Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sahbazzz wrote: ↑05/02/2023 12:05
@EFD22 da, trebalo bi da ide pored zgrada (ima nekoliko rusenja mislim) i onda dalje je prilicno cisto do Penny-ja i cijele one dole zbrke. Rekao bih da niko ne zna kad bi ovaj "donji" dio mogao biti, jednostavno ce se sve na sudu oduzit. Da bar krenu malo aktivnije ovu dionicu od Sipa pa do Vogosce i to bi puno znacilo, a ovo dole nadat se da nas Onaj gore pogleda
Prije 40 i kusur godina se planiro put iznad mljekare i spaja se na ciglanske tunele--postavljeni tad i stubovi koji su i sad onde.
Kako se Peny onde uvalio to znaju ovi koji nas jebu više od 25 godina
Tu sam odrastao, na tim stubovima bile male bare,močvarice,mi žabe lovili, sad je Penny taj stub i za svoje reklame iskoristio, a toliko se primakao zgradama i raširio se da je nevjerovatno. Na ovoj mapi sto je logovani postavio se vidi fino. Tu su prije rata bile barake sa kancelarijama i ogromni šumarak iznad njih koji je u ratu djelimično posječen, ali je nešto i ostalo. Da se Rogatičanin nije uvalio, tu bi normalno prošla trasa sve do zgrada kod Bosnalijeka.
Vječna misterija saobraćajnica u KS:
1. Je li tolika nauka projektovanje šahtova gdje nakon jedne sezone svaki propada po 5-10 cm? Imaju li kakve kalkulacije/ojačanja tih mjesta, faktori sigurnosti ili se svjesno prave tako da ih ima ko krpiti?
2. Je li moguce napraviti potpuno nove saobracajnice pa onda shvatiti nakon sto su napravljene da je trebalo mijenjati neke komunalne instalacije pa prekopavati i kasnije ih krpiti sto ne lici ni na sta?
Eklatantan primjer je saobracajnica iznad OHR-a (ulaz na tranzit) za oba scenarija, prvo propadaju šahtovi, a evo unazad 20-ak dana potpuno izrovljena desna traka u smjeru od OHR-a. Donekle mogu razumjeti kad se prave nove zgrade pa treba naknadno nesto, ali ni to ne bi trebalo, valjda postoje regulacioni planovi gdje se zna da ce tu biti nesto. Ima na desetine primjera sigurno da nakon jedne sezone se rove potpuno nove saobracajnice, nevjerovatno.
Logovan wrote: ↑05/02/2023 12:43
Ne vidim da longitudinala smeta stadionu, a pogotovo ne vidim problem što će transverzala preći preko parkinga.
napravit cestu pet metara od stadiona može samo kod nas ili u africi biti normalna stvar
samo jedan od primjera..Santiago Bernabe usred Madrida je bliže ulici, koja je uz to i daleko prometnija, nego Grbavica longitudinali..kao uostalom i većina stadiona u Evropi..
Ti si danas baš odlučio da laprdaš bez pokrića...
napravit cestu pet metara od stadiona može samo kod nas ili u africi biti normalna stvar
samo jedan od primjera..Santiago Bernabe usred Madrida je bliže ulici, koja je uz to i daleko prometnija, nego Grbavica longitudinali..kao uostalom i većina stadiona u Evropi..
Ti si danas baš odlučio da laprdaš bez pokrića...
Ma samo je bitno biti negativan. Ne kazem da je dobro rjesenje, ali mene je recimo stadion u Valenciji iznenadio kako je u sred zgrada, u stambenom bloku. Ili stadion u Torinu, ima mnogo primjera. U Evropi.
Zamisli da imas veliku parcelu i komsije uredjuju kuda protok saobracaja treba po tvojoj parceli.
Sta se imas ti buniti, nesta ti odlucivati ili rampu postavljati....
To se ti malo iznervirao?
Btw, nisam znao da je BBi vlasnik.
Znači, oni su vlasnici one parcele kod SCC-a što je Ihtijarević godinama uzimao besplatno i naplaćivao kao parking?
Takođe, onda su i vlasnici one parcele u ul. Paromlinska na Č. Vili 1, pp ŽGP-a?
Ako je tako zašto onda nisu ogradili svoju parcelu i na Č. Vili, već su pustili da se prostor koristi kao besplatni parking?
Kako god, bilo je lijepo dok je trajalo i mnogim ljudima je ona kratica znala uštediti vremena pri odlasku na posao i nazad, baš kao i meni..
mislim da je BBI kupio samo onu zgradu pored svog centra a ne cijeli Feroelektro
EFD22 wrote: ↑05/02/2023 11:55
Je l’ ovo Bingo tačno na trasi?
Nije tacno ali tu je negdje, koliko znam prolazit ce tacno pored njega i vjerovatno uzimat dio parkinga. Bingu ce se vjerovatno prilazit sa druge strane jer ce se Alipasina ulica izmjestiti da ide iza Binga i onog drugog salona (Opel/Jaguar sta je vec).
parking ne postoji odnosno privremen je i preko njega ide cesta
Parking binga ce biti sa druge strane i jedini "problem" je sto se nece ulaziti direktno sa parkinga, ali mozda i tu urade neke izmjene da ulaz bude sa druge strane.
ortodont wrote: ↑05/02/2023 14:37
Vječna misterija saobraćajnica u KS:
1. Je li tolika nauka projektovanje šahtova gdje nakon jedne sezone svaki propada po 5-10 cm? Imaju li kakve kalkulacije/ojačanja tih mjesta, faktori sigurnosti ili se svjesno prave tako da ih ima ko krpiti?
2. Je li moguce napraviti potpuno nove saobracajnice pa onda shvatiti nakon sto su napravljene da je trebalo mijenjati neke komunalne instalacije pa prekopavati i kasnije ih krpiti sto ne lici ni na sta?
Eklatantan primjer je saobracajnica iznad OHR-a (ulaz na tranzit) za oba scenarija, prvo propadaju šahtovi, a evo unazad 20-ak dana potpuno izrovljena desna traka u smjeru od OHR-a. Donekle mogu razumjeti kad se prave nove zgrade pa treba naknadno nesto, ali ni to ne bi trebalo, valjda postoje regulacioni planovi gdje se zna da ce tu biti nesto. Ima na desetine primjera sigurno da nakon jedne sezone se rove potpuno nove saobracajnice, nevjerovatno.
sve ima i sve znaju ali onda nema redovnog održavanja i redovnog uzimanja para