Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pauza wrote: ↑07/07/2022 11:27
Prva transferzala ne bi smjela biti stvar politikanstva, ako mislimo dobro glavnom gradu jedne suverende države.
Međutim, 100x se pokazalo da ne mislimo i da nikakve strategije za bilo šta nemamo. Dugoročni planovi za Sarajevo ne postoje, kao ni kratkoročni. Volio bih da realnost demantuje ovo što napisah.
Plan i strategija cesta u Sarajevu ucrtane 1965.godine.
Od tada doneseno jos detaljnijih planova koliko hoces.
Realizacija je problem. Planovi i strategije su manje vise ok.
Mea culpa. Upravo sam o tome mislio, kako si ispravno napisao: realizacija.
To se mora promjeniti. Moramo shvatiti da je dosta baliluka, bošnjakistana, sitošićara, i raditi na infrastrukturi i to nemilosrdno!
Stranačke firme sade semafore i gdje treba i gdje ne treba, a sve se masno naplati iz budžeta, odnosno od NAŠIH PARA !
Gomila je semafora po gradu kojima bi bilo sevap staviti kakav senzor za pješake , da se ne pale uzalud,
a isto tako i za aute iz poprečnih ulica , gdje svako pola sata naiđe neki auto , a semafor uredno prekida promet (konkretno na južnoj longitudinali , od kružnog toka , pa do čuvene zgrade na Grbavici )
problemnatravunu wrote: ↑14/07/2022 06:56
Stranačke firme sade semafore i gdje treba i gdje ne treba, a sve se masno naplati iz budžeta, odnosno od NAŠIH PARA !
Gomila je semafora po gradu kojima bi bilo sevap staviti kakav senzor za pješake , da se ne pale uzalud,
a isto tako i za aute iz poprečnih ulica , gdje svako pola sata naiđe neki auto , a semafor uredno prekida promet (konkretno na južnoj longitudinali , od kružnog toka , pa do čuvene zgrade na Grbavici )
pa od bosmala do hifine pumpe ima pet semafora viska koji stvaraju nepotrebnu guzvu i cep
Ma ovaj semafor je sranje za pješake prvenstveno. Ranije, svi su ovdje stajali, kad si pješak, baš se lahko prelazila ulica. Sada moraš minutu čekati, kretenski.
S autom je manji problem jer je zeleno dosta dugo i hvata zeleni val uglavnom odakle god. Mada, stvarno sam mislio da je tendenckja smanjiti broj semafora, a ne rokati ih gdje se stigne.
mistek wrote: ↑14/07/2022 10:50
Ma ovaj semafor je sranje za pješake prvenstveno. Ranije, svi su ovdje stajali, kad si pješak, baš se lahko prelazila ulica. Sada moraš minutu čekati, kretenski.
S autom je manji problem jer je zeleno dosta dugo i hvata zeleni val uglavnom odakle god. Mada, stvarno sam mislio da je tendenckja smanjiti broj semafora, a ne rokati ih gdje se stigne.
mislim da je ovdje stavljen semafor jer svako malo bude pregažen/udaren pješak upravo na tom prelazu
mistek wrote: ↑14/07/2022 10:50
Ma ovaj semafor je sranje za pješake prvenstveno. Ranije, svi su ovdje stajali, kad si pješak, baš se lahko prelazila ulica. Sada moraš minutu čekati, kretenski.
S autom je manji problem jer je zeleno dosta dugo i hvata zeleni val uglavnom odakle god. Mada, stvarno sam mislio da je tendenckja smanjiti broj semafora, a ne rokati ih gdje se stigne.
mislim da je ovdje stavljen semafor jer svako malo bude pregažen/udaren pješak upravo na tom prelazu
Nije tacno. Nisu pjesaci ovdjr stradavali nego dole na Drveniji.
Ma nije ovdje pješak udaren nikad. Opet, mislim da je sad gore, jer će sad pješaci da prelaze na crveno, a vozači neće više paziti. Potpuno, ali potpuno besmislen semafor.
Recimo, na Drveniji je puno gadnije, jer se vozi brže, bude trola, bus, pješaci prelaze svuda.
mistek wrote: ↑14/07/2022 23:05
Ma nije ovdje pješak udaren nikad. Opet, mislim da je sad gore, jer će sad pješaci da prelaze na crveno, a vozači neće više paziti. Potpuno, ali potpuno besmislen semafor.
Recimo, na Drveniji je puno gadnije, jer se vozi brže, bude trola, bus, pješaci prelaze svuda.
Ja mislim da nema mjesta u Sarajevu gdje pješak nije udaren
Ali to sve ne mijenja činjenicu da je ovo najbesmisleniji semafor ikad. I kao neko ko koristi ovaj pješački prelaz svaki dan 2x odgvorno tvrdim da je bilo bolje bez semafora.
A sta ukinuti pjesacki ne dolazi pod nikakvu opciju? 50 metara ima semafor i pjesacki, ako smo nesposobni svi pa nam svako 50m treba pjesacki onda stvarno..
JavierBosnia wrote: ↑15/07/2022 23:59
A sta ukinuti pjesacki ne dolazi pod nikakvu opciju? 50 metara ima semafor i pjesacki, ako smo nesposobni svi pa nam svako 50m treba pjesacki onda stvarno..
treba lagano ukidati auto saobraćaj iz užeg centra grada...
JavierBosnia wrote: ↑15/07/2022 23:59
A sta ukinuti pjesacki ne dolazi pod nikakvu opciju? 50 metara ima semafor i pjesacki, ako smo nesposobni svi pa nam svako 50m treba pjesacki onda stvarno..
Jesmo. U Visokom npr. na 50 metara imaju tri (ili čak četiri) pješačka i opet ljudi prelaze van pješačkih, i to ispred policijske stanice. Naravno, bez sankcija.
JavierBosnia wrote: ↑15/07/2022 23:59
A sta ukinuti pjesacki ne dolazi pod nikakvu opciju? 50 metara ima semafor i pjesacki, ako smo nesposobni svi pa nam svako 50m treba pjesacki onda stvarno..
treba lagano ukidati auto saobraćaj iz užeg centra grada...
Treba, ali prije toga treba urediti gradski saobraćaj.