Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Logovan wrote: ↑23/09/2021 14:31
E moja gospođo gdje ćeš tu prelaziti, em stara i spora, em sa tim kesama još sporija
Tu se prelazi otkako postoji naselje. Ne kažem da je uredu, ali je tako.
U Parizu je donesena odluka da, osim na nekoliko ulica, ograničenje u gradu bude 30 km/h. Do džsada je to ograničenje bilo u nekoliko ulica strogog centra, a sada je u većini grada. Doduše, oni to uvedoše zbog zagađenja.
Vozeći sporihe može se na vriheme stati starici koja nepropisno prelazi cestu.
preselio na ahiret wrote: ↑23/09/2021 15:05
Jos se cudi ko da je na pjesackom
Da je hoce naci policija i kaznit volio bi vise nego ista,vjerovatno zivi u zgradama preko puta cim kese nosi.
Zamisli da je neko mlađi sto je tek polozio opalio,nosio bi kucku na dusi citav zivot
Black swan wrote: ↑23/09/2021 14:54
tu sam ja pretčavao u srednju kad sam išao
Svi iz Vranicini neboderi naselja to rade. Čudo nema više ovakvih situacija jer je to "standardno" mjesto za prelazak ceste. Valja otići 100 m do raskrsnice, pa se 100 m vratiti do stanice. A noge bole, teško, nosi se 80 i kusur godina u kostima...
Logovan wrote: ↑23/09/2021 14:31
E moja gospođo gdje ćeš tu prelaziti, em stara i spora, em sa tim kesama još sporija
Tu se prelazi otkako postoji naselje. Ne kažem da je uredu, ali je tako.
U Parizu je donesena odluka da, osim na nekoliko ulica, ograničenje u gradu bude 30 km/h. Do džsada je to ograničenje bilo u nekoliko ulica strogog centra, a sada je u većini grada. Doduše, oni to uvedoše zbog zagađenja.
Vozeći sporihe može se na vriheme stati starici koja nepropisno prelazi cestu.
hopi wrote: ↑23/09/2021 15:24
Znači da se ne bi ovakve stvari dešavale rješenje bi bilo ograničenje od 30kmh
Ja predlažem 25kmh, što je sigurno je sigurno.
Kao što rekoh, Pariz uvede to ograničenje
Šta levati znaju, zaostala zemlja. Trebaju od nas učiti.
Tu se prelazi otkako postoji naselje. Ne kažem da je uredu, ali je tako.
U Parizu je donesena odluka da, osim na nekoliko ulica, ograničenje u gradu bude 30 km/h. Do džsada je to ograničenje bilo u nekoliko ulica strogog centra, a sada je u većini grada. Doduše, oni to uvedoše zbog zagađenja.
Vozeći sporihe može se na vriheme stati starici koja nepropisno prelazi cestu.
hopi wrote: ↑23/09/2021 15:24
Znači da se ne bi ovakve stvari dešavale rješenje bi bilo ograničenje od 30kmh
Ja predlažem 25kmh, što je sigurno je sigurno.
Kao što rekoh, Pariz uvede to ograničenje
Šta levati znaju, zaostala zemlja. Trebaju od nas učiti.
Ma daj ba nema opravdanja za ženu što je ovdje prešla i time ugrozila sebe i ostale vozače. Pješački sa semaforom nekoliko metara niže, a ona jedva hoda i našla prelaziti cestu sa 3 trake. Nek je stara, nek joj je teško to opet ne daje za pravo da ovo radi, i gotovo.
hopi wrote: ↑23/09/2021 15:24
Znači da se ne bi ovakve stvari dešavale rješenje bi bilo ograničenje od 30kmh
Ja predlažem 25kmh, što je sigurno je sigurno.
konektovan wrote: ↑23/09/2021 14:30
Stari imaju svoj komfor,..svoj svijet, misle da za njih drugi trebaju misliti, hebo te život....
Valja imati 80 i više godina i nositi kese 200 metara do raskrsnice.
Ostarićemo svi, nadam se, a onda ćemo drugačije pričati.
A je li ono ZOBS kaže, ako je udaljenost od semafora 100 m i veća, ulicu se na tom mjestu može preći.
Prelazi se ulica gdje se stigne, ali ne mozes zakoraciti na ulicu bez gledanja ni na pjesackom,a pogotovo ne na ovakvom mjestu.
Ovoj zeni je svaki naredni sekund zivota gratis
Šta levati znaju, zaostala zemlja. Trebaju od nas učiti.
Ma daj ba nema opravdanja za ženu što je ovdje prešla i time ugrozila sebe i ostale vozače. Pješački sa semaforom nekoliko metara niže, a ona jedva hoda i našla prelaziti cestu sa 3 trake. Nek je stara, nek joj je teško to opet ne daje za pravo da ovo radi, i gotovo.
A to 30kmh po gradu je vala debilizam teški.
Ne daje joj za pravo, ali realnost je takva da svi tu prelaze.
Valja imati 80 i više godina i nositi kese 200 metara do raskrsnice.
Ostarićemo svi, nadam se, a onda ćemo drugačije pričati.
A je li ono ZOBS kaže, ako je udaljenost od semafora 100 m i veća, ulicu se na tom mjestu može preći.
Prelazi se ulica gdje se stigne, ali ne mozes zakoraciti na ulicu bez gledanja ni na pjesackom,a pogotovo ne na ovakvom mjestu.
Ovoj zeni je svaki naredni sekund zivota gratis
konektovan wrote: ↑23/09/2021 14:30
Stari imaju svoj komfor,..svoj svijet, misle da za njih drugi trebaju misliti, hebo te život....
Valja imati 80 i više godina i nositi kese 200 metara do raskrsnice.
Ostarićemo svi, nadam se, a onda ćemo drugačije pričati.
A je li ono ZOBS kaže, ako je udaljenost od semafora 100 m i veća, ulicu se na tom mjestu može preći.
a udaljenost od pjesackog je koliko? 30 metara
jeste problem nositi kese u tim godinama al sam siguran da bi joj svako pomogao ponijeti kese do pjesackog i od pjesackog do tramvajske
Valja imati 80 i više godina i nositi kese 200 metara do raskrsnice.
Ostarićemo svi, nadam se, a onda ćemo drugačije pričati.
A je li ono ZOBS kaže, ako je udaljenost od semafora 100 m i veća, ulicu se na tom mjestu može preći.
a udaljenost od pjesackog je koliko? 30 metara
jeste problem nositi kese u tim godinama al sam siguran da bi joj svako pomogao ponijeti kese do pjesackog i od pjesackog do tramvajske
Ima bar 55 metara
Edit: Evo, sad gledam, ima i više od 100.
Last edited by Hakiz on 23/09/2021 15:37, edited 1 time in total.
hopi wrote: ↑23/09/2021 15:24
Znači da se ne bi ovakve stvari dešavale rješenje bi bilo ograničenje od 30kmh
Ja predlažem 25kmh, što je sigurno je sigurno.
Kao što rekoh, Pariz uvede to ograničenje
Šta levati znaju, zaostala zemlja. Trebaju od nas učiti.
Da se uvede ograničenje od 30 km/h zato što ljudi prelaze preko tri trake tamo gdje ne treba haha Ma nigdje veze. Ima smisla da bude u ulicama kao što je ulica Zeleni beretki, a ove šire, tipa kao što Bulevar Meše Selimovića to jok, bezveze skroz. Zamisli onda koliko bi imao pješaka koji prelaze.
Ograditi sve, ne samo stanice, nego čitavom dužinom gdje prolazi pruga i vozdra.
a udaljenost od pjesackog je koliko? 30 metara
jeste problem nositi kese u tim godinama al sam siguran da bi joj svako pomogao ponijeti kese do pjesackog i od pjesackog do tramvajske
Šta levati znaju, zaostala zemlja. Trebaju od nas učiti.
Da se uvede ograničenje od 30 km/h zato što ljudi prelaze preko tri trake tamo gdje ne treba haha Ma nigdje veze. Ima smisla da bude u ulicama kao što je ulica Zeleni beretki, a ove šire, tipa kao što Bulevar Meše Selimovića to jok, bezveze skroz. Zamisli onda koliko bi imao pješaka koji prelaze.
Ograditi sve, ne samo stanice, nego čitavom dužinom gdje prolazi pruga i vozdra.
Pozdravljam prijedlog za ogradu, ali zamisli koliko bi lomova kukova bilo kod penzionera jer bi oni svejedno prelazili na istom mjestu samo bi se sad jos morali penjati preko ograde
Logovan wrote: ↑23/09/2021 15:44
Da se uvede ograničenje od 30 km/h zato što ljudi prelaze preko tri trake tamo gdje ne treba haha Ma nigdje veze. Ima smisla da bude u ulicama kao što je ulica Zeleni beretki, a ove šire, tipa kao što Bulevar Meše Selimovića to jok, bezveze skroz. Zamisli onda koliko bi imao pješaka koji prelaze.
Ograditi sve, ne samo stanice, nego čitavom dužinom gdje prolazi pruga i vozdra.
Pozdravljam prijedlog za ogradu, ali zamisli koliko bi lomova kukova bilo kod penzionera jer bi oni svejedno prelazili na istom mjestu samo bi se sad jos morali penjati preko ograde
To ne može zbog radova, eventualnog pristupa hitne, vatrogasaca, policije itd.
Pozdravljam prijedlog za ogradu, ali zamisli koliko bi lomova kukova bilo kod penzionera jer bi oni svejedno prelazili na istom mjestu samo bi se sad jos morali penjati preko ograde
To ne može zbog radova, eventualnog prostupa hitne, vatrogasaca, policije itd.
Da je kojim slučajem ova nesretnica udarena i da nije bilo snimka iz drugog vozila, ovaj vozač bi uveliko bio proglašen zločincem i bio izvrgnut uvredama, kletvama, najgorim željama za njega i porodicu.
Ne treba trčati pred rudu.