Kako je maltretiranje naroda da te policija zaustavi? Ako je kontrola, zaustavljanje bez razloga, sta je problem? Neka kontrolise. Sto je to maltretiranje?
SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
- Haris.ba
- Posts: 24892
- Joined: 08/09/2005 20:08
#66851 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
- Logovan
- Posts: 94415
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#66852 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Što znači da mogu biti na ulicama kada hoće, ali naravno da će nestati za 10, 20, 30 dana i onda opet po starom, neće biti nigdje policije ni na mapi.
Kada ih nema, onda je izgovor zato što nema dovoljno policajaca, ne može se pokriti čitav grad, a nema para za dodatne policajce. Prođeš kroz čitav grad nigdje policije. Po ovome ispada da imamo toliko policajaca da ih na prste jedne ruke možeš prebrojati.
-
- Posts: 5670
- Joined: 22/09/2018 13:21
#66853 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Na ulicama je T-Roc. Prije mjesec-dva, kasno naveče, kod Muzeja su imali kontrolu, dva Golfa i T-Roc. I upravo u tom dijelu, kraj mene je "proletio" G7, pa i kraj njih, i ja stanem pored i kroz prozor im kažem: Kako vas nije sramotra, maltretirate djevojku, a ovamo jurcaju preko sto brzinom.... Istog trenutka su sjelu u T-Roc i stvarno brzo otišli za njim. Znači da su ga i oni vidjeli, ali...jebajiga, dok ih nisam napao
Danas sam pisao, ovo što će se dešavati na ulicama Sarajeva narednih 10-tak dana, bit će samo zamagljivanje javnosti. Nasumične kontrole, naročito danju. OK treba, ali one neće donijeti trajno rješenje. Npr, ko je zadnji put vidio zaustavljenog motociklistu koji slalom vožnjom i poderanim auspuhom jurca po gradu kao da je nasred Bonneville ravnice. Te noćne utrke, uvjeren sam da policija zna za njih, ali svi okreću glavu.
Jedno od rješenja je trajno oduzimanje predmeta izvršenja krivičnog djela i teškog prekšaja. Drugo je povećanje visine kazne za prekoračenje brzine, pa ako je vozio 30 više - 300 maraka, 40 - 400 maraka, itd, pa s dopunom Zakona o prekršajima, u kojem ovakve kazne nemaju pravo na popust 50%.
Ovo što neko predlaže sniženje brzine na 40 km, je veliki idiotizam. Napravit će haos u saobraćaju, stvorit će negativnu reakciju vozača. 60 je sasvim dovoljna brzina glavnim gradskim ulicama. Na brzini od 41 likuju nevješti vozači i vozačice, nedovoljno spremne i obučene iz auto-škola, u kojima takođe rade nedovoljno stručni instruktori.
- _Reds_
- Posts: 9370
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#66854 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Sta poena masovne kontrole u po bijela dana na glavnoj gradskoj saobraćajnici, gdje saobraćaj gmili ionako?
Idi brate iz 10, stani i zaustavljaj svako auto, stani ispred Bosne, Sloge.
Pola ih ne zna ni saobraćjanicu regulisati, ni saobraćaj ubrzati.
Koliko sam puta gledao kod Energoinvesta na Stupu, sjede u autu guzva haos, oni nece da izadju iz auta, nego čekaju 4 i da se napravi što veća gužva.
Kad fali kazni, popišu se stanari izpred zgrada. ispred mjesta gdje jedu i piju se ne pise naravno, itd.
-
- Posts: 311
- Joined: 26/11/2019 18:18
#66855 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Ulica gdje je osnovna skola Osman Nakaš, čujem neko gasanje..
-
- Posts: 25845
- Joined: 11/10/2008 21:45
#66856 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Zna li se čiji je ovaj Berberović?
Balvan haman 30 godina i nema položen vozački a vazda ga zaustavljaju....teški testovi valjda
Mrcinu u kakvu jamu doživotno.
Balvan haman 30 godina i nema položen vozački a vazda ga zaustavljaju....teški testovi valjda
Mrcinu u kakvu jamu doživotno.
-
- Posts: 128
- Joined: 06/10/2020 17:51
#66857 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Gdje nam je ono Rastoder?
-
- Posts: 5670
- Joined: 22/09/2018 13:21
#66858 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Nije ni jeftin vozački ispit. Već je neko pisao da je bio slabijeg imovinskog stanjasuspect_zero wrote: ↑28/05/2023 00:23 Zna li se čiji je ovaj Berberović?
Balvan haman 30 godina i nema položen vozački a vazda ga zaustavljaju....teški testovi valjda
Mrcinu u kakvu jamu doživotno.
- darius_maximus
- Posts: 3252
- Joined: 22/01/2007 02:18
- Location: Sarajevo
#66859 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Da, sjećam se još kad je onaj debil, vlasnik Metropolisa, ubio onog dedu na tramvajskoj kod predsjedništva.toska wrote: ↑27/05/2023 21:15za ovo sam upozoren od starijeg tek nakon 10ak god imanja vozačke, do tad nisam obraćao pažnju,zateznistub wrote: ↑27/05/2023 20:16
Kakava Valter Perica, išao debil glavnom i na šinama ga bacilo. I ne, nisu prelazili na crveno
i u pravu je 100%
ne znam kako danas, ali ovu opasnost bacanja na tramvajskim šinama treba obavezno učiti u auto školama.
Isto tako brzina, šine i slijetanje s ceste.
-
- Posts: 25845
- Joined: 11/10/2008 21:45
#66860 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
HelaS wrote: ↑28/05/2023 00:34Nije ni jeftin vozački ispit. Već je neko pisao da je bio slabijeg imovinskog stanjasuspect_zero wrote: ↑28/05/2023 00:23 Zna li se čiji je ovaj Berberović?
Balvan haman 30 godina i nema položen vozački a vazda ga zaustavljaju....teški testovi valjda
Mrcinu u kakvu jamu doživotno.
Kako god okreneš nije skuplji od auta....a o životu da ne pričamo...doduše i da ima položen opet bi možda sranje napravio.
Žao mi cura što nastradaše.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45505
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#66861 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
nisam jednom vidio taksiste kako sa sva četiri točka voze šinama.darius_maximus wrote: ↑28/05/2023 00:34Da, sjećam se još kad je onaj debil, vlasnik Metropolisa, ubio onog dedu na tramvajskoj kod predsjedništva.
Isto tako brzina, šine i slijetanje s ceste.
to ti hljeb, a ne znaš šta se može desiti... al ne daj Bože reći nekome nešto... zakoni fizike za takve ljude ne postoje...
- Logovan
- Posts: 94415
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#66863 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Kazi ti koliko je.ZuzuTop wrote: ↑27/05/2023 23:36Nije 7 g.Pandakonda wrote: ↑27/05/2023 22:43
Znaci zakon ne poznaje razliku između toga ako si normalna osoba, izgubis kontrolu i slucajno ubijes nekoga, i ovog slucaja od sinoc ? To se onda pod hitno treba mjenjati.
Prica gluposti.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#66864 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
- darius_maximus
- Posts: 3252
- Joined: 22/01/2007 02:18
- Location: Sarajevo
#66865 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Nije da ne znaju, nego postoji jedan jako bitan princip po kojem funkcioniše većina stvari kod nas - "neće se to meni desiti".Chmoljo wrote: ↑28/05/2023 00:44nisam jednom vidio taksiste kako sa sva četiri točka voze šinama.darius_maximus wrote: ↑28/05/2023 00:34
Da, sjećam se još kad je onaj debil, vlasnik Metropolisa, ubio onog dedu na tramvajskoj kod predsjedništva.
Isto tako brzina, šine i slijetanje s ceste.
to ti hljeb, a ne znaš šta se može desiti... al ne daj Bože reći nekome nešto... zakoni fizike za takve ljude ne postoje...
Isto djeca od šest godina.
Jednom probaju i ako se tad ne desi ništa, neće se više nikada desiti.
- Ozimician
- Posts: 5537
- Joined: 05/09/2012 23:21
#66866 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Nakon ubistva Edite i Selme - bili su masovni protesti - tada je vlast najavila da će pooštriti ZOBS i to su i uradili.
Trenutno je kazna za vožnju 20 km/h iznad ograničenja novčana (mislim 100KM) + mjesec dana oduzimanje vozačke.
Prethodni ZOBS je razlikovao prema kaznama vožnju u naseljenom i u nenaseljenom mjestu, za vožnju u naseljenom mjestu uzimala se vozačka za 30km/h preko, a u nenaseljenom na 50km/h preko.
Po meni je totalno nerealno da se jednako kažnjava vožnja Titovom ulicom i vožnja magistralama i autoputevima.
Što se tog kaznenog dijela tiče - trebalo bi unutar naselja (gradskih) postrožiti kazne, a na otvorenim cestama relaksirati.
Na većini magistrala je trenutno ograničenje 60, kao i u Titovoj ulici, po meni je totalno nerealno da se tretira jednako ko je vozio 89kmh na magistrali kao i onaj ko je titovom vozio 89kmh.
U ZDK na M17 postoji ogroman broj stacionarnih radara, te je u svakom momentu prisutan i mobilni radar (tronožac) u svakoj općini kantona. U zadnje vrijeme viđam i presretača Skoda Kodiak koji je non-stop na cesti. Bilo bi zanimljivo vidjeti statistiku, koliko je to smanjilo nesreće, posebno one sa smrtnim ishodom, od oka bih rekao da je to čak povećalo broj nesreća. Zašto?
U toku vožnje većina vozača scrolla na mobitelu viber i FB grupe i gleda da ne naleti gdje na sakriveni radar, ako naleti, javlja ostalima u grupi, čak i kad to ne radi, stalno zvirla okolo i gleda ima li gdje radara skrivenog. Najmanje se koncentriše na cestu ispred sebe. Vozači na dionicama puta gdje nema znaka, ili su ga davno prošli pa zaboravili, u strahu od kazne (gubitak vozačke više nego novčana kazna), voze često i 20kmh ispod ograničenja stvarajući kolone. Onog iza njih je strah preteći, jer ga može dočekati radar tokom preticanja i tad gubi vozačku 100%. Onda u po frke nekome iz kolone pukne film, još ako je umor ili nedaj Bože, alkohol prisutan, taj krene preticati i napravi to što napravi...
Ja vozim u Njemačkoj i ovdje je vidjeti policiju na cesti jednako vidjeti snijeg u Sahari, na magistalama je ograničenje 100kmh, na većini autoputeva nema ograničenja i u vrhu su Evrope po sigurnosti na cestama. Naravno, unutar gradova su radari i ograničenja.
Trenutno je kazna za vožnju 20 km/h iznad ograničenja novčana (mislim 100KM) + mjesec dana oduzimanje vozačke.
Prethodni ZOBS je razlikovao prema kaznama vožnju u naseljenom i u nenaseljenom mjestu, za vožnju u naseljenom mjestu uzimala se vozačka za 30km/h preko, a u nenaseljenom na 50km/h preko.
Po meni je totalno nerealno da se jednako kažnjava vožnja Titovom ulicom i vožnja magistralama i autoputevima.
Što se tog kaznenog dijela tiče - trebalo bi unutar naselja (gradskih) postrožiti kazne, a na otvorenim cestama relaksirati.
Na većini magistrala je trenutno ograničenje 60, kao i u Titovoj ulici, po meni je totalno nerealno da se tretira jednako ko je vozio 89kmh na magistrali kao i onaj ko je titovom vozio 89kmh.
U ZDK na M17 postoji ogroman broj stacionarnih radara, te je u svakom momentu prisutan i mobilni radar (tronožac) u svakoj općini kantona. U zadnje vrijeme viđam i presretača Skoda Kodiak koji je non-stop na cesti. Bilo bi zanimljivo vidjeti statistiku, koliko je to smanjilo nesreće, posebno one sa smrtnim ishodom, od oka bih rekao da je to čak povećalo broj nesreća. Zašto?
U toku vožnje većina vozača scrolla na mobitelu viber i FB grupe i gleda da ne naleti gdje na sakriveni radar, ako naleti, javlja ostalima u grupi, čak i kad to ne radi, stalno zvirla okolo i gleda ima li gdje radara skrivenog. Najmanje se koncentriše na cestu ispred sebe. Vozači na dionicama puta gdje nema znaka, ili su ga davno prošli pa zaboravili, u strahu od kazne (gubitak vozačke više nego novčana kazna), voze često i 20kmh ispod ograničenja stvarajući kolone. Onog iza njih je strah preteći, jer ga može dočekati radar tokom preticanja i tad gubi vozačku 100%. Onda u po frke nekome iz kolone pukne film, još ako je umor ili nedaj Bože, alkohol prisutan, taj krene preticati i napravi to što napravi...
Ja vozim u Njemačkoj i ovdje je vidjeti policiju na cesti jednako vidjeti snijeg u Sahari, na magistalama je ograničenje 100kmh, na većini autoputeva nema ograničenja i u vrhu su Evrope po sigurnosti na cestama. Naravno, unutar gradova su radari i ograničenja.
-
- Posts: 5670
- Joined: 22/09/2018 13:21
#66867 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Apsolutno se slažem, isto mislimOzimician wrote: ↑28/05/2023 01:27 Nakon ubistva Edite i Selme - bili su masovni protesti - tada je vlast najavila da će pooštriti ZOBS i to su i uradili.
Trenutno je kazna za vožnju 20 km/h iznad ograničenja novčana (mislim 100KM) + mjesec dana oduzimanje vozačke.
Prethodni ZOBS je razlikovao prema kaznama vožnju u naseljenom i u nenaseljenom mjestu, za vožnju u naseljenom mjestu uzimala se vozačka za 30km/h preko, a u nenaseljenom na 50km/h preko.
Po meni je totalno nerealno da se jednako kažnjava vožnja Titovom ulicom i vožnja magistralama i autoputevima.
Što se tog kaznenog dijela tiče - trebalo bi unutar naselja (gradskih) postrožiti kazne, a na otvorenim cestama relaksirati.
Na većini magistrala je trenutno ograničenje 60, kao i u Titovoj ulici, po meni je totalno nerealno da se tretira jednako ko je vozio 89kmh na magistrali kao i onaj ko je titovom vozio 89kmh.
U ZDK na M17 postoji ogroman broj stacionarnih radara, te je u svakom momentu prisutan i mobilni radar (tronožac) u svakoj općini kantona. U zadnje vrijeme viđam i presretača Skoda Kodiak koji je non-stop na cesti. Bilo bi zanimljivo vidjeti statistiku, koliko je to smanjilo nesreće, posebno one sa smrtnim ishodom, od oka bih rekao da je to čak povećalo broj nesreća. Zašto?
U toku vožnje većina vozača scrolla na mobitelu viber i FB grupe i gleda da ne naleti gdje na sakriveni radar, ako naleti, javlja ostalima u grupi, čak i kad to ne radi, stalno zvirla okolo i gleda ima li gdje radara skrivenog. Najmanje se koncentriše na cestu ispred sebe. Vozači na dionicama puta gdje nema znaka, ili su ga davno prošli pa zaboravili, u strahu od kazne (gubitak vozačke više nego novčana kazna), voze često i 20kmh ispod ograničenja stvarajući kolone. Onog iza njih je strah preteći, jer ga može dočekati radar tokom preticanja i tad gubi vozačku 100%. Onda u po frke nekome iz kolone pukne film, još ako je umor ili nedaj Bože, alkohol prisutan, taj krene preticati i napravi to što napravi...
Ja vozim u Njemačkoj i ovdje je vidjeti policiju na cesti jednako vidjeti snijeg u Sahari, na magistalama je ograničenje 100kmh, na većini autoputeva nema ograničenja i u vrhu su Evrope po sigurnosti na cestama. Naravno, unutar gradova su radari i ograničenja.
- Ozimician
- Posts: 5537
- Joined: 05/09/2012 23:21
#66868 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
... i da dodam:
Rad policije se sveo na kontrolu brzine, ovi mobilni radari na tronošcima i presretači koji te slikaju (a ne zaustavljaju nikad) su dušu dali za elegantno punjenje budžeta kaznama, ne mora te zaustavljati, raspravljati se s tobom, stigne ti pošiljka na adresu i to je to.
Skriveni radari se postavljaju najčešće na jedina sigurna mjesta za preticanje, na mjestima gdje je moguće razviti brzinu, tako da se vozačima daleko više isplati preticati na punim linijama nego na mjestima predviđenim za to - jer su daleko manje šanse da će biti kažnjeni.
Dakle, policija kaže ovako: postavit ćemo kamere, radare, povećat ćemo kazne - i tako ostave dojam da nešto rade, a bukvalno je to najelegantnija metoda za punjenje budžeta samo, tu nema ni S od sigurnosti.
Sve to su napravili nakon ubistva Edite i Selme - i evo vidimo dokle smo došli...
Rad policije se sveo na kontrolu brzine, ovi mobilni radari na tronošcima i presretači koji te slikaju (a ne zaustavljaju nikad) su dušu dali za elegantno punjenje budžeta kaznama, ne mora te zaustavljati, raspravljati se s tobom, stigne ti pošiljka na adresu i to je to.
Skriveni radari se postavljaju najčešće na jedina sigurna mjesta za preticanje, na mjestima gdje je moguće razviti brzinu, tako da se vozačima daleko više isplati preticati na punim linijama nego na mjestima predviđenim za to - jer su daleko manje šanse da će biti kažnjeni.
Dakle, policija kaže ovako: postavit ćemo kamere, radare, povećat ćemo kazne - i tako ostave dojam da nešto rade, a bukvalno je to najelegantnija metoda za punjenje budžeta samo, tu nema ni S od sigurnosti.
Sve to su napravili nakon ubistva Edite i Selme - i evo vidimo dokle smo došli...
-
- Posts: 2990
- Joined: 26/09/2016 14:08
#66869 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Ograničenje u Titovoj od 60kmh u praksi znači do 70 bez kazne, previše.
od jutra pa do 18h prosječna brzina cijelim gradom nije veća od 20-30kmh, problem je noć.
od jutra pa do 18h prosječna brzina cijelim gradom nije veća od 20-30kmh, problem je noć.
-
- Posts: 11987
- Joined: 09/08/2012 23:19
#66870 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Tako je, brudaneri se tad izmigolje i to policija zna. Puste ih da divljaju. Jbt, u petak sam iz te Titove do AP išao skoro 45 minuta. U špicama te nigdje nema..Ove ozmijeve konstatacije su tačne,samo represivne mjere koje se sprovode da se moze reći mi nesta radimo. Ja sam više puta pisao,koji imbecil imenom i prezimenom je naredio da se postave onakva ograničenja na AP, po kojim parametrima, nesrećama i ishodima istih su dosli do takvih zaključaka? Magistrale isto tako, stotine nebuloznih ograničenja gdje krave u blizini nema ili je tu jedna štala jal par napuštenih kuća. Slušam Vranića da se na glavnoj saobraćajnici lezeći postave, pa zar ih nemamo dovoljno, čovječe, pogotovo onih prugasti, odvali točkove i sjeba auto, zaustaviti se faktički na svakom moraš. Niz Dalmatinsku svaki dan idem, pa osam onih prugastih ima, pa mora li baš toliko, jebem mu i struku više.
-
- Posts: 4890
- Joined: 14/04/2022 13:22
#66871 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Ko god slusa jalu bubu pusi nargilu i vozi bmwa nije normalan
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#66872 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Idiot u kontra smjeru na autoputu od Sarajeva prema Tarčinu maloprije barem 150km/h. Najmanje dva auta zakačio. Dragi Bog zna šta je iza toga bilo, nadam se da nije nešto teže.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#66873 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Eno ga seta se slobodno ko svi sretni. Vidjam ga ja u komsiluku (
- muha_sa
- Posts: 128646
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
-
- Posts: 446
- Joined: 02/03/2022 12:44
#66875 Re: SARAJEVO - CRNA HRONIKA Vol. 5
Gledaju se okolnosti, previse gledate filmova.
Ti npr, boze sacuvaj, naletis gdje nema sahta i baci te i ubijes nekoga? Jesil zasluzio 7g?