Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#801 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Raspisali su javni poziv za otvaranje baze na aerodromu.
Vidjet cemo ko ce dobiti . Da li se moze opet Wizzair javiti ili ce nam doci Ryanair !?
Vidjet cemo ko ce dobiti . Da li se moze opet Wizzair javiti ili ce nam doci Ryanair !?
-
- Posts: 463
- Joined: 01/02/2019 02:00
- Location: rajvoSa
#802 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
evo izasao javni poziv za skolovanje, koliko li ce primiti radnika od ovih 80 polaznika
Zna li neko otprilike plate za poziciju br1 i br2? sa toplim obrokom i svim ostalim.
https://szks.ba/posao/javni-poziv-j-p-m ... -sarajevo/
Zna li neko otprilike plate za poziciju br1 i br2? sa toplim obrokom i svim ostalim.
https://szks.ba/posao/javni-poziv-j-p-m ... -sarajevo/
- Tvrtko II Kotromanić
- Posts: 4839
- Joined: 15/03/2009 01:28
- Location: Rajvosa
#803 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
I mene ovo zanimaLimited Sky wrote: ↑16/11/2022 18:53 evo izasao javni poziv za skolovanje, koliko li ce primiti radnika od ovih 80 polaznika
Zna li neko otprilike plate za poziciju br1 i br2? sa toplim obrokom i svim ostalim.
https://szks.ba/posao/javni-poziv-j-p-m ... -sarajevo/
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#804 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Topli obrok je 1% prosjecne plate Federacije
Prevoz - nekada su imali organizovani bus ima li ga jos ne znam
Obzirom da se radi 365 dana ide se na uvecanje plate za dnevnicu kada se radi vikendom i praznicima
Plata kolika je to ne znam, znam da su u koroni im smanjivali 30% , pa su od proslog ljera im vratili 20% a 10% jos nisu.
Sta ce raditi ovih 80 ljudi kada sada po zimi aerodrom.ima 10 tak letova dnevno
Prevoz - nekada su imali organizovani bus ima li ga jos ne znam
Obzirom da se radi 365 dana ide se na uvecanje plate za dnevnicu kada se radi vikendom i praznicima
Plata kolika je to ne znam, znam da su u koroni im smanjivali 30% , pa su od proslog ljera im vratili 20% a 10% jos nisu.
Sta ce raditi ovih 80 ljudi kada sada po zimi aerodrom.ima 10 tak letova dnevno
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#805 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Danas samo 8 polazaka. Kako jadno izgleda isto kao da je neki sezonski aetodrom a ne aerodrom u glavnom gradu.
-
- Posts: 2806
- Joined: 14/08/2006 12:03
#806 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
A u oktobru rekord
Strucnjaci tender raspisali za.low cost
Strucnjaci tender raspisali za.low cost
- agent_zero
- Posts: 10478
- Joined: 27/01/2010 23:58
- Location: tamni vilajet SDA zlotvora!
#807 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Bruka i sramota!
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#808 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
šta je tačno bruka i sramota? napravite zanimljiviji grad, pa će biti više letova
neće niko da leti u novembarsko sarajevo, nema niko para da leti iz sarajeva
wizz se povukao jer su im istekle beneficije koje su ugovorom dobili, a zatvaraju cijeli niz baza po cijeloj evropi ove godine, dakle nije to do SJJ
neće niko da leti u novembarsko sarajevo, nema niko para da leti iz sarajeva
wizz se povukao jer su im istekle beneficije koje su ugovorom dobili, a zatvaraju cijeli niz baza po cijeloj evropi ove godine, dakle nije to do SJJ
- Maharadza
- Posts: 16726
- Joined: 30/01/2013 15:13
#809 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Fazon je što ti faktički po meni i ne treba toliko turizam tj. turisti da bi raja letila za rajvosu, konkretno dovoljna je dijaspora koja ionako redovno dolazi za svaki haman urlaub, pa i između istih ako ugrabi koju heFtu frei (od prekovremenih ili sl.), a da ne pričamo od ovih što odu na par mjeseci da rade ili rodbinu posjećuju itd. a šta ih samo znam što bi letili za Sa ali jednostavno lufthansa pre-preskupa u odnosu na wizz pa ljudi idu za tuzlu i onda autom se prebacuju do Sa kako znaju i umiju (bilo da neko dođe po njih ili neki balkan-transfer i sl. prijevozici koji imaju ja mislim).
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#810 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Jasno je meni da je u zimskom redu letenja manje letova nego u ljetnom ali ovo sada je bas premalo. Isto kao da su SA svi otpisali i low coast i regularne kompanije.
Ok Wizz je zatvorio bazu u SA a ovi ostali smanjili rotacije
Ok Wizz je zatvorio bazu u SA a ovi ostali smanjili rotacije
-
- Posts: 2806
- Joined: 14/08/2006 12:03
#811 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Hoce li na proljece biti ista prica, eto nece biti tada smoga i magle? Kada bude cijelih 9 letova dnevno.
Ne bih rekao da se wizzovci vracaju vise.
Ne bih rekao da se wizzovci vracaju vise.
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#812 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Na proljece Austrian povecava br letova iz/za Bec (2x svakodnevno) za razliku od zime gdje odredjenim danima uopste nema leta za Bec ili ga ima 1x dnevno.
Ne znam sta ce biti sa LOT om iz/za Varsavu, oni su ljetos uveli liniju i sa zimom se povukli
Lufthansa ce sigurno vratiti svako drugi dan dodatni vecernji let iz Frankfurta za SA i ranijutarnji za Frankfurt
Ostalo je sve neizvjesno sta ce biti
Ne znam sta ce biti sa LOT om iz/za Varsavu, oni su ljetos uveli liniju i sa zimom se povukli
Lufthansa ce sigurno vratiti svako drugi dan dodatni vecernji let iz Frankfurta za SA i ranijutarnji za Frankfurt
Ostalo je sve neizvjesno sta ce biti
- stativa
- Posts: 244
- Joined: 27/06/2011 19:27
- Location: Šeher
#813 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Ne moraju se ni vraćati, doći će neko drugi. Wizz Aira nije bilo ni 2019. godine, osim Budimpešte 2-3x sedmično, pa je bilo više od milion putnika.
-
- Posts: 2806
- Joined: 14/08/2006 12:03
#814 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Ma ja. Sto bi imali dva miliona putnika, kad mozemo milion
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#815 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Odličan dan na Međunarodnom aerodromu Sarajevo ....
I onda se ljudi pitaju zašto odlaze aviokompanije sa sarajevskog aerodroma.
I onda se ljudi pitaju zašto odlaze aviokompanije sa sarajevskog aerodroma.
- konektovan
- Posts: 40642
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10606
- Joined: 10/03/2022 22:16
#817 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Godinama ista priča, pa me interesuje, da li je iko ikad razmišljao o unapređenju ILS-a na SJJ? Pa da sadašnji Cat I zamijenimo sa makar Cat II, a zašto ne i sa Cat IIIa. Da li je ikad to spominjano, planirano ili?
Kladim se da pola ovih otkazanih ili reroutanih letova ne bi bilo otkazano…
Mislim da aerodrom koji ima hronični problem sa vidljivošću od novembra do marta mora ulagati u takve stvari. Ili da ga zimi zatvorimo pa da se ne sramotimo bezveze.
Kladim se da pola ovih otkazanih ili reroutanih letova ne bi bilo otkazano…
Mislim da aerodrom koji ima hronični problem sa vidljivošću od novembra do marta mora ulagati u takve stvari. Ili da ga zimi zatvorimo pa da se ne sramotimo bezveze.
-
- Posts: 7734
- Joined: 14/06/2012 22:59
#818 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Za Cat.II nedostaje još nekih 500 do 600 m čistine ispred praga piste.EFD22 wrote: ↑25/11/2022 21:59 Godinama ista priča, pa me interesuje, da li je iko ikad razmišljao o unapređenju ILS-a na SJJ? Pa da sadašnji Cat I zamijenimo sa makar Cat II, a zašto ne i sa Cat IIIa. Da li je ikad to spominjano, planirano ili?
Kladim se da pola ovih otkazanih ili reroutanih letova ne bi bilo otkazano…
Mislim da aerodrom koji ima hronični problem sa vidljivošću od novembra do marta mora ulagati u takve stvari. Ili da ga zimi zatvorimo pa da se ne sramotimo bezveze.
Može Cat.II, ali treba ili skratiti (ionako kratku) pistu za toliku vrijednost, ili porušiti dio Ilidže.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10606
- Joined: 10/03/2022 22:16
#819 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Ma porušiti zašto neSeawolf wrote: ↑25/11/2022 22:04Za Cat.II nedostaje još nekih 500 do 600 m čistine ispred praga piste.EFD22 wrote: ↑25/11/2022 21:59 Godinama ista priča, pa me interesuje, da li je iko ikad razmišljao o unapređenju ILS-a na SJJ? Pa da sadašnji Cat I zamijenimo sa makar Cat II, a zašto ne i sa Cat IIIa. Da li je ikad to spominjano, planirano ili?
Kladim se da pola ovih otkazanih ili reroutanih letova ne bi bilo otkazano…
Mislim da aerodrom koji ima hronični problem sa vidljivošću od novembra do marta mora ulagati u takve stvari. Ili da ga zimi zatvorimo pa da se ne sramotimo bezveze.
Može Cat.II, ali treba ili skratiti (ionako kratku) pistu za toliku vrijednost, ili porušiti dio Ilidže.
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#820 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Svaka aviokompanija ima svoja pravila za min vidljivost za slijetanje po magli.
Danas oko 15 h sto je nesto sletilo a nesto otkazano/preusmjereno je do pilota . On je taj koji odlucuje hoce li odmah otkazati let za SA na polaznom aerodromu ili pokusati sletiti ili ako ne uspije pokusaj negdje se rerutorati.
Ovi svi vecernji dolasci su otkazani jer je losa vidljivost vidimo i mi s prozora da je losa vidljivost
Jednom sam cuo da je za nas aerosrom min vidljivost 2000 m ali da Lufthansa propisuje za nas min 1500 m
Danas oko 15 h sto je nesto sletilo a nesto otkazano/preusmjereno je do pilota . On je taj koji odlucuje hoce li odmah otkazati let za SA na polaznom aerodromu ili pokusati sletiti ili ako ne uspije pokusaj negdje se rerutorati.
Ovi svi vecernji dolasci su otkazani jer je losa vidljivost vidimo i mi s prozora da je losa vidljivost
Jednom sam cuo da je za nas aerosrom min vidljivost 2000 m ali da Lufthansa propisuje za nas min 1500 m
- Haris.ba
- Posts: 24878
- Joined: 08/09/2005 20:08
#821 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Mogu li kupiti ovaj gbas?akcija007 wrote: ↑26/11/2022 00:12 Svaka aviokompanija ima svoja pravila za min vidljivost za slijetanje po magli.
Danas oko 15 h sto je nesto sletilo a nesto otkazano/preusmjereno je do pilota . On je taj koji odlucuje hoce li odmah otkazati let za SA na polaznom aerodromu ili pokusati sletiti ili ako ne uspije pokusaj negdje se rerutorati.
Ovi svi vecernji dolasci su otkazani jer je losa vidljivost vidimo i mi s prozora da je losa vidljivost
Jednom sam cuo da je za nas aerosrom min vidljivost 2000 m ali da Lufthansa propisuje za nas min 1500 m
http://flyingbosnian.blogspot.com/2022/ ... h.html?m=1For a GBAS GAST D price of 1.194.000 €, not considering equipping the aircraft, we just need 48 operations to pay off the initial investment.
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#822 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Mogu kupiti ovaj uredjaj od 1,2 mil eur pitanje je zasto nece .
-
- Posts: 123
- Joined: 20/06/2009 15:42
#823 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Precjenjujete nase mAnadzere...
Ne znaju. To je odgovor.
3 covjeka na SJJ znaju kako treba engleski a o nekom OPERATIVNOM konceptu, strategiji, masterplanu sa STRATEGIJOM I VIZOJOM mozete sanjati.
Rjesenje: prodati aerodrom (makar 51%) nekom ozbiljnom operateru ili dati u koncesiju.
Ne znaju. To je odgovor.
3 covjeka na SJJ znaju kako treba engleski a o nekom OPERATIVNOM konceptu, strategiji, masterplanu sa STRATEGIJOM I VIZOJOM mozete sanjati.
Rjesenje: prodati aerodrom (makar 51%) nekom ozbiljnom operateru ili dati u koncesiju.
- drndalo
- Posts: 22824
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#824 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Kakav proljev od upisa...
Bas bi prodaja/koncesija bila rjesenje... Tek bi tad vidjeli cija majka crnu vunu prede... Jedini gori monopol od drzavnog je privatni...
Da ponovimo nekad davno pisano. ILS za jacu kategoriju nije realan do uvodjenja GPS navigacije aviona certifikovane za avio saobracaj. Najveci problem je visina odluke, na kojoj pilot mora odluciti odustaje li ili slijece jer vidi svjetla. Ta visina je propisana kao min. ispod kojeg na Cat1 ne smiju ici, a kompanije (pilot nema nista s tim, osim da slusa kompaniju) mogu imati svoja stroza pravila od minimalnih. Zato imamo slucajeve da se Austrian prvi vrati u Bec, a ostali tog dana sletili. Mislim da je na SJJ vertikalna min. visina odluke 200ft, dakle 60ak metara, sa vidljivoscu u daljinu od 550m, AKO avion na toj visini sa otkazom motora moze penjati dovoljno strmo da sigurno preleti Mojmilo u slucaju Go-arround-a. Onaj mali teretnjak Let410 koji vozi postu za DHL, to ne moze, pa je njemu DH 400ft, tj. duplo.
Ne znam koliko bi to sve i kostalo, ali ako sada bude islo ovo produzenje piste za sirokotrupce, mozda bi se onda zimi moglo ici na skracenje piste u losem vremenu, da bi se zadovoljilo 1km cistine prije piste (to bi trebalo biti displaced treshold za jacu kategoriju ILSa. Ja i dalje mislim da to nije isplativo sada kada je GPS na putu da bude integrisan u standard preciznog navodjenja maltene i bez ILSa...
Bas bi prodaja/koncesija bila rjesenje... Tek bi tad vidjeli cija majka crnu vunu prede... Jedini gori monopol od drzavnog je privatni...
Da ponovimo nekad davno pisano. ILS za jacu kategoriju nije realan do uvodjenja GPS navigacije aviona certifikovane za avio saobracaj. Najveci problem je visina odluke, na kojoj pilot mora odluciti odustaje li ili slijece jer vidi svjetla. Ta visina je propisana kao min. ispod kojeg na Cat1 ne smiju ici, a kompanije (pilot nema nista s tim, osim da slusa kompaniju) mogu imati svoja stroza pravila od minimalnih. Zato imamo slucajeve da se Austrian prvi vrati u Bec, a ostali tog dana sletili. Mislim da je na SJJ vertikalna min. visina odluke 200ft, dakle 60ak metara, sa vidljivoscu u daljinu od 550m, AKO avion na toj visini sa otkazom motora moze penjati dovoljno strmo da sigurno preleti Mojmilo u slucaju Go-arround-a. Onaj mali teretnjak Let410 koji vozi postu za DHL, to ne moze, pa je njemu DH 400ft, tj. duplo.
Ne znam koliko bi to sve i kostalo, ali ako sada bude islo ovo produzenje piste za sirokotrupce, mozda bi se onda zimi moglo ici na skracenje piste u losem vremenu, da bi se zadovoljilo 1km cistine prije piste (to bi trebalo biti displaced treshold za jacu kategoriju ILSa. Ja i dalje mislim da to nije isplativo sada kada je GPS na putu da bude integrisan u standard preciznog navodjenja maltene i bez ILSa...
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#825 Re: Međunarodni aerodrom Sarajevo (SJJ)
Pojma nemaš šta govorišjesam1 wrote: ↑26/11/2022 09:39 Precjenjujete nase mAnadzere...
Ne znaju. To je odgovor.
3 covjeka na SJJ znaju kako treba engleski a o nekom OPERATIVNOM konceptu, strategiji, masterplanu sa STRATEGIJOM I VIZOJOM mozete sanjati.
Rjesenje: prodati aerodrom (makar 51%) nekom ozbiljnom operateru ili dati u koncesiju.