Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderator: O'zone

User avatar
mk ultra
Posts: 12262
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#13851 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

https://www.klix.ba/vijesti/bih/prosire ... /210107088

još jedna kuća :lol:

sad iz grma iskače "samo projektovanje" za milion :shock:
https://www.klix.ba/biznis/privreda/usk ... /211006100

šta nam radU
projekat da urade treba im 10mj najmanje i zar ovo nije već u sklopu projekta I transverzale??, znači gotov projekat oktobar 2022
u najboljem slučaju uvođenje u gradilište proljeće 2023
svršavanje 2026te
u najboljem slučaju, da se ne pojavi još jedna kuća do tad :shock:

jebote ovo, asfaltiraj što ima i batali, za milion se moglo asfaltirati halida kajtaza od kružnog tunel i preko mosta i ostavi više ovo
ko fol se radi planira, jbt od lego kockica bi ga složio do sad
User avatar
addem
Posts: 2444
Joined: 13/02/2004 00:00

#13852 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by addem »

Mah ljudi koji renoviraju Jukicevu ulicu vise od 4 mjeseca treba da izgrade transferzalu koja je 100 puta kompleksniji projekt. Nemojte da se smijemo. Stalno se prica o transferzali a 3 covjeka rade na u citavom kantonu na eksproprijaciji. I sad jel neko vjeruje u bajke da ce se ovo u dogledno vrijeme zavrsiti. Pogledajte ovaj dio gdje je sve rijeseno na Sipu, prokopali neki kanal i to je to. Probijen rok vec godinu i po. Sjetimo se kruznog toga kojeg je ajnadzic obecao do jula prosle godine :P :P . Evo i Mandic se slomi da ga uradi. Ljudi koji nas vode nisu niti odlucni niti sposobni da nesto urade. Kad se odluce onda pokazu svoje neznanje. Tuzni smo mi.
User avatar
mk ultra
Posts: 12262
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#13853 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

ako ne znaš ostavi se toga
skupi pare, plati i završi

ovako samo iz neba dođe, eee fali vam jedan projekat od Milion maraka :lol:
User avatar
Thorgerson
Posts: 6957
Joined: 15/04/2015 11:26

#13854 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.

Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.

Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.

Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale

Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.

Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.

Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!

Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.

Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 4446
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: sa vraca

#13855 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 10:44
studiorum_tuzlaensis wrote: 04/10/2021 16:48 @Haris.ba
Ne baš tako rješiva. Dosta trase jesu javna preduzeca, ali objekti izgrađeni na toj trasi nisu imovina javnih preduzeća. Ganjao sam prostorije da pokrenem biznis u blizini i tražio kancelarije baš u MM i okolo.


Onda imaš drugi dio trase, od Srebreničke do Francuske škole u Paromlinskoj, također je pun objekata sa privremenim i regularnim građevinskim dozvolama. Ponavljam opet, da bi GA sa denivelisanim raskrsnicama na Otoci i Pofalićima riješio većinu problema, jer jedva da imaš gdje provući put SL.
Trasa iza Mercatora, Uniprometa i dalje je relativno cista zar ne?
ako katastar.ba kaže 16 stambenih objekata i barem 50 parcela različitih vlasnika na SL, to ćemo onda zvati čistom trasom? Sjeti se Prve transferzale.

Drugi problem je neusvojen RP na području Željeznička- Mercator - sjeverno od M. Marulića. Tek treba da se javnom raspravom definiše šta će gdje. SL ide granicom obuhvata sa RP Centar Novo Sarajevo.

Sa druge strane su započeli dosta projekata za koje niko nema viziju ni šta im je svrha, a o rokovima se ne priča. Biće kad bude.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 4446
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: sa vraca

#13856 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

mk ultra wrote: 07/10/2021 10:49 zar ovo nije već u sklopu projekta I transverzale??,
Idejni projekat je završen za komplet dionicu do Penny-a sa prijedlogom petlje i konekcije na GA i kružnog na drugoj strani, a glavni projekat samo za prvi dio onih 150 metara do Twist Towera što su započeli i stali zbog kuće. Dio iza Pennya nema ni revidovano idjeno rješenje sa svim potrebnim studijama.

Ostalo je projektovanje kružnog toka na raskrsnici Put Života-H.Kajtaza- Kranjčevićeva i ova petlja.

Drugim riječima, sve se maksimalno parcijalizira da bi se izvuklo što više para. Umjesto jednog kompletnog projekta od 1mil KM, bolje je uraditi 3 po 1 milion, čista matematika.

Vjerovatno mnogi imaju prste u svemu pa im nešto i ne smeta. Ne smeta ni narodu jer se niko ne budi. Važno je da bageri izađu pred izbore. :D
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 07/10/2021 12:45, edited 1 time in total.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 46782
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...

#13857 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

studiorum_tuzlaensis wrote: 07/10/2021 12:34
_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 10:44

Trasa iza Mercatora, Uniprometa i dalje je relativno cista zar ne?
ako katastar.ba kaže 16 stambenih objekata i barem 50 parcela različitih vlasnika na SL, to ćemo onda zvati čistom trasom? Sjeti se Prve transferzale.

Drugi problem je neusvojen RP na području Željeznička- Mercator - sjeverno od M. Marulića. Tek treba da se javnom raspravom definiše šta će gdje. SL ide granicom obuhvata sa RP Centar Novo Sarajevo.

Sa druge strane su započeli dosta projekata za koje niko nema viziju ni šta im je svrha, a o rokovima se ne priča. Biće kad bude.
Mislio sam na pojas uz prugu od Mercatora pa do iza RAD-a.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 4446
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: sa vraca

#13858 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 12:45
Mislio sam na pojas uz prugu od Mercatora pa do iza RAD-a.
Kakav pojas? Kolosijeci su izdignuti, nema prostora ni metra da se tu uglavi cesta. GA je moguć samo pod uslovom da uklone servisne kolosjeke ili ga dignu komplet.
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 07/10/2021 12:50, edited 1 time in total.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 46782
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...

#13859 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

studiorum_tuzlaensis wrote: 07/10/2021 12:49
_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 12:45
Mislio sam na pojas uz prugu od Mercatora pa do iza RAD-a.
Kakav pojas? Kolosijeci su izdignuti, nema prostora ni metra da se tu uglavi cesta.
Gdje je Green oil pa nadalje
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 4446
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: sa vraca

#13860 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 12:50
studiorum_tuzlaensis wrote: 07/10/2021 12:49

Kakav pojas? Kolosijeci su izdignuti, nema prostora ni metra da se tu uglavi cesta.
Gdje je Green oil pa nadalje
Zar to nije trasa GA?
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 46782
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...

#13861 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

studiorum_tuzlaensis wrote: 07/10/2021 12:50
_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 12:50

Gdje je Green oil pa nadalje
Zar to nije trasa GA?
Nemam pojma priki
foxlife
Posts: 7029
Joined: 17/02/2021 20:34

#13862 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

studiorum_tuzlaensis wrote: 07/10/2021 12:50
_BataZiv_0809 wrote: 07/10/2021 12:50

Gdje je Green oil pa nadalje
Zar to nije trasa GA?
trasa je gore sa druge strane pruge uz drinsku
ovo oko green oila moze biti samo trasa neke od longitudinala ili kako ih vec zovu
lavic
Posts: 2473
Joined: 14/04/2011 15:03

#13863 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by lavic »

Thorgerson wrote: 07/10/2021 12:17 Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.

Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.

Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.

Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale

Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.

Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.

Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!

Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.

Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
Ti si u pravu, ali ima tu mnogo problema.
Proslo je vrijeme da ( tito) kaze ovo je drzavni interes da ti sicu i razguli niz ulicu, jbg treba sve platiti....

Drugo ima mnogo posla malo ljudi i niko nema petlje da presjece (politika-glasaci)

Sudovi uzasno spori!
User avatar
mk ultra
Posts: 12262
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#13864 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

lavic wrote: 07/10/2021 13:05
Thorgerson wrote: 07/10/2021 12:17 Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.

Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.

Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.

Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale

Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.

Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.

Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!

Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.

Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
Ti si u pravu, ali ima tu mnogo problema.
Proslo je vrijeme da ( tito) kaze ovo je drzavni interes da ti sicu i razguli niz ulicu, jbg treba sve platiti....

Drugo ima mnogo posla malo ljudi i niko nema petlje da presjece (politika-glasaci)

Sudovi uzasno spori!
pa plati se sve i ništa
pisao sam i ja o ovome davno
nema metra nove ceste

i kome da se plati, pilićarniku esmeralda koji u papirima vodi prostor od 26m2 a ostalo je zauzeo na divljaka
divljem prodavaču voća pored puta?
divljem xxx
divljem peniju koji je iako je ucrtana cesta dobio građevinsku

ova država i ne zaslužuje bolje već da je raščeprkaju jer očigledno bošnjaci ne znaju ništa.
mistek
Posts: 2492
Joined: 23/05/2010 15:16

#13865 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Negdje je fakat gadno s eksproprijacijom, iz ovih ili onih razloga. Ali, kao što čovjek reče, Esmeralda stoji na putu 12. transverzale, ko da je hotel Hilton najmanje :D

U vezi sa tim, vazda sam se čudio što ne urade dio GA od Pofalića do Velešića. Nije da bi donio krucijalno velike stvari, ali bi bio koristan koliko toliko i sada, bio bi koristan ako ikad počne gradnja GA ozbiljnije, da se taj komad ima, a i dosta bi uljudio taj dio grada. Koliko vidim, većina brda iznad Željezničke je u vlasništvu općine Novo Sarajevo. Ono ispod hotela Grand ima malo bućkuriša s vlasništvom, uglavnom Mehremići. Ono što me čudi jeste da je prema katastru, osim klizišta, Malakov i onaj parking ispod hotela, praktično i dio ceste. Fakat ne shvatam kako :D
User avatar
So What!
Posts: 9434
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#13866 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Thorgerson wrote: 07/10/2021 12:17 Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.

Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.

Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.

Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale

Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.

Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.

Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!

Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.

Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
- Ilidza - Hrasnica (6,5 km)
- ulica Dzemala Bijedica (1,0 km)

Mislim da i duzine nisu toliko bitne, jer realno Sarajevska obilaznica je jedan od najzacajnijih projekata u historiji ovog grada, i ostao mu je jedan eksterni krak koji nije izgradjen, ali primarni pravac je izgradjen.

Negdje je lakse napraviti deset kilometara, nego negdje jedan kilometar, zbog imovisnko pravnih odnosa, gustine naseljenosti i same cinjenice da neke dionice prolaze kroz pola naselja.

Recimo, IX transverzala, kruzni tok i spoj do ulice Dzemala Bijedica, svega nemaju ni kilometar, a znacajnija je veza i mnogo teza za izvesti od recimo ove od Kolonije do Hrasnice koja je mnogo duza.

I moje zamjerke idu na konto 0 transverzale, I transverzale i XII transverzale koje su se morale rijesiti do sada.
Last edited by So What! on 07/10/2021 16:14, edited 1 time in total.
User avatar
Qler
Posts: 21350
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#13867 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Qler »

Ma ovo je vise sramota i ne znam ni ja vise sta ne. Pa ovi su nesposobni za bilo sta. Eno ti dom zdravlja, Tibra napravio 3 kompletna naselja, oni jos nisu okrecili dom zdravlja... skolu na šipu prave koliko, 4 godine? na stupu je obećavaju evo 10 godina, ceste da ne pricam, debili nesposobni svi do jednog na vlasti. Ovi sad kao nesto pokusavaju, ali eto i oni sa prvom zakazali, nije se cm pomjerilo nista...
User avatar
sime_cipol
Posts: 7322
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.

#13868 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sime_cipol »

mistek wrote: 07/10/2021 14:25 Negdje je fakat gadno s eksproprijacijom, iz ovih ili onih razloga. Ali, kao što čovjek reče, Esmeralda stoji na putu 12. transverzale, ko da je hotel Hilton najmanje :D

U vezi sa tim, vazda sam se čudio što ne urade dio GA od Pofalića do Velešića. Nije da bi donio krucijalno velike stvari, ali bi bio koristan koliko toliko i sada, bio bi koristan ako ikad počne gradnja GA ozbiljnije, da se taj komad ima, a i dosta bi uljudio taj dio grada. Koliko vidim, većina brda iznad Željezničke je u vlasništvu općine Novo Sarajevo. Ono ispod hotela Grand ima malo bućkuriša s vlasništvom, uglavnom Mehremići. Ono što me čudi jeste da je prema katastru, osim klizišta, Malakov i onaj parking ispod hotela, praktično i dio ceste. Fakat ne shvatam kako :D
Odlican je zakon o eksproprijaciji, zasto ga ne provode je za drugu priču. Isplatis ga, istjeras ga, napravis društveno korisno dobro, a on ako nije zadovoljan neka zadovoljstinu u trazi preko suda.
Ispade da su ovdje ljudi i privatna svojina zasticeniji nego u Njemačkoj ili Americi :-)
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 16509
Joined: 12/08/2013 12:51

#13869 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by insaneinthebrain »

mistek wrote: 07/10/2021 14:25 Negdje je fakat gadno s eksproprijacijom, iz ovih ili onih razloga. Ali, kao što čovjek reče, Esmeralda stoji na putu 12. transverzale, ko da je hotel Hilton najmanje :D

U vezi sa tim, vazda sam se čudio što ne urade dio GA od Pofalića do Velešića. Nije da bi donio krucijalno velike stvari, ali bi bio koristan koliko toliko i sada, bio bi koristan ako ikad počne gradnja GA ozbiljnije, da se taj komad ima, a i dosta bi uljudio taj dio grada. Koliko vidim, većina brda iznad Željezničke je u vlasništvu općine Novo Sarajevo. Ono ispod hotela Grand ima malo bućkuriša s vlasništvom, uglavnom Mehremići. Ono što me čudi jeste da je prema katastru, osim klizišta, Malakov i onaj parking ispod hotela, praktično i dio ceste. Fakat ne shvatam kako :D
evo nesto kao rade :zzzz:

https://www.klix.ba/biznis/privreda/usk ... /211006100
User avatar
mk ultra
Posts: 12262
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Rodzakland

#13870 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

Kako smo vec zakljucili, ode ipsi jos jedan milion, za sta? :mrgreen:
mistek
Posts: 2492
Joined: 23/05/2010 15:16

#13871 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

A u suštini, kad razmislim, trasa GA od Pofalića do Bentbaše je "čista" :D
noviclan
Posts: 7704
Joined: 31/10/2013 06:48

#13872 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

mk ultra wrote: 07/10/2021 21:59 Kako smo vec zakljucili, ode ipsi jos jedan milion, za sta? :mrgreen:
Sda
User avatar
nosara
Posts: 22271
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#13873 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara »

Lijenost, korumpiranost, nestrucnost, nezainteresovanost... Dobitna kombinacija. :bih:
User avatar
VladaFBiH
Posts: 2323
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#13874 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by VladaFBiH »

So What! wrote: 07/10/2021 14:59
Thorgerson wrote: 07/10/2021 12:17 Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.

Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.

Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.

Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale

Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.

Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.

Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!

Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.

Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
- Ilidza - Hrasnica (6,5 km)
- ulica Dzemala Bijedica (1,0 km)

Mislim da i duzine nisu toliko bitne, jer realno Sarajevska obilaznica je jedan od najzacajnijih projekata u historiji ovog grada, i ostao mu je jedan eksterni krak koji nije izgradjen, ali primarni pravac je izgradjen.

Negdje je lakse napraviti deset kilometara, nego negdje jedan kilometar, zbog imovisnko pravnih odnosa, gustine naseljenosti i same cinjenice da neke dionice prolaze kroz pola naselja.

Recimo, IX transverzala, kruzni tok i spoj do ulice Dzemala Bijedica, svega nemaju ni kilometar, a znacajnija je veza i mnogo teza za izvesti od recimo ove od Kolonije do Hrasnice koja je mnogo duza.

I moje zamjerke idu na konto 0 transverzale, I transverzale i XII transverzale koje su se morale rijesiti do sada.
Najvažnija cesta u poslijeratnoj istoriji Sarajeva je BC Ilidža - Mostarsko raskršće jer se ta dionica znala voziti preko 2 sata vikendom (nekada i preko 3) :D pa tek onda sa strateškog nivoa zaobilaznica :) .
Napravljena je i cesta Malta - podvožnjak Buća potok (pored Klasa) koja nije postojala prije rata
Last edited by VladaFBiH on 08/10/2021 09:44, edited 1 time in total.
User avatar
_Reds_
Posts: 7364
Joined: 14/01/2012 20:01
Location: Aqua S....

#13875 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _Reds_ »

Ima li ikvakvih naznaka da se radi 2x2 od petlje do Aerodroma.
Svaki dan je užas na toj dionici. A da ne pričam o spoju Kasindolske i Kurta Shorka, i Aleje BS.

Tu ima prostora, ne treba ništa rušiti.

Spoj K.Shorka i kružnog na Mojmilu je katastrofa riješen onim semaforima. Ono je klasičan primjer gdje bi za skretanje desno trebalo da stoji stalno zeleno.
Post Reply