posts: 39669
Joined: 30/07/2015 20:01

#491 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

drndalo wrote: 19/11/2021 21:47
mistek wrote: 19/11/2021 21:14 Postoje remize i depoi i u drugim gradovima i nigdje ne postoji ruglo ko u Sarajevu. Nema to veze s tim gdje se živi. Ja tim dijelom prođem samo usput, nit živim, nit kome idem, ali me stid onakvog rugla u gradu. Isto ko što me stid proći Drinskom i strahovati od onog grmlja prema šinama, ko što bih radije da žmirim kad prolazim pored dijela Kampusa itd.

Neko je naveo da je bolje da je remiza u sredini, lakše tramvaj dovući do tamo, lakše uključiti. Ne znam ima li to veze, nisam stručnjak, ali ako ima, ok. Ali, uopšte ne bih bježao od varijante da se remiza izmjesti negdje. Ako ne, onda se mora dovesti u red, jer bolje izgleda svaki autootpad u srednjoj Bosni od onog.

Dodatno, u rejonu Butmir-Sokolović Kolonija-Hrasnica živi više od 30.000 ljudi. Nije to vala nimalo bezveze za tramvaj :D Plus, apsolutno će živnuti ovaj dio u tom smislu kad bi bilo tramvaja.
Stara prica, unistimo nesto necinjenjem, i onda: “Rusi ruglo!”

To sto GRAS niko nije ni okrecio zadnjih 30 godina, nije do lokacije, nego do govana, pardon, nas...

Imas li ideju koliko bi tramvaju iz Heasnice trebalo da zamijeni neki koji je crkao na Carsiji? Koliko se ja razumijem u SA geografiju, 150-200% duze nego sa A.mosta...
Pa valjda dolaze uber moćni tramvaji, kakvo crkavanje?

Ili...?
Naslovnica
Posts: 27537
Joined: 20/03/2013 15:38

#492 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Naslovnica »

made_in_sarajevo wrote: 19/11/2021 21:29 Ubrzali jesu, ali su radili i ispitivanje terena i zemlje, negdje su podlogu morali popravljati prije nasipanja tampona. Pa onda koliko se step svemirski cekao da stubove rijesi. Ali ide to je najbitnije.

Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.
made_in_sarajevo
Posts: 5559
Joined: 06/05/2013 23:05

#493 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by made_in_sarajevo »

Naslovnica wrote: 20/11/2021 05:51
made_in_sarajevo wrote: 19/11/2021 21:29 Ubrzali jesu, ali su radili i ispitivanje terena i zemlje, negdje su podlogu morali popravljati prije nasipanja tampona. Pa onda koliko se step svemirski cekao da stubove rijesi. Ali ide to je najbitnije.

Za voz se pricalo sta ce voz za hadzice, pa eno ga svako jutro prodje.pun voz za z. stanicu. Tako isto i Hrasnica koja je odsjecena od svega. Onda se moze razviti posao, stanovi, zivot jer sjednes na tramvaj i jednim prevozom dodjes do grada.
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.
Ja ga u Boljakovom sreo pun bio. Nekad popodne brzom cestom prolazim i par ljudi u Otesu ceka voz na stanici. Voz kao voz ce vazda imati vise gubitaka nego dobiti, ali je tako i dobra stvar za mjesta koja su van grada i da ljudi ne moraju 2 prevozna sredstva mjenjati da bi dosli do grada i da taj put traje kao da do zenice idu
Naslovnica
Posts: 27537
Joined: 20/03/2013 15:38

#494 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Naslovnica »

made_in_sarajevo wrote: 20/11/2021 07:04
Naslovnica wrote: 20/11/2021 05:51
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.
Ja ga u Boljakovom sreo pun bio. Nekad popodne brzom cestom prolazim i par ljudi u Otesu ceka voz na stanici. Voz kao voz ce vazda imati vise gubitaka nego dobiti, ali je tako i dobra stvar za mjesta koja su van grada i da ljudi ne moraju 2 prevozna sredstva mjenjati da bi dosli do grada i da taj put traje kao da do zenice idu
Vjerujem ti, to je super ako je tako.
Medutim, meni je fascinantno zašto se uvijek poteže priča da će voz vazda imati više gubitaka nego dobiti. Da li je to zaista tako svugdje? Sigurno postoji neka računica rentabilnosti.
Ono, ako će željeznica praviti milionske gubitke zbog prevoza stotinjak ljudi na potezu Hadžići - Sarajevo, fakat mi nije jasna ta logika.
Bilo bi fino imati konkretnu cifru gubitaka.
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#495 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Vlak je pun u 7.00
Ne znam koji si vidio na otesu bude 10 15 ljudi svako jutro
Sva su sjedeca mjesta popunjena
Mozda si vidio onaj u 6.40 to je bas prerano
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 18982
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#496 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by teskeredzic_22 »

:|
Black swan wrote: 18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
Jasno.
Prokleti partizani.
Ubiše župnika.
Hrvata.
Sedam dana nakon rata.

A trebali su izgleda pobiti stotine tisuća Hrvata.
U ratu.
Poput ustaša.
Tad bi sve bilo korektno i fer.
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 18982
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#497 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by teskeredzic_22 »

drndalo wrote: 18/11/2021 14:58 Vise me brine sto se mi povazadan sokiramo, a za strance cu lakse... Nakon nas...
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#498 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

teskeredzic_22 wrote: 20/11/2021 08:41 :|
Black swan wrote: 18/11/2021 17:23 Stupski zupnik stotinjak metara dalje je ubijen zaklan 18.5.1945
Mislim da je rat tada bio zavrsen
Sudija je svirao kraj
Jasno.
Prokleti partizani.
Ubiše župnika.
Hrvata.
Sedam dana nakon rata.

A trebali su izgleda pobiti stotine tisuća Hrvata.
U ratu.
Poput ustaša.
Tad bi sve bilo korektno i fer.
Bolje ti je da cutis
U svakom hrbatskom mjestu su tako poslije rata ubijali
To su tisuce i tisuce nevinih ljudi bez sudjenja smaknuti plus smaknuti sa sudjenjem
Plus smaknuti za vrijeme rata o kojima ne smijes nista reci
Onda pomnozis njihovu rodbinu i prijatelje :mrgreen: i dobijes pofinu masu ljudi koji nisu voljeli taj vas nedemokratski sustav i na to dodas otimacinu imovine i lose ekonomske poteze i onda se pitas sto je sve propalo
Ko nas bre zavadi :lol:
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#499 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by P308 »

made_in_sarajevo wrote: 20/11/2021 07:04
Naslovnica wrote: 20/11/2021 05:51
Neki dan oko 7 sati prođe taj voz, na prste ruke su se mogli prebrojati putnici. Radni dan.
Ja ga u Boljakovom sreo pun bio. Nekad popodne brzom cestom prolazim i par ljudi u Otesu ceka voz na stanici. Voz kao voz ce vazda imati vise gubitaka nego dobiti, ali je tako i dobra stvar za mjesta koja su van grada i da ljudi ne moraju 2 prevozna sredstva mjenjati da bi dosli do grada i da taj put traje kao da do zenice idu
Prije par dana u vozu nije bilo nijednog jedinog mjesta.
User avatar
Truba
Posts: 81026
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#500 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Ljudi lazu o stvarima koje znam iz prve ruke
Stajat se mora u vlaku u 7.00 jer nema mjesta

Mos misliti kako se laze obstvarima od prije 75 godina
Post Reply