Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Van Halen
- Posts: 2782
- Joined: 08/04/2008 10:37
- Thorgerson
- Posts: 8541
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14877 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Da, jeste sigurnija al u qrcu. U zemlji gdje je starost auta u prosjeku 15+ godina.Ateista wrote: ↑15/06/2022 09:53Voznja na autoputu 200 je sigurnija nego voznja 60 magistralom, jer je autoput zbog puno razloga sigurniji za voznju i izgradnja istih samo povecava sigurnost. Druga je prica sto se na dosta magistrala moze bez problema voziti i preko 120, znao sam i puno vise od toga, gdje uslovi to dizvoljavaju, tako da to da je neko idiot sto vozi 120 magistralom je nidje veze prica, sve zavisi gdje i kako.Thorgerson wrote: ↑14/06/2022 22:48 Mene samo brine jedna stvar.
Stoka koja sad vozi 120 gdje je ogranicenje 70, na autoputu vozit ce i vozi 200 gdje je ogranicenje 120.
Neki dan dio prema Tarcinu vozim 130, haman najsporiji. Likovo hladno zuje pored mene.
Kad bude vise autoputa ocekujte svega.
- Dope_Man
- Posts: 7777
- Joined: 03/06/2016 16:31
#14878 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Moje je iskustvo suprotno od ovog. Na 120 prestizem sve po redu kod nas. Naravno, poneko proleti pored mene sa kakvom zvjerkom, al vecina je na 90-100 cini mi se.Thorgerson wrote: ↑14/06/2022 22:48 Mene samo brine jedna stvar.
Stoka koja sad vozi 120 gdje je ogranicenje 70, na autoputu vozit ce i vozi 200 gdje je ogranicenje 120.
Neki dan dio prema Tarcinu vozim 130, haman najsporiji. Likovo hladno zuje pored mene.
Kad bude vise autoputa ocekujte svega.
S druge strane kad vozim bilo gdje vani, sa nekih 120 na tempomatu vec prestizem samo kamione, a obicna auta me hladno obilaze sva. Nedavno do Beca isao, na ulazu guzva, 4-5 traka pune, kontam vucemo se, a ono 130 na satu
Tako da smo mi pravo spori, bar u mom iskustvu, sto se autoputa tice.
-
- Posts: 11639
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14879 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja u italiji na 130 bio najsporiji od auta, samo su kamioni bili sporiji od mene.Dope_Man wrote: ↑15/06/2022 17:45Moje je iskustvo suprotno od ovog. Na 120 prestizem sve po redu kod nas. Naravno, poneko proleti pored mene sa kakvom zvjerkom, al vecina je na 90-100 cini mi se.Thorgerson wrote: ↑14/06/2022 22:48 Mene samo brine jedna stvar.
Stoka koja sad vozi 120 gdje je ogranicenje 70, na autoputu vozit ce i vozi 200 gdje je ogranicenje 120.
Neki dan dio prema Tarcinu vozim 130, haman najsporiji. Likovo hladno zuje pored mene.
Kad bude vise autoputa ocekujte svega.
S druge strane kad vozim bilo gdje vani, sa nekih 120 na tempomatu vec prestizem samo kamione, a obicna auta me hladno obilaze sva. Nedavno do Beca isao, na ulazu guzva, 4-5 traka pune, kontam vucemo se, a ono 130 na satu
Tako da smo mi pravo spori, bar u mom iskustvu, sto se autoputa tice.
Tako da tvoja teza da smo mi u BiH najsporiji vozaci stoji 100% ali vecina kod nas to radi da zajebaje ostale vozace, pa onda dolaze oni koji su kupili vozacku a pojma nemaju sa voznjom, i na kraju oni koje ih je strah voziti ali voze iako ce brze to sve uraditi da ih neko drugi vozi. Tako da je norlanih vozaca koji zele normalno da voze malo na zalost
-
- Posts: 930
- Joined: 06/11/2012 22:10
#14880 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A ima ih i stede gorivo, na boardu non stop current prate, sto je apsurd kad autoput koristis koji placas da bi negdje brze i lakse stigao, a jos pritom si do 140 zakonski uredankakaljin wrote: ↑15/06/2022 17:53Ja u italiji na 130 bio najsporiji od auta, samo su kamioni bili sporiji od mene.Dope_Man wrote: ↑15/06/2022 17:45
Moje je iskustvo suprotno od ovog. Na 120 prestizem sve po redu kod nas. Naravno, poneko proleti pored mene sa kakvom zvjerkom, al vecina je na 90-100 cini mi se.
S druge strane kad vozim bilo gdje vani, sa nekih 120 na tempomatu vec prestizem samo kamione, a obicna auta me hladno obilaze sva. Nedavno do Beca isao, na ulazu guzva, 4-5 traka pune, kontam vucemo se, a ono 130 na satu
Tako da smo mi pravo spori, bar u mom iskustvu, sto se autoputa tice.
Tako da tvoja teza da smo mi u BiH najsporiji vozaci stoji 100% ali vecina kod nas to radi da zajebaje ostale vozace, pa onda dolaze oni koji su kupili vozacku a pojma nemaju sa voznjom, i na kraju oni koje ih je strah voziti ali voze iako ce brze to sve uraditi da ih neko drugi vozi. Tako da je norlanih vozaca koji zele normalno da voze malo na zalost
-
- Posts: 11639
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14881 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ti koji stede godivo, ima bolji nacin ustede goriva a to je da ne voze nikako auto, ustedice ga 100%.ucenik1234 wrote: ↑15/06/2022 18:04A ima ih i stede gorivo, na boardu non stop current prate, sto je apsurd kad autoput koristis koji placas da bi negdje brze i lakse stigao, a jos pritom si do 140 zakonski uredankakaljin wrote: ↑15/06/2022 17:53
Ja u italiji na 130 bio najsporiji od auta, samo su kamioni bili sporiji od mene.
Tako da tvoja teza da smo mi u BiH najsporiji vozaci stoji 100% ali vecina kod nas to radi da zajebaje ostale vozace, pa onda dolaze oni koji su kupili vozacku a pojma nemaju sa voznjom, i na kraju oni koje ih je strah voziti ali voze iako ce brze to sve uraditi da ih neko drugi vozi. Tako da je norlanih vozaca koji zele normalno da voze malo na zalost
- Ateista
- Posts: 46556
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#14882 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Cak i u tom slucaju je sigurnija, pogledaj nalo crnu hroniku i koliko ima nesreca na autoputu a koliko na ostalim cestama, kako vani tako i kod nas.Thorgerson wrote: ↑15/06/2022 17:38Da, jeste sigurnija al u qrcu. U zemlji gdje je starost auta u prosjeku 15+ godina.Ateista wrote: ↑15/06/2022 09:53
Voznja na autoputu 200 je sigurnija nego voznja 60 magistralom, jer je autoput zbog puno razloga sigurniji za voznju i izgradnja istih samo povecava sigurnost. Druga je prica sto se na dosta magistrala moze bez problema voziti i preko 120, znao sam i puno vise od toga, gdje uslovi to dizvoljavaju, tako da to da je neko idiot sto vozi 120 magistralom je nidje veze prica, sve zavisi gdje i kako.
- Laplace
- Posts: 10383
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14883 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
1. To je mojih tri minuta i trošiću ga kako je meni volja. Niko nema prava da mi ih oduzima zato što nijen sposoban za vožnju.
2. Tri minuta po tri minuta = 103 minuta.
3. Vožnjom brzinom 40 km/h ne možeš uhvatiti zeleni val, tako da možeš računati na zaustavljanje na skoro svakom semaforu. Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu + beskonačno sporo ubrzavanje do vratolomnih 40 km/h.
4. Mnogi ljudi imaju gust raspored na poslu i za vožnju taman toliko vremena koliko je predviđeno ograničenjima i normalnim odvijanjem saobraćaja.
5. Šta ćemo sa dostavnim vozilima? Ljudi voze na procenat i ako voze ispod ograničenja gube mušterije. Pri tome niko ne traži da se vozi ludački kako bi neko imao mušteriju više nego samo da se vozi u skladu sa saobraćajnim propisima i ograničenjima brzine.
6. Kome se ne žuri neka svrati na kafu, ima gdje. Ko nije sposoban da vozi ima: taxi, autobus,trolejbus,tramvaj.
- Laplace
- Posts: 10383
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14884 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa dobro,to vrijeem potroši na komentarisanje na forumu. I to je korisnije nego tegliti ispod ograničenja za nesposobnim vozačima.thekupus wrote: ↑14/06/2022 23:52Naslovnica wrote: ↑14/06/2022 23:49
Provedem ga kuci sa zenom i djecom, umjesto da se jebem sa debilima sporachima.
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#14885 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Covjek pise dok stoji u guzvi
- Dope_Man
- Posts: 7777
- Joined: 03/06/2016 16:31
#14886 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
x6 jer svaka ti je na mjestu.Laplace wrote: ↑16/06/2022 11:401. To je mojih tri minuta i trošiću ga kako je meni volja. Niko nema prava da mi ih oduzima zato što nijen sposoban za vožnju.
2. Tri minuta po tri minuta = 103 minuta.
3. Vožnjom brzinom 40 km/h ne možeš uhvatiti zeleni val, tako da možeš računati na zaustavljanje na skoro svakom semaforu. Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu + beskonačno sporo ubrzavanje do vratolomnih 40 km/h.
4. Mnogi ljudi imaju gust raspored na poslu i za vožnju taman toliko vremena koliko je predviđeno ograničenjima i normalnim odvijanjem saobraćaja.
5. Šta ćemo sa dostavnim vozilima? Ljudi voze na procenat i ako voze ispod ograničenja gube mušterije. Pri tome niko ne traži da se vozi ludački kako bi neko imao mušteriju više nego samo da se vozi u skladu sa saobraćajnim propisima i ograničenjima brzine.
6. Kome se ne žuri neka svrati na kafu, ima gdje. Ko nije sposoban da vozi ima: taxi, autobus,trolejbus,tramvaj.
Ne kontaju to ljudine da na 60km/h prodjes za 6, a na 40km/h prodjes za 15 jer bukvalno ces svaki od 10tak semafora pokupiti, i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike.
- mk ultra
- Posts: 19511
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14887 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
jbt kad pauzu u vožnji pravim, obiđem i forum
jucer i prekjucer u totalu 900km
jucer i prekjucer u totalu 900km
- Laplace
- Posts: 10383
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14888 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Da ne pričamo o tome kako se zbog par sekundi usporavanje zna zakasniti na zeleno pa čekaj još jedan ciklus - lično iskustvo. Još ljepše je kad ni poslije drugog ciklusa ne uspiješ proći kao čet5vrti jer su oni trojica ispred spori sa kretanjem pa čekaš još jedan ciklus.Dope_Man wrote: ↑16/06/2022 11:47x6 jer svaka ti je na mjestu.Laplace wrote: ↑16/06/2022 11:40
1. To je mojih tri minuta i trošiću ga kako je meni volja. Niko nema prava da mi ih oduzima zato što nijen sposoban za vožnju.
2. Tri minuta po tri minuta = 103 minuta.
3. Vožnjom brzinom 40 km/h ne možeš uhvatiti zeleni val, tako da možeš računati na zaustavljanje na skoro svakom semaforu. Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu + beskonačno sporo ubrzavanje do vratolomnih 40 km/h.
4. Mnogi ljudi imaju gust raspored na poslu i za vožnju taman toliko vremena koliko je predviđeno ograničenjima i normalnim odvijanjem saobraćaja.
5. Šta ćemo sa dostavnim vozilima? Ljudi voze na procenat i ako voze ispod ograničenja gube mušterije. Pri tome niko ne traži da se vozi ludački kako bi neko imao mušteriju više nego samo da se vozi u skladu sa saobraćajnim propisima i ograničenjima brzine.
6. Kome se ne žuri neka svrati na kafu, ima gdje. Ko nije sposoban da vozi ima: taxi, autobus,trolejbus,tramvaj.
Ne kontaju to ljudine da na 60km/h prodjes za 6, a na 40km/h prodjes za 15 jer bukvalno ces svaki od 10tak semafora pokupiti, i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike.
-
- Posts: 7935
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#14889 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sto ste nervozni za volanom...
-
- Posts: 1296
- Joined: 24/04/2016 13:22
#14890 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
"Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu..."
"..i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike."
"...zbog par sekundi usporavanje..."
"..i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike."
"...zbog par sekundi usporavanje..."
- Thorgerson
- Posts: 8541
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14891 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Postoje ogranicenja. Ako je ogranicenje 60km/h grijesi i onaj koji se vuce 40km/h, a i onaj 90km/h.
Tako da, ne kontam uopste raspravu.
Nemas potrebe voziti 40 po glavnoj saobracajnici, ako ti uslovi dozvoljavaju da ides vise. Na taj nacin ugrozavas saobracaj kao i onaj sto vozi 90.
Tako da, ne kontam uopste raspravu.
Nemas potrebe voziti 40 po glavnoj saobracajnici, ako ti uslovi dozvoljavaju da ides vise. Na taj nacin ugrozavas saobracaj kao i onaj sto vozi 90.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5949
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#14892 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ona improvizacija od metalnih ploča na dilataciji na mostu Ciglane će uzrokovati nesreću 100%. Jučer se jedna ploča skoro svukla, a ljudi ko mahniti obilaze kroz suprotnu traku. Nisu obilježeni radovi također, što je apsurd.
Pretpostavljam da su olako i na vrat- na nos krenuli u rekonstrukciju samo da se uslikaju, a onda (došao neko strucniji da pogleda) vidjeli da to neće ići tako lako i jednostavno bez dobrog projekta.
Par mjeseci minimalno do završetka.
Pretpostavljam da su olako i na vrat- na nos krenuli u rekonstrukciju samo da se uslikaju, a onda (došao neko strucniji da pogleda) vidjeli da to neće ići tako lako i jednostavno bez dobrog projekta.
Par mjeseci minimalno do završetka.
- insaneinthebrain
- Posts: 20546
- Joined: 12/08/2013 12:51
#14893 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zatvoriti tunel skroz na par mjeseci. Da odmorimo malo mi U Velesicimastudiorum_tuzlaensis wrote: ↑17/06/2022 08:31 Ona improvizacija od metalnih ploča na dilataciji na mostu Ciglane će uzrokovati nesreću 100%. Jučer se jedna ploča skoro svukla, a ljudi ko mahniti obilaze kroz suprotnu traku. Nisu obilježeni radovi također, što je apsurd.
Pretpostavljam da su olako i na vrat- na nos krenuli u rekonstrukciju samo da se uslikaju, a onda (došao neko strucniji da pogleda) vidjeli da to neće ići tako lako i jednostavno bez dobrog projekta.
Par mjeseci minimalno do završetka.
- _Reds_
- Posts: 9360
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#14894 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U Sarajevu čim padne kiša kolaps nastaje, sve gmili. Ja ne znam što se kod nas ljudi boje ovliko kiše, ili fakat voze baš na lošim gumama.
Pola ih čim padne kiša voze po 30-40.
Pola ih čim padne kiša voze po 30-40.
-
- Posts: 7565
- Joined: 19/09/2011 09:03
-
- Posts: 1078
- Joined: 20/04/2015 12:53
#14896 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Puno veci problem su spori vozaci od brzih.
Mnoge nesrece se desavaju jer neki debil guzla ispred, i ovaj da ga zaobidje i naleti na problem.
Mnoge nesrece se desavaju jer neki debil guzla ispred, i ovaj da ga zaobidje i naleti na problem.
-
- Posts: 930
- Joined: 06/11/2012 22:10
#14897 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Cak ni 60 nije dovoljno da uhvatis otoka-remiza zeleno u hodu, vec moras do 65-70 ubrzati kad nema guzve da sastavis zeleni val od malte do hece.Laplace wrote: ↑16/06/2022 12:22Da ne pričamo o tome kako se zbog par sekundi usporavanje zna zakasniti na zeleno pa čekaj još jedan ciklus - lično iskustvo. Još ljepše je kad ni poslije drugog ciklusa ne uspiješ proći kao čet5vrti jer su oni trojica ispred spori sa kretanjem pa čekaš još jedan ciklus.
Posao mi je udaljen 15km od kuce i vjerujte ogromne su razlike na sedmicnom, a kamoli mjesecnom i godisnjem nivou ustede vremena u vezi toga hoces li stici za 15 minuta ili 35 minuta koliki je mo raspon dolaska. Pa samo kad u guzvu upadnem 20min izgubim, to je 40min dnevno bacenih, zato krenem ranije. To zavisi od termina voznje, ali i od kolicine debila koji prate board i strah ih pritisnuti gas ko da ce se raspasti motor.
Cijenim svoje vrijeme kao i tudje, debili koji ne cijene svoje vrijeme, boli ih cosak i za druge potrebe i tempo.
- Laplace
- Posts: 10383
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14898 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jasno, smiješno je likovima koji povazdan zgubidane i nemaju šta raditi pa time ni žuriti. Dok je na Zapadu vrijeme novac kod nas je "ma, šta žuriš, samo polako". Zato smo mi ultrarazvijena država dok su na Zapadu sve banana republike.
Jedan nesposoban vozač sa kupljenom vozačkom tegli 30 ispod ograničenja i za sobom vuče kilometarske kolone vozila a liku je to smiješno.
Inače je to princip u svemu kod nas: nesposobni diktiraju tempo sposobnima u svakoj oblasti života. Zato u svemu idemo puževom brzinom pa i u izgradnji saobraćajnica.
A i šta će nam koji vrag bolje saobraćajnice? Pa, i ovima što ih imamo može se voziti brzinom 30 km/h.
- Laplace
- Posts: 10383
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14899 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Upravo je to ključ problema ovdje: kod nas ljudi ne cijene tuđe vrijeme. Ovim likovima na forumu je smiješno što će neko zbog njih izgubiti nekoliko minuta.ucenik1234 wrote: ↑17/06/2022 22:30Cak ni 60 nije dovoljno da uhvatis otoka-remiza zeleno u hodu, vec moras do 65-70 ubrzati kad nema guzve da sastavis zeleni val od malte do hece.Laplace wrote: ↑16/06/2022 12:22
Da ne pričamo o tome kako se zbog par sekundi usporavanje zna zakasniti na zeleno pa čekaj još jedan ciklus - lično iskustvo. Još ljepše je kad ni poslije drugog ciklusa ne uspiješ proći kao čet5vrti jer su oni trojica ispred spori sa kretanjem pa čekaš još jedan ciklus.
Posao mi je udaljen 15km od kuce i vjerujte ogromne su razlike na sedmicnom, a kamoli mjesecnom i godisnjem nivou ustede vremena u vezi toga hoces li stici za 15 minuta ili 35 minuta koliki je mo raspon dolaska. Pa samo kad u guzvu upadnem 20min izgubim, to je 40min dnevno bacenih, zato krenem ranije. To zavisi od termina voznje, ali i od kolicine debila koji prate board i strah ih pritisnuti gas ko da ce se raspasti motor.
Cijenim svoje vrijeme kao i tudje, debili koji ne cijene svoje vrijeme, boli ih cosak i za druge potrebe i tempo.
Da ne pričam da će zbog kolone možda neko zakasniti na hitnu, ali to ove zagovaratelje prespore vožnje ne interesuje dok god nijeu pitanju on sam ili neko njegov.
Inače, nije problem naići na poneko crveno. Problem je što sa ovakvim vozačima ispred na svakom (ili skoro svakom) semaforu naiđeš na crvenom, a nerijetko jedan ili čak dva intervala nisu dovoljna da prođeš ako nisi među prva tri vozila. Da ne govorimo da neki vozači stanu na zelenom i ne znaju šta dalje.
- Ateista
- Posts: 46556
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#14900 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Registarska oznaka wrote: ↑17/06/2022 15:32 Puno veci problem su spori vozaci od brzih.
Mnoge nesrece se desavaju jer neki debil guzla ispred, i ovaj da ga zaobidje i naleti na problem.
Tako je, ne znam da sam ikad imao problem sa onima koji voze brze, cak i rijetki koji voze brze od mene (u zadnjih par godina su to bili samo motori ili bolja auta na autoputu) samo prodju i ne vidis ih vise, sporaci naprave kolonu koja ugrozava jako puno drugih vozaca.