Hoće li taj što ga već imamo voziti na Ilidžu, Dobrinju, Hrasnicu, do Čaršije i okolo?!kakaljin wrote: ↑26/10/2021 10:12Vec imamo to i bolje nego sto ti govorisNaslovnica wrote: ↑26/10/2021 10:06
BMK za biračko tijelo, treba sve porušiti što je ilegalno, počevši od onih skalamerija gdje se pravi kružni kod ŽS Aipašin mosta, pa dalje.
Nije grad samo centar grada.
Nije svima cilj da dođu na glavnu ŽS.
A i kada dođu gore, hvataju se tramvaja.
Po meni, fino izađeš iz voza u Rajlovcu i na tramvaj.
Prema Ilidži ili prema centru, volja ti gdje ćeš izaći.
Napraviti spoj iz Rajlovca prema trenutnoj trasi tramvaja.
Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?
Zar je toliko teško zamisiti nešto ovako umjesto
https://www.zfbh.ba/sporazum-zfbih-i-vlade-ks/
Samo jos nabaviti ovih vozova i da jos bude bolje
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14151 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 11636
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14152 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jesmo i puno dalje, ali politika ne dozvoljava tj Hrvatska ne dozvoljava nasim vozovima da predju granicu.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 10:13
Ma šuplja sve, nema ni od izmještanja željezničke, a ni od željezničke ništa.
Nismo u stanju otiči do Ploča vozom.
Traze toliko novca da ni Njemacke zeljeznice ne bi to mogle platiti
-
- Posts: 11636
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14153 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Presjednes na 1 ili 4 liniju kod zeljeznicke stanice i vozis se gdje trebas. A ide vec sa renoviranjem tramvajske pruge.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 10:14Hoće li taj što ga već imamo voziti na Ilidžu, Dobrinju, Hrasnicu, do Čaršije i okolo?!kakaljin wrote: ↑26/10/2021 10:12
Vec imamo to i bolje nego sto ti govoris
https://www.zfbh.ba/sporazum-zfbih-i-vlade-ks/
Samo jos nabaviti ovih vozova i da jos bude bolje
Pa ti isto govori da iz Rajlovca presjednes na tramvaj. Ovo je puno bolje kda vozom dodjes u centar grada.
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#14154 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne isplati se prevoz robe zeljeznicom. Kako ce onda nabijat cijene i gulit vam kozu?
Nemojte tako, profit prvih safova je na prvom mjestu.
Nemojte tako, profit prvih safova je na prvom mjestu.
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#14155 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
"Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?"
@Naslovnica imaš ispred željezničke stanice već tramvajsku liniju. Imaš buseve, imaš opcije. Ako idemo s pretpostavkom da ćemo imati dovoljan putnički promet, moraš uzeti u obzir gdje većina putnika ide. Istina, ne idu svi u centar, ali ovi koji idu dalje od centra već sada u neposrednoj blizini željezničke stanice imaju dovoljno opcija da dođu do svog stana ili kuće. U slučaju Rajlovca, skoro svi će morati tražiti neku opciju da dođu do grada, za razliku od situacije koju imamo sad. Graditi novu tramvajsku liniju je skupo, pogotovo do dijela grada koji je i dalje isključivo za individualno stanovanje: možda Rajlovac jednog dana bude kao i drugi kvartovi, sada to nije. Rajlovac treba jače bus linije u ovom trenutku, ali to je druga tema.
Tramvaj i voz imaju dvije funkcije ovdje, uopće nije pitanje šta je bolje rješenje: svrha jednog i drugog je na dva nivoa. Tramvaj je gradski prijevoz, voz je prigradski, međugradski i potencijalno međudržavni, do nas je. I dakako, teretni.
Ja se nadam da će neko konačno dati primjer grada koji je ovo uradio sa željeznicom i da je ispalo dobro. Mislim na izmiještanje. Još nikad nismo dobili naziv grada koji je to uradio, a da je ispalo super.
@Naslovnica imaš ispred željezničke stanice već tramvajsku liniju. Imaš buseve, imaš opcije. Ako idemo s pretpostavkom da ćemo imati dovoljan putnički promet, moraš uzeti u obzir gdje većina putnika ide. Istina, ne idu svi u centar, ali ovi koji idu dalje od centra već sada u neposrednoj blizini željezničke stanice imaju dovoljno opcija da dođu do svog stana ili kuće. U slučaju Rajlovca, skoro svi će morati tražiti neku opciju da dođu do grada, za razliku od situacije koju imamo sad. Graditi novu tramvajsku liniju je skupo, pogotovo do dijela grada koji je i dalje isključivo za individualno stanovanje: možda Rajlovac jednog dana bude kao i drugi kvartovi, sada to nije. Rajlovac treba jače bus linije u ovom trenutku, ali to je druga tema.
Tramvaj i voz imaju dvije funkcije ovdje, uopće nije pitanje šta je bolje rješenje: svrha jednog i drugog je na dva nivoa. Tramvaj je gradski prijevoz, voz je prigradski, međugradski i potencijalno međudržavni, do nas je. I dakako, teretni.
Ja se nadam da će neko konačno dati primjer grada koji je ovo uradio sa željeznicom i da je ispalo dobro. Mislim na izmiještanje. Još nikad nismo dobili naziv grada koji je to uradio, a da je ispalo super.
- Haris.ba
- Posts: 24793
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14156 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bio je onak Ceh Dresdener. Mislim da je on pisao o nekom gradu. Je li Tbilisi?
Uglavnom, u okruzenju mozemo spomenuti Beograd. Samo sto im nije bas ispalo super.
- mk ultra
- Posts: 19468
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
- nineinchnails
- Posts: 1667
- Joined: 24/02/2009 12:09
#14158 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Treba nam medjugradska željeznica po uzoru na njemačku. Brzi vozovi sa kratkim stajanjem na stanicama, i tako uvezati Zenicu sa Sarajevom. Možda i čak od Rajlovca do centra napraviti podzemnu, a iznad gradski autoput. E to bi već bio svjetski nivo.
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#14159 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Batumi. Prije par godina su maknuli stanicu iz centra na periferiju. Jedino su taksisti profitirali, za putnike je ovo totalni flop. Dođeš u centar grada busem i onda se ganjaš s taksistima i ideš izvan grada da loviš voz za Tbilisi.
Beograd, tu je priča malo drukčija jer posao još nije završen, a stanica je maknuta iz centra u drugi gradski kvart koji nije centar. I dalje nije izvan grada ili na periferiji. Ovo će biti ok kad im gradske linije između centra i stanice na novoj lokaciji budu funkcionalne, zasad nisu baš.
- thekupus
- Posts: 6808
- Joined: 25/06/2011 22:38
#14160 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Više puta je zaključeno - izmještanje glavne željezničke stanice iz centra grada je idiotski potez koji odgovara isključivo građevinskom lobiju koji time dobija ogroman prostor za izgradnju novih tibri i otoka. Nikome drugom.
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14161 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vitežanin, ne moraš mi govoriti gdje imam željezničku stanicu i koje tramvajske linije idu kuda, pošto sam rođen u Sarajevu i vrlo dobro znam.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 10:22 "Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?"
@Naslovnica imaš ispred željezničke stanice već tramvajsku liniju. Imaš buseve, imaš opcije. Ako idemo s pretpostavkom da ćemo imati dovoljan putnički promet, moraš uzeti u obzir gdje većina putnika ide. Istina, ne idu svi u centar, ali ovi koji idu dalje od centra već sada u neposrednoj blizini željezničke stanice imaju dovoljno opcija da dođu do svog stana ili kuće. U slučaju Rajlovca, skoro svi će morati tražiti neku opciju da dođu do grada, za razliku od situacije koju imamo sad. Graditi novu tramvajsku liniju je skupo, pogotovo do dijela grada koji je i dalje isključivo za individualno stanovanje: možda Rajlovac jednog dana bude kao i drugi kvartovi, sada to nije. Rajlovac treba jače bus linije u ovom trenutku, ali to je druga tema.
Tramvaj i voz imaju dvije funkcije ovdje, uopće nije pitanje šta je bolje rješenje: svrha jednog i drugog je na dva nivoa. Tramvaj je gradski prijevoz, voz je prigradski, međugradski i potencijalno međudržavni, do nas je. I dakako, teretni.
Ja se nadam da će neko konačno dati primjer grada koji je ovo uradio sa željeznicom i da je ispalo dobro. Mislim na izmiještanje. Još nikad nismo dobili naziv grada koji je to uradio, a da je ispalo super.
Inače, sve ste upravu.
Vidimo se za 5-10 godina na istoj temi, da vidimo dokle će biti taj željeznički prevoz koji "trenutno baš i ne funkcioniše" posljednjih 20 godina.
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14162 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako će se izmještati zbog kojekakvih SPO, slažem se, ni slučajno.
- Qler
- Posts: 23597
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#14163 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To ce opet biti bruka i sramota za vlast i opet nece mijenjati cinjenicu da se ne treba izmjestati...
-
- Posts: 11636
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14164 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa radi cega neki traze izmjestanje stanice, nego radi SPO, jer sve ima ucrtano gdje sta prolazi i moze proci. SAmo je problem 30 godina dozvoljavanja nelagalne gradnje tamo gdje se nije smjelo dozvoliti.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 11:28Ako će se izmještati zbog kojekakvih SPO, slažem se, ni slučajno.
- Haris.ba
- Posts: 24793
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14165 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sarajevo za 10 godina.
-
- Posts: 11636
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14167 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja govorim sa sasvim drugim razlogom i idejom.kakaljin wrote: ↑26/10/2021 11:31Pa radi cega neki traze izmjestanje stanice, nego radi SPO, jer sve ima ucrtano gdje sta prolazi i moze proci. SAmo je problem 30 godina dozvoljavanja nelagalne gradnje tamo gdje se nije smjelo dozvoliti.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 11:28
Ako će se izmještati zbog kojekakvih SPO, slažem se, ni slučajno.
-
- Posts: 11636
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14168 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne postoji Valjan razlog izmjestanje zeljeznicke stanice sa sadasnje pozicije.
Znas li da je tramvaj trebao ici iza Holidey inna od Marijin dvora prema Stanici.
- Dozer
- Posts: 28379
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#14169 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sve receno u dvije recenice.
Sjetimo se samo Dodikove afere s Dusanicem i kupovine preko 100 Volvo slepera, tamo nekad 2002-2003-e.
Kamionski lobi je ovdje jak, a u dosta slucajeva iza tih slepera stoji neko iz politike.
Sjetimo se i Causevica. Na tome su i on i njegove mecene zalopatali stotine miliona. Na vozu to vec ne bi islo tako lako.
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#14170 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dok je bekana, bice i vune.Dozer wrote: ↑26/10/2021 11:54Sve receno u dvije recenice.
Sjetimo se samo Dodikove afere s Dusanicem i kupovine preko 100 Volvo slepera, tamo nekad 2002-2003-e.
Kamionski lobi je ovdje jak, a u dosta slucajeva iza tih slepera stoji neko iz politike.
Sjetimo se i Causevica. Na tome su i on i njegove mecene zalopatali stotine miliona. Na vozu to vec ne bi islo tako lako.
- Thorgerson
- Posts: 8532
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14171 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ajd ne baljezgaj gluposti.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:15To trenutno traje već više od 20 godina.Vitezanin wrote: ↑26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Cuj izmjestio bi u rajlovac.
Pa sta neces sve procitati
Pa covjece nemojte pisati i stvarima o kojima nemate pojma. Nije sramota sve ne znati.
ZELJEZNICA SE NE SMIJE DIRATI. NI PRAG JEDAN.
Mnogi svjetski gradovi bi dali sve da imaju obo sto mi imamo. Zeljeznicu do centra grada. To je zlatna vrijedno!
-
- Posts: 27878
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14172 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Thorgerson wrote: ↑26/10/2021 12:41Ajd ne baljezgaj gluposti.Naslovnica wrote: ↑26/10/2021 09:15
To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Cuj izmjestio bi u rajlovac.
Pa sta neces sve procitati
Pa covjece nemojte pisati i stvarima o kojima nemate pojma. Nije sramota sve ne znati.
ZELJEZNICA SE NE SMIJE DIRATI. NI PRAG JEDAN.
Mnogi svjetski gradovi bi dali sve da imaju obo sto mi imamo. Zeljeznicu do centra grada. To je zlatna vrijedno!
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#14173 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mozda jeste negdje drugo vrijedno, u Bosni tesko...
- geralt
- Posts: 5183
- Joined: 14/09/2017 12:45
#14174 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pisao sam vec o ovome, da bi se iskoristio puni potencijal zeljeznicke stanice u centru grada, moraju se pojacati tramvajske linije 1 i 4, i ulica Franca Lehara pretvoriti u setaliste. A valjalo bi i da se Prva transferzala napravi. Ako moram zvati taksi kad izadjem iz stanice, moze komotno biti i u Rajlovcu.
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#14175 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A vala bi i Željeznice FBiH mogle poraditi malo na sređivanju pojasa uz prugu. Ja znam da je to trošak ni za šta, ali voziš se vozom kao u logor, makar raskrčiti ono šiblje silno. Drugo su lijepe, da ne kažem moderne stanice. Da ne kažem da bi recimo spajanje stanice na Ilidži sa tramvajem bilo prikladno. Laganica kroz Edhema Džubura pući tramvaj. Kakav bi to potencijal stvorilo i za korištenje željeznice, a i za dalje uvezivanje onih naselja u dolini Bosne