Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
made_in_sarajevo
Posts: 5579
Joined: 06/05/2013 23:05

#4251 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by made_in_sarajevo »

a nasi nece tramvajsku prugu zavrsiti gdje se svakim danom sve vise napredak, svi radovi vidljivi golim okom? :lol: :lol:
Quaresma wrote: 23/06/2022 01:26 sta su uradili sa oni prijelazom u nedzaricima? crni se nesto, slicno asfaltu. mislio sam da ce onde biti rupcaga. hoce li privremeno osposobiti prelazak autima preko toga dok ponovo ne krenu novu prugu stavljati?
jutros gledam navukli asfalt preko sljunka, vjerovatno radi kamiona jer je prometna raskrsnica pa bi sljunak brzo propao
k4mi
Posts: 307
Joined: 12/02/2013 10:57

#4252 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by k4mi »

Ako sam dobro vidio jucer u prolazu, raskrsnicu kod RTV doma su poceli djelimicno da kopaju.
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10717
Joined: 27/04/2021 22:52

#4253 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by tramvajtrojka »

PM72 wrote: 23/06/2022 06:49
Laplace wrote: 22/06/2022 22:28

Čekaj, ti zaista vjeruješ u tu priču o metrou u Beogradu?! :lol: :lol: :lol:
Naravno,volio ih ne volio,oni će ga napraviti...
https://nova.rs/vesti/biznis/slucaj-met ... -do-nigde/

nemoj bogati da spominjes beogradski metro zadnjih 50 godina ubleha za ublehom u vezi njega :run: :run: :run:

ovo je tema o rekonstrukciji pruge i neka tako ostane a ne o srbijanskim predizbornim obecanjima
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 19422
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#4254 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by teskeredzic_22 »

k4mi wrote: 23/06/2022 07:54 Ako sam dobro vidio jucer u prolazu, raskrsnicu kod RTV doma su poceli djelimicno da kopaju.
Bilo je i vrijeme.
Zadnjih par mjeseci - džombe.
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45467
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#4255 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Chmoljo »

teskeredzic_22 wrote: 23/06/2022 08:16
k4mi wrote: 23/06/2022 07:54 Ako sam dobro vidio jucer u prolazu, raskrsnicu kod RTV doma su poceli djelimicno da kopaju.
Bilo je i vrijeme.
Zadnjih par mjeseci - džombe.
gora je bila na alipašinu.
ramizovstrasni388
Posts: 304
Joined: 18/10/2021 21:15

#4256 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by ramizovstrasni388 »

Jutros vidim poredane pored pruge neke cijevi velikog promjera kod okretaljke u Nedžarićima gdje su već šine poredane. Zna li neko za šta bi mogle služiti?
User avatar
Laplace
Posts: 10372
Joined: 19/11/2012 18:37

#4257 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Laplace »

PM72 wrote: 23/06/2022 06:49
Laplace wrote: 22/06/2022 22:28

Čekaj, ti zaista vjeruješ u tu priču o metrou u Beogradu?! :lol: :lol: :lol:
Naravno,volio ih ne volio,oni će ga napraviti...
Hoće, čim krene sa proizvodnjom letećih autobusa. Novac će obezbijediti od prodaje svinjskih papaka Kinezima jer je pitanje trenutka kad će im EU zavrnuti pipu zbog Vučićevog sjedenja na dvije stolice. To bismo mi mogli iskioristiti za lakše dobijanje donacija i projekata iz EU fondova pa možda u budućnosti počne gradnja tramvajskih linija ka Vogošći npr.
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45467
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#4258 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Chmoljo »

Laplace wrote: 23/06/2022 08:32
PM72 wrote: 23/06/2022 06:49

Naravno,volio ih ne volio,oni će ga napraviti...
Hoće, čim krene sa proizvodnjom letećih autobusa. Novac će obezbijediti od prodaje svinjskih papaka Kinezima jer je pitanje trenutka kad će im EU zavrnuti pipu zbog Vučićevog sjedenja na dvije stolice. To bismo mi mogli iskioristiti za lakše dobijanje donacija i projekata iz EU fondova pa možda u budućnosti počne gradnja tramvajskih linija ka Vogošći npr.
Okanite se beogradskog metroa i držite se teme.
User avatar
Laplace
Posts: 10372
Joined: 19/11/2012 18:37

#4259 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Laplace »

tramvajtrojka wrote: 23/06/2022 07:55
PM72 wrote: 23/06/2022 06:49

Naravno,volio ih ne volio,oni će ga napraviti...
https://nova.rs/vesti/biznis/slucaj-met ... -do-nigde/

nemoj bogati da spominjes beogradski metro zadnjih 50 godina ubleha za ublehom u vezi njega :run: :run: :run:

ovo je tema o rekonstrukciji pruge i neka tako ostane a ne o srbijanskim predizbornim obecanjima
Ali... :D
On je u tom periodu više puta ponovio da će svi radovi na metrou početi 2020. godine, a prva linija krenuti krajem 2021. godine.

Siniša Mali je godinu dana pre toga, sa mesta gradonačenika Beograda obećao da će gradnja početi krajem 2019. ili početkom 2020. godine.

Na taj način je pomerio datum koji se sam zadao u oktobru 2014. godine, kada je Beograđane uveravao da će sve početi 2016. godine.

Metro je i prethodnim gradskim vlastima bio “kec iz rukava”, pa je tako 2008. godine tadašnji kandidat za gradonačelnika Demokratske stranke Dragan Đilas rekao da će prva linija metroa biti izgrađena 2012. godine.
On je u tom periodu više puta ponovio da će svi radovi na metrou početi 2020. godine, a prva linija krenuti krajem 2021. godine.

Siniša Mali je godinu dana pre toga, sa mesta gradonačenika Beograda obećao da će gradnja početi krajem 2019. ili početkom 2020. godine.

Na taj način je pomerio datum koji se sam zadao u oktobru 2014. godine, kada je Beograđane uveravao da će sve početi 2016. godine.

Metro je i prethodnim gradskim vlastima bio “kec iz rukava”, pa je tako 2008. godine tadašnji kandidat za gradonačelnika Demokratske stranke Dragan Đilas rekao da će prva linija metroa biti izgrađena 2012. godine.
Čovjek ne vjeruje da će projekat koji je u Sarajevu već u poodmakloj fazi realizacije biti završen, bar ne bez velikih kašnjenja, ali zato vjeruje u projekat koji se pred svake izbore ono kao nešto hoće započeti ali nikad da započne. Potemkinov metro, takoreći.
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45467
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#4260 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Chmoljo »

Okanite se beogradskog metroa i držite se teme.
User avatar
Laplace
Posts: 10372
Joined: 19/11/2012 18:37

#4261 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Laplace »

Chmoljo wrote: 23/06/2022 08:41
Laplace wrote: 23/06/2022 08:32

Hoće, čim krene sa proizvodnjom letećih autobusa. Novac će obezbijediti od prodaje svinjskih papaka Kinezima jer je pitanje trenutka kad će im EU zavrnuti pipu zbog Vučićevog sjedenja na dvije stolice. To bismo mi mogli iskioristiti za lakše dobijanje donacija i projekata iz EU fondova pa možda u budućnosti počne gradnja tramvajskih linija ka Vogošći npr.
Okanite se beogradskog metroa i držite se teme.
:thumbup:
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#4262 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by hare_1989 »

Da li neko zna, ima li u planu spajanje tramvajske pruge sa željezničkom prugom?

Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).

Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.

kakotisesvidja
Posts: 422
Joined: 15/06/2022 14:44

#4263 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by kakotisesvidja »

mislim da se spominjalo na temi o grasu da je to nemoguce jer su skroz drugaciji sustavi valjda voltaza ili sta vec ne razumijem se u te stvari tako da voz na tramvajskim sinama nikad necemo docekati
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#4264 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by hare_1989 »

kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 09:02 mislim da se spominjalo na temi o grasu da je to nemoguce jer su skroz drugaciji sustavi valjda voltaza ili sta vec ne razumijem se u te stvari tako da voz na tramvajskim sinama nikad necemo docekati
Znam za taj problem sa voltažom. Tramvajska mreža je 1 KV istosmjerna, dok je željeznička 25 KV naizmjenična struja.

Međutim, kao što se vidi na videu iznad, nema nikakvih prepreka da dizelka vuče vagone. Svakako dizelka vuče/gura vagone na skoro svim industrijskim prugama u BiH.
kakotisesvidja
Posts: 422
Joined: 15/06/2022 14:44

#4265 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by kakotisesvidja »

koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone

kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
User avatar
_Reds_
Posts: 9353
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#4266 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by _Reds_ »

hare_1989 wrote: 23/06/2022 09:12
kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 09:02 mislim da se spominjalo na temi o grasu da je to nemoguce jer su skroz drugaciji sustavi valjda voltaza ili sta vec ne razumijem se u te stvari tako da voz na tramvajskim sinama nikad necemo docekati
Znam za taj problem sa voltažom. Tramvajska mreža je 1 KV istosmjerna, dok je željeznička 25 KV naizmjenična struja.

Međutim, kao što se vidi na videu iznad, nema nikakvih prepreka da dizelka vuče vagone. Svakako dizelka vuče/gura vagone na skoro svim industrijskim prugama u BiH.
Mislim da nema neke potrebe za tim. Gdje bi ti robu vozio u grad, industrijske zone nisu u gradu.
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10717
Joined: 27/04/2021 22:52

#4267 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by tramvajtrojka »

hare_1989 wrote: 23/06/2022 08:51 Da li neko zna, ima li u planu spajanje tramvajske pruge sa željezničkom prugom?

Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).

Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.

i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasi
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#4268 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by hare_1989 »

kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 09:32 koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone

kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
_Reds_ wrote: 23/06/2022 10:02
hare_1989 wrote: 23/06/2022 09:12

Znam za taj problem sa voltažom. Tramvajska mreža je 1 KV istosmjerna, dok je željeznička 25 KV naizmjenična struja.

Međutim, kao što se vidi na videu iznad, nema nikakvih prepreka da dizelka vuče vagone. Svakako dizelka vuče/gura vagone na skoro svim industrijskim prugama u BiH.
Mislim da nema neke potrebe za tim. Gdje bi ti robu vozio u grad, industrijske zone nisu u gradu.
Pa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.

Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
tramvajtrojka wrote: 23/06/2022 10:38
hare_1989 wrote: 23/06/2022 08:51 Da li neko zna, ima li u planu spajanje tramvajske pruge sa željezničkom prugom?

Mislim da bi to bio pravi pogodak, da se može roba željeznicom dostaviti u sami centar grada. Vozovi mogu ići tramvajskom prugom, i evo jedan video sa TGV-om koji normalno ide tramvajskom prugom u Brnu, Slovačka. Taj grad ima sličnu prugu našoj, a tramvajska vozila su im ista kao kod nas (Tatre i Satre).

Ova rekonstrukcija je idealna prilika za takvo nešto. Ima dosta mjesta u gradu gdje se može izvršiti spajanje. Prvo je kod Energoinvesta na Stup i spajanje na industrijsku prugu nekadašnjeg TAT-a, zatim kod Remize, spajanje na industrijsku prugu KLAS-a i kod željezničke stanice, produžiti prugu do kružnog toka i spojiti na nekadašnju industrijsku prugu Vase Miskina Crnog, ili na prugu teretne stranice Korea.

i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasi
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.

Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
kakotisesvidja
Posts: 422
Joined: 15/06/2022 14:44

#4269 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by kakotisesvidja »

hare_1989 wrote: 23/06/2022 11:51
kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 09:32 koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone

kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
_Reds_ wrote: 23/06/2022 10:02

Mislim da nema neke potrebe za tim. Gdje bi ti robu vozio u grad, industrijske zone nisu u gradu.
Pa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.

Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
tramvajtrojka wrote: 23/06/2022 10:38

i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasi
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.

Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
pruga ima do svih nabrojanih
merkator bingo penny bh posta
bingo sada iza ledja ima prugu penny ionako gore ima gdje je zeljeznicka kao i direkcija posti koja je na zeljeznickoj

a ako mogu ja o ukrstanju
pruga je zeljeznicka vjerovatno bez zeljeznicke mreze nego se to radi na gorivo kao sto i vidimo na snimku tako da i ne treba nista ukrstati
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10717
Joined: 27/04/2021 22:52

#4270 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by tramvajtrojka »

hare_1989 wrote: 23/06/2022 11:51
kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 09:32 koja je razlika da se dostavi zeljeznicom kod penija ili da ova dizelka vuce vagone glavnom?
po meni je bolja prva solucija da ne vuce nikakva dizelka vagone

kad bolje razmislim koja bi to firma dovlacila toliko tereta u centar grada da su potrebni vagoni?
nece niko u titovoj ili obalom dovlaciti robu vagonima
na kraju krajeva ima pruga do klasa pa ako neko hoce toliko robe neka dovuce do klasa pa neka razvlaci od klasa po gradu
_Reds_ wrote: 23/06/2022 10:02

Mislim da nema neke potrebe za tim. Gdje bi ti robu vozio u grad, industrijske zone nisu u gradu.
Pa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.

Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.
tramvajtrojka wrote: 23/06/2022 10:38

i ovo nije tramvajska pruga na kojoj tgv ide nego zeljeznicka koja ide za fabrike samo ova zeljeznicka ima nekoliko ukrstanja sa tramvajem na trasi
E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.

Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
nema ova el.mrezu iznad obicni transportni kolosjek zato je dizelka vuce i zato ako si mogao primjetiti da su uvijek usporavali na spojevima sa tramvajskom prugom
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#4271 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by hare_1989 »

kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 11:55
hare_1989 wrote: 23/06/2022 11:51



Pa ima Merkator, Penny, Bingo, zatim BH pošta. Zašto pošiljke ne bi išle prugom unutar BiH? Ekonomičnije je i jeftnije, posebno sa ovim cijenama goriva.

Doduše do ovog prvog nabrojanog već ima željeznička pruga.



E to nisam znao. Učinilo mi se na kraju snimka da su ono tramvajski žljebovi, a ne željeznički, pa sam tad bio uvjeren da vozi tramvajskom prugom.

Samo mi nije jasno, ako je to željeznička pruga, kako su ukrstili kontaktnu mrežu, jer koliko znam, ne može se ukrstiti željeznička i tramvajska/trolejbuska kontaktna mreža na istom nivou jer su prevelike naponske razlike i tu niko ne garantuje sigurnost? Zbog toga sam čuo da se prije rata odustalo od proširenja trolejbuske mreže do Ilijaša, upravo zbog presijecanja ceste sa željezničkom prugom u istom novou i nemogućnošću ukrštavanja kontaktnih mreža.
pruga ima do svih nabrojanih
merkator bingo penny bh posta
bingo sada iza ledja ima prugu penny ionako gore ima gdje je zeljeznicka kao i direkcija posti koja je na zeljeznickoj

a ako mogu ja o ukrstanju
pruga je zeljeznicka vjerovatno bez zeljeznicke mreze nego se to radi na gorivo kao sto i vidimo na snimku tako da i ne treba nista ukrstati
tramvajtrojka wrote: 23/06/2022 11:59
nema ova el.mrezu iznad obicni transportni kolosjek zato je dizelka vuce i zato ako si mogao primjetiti da su uvijek usporavali na spojevima sa tramvajskom prugom

Da ima, nego mislio sam na glavnu poštu. Nekad je ona imala prugu, doduše uskotračnu samo. A Penny, zar on ne "leti" iz Velešića zbog GA i prve transverzale?

I hvala obojici za detaljnije objašnjenje sa klipa. Zanimaju me ovakve neobične sitnice, pa mi ovaj video baš zapeo za oko :)
kakotisesvidja
Posts: 422
Joined: 15/06/2022 14:44

#4272 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by kakotisesvidja »

hare_1989 wrote: 23/06/2022 12:01
kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 11:55

pruga ima do svih nabrojanih
merkator bingo penny bh posta
bingo sada iza ledja ima prugu penny ionako gore ima gdje je zeljeznicka kao i direkcija posti koja je na zeljeznickoj

a ako mogu ja o ukrstanju
pruga je zeljeznicka vjerovatno bez zeljeznicke mreze nego se to radi na gorivo kao sto i vidimo na snimku tako da i ne treba nista ukrstati
tramvajtrojka wrote: 23/06/2022 11:59
nema ova el.mrezu iznad obicni transportni kolosjek zato je dizelka vuce i zato ako si mogao primjetiti da su uvijek usporavali na spojevima sa tramvajskom prugom

Da ima, nego mislio sam na glavnu poštu. Nekad je ona imala prugu, doduše uskotračnu samo. A Penny, zar on ne "leti" iz Velešića zbog GA i prve transverzale?

I hvala obojici za detaljnije objašnjenje sa klipa. Zanimaju me ovakve neobične sitnice, pa mi ovaj video baš zapeo za oko :)
ma dobro eto mozemo izostaviti penny mada je pitanje kad ce letiti sa one lokacije
opet mogu otvoriti u rajlovcu npr isti takav a to je blizu pruge sto opet znaci da su u krugu zeljeznickog saobracaja al to je sasvim nebitno za ovo

uglavnom svi veliki igraci vec imaju kontakt sa prugom tako da nema potrebe da se vozovi preusmjeravaju na tramvajske sine
to bi mozda jedino imalo smisla tamo prema hrasnici al cisto sumnjam da tamo nema vec zeljeznicka pruga za famos i sta vec dole postoji od industrije
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#4273 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by hare_1989 »

kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 12:06
hare_1989 wrote: 23/06/2022 12:01



Da ima, nego mislio sam na glavnu poštu. Nekad je ona imala prugu, doduše uskotračnu samo. A Penny, zar on ne "leti" iz Velešića zbog GA i prve transverzale?

I hvala obojici za detaljnije objašnjenje sa klipa. Zanimaju me ovakve neobične sitnice, pa mi ovaj video baš zapeo za oko :)
ma dobro eto mozemo izostaviti penny mada je pitanje kad ce letiti sa one lokacije
opet mogu otvoriti u rajlovcu npr isti takav a to je blizu pruge sto opet znaci da su u krugu zeljeznickog saobracaja al to je sasvim nebitno za ovo

uglavnom svi veliki igraci vec imaju kontakt sa prugom tako da nema potrebe da se vozovi preusmjeravaju na tramvajske sine
to bi mozda jedino imalo smisla tamo prema hrasnici al cisto sumnjam da tamo nema vec zeljeznicka pruga za famos i sta vec dole postoji od industrije
Ma ja, u pravu si. Fakat imaju mnogi pristup pruzi kad se bolje pogleda. I Velpro, i firme u krugu nekadašnjeg TAT-a, Klas, Domod,...

Samo šteta što se ne koriste u punom kapacitetu. Špediterski lobi pravi problem.
lajkujMe
Posts: 12249
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#4274 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by lajkujMe »

Ja totalno glupe price

Ljudine apsolutno potrebe nema za spajanjem zeljeznice s tramvajskom prugom.

Postoji teretna stanica na Alipasinom i na Lozionickoj.
Za potrebe velikih industrija.
Voz se ne isplati radi 1-2 vagona nego samo u kompoziciji...


Drugo Bingi, Penny, Mercator njima ne treba faking voz za snabdjevanje, niti te firme rade snabdjevanje nego dobavljavi sirom BIH 4 puta mjesecno.
Neki s malim caddy neki s sleperima.

Taj sistem se ne moze niti ce se ikada promjeniri u BIH.

Prugu trebaju veliki kombinati koji proizvode ili uvoze ogromne kolicine robe koja moze napuniti kompoziciju od 20 vagona.

U grad ne ulaze ni sleperi sem po potrebi uz posebnu dozvolu.
Sve se radi kombijima ili eventualno kamionima do 7.5 tona.


Prije nego sto pocnete mahati ovim glupostima o vozovima istrazite logisticku mrezu unutar Sarajeva.
Pa onda uzmite u usta ovakve provale

I ne pravi spediterski lobi problem oni isto koriste vozove ako se isplati tako vise.

Nece firma kojoj treba jedan sleper mjesecno bacati pare na voz.

Voz je iskljucivo isplativ kad se dovlace velike kolicine materijala.
A takvih firmi je malo u BIH i sve su one vec uvezane na zeljeznicki sistem
kakotisesvidja
Posts: 422
Joined: 15/06/2022 14:44

#4275 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by kakotisesvidja »

hare_1989 wrote: 23/06/2022 13:11
kakotisesvidja wrote: 23/06/2022 12:06

ma dobro eto mozemo izostaviti penny mada je pitanje kad ce letiti sa one lokacije
opet mogu otvoriti u rajlovcu npr isti takav a to je blizu pruge sto opet znaci da su u krugu zeljeznickog saobracaja al to je sasvim nebitno za ovo

uglavnom svi veliki igraci vec imaju kontakt sa prugom tako da nema potrebe da se vozovi preusmjeravaju na tramvajske sine
to bi mozda jedino imalo smisla tamo prema hrasnici al cisto sumnjam da tamo nema vec zeljeznicka pruga za famos i sta vec dole postoji od industrije
Ma ja, u pravu si. Fakat imaju mnogi pristup pruzi kad se bolje pogleda. I Velpro, i firme u krugu nekadašnjeg TAT-a, Klas, Domod,...

Samo šteta što se ne koriste u punom kapacitetu. Špediterski lobi pravi problem.
naravno spediterski lobi je tu kamionski lobi u pitanju al to je vec druga tema sta kako zasto itd

mene samo raduje da ova vlada je pokazala da se moze napredovati cak i sa ovim budzetima i sl
Post Reply