Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 2687
- Joined: 25/10/2013 20:44
#12951 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Od izlaza s autoputa u boljakovom do zgrada kod fabrike duhana ja ne znam da ima 10 stambenih objekata, tu se mogu komotno dvije trake raditi i safeta zajke i drinskom, a dalje stubovima do velesica. Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12952 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne može imati ni kružne, ni pješačke__Phoenix__ wrote: ↑17/06/2021 22:10 . Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12953 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
-
- Posts: 2687
- Joined: 25/10/2013 20:44
#12954 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Imas autoputeve po svijetu sa semaforima, moze se sve prilagoditiHaris.ba wrote: ↑17/06/2021 22:12Ne može imati ni kružne, ni pješačke__Phoenix__ wrote: ↑17/06/2021 22:10 . Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12955 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sarajevo Gradski Autoput!
Novi_Nick wrote: ↑17/06/2021 22:12Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
- sime_cipol
- Posts: 16331
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#12956 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovo se Nece napraviti za mog života, a relativno sam mlad
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#12957 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma ovo sa slike iznad je ono što se treba praviti prvo, odgovorno tvrdim, a nek Efendić radi šta hoće na zapadu Znači, prva transverzala, denivelisana raskrsnica na njoj, novo isključenje za Velešiće i Koševsko. Nakon toga udariti na gradski autoput od tunela do Pofalića, spojiti od ovog isključenja Velešići do isključenja Pofalići. Taj autoput nema ništa pretjerano sporno na trasi, a imao bi svoju svrhu u smislu povezivanja FDS-tunel. Na ovo osposobiš i dvije tunelske cijevi i spustiš drugi krak mosta do Patriotske lige
Ma nije tako jednostavno. To kod FDS je baš haotično. Kao zid. Ali, cijelom dužinom od FDS do Buća Potoka, nema prostora između Drinske i pruge, a na drugu stranu su kuće, kuće i kuće, stotine. Haman je jedina opcija cijelom dužinom koristiti donji dio pruge koji se ne koristi (na taj način se može prevazići i FDS). A, od Boljakova do Buća imaš, vjerovao ili ne, 40-ak objekata između Safeta Zajke i pruge__Phoenix__ wrote: ↑17/06/2021 22:10 Od izlaza s autoputa u boljakovom do zgrada kod fabrike duhana ja ne znam da ima 10 stambenih objekata, tu se mogu komotno dvije trake raditi i safeta zajke i drinskom, a dalje stubovima do velesica. Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#12958 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.Novi_Nick wrote: ↑17/06/2021 22:12Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
-
- Posts: 27929
- Joined: 20/03/2013 15:38
#12959 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Obavezno sa semaforima, na svakih 100m.Dope_Man wrote: ↑18/06/2021 06:56Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.Novi_Nick wrote: ↑17/06/2021 22:12Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12960 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I pjesackim prelazima....
- Mate_Miso_Kovac
- Posts: 1474
- Joined: 09/09/2019 10:05
#12961 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Takva stranka ne postoji u vasioni, a ne u BiHBlack swan wrote: ↑17/06/2021 12:15 samo molim te da ne budu štovatelji totalitarističkih država niti štovatelji udruga duginih boja
- Truba
- Posts: 81781
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#12962 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ima NiP
Sve dok su lokalna dobri su za mene
Sve dok su lokalna dobri su za mene
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#12963 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nemoj da zezas, niko ne trazi ulaze/izlaze na svakih 100 metara nego na svaki 1 km. Znaci 10 km = 10 ukljucivanja/iskljucivanja, naravno pod uslovom i rjesenjem da ne ometaju protocni saobracaj.Dope_Man wrote: ↑18/06/2021 06:56Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.Novi_Nick wrote: ↑17/06/2021 22:12Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12964 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A ko trazi spojeve svakih 1 km? I sto svakih 1km, sto ne svakih 100 metara?
-
- Posts: 27929
- Joined: 20/03/2013 15:38
#12965 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako će GA biti zaseban u odnosu na SZ i Drinsku, onda nema nikakve potrebe da uključenja iz tih ulica budu svaki kilometar.Novi_Nick wrote: ↑18/06/2021 11:21Nemoj da zezas, niko ne trazi ulaze/izlaze na svakih 100 metara nego na svaki 1 km. Znaci 10 km = 10 ukljucivanja/iskljucivanja, naravno pod uslovom i rjesenjem da ne ometaju protocni saobracaj.Dope_Man wrote: ↑18/06/2021 06:56Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.Novi_Nick wrote: ↑17/06/2021 22:12
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
Biće 3 petlje ili koliko je već isprojektovano, i to je to.
Ovo sa uključenjima na svakih kilometar niti je razumno, niti će se ikada dogoditi.
Na stranu što se ovaj GA neće završiti za naših života, ako uopšte i počne izgradnja.
Bezze palamudimo ko da gledam.
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#12966 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ukratko, takav prijedlog bi pretvorio "brz cestu" u ono što je sad Bulevar Meše Selimovića, znači nikakvo ubrzanje i bolji protok ne bi napravio.
-
- Posts: 27929
- Joined: 20/03/2013 15:38
#12967 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nikada neću prežaliti onu A Transverzalu (Mojmilo-Aerodrom), koliko su novca skrkali a kako su nakaradno riješili raskrsnice, naprosto je nevjerovatno šta su uradili.
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12968 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A transferzala je sasvim ok. Jer ona nije pravljena za tranzit. Sutra ce je nekada i tramva presjecati. Druge ceste trebaju da preuzmu tu funkciju.Naslovnica wrote: ↑18/06/2021 11:31 Nikada neću prežaliti onu A Transverzalu (Mojmilo-Aerodrom), koliko su novca skrkali a kako su nakaradno riješili raskrsnice, naprosto je nevjerovatno šta su uradili.
Upravo 12 transferzala u punom profilu i gradska brza cesta. A, da ne spominjem juznu longitudnalu u to rejonu.
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#12969 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa meni 26, i znam da se neću za života provozati na ovome
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5952
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#12970 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vidi građevinaca i saobraćajaca rodila ih majka. Može li jedan priključak na autoput i za moju kuću... Upotpunosti podržavam sadašnje rješenje. Izlazi Briješće, Otoka, Pofalići su i više nego dovoljni. Prije bi ukinuo jedan izlaz nego pravio put koji će biti non stop zakrčen likovima koji iz Buljakovog koriste GA da bi došli do Otoke i sl.
Tri puta je rečeno da je GA istočni tranzit koji vuče idejno rješenje iz 1970-tih. Ovo rješenje je i dalje optimalno, a uzimajući u obzir da idejno rješenje nikad nije tretiralo tadašnju željeznicu i prugu, put treba napraviti i po cijenu ukidanja jednog kolosijeka . Sadašnji tranzit Bistrik - Hrasno je postao lokalna/gradska saobraćajnica još u 1980-tim i kamioni MORAJU IĆI SA TE CESTE ZA SVA VREMENA. Pitao bi Vas da živite na Vracama, šta mislite o sadašnjoj magistrali.
Tri puta je rečeno da je GA istočni tranzit koji vuče idejno rješenje iz 1970-tih. Ovo rješenje je i dalje optimalno, a uzimajući u obzir da idejno rješenje nikad nije tretiralo tadašnju željeznicu i prugu, put treba napraviti i po cijenu ukidanja jednog kolosijeka . Sadašnji tranzit Bistrik - Hrasno je postao lokalna/gradska saobraćajnica još u 1980-tim i kamioni MORAJU IĆI SA TE CESTE ZA SVA VREMENA. Pitao bi Vas da živite na Vracama, šta mislite o sadašnjoj magistrali.
- Logovan
- Posts: 94405
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#12971 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Neka svaka kuca ima svoj prikljucak! Jedino ispravno rjesenje. Narod bi bio zadovoljan.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#12972 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Malo koji grad ima tako dobro idejno rješenje za gradski autput kao Sarajevo s ovim...Međugradski tranzit, unutargradski tranzit, brzi izlaz i ulaz iz svakog dijela grada, brzi pristup kliničkom centru...
I ovaj debil bi sve to sveo na nivo seoske ceste sa priključkom za svaki granap i mesaru
I ovaj debil bi sve to sveo na nivo seoske ceste sa priključkom za svaki granap i mesaru
- Haris.ba
- Posts: 24866
- Joined: 08/09/2005 20:08
#12973 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nije rjesenje kamione tranzita navuci ni na gradsku cestu.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑18/06/2021 11:35 Sadašnji tranzit Bistrik - Hrasno je postao lokalna/gradska saobraćajnica još u 1980-tim i kamioni MORAJU IĆI SA TE CESTE ZA SVA VREMENA. Pitao bi Vas da živite na Vracama, šta mislite o sadašnjoj magistrali.
Tranzit prema istoku treba rjesavati na drugi nacin.
- mk ultra
- Posts: 19522
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#12974 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ili na aneksu havoc sa kamionima
krene 4 šticara 2 šlepera 2 trolejbusa i malo auta i opet isto, u 5 popodne
krene 4 šticara 2 šlepera 2 trolejbusa i malo auta i opet isto, u 5 popodne
-
- Posts: 27929
- Joined: 20/03/2013 15:38
#12975 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sasvim ti OK raskrsnica sa Braćom Mulić?Haris.ba wrote: ↑18/06/2021 11:34A transferzala je sasvim ok. Jer ona nije pravljena za tranzit. Sutra ce je nekada i tramva presjecati. Druge ceste trebaju da preuzmu tu funkciju.Naslovnica wrote: ↑18/06/2021 11:31 Nikada neću prežaliti onu A Transverzalu (Mojmilo-Aerodrom), koliko su novca skrkali a kako su nakaradno riješili raskrsnice, naprosto je nevjerovatno šta su uradili.
Upravo 12 transferzala u punom profilu i gradska brza cesta. A, da ne spominjem juznu longitudnalu u to rejonu.
Sasvim OK semafor kod Planike?
Sasvim OK semafor prije Petrola (umjesto ulivne trake)?
Sve se to moglo riješiti mnogo efikasnije i elegantnije, ali kome bi onda STEP naplaćivao semafore i održavanje...