Akta
Nakon potpisivanja ugovora u oktobru između Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo, kao investitora, i Euro-Asfalta, kao izvođača, jučer su zvanično počeli radovi na izgradnji spoja IX transverzale i Autoputa A1.
Ovim projektom značajno će se poboljšati saobraćajna infrastruktura u Kantonu Sarajevo.
"Ovo je veliki projekt koji, prije svega, ima za cilj rasterećenje gužvi u našem gradu, a koji će uveliko poboljšati sigurnost u saobraćaju. Izgradnjom spoja IX transverzale sa Autoputem A1 spojit će se dvije cjeline Novog Grada, koje su trenutno izložene velikim gužvama", rekao je ministar Šteta.
Izvođač radova je firma Euro-Asfalt d.o.o, a rok za završetak radova je 365 dana.
"Velika je važnost ovog projekta koji je kompleksan zbog same izrade, ali najviše zbog velikog broja podzemnih instalacija, te njihovog izmještanja tokom gradnje. Nakon završetka radova rasteretit ćemo u ulaz u Sarajevo, kao i raskrsnicu za Boljakov Potok", istakao je Mahir Oruč iz firme Euro-Asfalt d.o.o Sarajevo.
Ukupna dužina trase na kojoj će se izvoditi radovi je 650 metara, a vrijednost ovog projekta iznosi 3.972.684,78 EUR-a.
"Do sada su Ministarstvo saobraćaja i Direkcija za puteve KS u IX transverzalu uložili oko 14 miliona maraka. Nastavit ćemo ulaganja u saobraćajnu infrastrukuru, a kada je riječ o spajanju sa IX transverzalom, trenutno se priprema tehnička dokumentacija za kružni tok u ulici Džemala Bijedića, čija je realizacija planirana sljedeće godine. Završetkom i tog projekta dobit ćemo potpuno zaokruženu infrastrukturnu cjelinu", objasnio je ministar Šteta.
Dodao je i kako je do sada u rekonstrukciju saobraćajnice u ulici Džemala Bijedića i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa od strane Ministarstva i Direkcije uloženo oko šest miliona maraka.
Projekt izgradnje spoja IX transverzale i Autoputa A1 se finansira iz sredstava EBRD-a, a nadzor vrše JV IRD Engineering i PPG d.o.o.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- So What!
- Posts: 11156
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#14301 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Počinju radovi na izgradnji spoja IX transverzale i autoputa A1
- VladaFBiH
- Posts: 4449
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#14302 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
upravo, još uvijek nije nemoguće napraviti ali će biti znatno skuplje zbog egzibicija diletanata - ja podržavam da i SZ ide u 4 trake jer je potrebna i dobra lokalna cesta a to bi SZ mogao biti.
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
#14303 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne ugrožava ovo gradski autoput uopšte. Ne znam čemu uopšte tolika hajka. Ovaj spoj je vala potreban i riješit će veliki problem. Obzirom na Ćesirovu firmu, nisam očekivao da će se ovo ikada desiti. Plus, obzirom da je gradski autoput fikcija za koju smo 100 puta ovdje utvrdili da je preteška za realizaciju na pojedinim dijelovima, valjda je bolje da ovo imamo odmah, nego da se kao nešto čuva za gradski put koji neće biti napravljen ni za 50 godina? A i kad bi bio napravljen, opet bi se SZ širila ovako.
Helem, problem je samo zastoj u radu sa devetom koji je frustrirajući. I godina dana za glupost od posla. Ali hajde, navikli smo. Ako za godinu dana zaista budemo imali spoj sa devetom, devetu, kružni tok na spoju sa Džemala Bijedića, neće biti loše. Ovo i jeste jedan od prioriteta. Valjda ovo potakne i dalje radove, naročito na Dvanaestoj, jer su isto jednostavni, a vrlo bi se osjetila promjena.
Helem, problem je samo zastoj u radu sa devetom koji je frustrirajući. I godina dana za glupost od posla. Ali hajde, navikli smo. Ako za godinu dana zaista budemo imali spoj sa devetom, devetu, kružni tok na spoju sa Džemala Bijedića, neće biti loše. Ovo i jeste jedan od prioriteta. Valjda ovo potakne i dalje radove, naročito na Dvanaestoj, jer su isto jednostavni, a vrlo bi se osjetila promjena.
-
- Posts: 3986
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#14304 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
fol je samo u tome sto je kruzni na autoputu napravljen kao privremeni spoj. a ovo sad spajanje ce sigurno otezati zatvaranje tog kruznog toga kad se nekad (ako ikad) bude pravio autoput.mistek wrote: ↑16/11/2021 15:41 Ne ugrožava ovo gradski autoput uopšte. Ne znam čemu uopšte tolika hajka. Ovaj spoj je vala potreban i riješit će veliki problem. Obzirom na Ćesirovu firmu, nisam očekivao da će se ovo ikada desiti. Plus, obzirom da je gradski autoput fikcija za koju smo 100 puta ovdje utvrdili da je preteška za realizaciju na pojedinim dijelovima, valjda je bolje da ovo imamo odmah, nego da se kao nešto čuva za gradski put koji neće biti napravljen ni za 50 godina? A i kad bi bio napravljen, opet bi se SZ širila ovako.
dovoljno je bilo da su ugasili semafor u buljakovu i ustedili bi ovih 8 miliona, dok taj kruzni tu ne zavrse
iskreno te 4 trake nece imati nekog smisla kad se autoput produzi jer ces prema rajlovcu moci samo starom cestom.
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
#14305 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma neće biti problem zatvaranje kružnog toga kad bi se napravio autoput, to je sitnica realno na sve što bi se uradilo. Eh sad, to što kažeš za besmisao 4 trake ipak stoji. Zapravo, ne bi one bile besmislene uz dalje širenje, a ovako hoće.
Međutim, a to sam pisao već nekoliko puta, gradski autoput je utopija i to mi svi znamo. Bez obzira na vlast, a ne možemo to isključiti, bez obzira na 1001 šemu, evo da imamo idealno društvo, idealnu vlast, idealne uslove za sve. Realizacije izgradnje GA je prekomplikovana na gotovo svakom njegovom dijelu. Najmanje je komplikovana na dijelu Bentbaša-Ciglane i Ciglane-Pofalići, pa se ni tu ništa ne radi. A moglo bi. Tu nema gotovo nikakvih problema u smislu eksproprijacije, ili se radi o mizernim problemima. Projektuj i gradi. S druge strane, od Pofalića do Boljakovog postoji desetine objekata za rušiti, možda i stotine, a broj parcela i vlasnika je još veći. U nekim dijelovima čak, omeđen grobljem i prugom, autoput nema kuda ni proći.
Eh sad, može se on realizovati, ali mi svi znamo da, uz najbolju volju i intenzivan rad na tome, to neće biti ni za par decenija. Nema onda potrebe ne razvijati neka druga ili alternativna rješenja dok se ne stvore uslovi za izgradnju autoputa. Pa evo da sutra krenu u ozbiljnu realizaciju projekta zvanog GA, da rade ultra intenzivno, ne mogu ga završiti do Buća Potoka u roku 5 godina [ne mogu ni za 20 zapravo, ali evo da stavimo da će završiti za 5]. Opet se ova ulica isplati, makar u tih 5.
Generalno mi je bezveze taj stav "nemoj graditi, treba nešto bolje" i onda čekanje decenijama na to nešto bolje. Pa neće praviti Koloseum pa da je teško prekrojiti kad dođe vrijeme za to.
Međutim, a to sam pisao već nekoliko puta, gradski autoput je utopija i to mi svi znamo. Bez obzira na vlast, a ne možemo to isključiti, bez obzira na 1001 šemu, evo da imamo idealno društvo, idealnu vlast, idealne uslove za sve. Realizacije izgradnje GA je prekomplikovana na gotovo svakom njegovom dijelu. Najmanje je komplikovana na dijelu Bentbaša-Ciglane i Ciglane-Pofalići, pa se ni tu ništa ne radi. A moglo bi. Tu nema gotovo nikakvih problema u smislu eksproprijacije, ili se radi o mizernim problemima. Projektuj i gradi. S druge strane, od Pofalića do Boljakovog postoji desetine objekata za rušiti, možda i stotine, a broj parcela i vlasnika je još veći. U nekim dijelovima čak, omeđen grobljem i prugom, autoput nema kuda ni proći.
Eh sad, može se on realizovati, ali mi svi znamo da, uz najbolju volju i intenzivan rad na tome, to neće biti ni za par decenija. Nema onda potrebe ne razvijati neka druga ili alternativna rješenja dok se ne stvore uslovi za izgradnju autoputa. Pa evo da sutra krenu u ozbiljnu realizaciju projekta zvanog GA, da rade ultra intenzivno, ne mogu ga završiti do Buća Potoka u roku 5 godina [ne mogu ni za 20 zapravo, ali evo da stavimo da će završiti za 5]. Opet se ova ulica isplati, makar u tih 5.
Generalno mi je bezveze taj stav "nemoj graditi, treba nešto bolje" i onda čekanje decenijama na to nešto bolje. Pa neće praviti Koloseum pa da je teško prekrojiti kad dođe vrijeme za to.
- Haris.ba
- Posts: 24818
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14306 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Famozni GA nije bio pretezak haman sve do Buca Potoka. Ta trasa je bila jasna golim okom.mistek wrote: ↑16/11/2021 15:41 Plus, obzirom da je gradski autoput fikcija za koju smo 100 puta ovdje utvrdili da je preteška za realizaciju na pojedinim dijelovima, valjda je bolje da ovo imamo odmah, nego da se kao nešto čuva za gradski put koji neće biti napravljen ni za 50 godina? A i kad bi bio napravljen, opet bi se SZ širila ovako.
Namjernom izgradnjom devete transferzale kako je napravljena nastavak GA se sabotirao.
Nece kruzni biti zatvoren. Ostace na kruznom spoj na sjevernu traku GA. Znaci, iz pravca grada ce se moci tu iskljuciti, i ukljuciti prema Butilama.
A mozda i pronadju rjesenje za spoj na juznu traku u tom rejonu.
To ce biti desavanje naroda ako se ukine
Pa mozda i do Rajlovca naprave 4 trake?
Nedostatak vizije i samo aljkavost je bilo sto se sve uradilo da se to oteza (dozvoljavanje na spoju Safeta Zajke sa Rajlovcem gradnje poslovnog objekta, Federacija je tu planirala kruzni tok, i to samonu profilu 1+1 na sva tri ukljucenja/iskljucenja). A da ne pricam o tome da se od spoja Safeta Zajke do kruznog toka do autoputa pruze jos 2 trake (dodatni most preko pruge do kruznog na 12 transferzali).
-
- Posts: 3390
- Joined: 23/05/2010 15:16
#14307 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma nije to baš tako jednostavno ni do Buća Potoka. Mada, ok, slažem se da je devetom ovakva kakva jeste taj projekat najviše ukopan.
Ali, kuda ga provući kod stanice Alipašin Most? Nema tu prostora za autocestu između SZ i stanice. Imovina ŽFBiH je preblizu ulici za autocestu između. Znaš da bi već tu bio gadan problem. Onda dalje, onaj dio kod rasadnik. Tu ima 20 objekata, od čega 15 kuća. Eh sad, znam, "nelegalno, treba rušiti", ali isto tako znamo da to ne ide tako lahko. Onda na križanju s Kasima Hadžića još nekoliko kuća, a i pitanje ima li prostora između ceste i pruge za autoput.Eh hajd, onda je posljednjih 200-300m čisto i ima prostora Ali, svejedno, imamo preko 20 kuća na toj trasi do Buća Potoka i znamo da bi taj proces trajao najmanje 20 godina.
Ali, kuda ga provući kod stanice Alipašin Most? Nema tu prostora za autocestu između SZ i stanice. Imovina ŽFBiH je preblizu ulici za autocestu između. Znaš da bi već tu bio gadan problem. Onda dalje, onaj dio kod rasadnik. Tu ima 20 objekata, od čega 15 kuća. Eh sad, znam, "nelegalno, treba rušiti", ali isto tako znamo da to ne ide tako lahko. Onda na križanju s Kasima Hadžića još nekoliko kuća, a i pitanje ima li prostora između ceste i pruge za autoput.Eh hajd, onda je posljednjih 200-300m čisto i ima prostora Ali, svejedno, imamo preko 20 kuća na toj trasi do Buća Potoka i znamo da bi taj proces trajao najmanje 20 godina.
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14308 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dignuti gap na stubove i rijesen problem.
EA zabraniti rad i poslai u prdekanu
EA zabraniti rad i poslai u prdekanu
- Haris.ba
- Posts: 24818
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14309 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Naspram toga da sada je opcija da se mora preci pruga sa trasom GA juznije, bilo je jednostavno kako je sada.
Jer sada GA treba preci prugu, provuci ga ispod 9 tranferzale, pa se vracati opet prema pruzi.
Mozda i najveci problem je visina trase. Pogledaj koja je visina gdje GA sada zavrsava.
Bilo je raznih rjesenja. Meni najelegantnije rjesenje je bilo da GA(zovemo ga autocesta, ali to je 2+2) predje izmedju stanice i pruge u rejonu stanice na stubovima. Tako reci prostor izmedju pruge i stanice bi bio natkriven.
To bi podrazumjevalo drugaciji spoj 9 trasnferzale.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#14310 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Meni ne djeluje toliki problem da se spusti autocesta ispod IX transverzala, ima dovoljno širine ispod stubova.
- mk ultra
- Posts: 19510
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
- Mate_Miso_Kovac
- Posts: 1474
- Joined: 09/09/2019 10:05
#14313 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ima i nekakva pruga ispod mosta... Zadesila se slučajno tamo
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#14314 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa jasno, ali djeluje da ima mjesta ispod mosta a pored pruge
- Mate_Miso_Kovac
- Posts: 1474
- Joined: 09/09/2019 10:05
#14315 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ima, al to bi bila vratolomija izvesti. Preskoci prugu jednom, obidji stubove pa preskoci prugu opet
- Haris.ba
- Posts: 24818
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14316 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Koja bi to bob staza bila.Mate_Miso_Kovac wrote: ↑16/11/2021 21:58 Ima, al to bi bila vratolomija izvesti. Preskoci prugu jednom, obidji stubove pa preskoci prugu opet
- mk ultra
- Posts: 19510
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#14318 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zar nisu rekli da će na kraju biti BC (u onom tenderu za projektovanje), znači to bi bilo 4 trake samo?
- Novi_Nick
- Posts: 2888
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14319 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zar se ne mogu raditi razne kombinacije gradnje trase GA zavisno od terena i prostora, od Buljakovog Potoka do recimo Pofalica. Recimo na mjestima gdje ima dosta objekata (legalni i nelegalni), umjesto da se oni ruse, mogu se graditi vijadukti iznad njih na pojedinim dijelovima trase, na nekim dijelovima trase vijadkti se mogu graditi i iznad pruge itd. Na taj nacin bi se jako mnogo ubrzala gradnja GA a kostanja rusenja objekata nebi bila nikakva.mistek wrote: ↑16/11/2021 17:49 Ma nije to baš tako jednostavno ni do Buća Potoka. Mada, ok, slažem se da je devetom ovakva kakva jeste taj projekat najviše ukopan.
Ali, kuda ga provući kod stanice Alipašin Most? Nema tu prostora za autocestu između SZ i stanice. Imovina ŽFBiH je preblizu ulici za autocestu između. Znaš da bi već tu bio gadan problem. Onda dalje, onaj dio kod rasadnik. Tu ima 20 objekata, od čega 15 kuća. Eh sad, znam, "nelegalno, treba rušiti", ali isto tako znamo da to ne ide tako lahko. Onda na križanju s Kasima Hadžića još nekoliko kuća, a i pitanje ima li prostora između ceste i pruge za autoput.Eh hajd, onda je posljednjih 200-300m čisto i ima prostora Ali, svejedno, imamo preko 20 kuća na toj trasi do Buća Potoka i znamo da bi taj proces trajao najmanje 20 godina.
-
- Posts: 2557
- Joined: 18/05/2014 18:02
#14320 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vi ko da planirate sa budžetom SAD-a
-
- Posts: 11639
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
- Thorgerson
- Posts: 8538
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14322 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Gradski autoput se samo tako zove, iako ustvari to nije autoput nego brza cesta. Dakle, 4 trake.
- Thorgerson
- Posts: 8538
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14323 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nq stranu sve. Ali da li je ovo bas prioritety spoj sa autoputem...
Ne znam. Narocito jer taj spoj imate jednu stanicu nize na Stupu, gdje prema autoputu uopste nema guzvi. Kad dodjete di Stupske petlje, idete ka Brijescu i eto vas na autoputu.
Jer eto oni ti predstavljaju kao uvezivanje sa autoputem, ne kontam.
Zar nije prioritet:
- juzna transferzala (uvezati Dobrinju i Alipasino i taj dio koji imaju gotovo 100.000 stanovnika sa centrom grada + olaksati voznju trolama?!?!)
- 12 transverzala (nemoguce guzve od petlje do aerodroma, postalo je smijesno vise). Znam da je federacija nadlezna, al nebitno.
- 1 transverzala
I u svemu tome oni prave nekakav prikljucak autoputu. Eto slomise se ljudi da idu na autoput. Napravite normalne puteve u samom gradu, lako cemo se mi snaci da dodjemo do autoputa.
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
Ne znam. Narocito jer taj spoj imate jednu stanicu nize na Stupu, gdje prema autoputu uopste nema guzvi. Kad dodjete di Stupske petlje, idete ka Brijescu i eto vas na autoputu.
Jer eto oni ti predstavljaju kao uvezivanje sa autoputem, ne kontam.
Zar nije prioritet:
- juzna transferzala (uvezati Dobrinju i Alipasino i taj dio koji imaju gotovo 100.000 stanovnika sa centrom grada + olaksati voznju trolama?!?!)
- 12 transverzala (nemoguce guzve od petlje do aerodroma, postalo je smijesno vise). Znam da je federacija nadlezna, al nebitno.
- 1 transverzala
I u svemu tome oni prave nekakav prikljucak autoputu. Eto slomise se ljudi da idu na autoput. Napravite normalne puteve u samom gradu, lako cemo se mi snaci da dodjemo do autoputa.
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
- mk ultra
- Posts: 19510
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14324 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I boljakov potok sa svojih 10k stanovnikaThorgerson wrote: ↑18/11/2021 07:13
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
Slazem se da je pruzni prelaz cisto kao alternativa obavezna opcija
Ko nije stajao u koloni dok je vodom zatvoren podvoznjak ne zna koja havarija bude...
-
- Posts: 2799
- Joined: 14/08/2006 12:03
#14325 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I fakat vise ova 12-ta, od stupa prema aerodromu . Ono je bas ogledalo bijede, haosa i prejadnog drustva u kojem zivimo. Od uzasne guzve, nepostojanja nijednog saobracajnog pravila(osim ko ce se kome uvaliti, a nekad fakat i moras), pa ona tzv pijaca pored, pa esmeralda i pilici.... Ako ono nije kandahar, ja ne znam sta je. A jedan od ulaza u grad...