Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dječak sa šibicama wrote: ↑02/08/2022 12:17
Meni se cini da je ovaj Glovo prevara samo takva, od nekih 15 promo kodova koje sam dobio ili pokupio na njihovoj FB stranici, niti jedan nije radio.
Na aplikaciji ne postoji mail niti bilo kakav oblik kontakta, a na FB i opcenito imaju kontakt samo sa centralom. Koliko se sjecam nekad je bila mogucnost kontakta sa nekim u BiH.
Postoji Customer Service, kliknes na svoj nalog, ima u gornjem desnom cosku "Help". Ja kad god sam imao problem sa narudzbom, neko iz BiH mi je pomagao u chatu na aplikaciji. Npr, prosle sedmice narucio iz McD, dio kole se prosuo i dobio sam 12,5KM Glovo kredita(narudzba je kostala 11KM). Isto tako su mi iz jednog restorana prije par dana zaboravili kolu, pa mi je stavljeno 4,5KM na racun.
Sto se tice promo kodova, ne znam zasto imas probleme. Par ljudi je iskoristilo moj kod i nismo imali problema. Moguce je da koristis kodove koji su samo za nove korisnike.
Moje iskustvo sa dostavama...
Posto sam alergican na paradajz obavezno kod hamburgera napominjem: molim obavezno BEZ paradajza.
Primim tako prije pola godine sa paradajzom oba burgera uprkos napomeni naruceno preko Glovo zalim se Glovo nista. Izbrisem aplikaciju bijesan i predjem na Korpu. Ista situacija ISTO mjesto i zalim se Korpa mi vrati novac ne samo za hranu vec i dostavu. Otad 5-6 narudzbi sa istog mjesta uvijek uredno bez paradajza....tako neka Korpe nek je i skuplja ali bar ocito imaju neki uticaj cim su konacno u obliznjem restoranu poceli da paze da ispostuju tako jednostavne zahtjeve musterija...
Nema sanse da nije neko pranje para, ili da se radi u minusu. Samo sracunati troskove kurira, bez ostalih troskova, kaze da nije rentabilno. Osim ako se ne radi na crno
Nema sanse da nije neko pranje para, ili da se radi u minusu. Samo sracunati troskove kurira, bez ostalih troskova, kaze da nije rentabilno. Osim ako se ne radi na crno
To je već oprobana taktika koju je Uber doktorirao. Jedan period ce poslovati u minusu dok se raja ne "odcjepi" od konkurencije i dok se ne navuku na njih. I onda ce im kasnije lakse pasti ako cijena polako bude isla gore.
Korpa je stvarno otisla u nebesa, kada sam vidio onu listicu kod checkouta, naknada za manje kilometara, naknada za manju narudbzu, naknada za ovo za ono bukvalno ti muka bude. Al eto sto bi se reklo plati pa se klati, ocigledno im se isplati ako i dalje rade.
Inace prije par dana sam upoređivao korpu i glovo i iz istog restorana uzeo isto jelo samo da vidim razliku u cijeni kolika ce biti. Sa korpom bi platio ovako negdje 16km dok me na glovi ista stvar izasla 13.75. Samo jelo je bilo 11 km.
soha96 wrote: ↑27/08/2022 20:47
Pokrecem javni apel za promjenu naziva korpe. Korpa doo - Pokusajte ponovo za 5 minuta
Da li bi radije da narucis i da ti se hrana hladi, ili da ti odmah kazu da ne mogu ispoštovati uslugu i da je onemogućena?
Radije bih da ne uzimaju restorane kao "ekskluzivne" i onda nisu u stanju dostaviti hranu iz istih. To je to. Ako nisi sposoban, pusti i drugima.
Btw sinoc namjerno refreshovao od 8 do 10 i u dva sata nijednom nisam "upao". Smijesna firma.
dječak sa šibicama wrote: ↑28/08/2022 20:55
Korpa se kao ubija od posla, a Ceger i Naruci propali, gdje je tu logika.
Prije bi moglo biti da imaju malo dostavljaca.
Korpa nije nikada imala problem sa manjkom korisnika, Naruci 90% ljudi nije znalo da postoji, a aplikacija im bila katastrofa (meni je bilo nemoguce da se spasi adresa npr). I Ceger je jednostavno bio treca opcija, plus probali su drugaciji metod poslovanja sa kupovinom vozila za kurire.Instalirao sam obje te aplikacije, Ceger nisam ni otvorio. Zasto bih kad vec koristim Korpu i Glovo a ovi mi ne nude nista bolje/jeftinije.
Sta ja znam u Tuzli je ok cesto budu neke promocije tipa dostava za markicu kod nekih restorana kod Glova (solidan izbor) ili besplatna dostava na Korpi nekim danima par sati ( čak )
Dok je konkurencije korisnicima je dobro
Mene zanima na koju foru se Glovu isplati da vraća pare od narudžbe za svaku žalbu. Ja sam se žalio (osnovano) da mi je stigla pogrešna narudžba i bukvalno mi odmah vratili novac na glovo credits, bez da sam to i tražio.
Tako se izgleda možeš žaliti i kad je narudžba uredna i oni će ti bez problema vratiti novac. Baš me zanima na čiju štetu ide taj povrat.
Ajdinn4 wrote: ↑29/08/2022 19:42
Mene zanima na koju foru se Glovu isplati da vraća pare od narudžbe za svaku žalbu. Ja sam se žalio (osnovano) da mi je stigla pogrešna narudžba i bukvalno mi odmah vratili novac na glovo credits, bez da sam to i tražio.
Tako se izgleda možeš žaliti i kad je narudžba uredna i oni će ti bez problema vratiti novac. Baš me zanima na čiju štetu ide taj povrat.
Tipicno ponasanje start-up firme sa znacajnom investicijom. Tih 10-20KM sto di daju im je nebitno, bitno im je da je tvoje iskustvo sto bolje, da narucujes sto cesce. A isto tako dobre su sanse da trenutno uopste nisu profitabilni, igraju "long game".
Je li se kome dešavalo da se uplata za narudžbu na Glovo aplikaciji provede kao da ste nešto naručili iz inostranstva?
Meni danas dođe poruka od banke da je skinuto 11 feninga naknade za transakciju od prije 2 dana u iznosu od 11 KM.
Po vremenu skontam da je to bila Glovo narudžba.
Pogledam u detaljima transakcije na aplikaciji banke, piše nekakva šifra i riječ Barcelona, a i račun na koji se uplaćuje totalno nekakav čudan broj.
To mi se već drugi put dešava, samo prvi put nisam provjeravao.
Nije valjda da sve uplate idu preko Španije!?