pa eto ti nam objasni kako sve to što si naveo, valja?Jugoslavija u srcu wrote: ↑15/09/2021 11:19 Koliko vidim na ovoj temi, skupila se raja da prodiskutuju kako ništa i niko ne valja.
Ne valja Hifa, ne valja aerodrom u ovom dijelu grada, ne valja Efendić, ne valja što su sad garažna mjesta 20 KM, ne valja parking, ne valja bez parkinga, ne valja pješačka zona na Bulevaru, ne valja spremište goriva, ne valja ništa...
Ima li išta da valja?
I kako biste vi to sve uredili?
jel mora sve biti unutar 4 gradske opcine? natrpano i zbijeno?
ima li vizije ikakve širenja i napretka grada sarajeva, ili stoje parcele pa kad se nekome odabranom svidi, da napravi nešto?
pozitivno je npr otvaranje željeznice što olakšava dosta stanovnicima drugih opcina da dođu u grad, brzo i jeftino
pozitivno je što sad iza 17h možeš šetati dobrinjom i ima mjesta
jel pozitivno što npr u Novom Sarajevu prave garažu kod hitne, nema parkinga ni nacrtanog, i parking kod EP zatvore rampom svaki dan u sedmici 24h i naplacuju po 2KM/h - naravno zjapi prazan
šta je cilj, dokazati da je nepotreban parking na tom mjestu da se gradi nešto drugo
jel se moglo regularno proći sa naplatom 1KM/h od 8 do 17h, radnim danima, em bi se koristio pa bi i bilo naplate em bi vikendom i poslije 17h kad nema radnika koristili stanovnici okolnih naselja
imaš milion stvari koje su neispravne koje se čekaju koje se otežu koje se blokiraju, a većinom zbog toga što se ništa ne započinje dok se ne nađe ko će i kako. ode na drugu stranu, izvinjavam se za off
jebo ti ovo, u suštini.
on će npr u terminal i hotel lupiti pa barem 10 mil KM
za te iste pare, da li je mogao napraviti terminal u butilama i ionako voziti kamionom do aerodroma jer to i ovako radi, a na trenutnoj lokaciji TC i Hotel?
jel moglo tako?