Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Chmoljo wrote: ↑01/08/2022 08:45
ovaj kod vrazova sigurno nije vozio 60. to prvo.
drugo, može se fina dionica voziti prosječnom brzinom od 60 ili skoro 60. negdje se malo uspori, negdje se malo ubrza, ali raskrsnica se prolazi manje više tom brzinom.
kada je ljetni raspust strašno se olakšanje osjeti u saobraćaju, i vrlo je komotno voziti i nema neke strašne gužve osim kada se desi udes.
mene npr specijalno nerviraju hvatači lukova, ko da labudice voze. ide iz pravca grada, skreće lijevo kod higijenskog i hvata luk iako nije skretanje ni blizu 90 stepeni, niti je oštro. da ne govorim što prolaziš 50-60 pored njih u lijevoj traci za pravo.
posebno dosta hvatača luka na semaforu ima od otoke prema b.potoku.
eto to mene posebno nervira, jer debil pravi situaciju u kojoj ćeš se kucnuti iako ima sve uslove da normalno skrene. ali ne skrene jer je debil.
Posto uglavnom vozim srednjom trakom, skoro svaki dan se iznerviram i ispujem radi ovih sto voze u desnoj i npr bus skrece na stajaliste ..NE MOZE ON PRIKOCIT 2 sekunde i sacekat da se bus ubaci u stajaliste nego ga samo namota pa se ti snalazi kako ces ga izbjec...obavezno bez zmigavca naravno i bez ikakve provejre je li moze uopste da zaobidje bus...udje ti u traku lagano ko da je sam na cestu
Sreca pa sa naviko pa uglavnom ocekujem takvu reakciju cim vidim bus il trolu
Koliko je ogranicenje na autoputu i moze li se poginuti vozeci tom brzinom? Mozda ds i tu stavimo 50, sigurnije je?
Poredis autoput i gradsku voznju... Autoput ima svoje propise
Poenta je da brzina sama po sebi nije problem kad postoje uslovi za istu.
Propisi su napravljeni takvi kakvi su napravljeni, jer uzimaju uglavnom u obzir najgori scenario uslova na cesti, vozaca, vozila i slicno, i ide se na to da i takvi u tim situacijama budu bezbjedni.
Uslovi u stvarnosti zavise od puno faktora, nekad se i kroz grad moze brze kad ima uslova na nekim dijelovimq, a nrkad ni autoputem ne mozes preko 80 kad napada snijeg i kad je poledica.
Ko zna dobro procijeniti, taj moze voziti i brze od ogranicenja nekad, ko ne zna taj moze i na 50 izgubiti kontrolu, iki izaci na autoput i voziti po propisu 130 pa izgubiti kontrolu.
Poredis autoput i gradsku voznju... Autoput ima svoje propise
Poenta je da brzina sama po sebi nije problem kad postoje uslovi za istu.
Propisi su napravljeni takvi kakvi su napravljeni, jer uzimaju uglavnom u obzir najgori scenario uslova na cesti, vozaca, vozila i slicno, i ide se na to da i takvi u tim situacijama budu bezbjedni.
Uslovi u stvarnosti zavise od puno faktora, nekad se i kroz grad moze brze kad ima uslova na nekim dijelovimq, a nrkad ni autoputem ne mozes preko 80 kad napada snijeg i kad je poledica.
Ko zna dobro procijeniti, taj moze voziti i brze od ogranicenja nekad, ko ne zna taj moze i na 50 izgubiti kontrolu, iki izaci na autoput i voziti po propisu 130 pa izgubiti kontrolu.
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
Poenta je da brzina sama po sebi nije problem kad postoje uslovi za istu.
Propisi su napravljeni takvi kakvi su napravljeni, jer uzimaju uglavnom u obzir najgori scenario uslova na cesti, vozaca, vozila i slicno, i ide se na to da i takvi u tim situacijama budu bezbjedni.
Uslovi u stvarnosti zavise od puno faktora, nekad se i kroz grad moze brze kad ima uslova na nekim dijelovimq, a nrkad ni autoputem ne mozes preko 80 kad napada snijeg i kad je poledica.
Ko zna dobro procijeniti, taj moze voziti i brze od ogranicenja nekad, ko ne zna taj moze i na 50 izgubiti kontrolu, iki izaci na autoput i voziti po propisu 130 pa izgubiti kontrolu.
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
Baš naprotiv, pola ograničenja po BiH su bespotrebna i postavljena da bi rijamu imala gdje da prave zasjede i uzimaju harač.
Ko iole vozi uzduž i poprijeko BiH zna koliko ima tih nebuloznih ograničenja.
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
Baš naprotiv, pola ograničenja po BiH su bespotrebna i postavljena da bi rijamu imala gdje da prave zasjede i uzimaju harač.
Ko iole vozi uzduž i poprijeko BiH zna koliko ima tih nebuloznih ograničenja.
Ma ja ba pusti drbile treba stavit stoju u gradu ocm
Poenta je da brzina sama po sebi nije problem kad postoje uslovi za istu.
Propisi su napravljeni takvi kakvi su napravljeni, jer uzimaju uglavnom u obzir najgori scenario uslova na cesti, vozaca, vozila i slicno, i ide se na to da i takvi u tim situacijama budu bezbjedni.
Uslovi u stvarnosti zavise od puno faktora, nekad se i kroz grad moze brze kad ima uslova na nekim dijelovimq, a nrkad ni autoputem ne mozes preko 80 kad napada snijeg i kad je poledica.
Ko zna dobro procijeniti, taj moze voziti i brze od ogranicenja nekad, ko ne zna taj moze i na 50 izgubiti kontrolu, iki izaci na autoput i voziti po propisu 130 pa izgubiti kontrolu.
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
Baš naprotiv, pola ograničenja po BiH su bespotrebna i postavljena da bi rijamu imala gdje da prave zasjede i uzimaju harač.
Ko iole vozi uzduž i poprijeko BiH zna koliko ima tih nebuloznih ograničenja.
Poenta je da brzina sama po sebi nije problem kad postoje uslovi za istu.
Propisi su napravljeni takvi kakvi su napravljeni, jer uzimaju uglavnom u obzir najgori scenario uslova na cesti, vozaca, vozila i slicno, i ide se na to da i takvi u tim situacijama budu bezbjedni.
Uslovi u stvarnosti zavise od puno faktora, nekad se i kroz grad moze brze kad ima uslova na nekim dijelovimq, a nrkad ni autoputem ne mozes preko 80 kad napada snijeg i kad je poledica.
Ko zna dobro procijeniti, taj moze voziti i brze od ogranicenja nekad, ko ne zna taj moze i na 50 izgubiti kontrolu, iki izaci na autoput i voziti po propisu 130 pa izgubiti kontrolu.
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
A sta da je taj sa meckom vozio na autoputu po propisu i izgubio kontrolu? Hocu da kazem da postovanje propisa ne farantuje sigurnost.
Problem jeste taj sto neki koji pojma nemaju misle da znaju pa dodje do sranja, za to nema rjesenja. Jos veci su problem oni koji su svjesni da prave glupost ali ih boli neka stvar, takvima ni policija ni niko drugi ne moze nista.
Naslovnica wrote: ↑01/08/2022 14:05
Tu su tvoje riječi, ja to nisam rekao.
Pa vidi izvoli pokreni incijativu za promjenu propisa zakona, dok se ne usvoje tvoje da ih postujes a ne propitujes
Jesam li ja gdje napisao da ih ne poštujem?
A u svakom slučaju, boli tebe K hoću li ja poštovati zakone ili ne, imam para, platiću kaznu svaki put kada me uhvate, ha ja!
Znaci zakon svak treba da percepira kako se on osjeca mzoe ili ne moze e hajd nek sam i to cuo
Pa bolan shvatite da nisu ogranicenja tu da bi tebe neko yebavo u mozak nego jer imaju smisla...ovaj s meckom da je vozio po ogranicenju mozda ne bi ni udario, a i da je udario imo bi razbijen far, ovako je pokupio pola trotoara i sreca pa nije i kojeg pjesaka...
Pa ima do uslova naravno, al poenta je da i u najidelajnijim uslovima ae drzis propisa, ok ako nema nikog na cesti vozi eto 65 iako je ogranicenje 50 al nemoj 90...
Mislim vozi kako hoces al nemoj se bogati onda zgrozavat kad Bengal pokupi dijete na pjesackom, jer ti mu dajes pravo da se tako ponasa jer imas skoro isti odnos prema zakonu...ah da zaboravio sam ti si siguran u sebe znas procjenit ne moze se tebi desit...
A sta da je taj sa meckom vozio na autoputu po propisu i izgubio kontrolu? Hocu da kazem da postovanje propisa ne farantuje sigurnost.
Problem jeste taj sto neki koji pojma nemaju misle da znaju pa dodje do sranja, za to nema rjesenja. Jos veci su problem oni koji su svjesni da prave glupost ali ih boli neka stvar, takvima ni policija ni niko drugi ne moze nista.
Jbg brate..sta sad hodas ulicom padne cigla ubije te. Naravno da ne garantuju, al smanjuju mogucnost to i jest poenta.
Kao sto sam napisao, da se drzao ogranicenja mozda bi opet dozivio sudar al sa 10 puta manjim posljeidcama, ovako je samo pukom srecom izbjegnuta tragedija a on napravio totalku na autu i unistio teotar
Pa vidi izvoli pokreni incijativu za promjenu propisa zakona, dok se ne usvoje tvoje da ih postujes a ne propitujes
Jesam li ja gdje napisao da ih ne poštujem?
A u svakom slučaju, boli tebe K hoću li ja poštovati zakone ili ne, imam para, platiću kaznu svaki put kada me uhvate, ha ja!
Pa jesi jer se ne slazes sa teorijom da se trebaju postovat pa plati jest fkt mi je svejedno, upravu si, al onda reci tako nemoj govorit da se zakon ne treba postovat
Naslovnica wrote: ↑01/08/2022 15:23
Jesam li ja gdje napisao da ih ne poštujem?
A u svakom slučaju, boli tebe K hoću li ja poštovati zakone ili ne, imam para, platiću kaznu svaki put kada me uhvate, ha ja!
Pa jesi jer se ne slazes sa teorijom da se trebaju postovat pa plati jest fkt mi je svejedno, upravu si, al onda reci tako nemoj govorit da se zakon ne treba postovat
Gdje sam napisao da se ne slažem sa teorijom da se zakon treba poštovati?
Ne izmišljaj.
Last edited by Naslovnica on 01/08/2022 15:32, edited 1 time in total.
Pa vidi izvoli pokreni incijativu za promjenu propisa zakona, dok se ne usvoje tvoje da ih postujes a ne propitujes
Jesam li ja gdje napisao da ih ne poštujem?
A u svakom slučaju, boli tebe K hoću li ja poštovati zakone ili ne, imam para, platiću kaznu svaki put kada me uhvate, ha ja!
Je li to prizivaš da se lično obračunava umjesto po tabijatu da se radi?
Šta tebe briga, imaš para da plaćaš kazne, super. Nekoga udariš jer si prebrzo vozio, ne interesuje te propis, ako te uhvate platićeš, imaš. Taj neko razmišlja kao i ti, šta me briga, imam vremena, mogu odležati ovog što me udario.
Zar nije bolje držati se zakona iako imaš para da plaćaš kazne?