Mogu se i ograničenja korigovati. Pa ništa nije sveto slovo. Sve može, kada se ima volje. Meni je smiješno to što je ograničenje na željezničkoj pruzi ostalo isto kao iz vremena 1996. godine, kada je krenuo prvi poslijeratni voz za Ploče, a od tada do danas, kompletna pruga iznova urađena, sa novim šinama i pragovima i to kompletnom dužinom. Ova ograničenja kao da postavlja neko ko još nije ušao u 21. vijek, već živi u SFRJ.Ateista wrote: ↑20/06/2022 13:50Ok ako neko pristane na to, kao sto pristane na koriatenje telefona, ali namerati nije ok. I meni je davno pala na pamet mogucnost da se ovako nesto uradi, ali ne kao nesto pozitivno. Ne treba pretjerivati, jasno je svima pa i policiji da vecina vozaca u manjoj ili vecoj mjeri krai neke propise, striktno pridrzavanja istih je katastrofa s obzirom na to kakva su ogranicenja, a sto je najveci fazon ne bi se puno promijenilo sto se tice sigurnosti, debil za volanom ce ubiti nekog i kad vozi po ogranicenju, ko zna moze voziti bezbjedno iznad ogranicenja. Zato kazem, sreca da to niko ne uvodi.hare_1989 wrote: ↑20/06/2022 13:43
Prijatelju, ne bojim se ja Nase. Mene je strah, ako se to može tako i nazvati, naše naivnostii. Bez uvrede bilo kome, ali pričati o nekoj privatnosti je smiješno. Pa svi imamo mobitele koji o nama znaju više nego mi sami i sve se registruje, svako kretanje, a vjerovatno ima mogućnost i aktiviranja kamere, i neko te može gledati dok ...... u WC-u. I nakon svega toga reći da je ovo zadiranje u privatnost, meni je smiješno. Evo sve neka se ukine, nek se ugasi i internet, i GPS, i fiksna telefonija nek ne postoji ništa osim mobitela, opet bi bili na istim pozicijama kao i kad nije bilo ugašeno, kada je privatnost u pitanju.
Nema više privatnosti, već treba gledati kako svu ovu tehnologiju upotrijebiti u korisne stvari, u nešto što će spašavati živote, a ne samo da prate koliko i s kim sve imaš sex, kako bi ti nudio razne vrste kondoma u reklamama.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#14951 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Ateista
- Posts: 46587
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#14952 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To je druga prica, ako se to koriguje u skladu sa mogucnostima vozila a i vozaca, jer i tu ima velikih razlika.hare_1989 wrote: ↑20/06/2022 13:56Mogu se i ograničenja korigovati. Pa ništa nije sveto slovo. Sve može, kada se ima volje. Meni je smiješno to što je ograničenje na željezničkoj pruzi ostalo isto kao iz vremena 1996. godine, kada je krenuo prvi poslijeratni voz za Ploče, a od tada do danas, kompletna pruga iznova urađena, sa novim šinama i pragovima i to kompletnom dužinom. Ova ograničenja kao da postavlja neko ko još nije ušao u 21. vijek, već živi u SFRJ.Ateista wrote: ↑20/06/2022 13:50
Ok ako neko pristane na to, kao sto pristane na koriatenje telefona, ali namerati nije ok. I meni je davno pala na pamet mogucnost da se ovako nesto uradi, ali ne kao nesto pozitivno. Ne treba pretjerivati, jasno je svima pa i policiji da vecina vozaca u manjoj ili vecoj mjeri krai neke propise, striktno pridrzavanja istih je katastrofa s obzirom na to kakva su ogranicenja, a sto je najveci fazon ne bi se puno promijenilo sto se tice sigurnosti, debil za volanom ce ubiti nekog i kad vozi po ogranicenju, ko zna moze voziti bezbjedno iznad ogranicenja. Zato kazem, sreca da to niko ne uvodi.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#14953 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
prvo nisam ti ja prijateljhare_1989 wrote: ↑20/06/2022 13:43
Prijatelju, ne bojim se ja Nase. Mene je strah, ako se to može tako i nazvati, naše naivnostii. Bez uvrede bilo kome, ali pričati o nekoj privatnosti je smiješno. Pa svi imamo mobitele koji o nama znaju više nego mi sami i sve se registruje, svako kretanje, a vjerovatno ima mogućnost i aktiviranja kamere, i neko te može gledati dok ...... u WC-u. I nakon svega toga reći da je ovo zadiranje u privatnost, meni je smiješno. Evo sve neka se ukine, nek se ugasi i internet, i GPS, i fiksna telefonija nek ne postoji ništa osim mobitela, opet bi bili na istim pozicijama kao i kad nije bilo ugašeno, kada je privatnost u pitanju.
Nema više privatnosti, već treba gledati kako svu ovu tehnologiju upotrijebiti u korisne stvari, u nešto što će spašavati živote, a ne samo da prate koliko i s kim sve imaš sex, kako bi ti nudio razne vrste kondoma u reklamama.
drugo nisi me skontao ,vidim po ovom postu da si neki bukvalac ,zato imas poyyy
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#14954 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Samo pitanje, jel kad jednom prekoracis brzinu to je to, dodje kazna i miran si, ono mozes dalje voziti 200 na sat kroz grad on je registrovao 71 da si isao? Samo je bitno ne spustati ispod
Joj cega se lik sjetio, kako ono kaze Mektic, potrbusio se i smislja
Joj cega se lik sjetio, kako ono kaze Mektic, potrbusio se i smislja
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#14955 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pricate gluposti, da ne odgovaram dalje, bilo je metar nadobudnih Bosnja koji bi branili svoje pravo da spase svoje tri minute.
Urbana sredina 50 iz jednog jednostavnog razloga jer je sansa za smrtni ishod kod kolizije 4x manja pri udaru vozila u brzini od 40 km/h.
Napravljene studije, odavno uvedena pravila u zemljama gdje zivot nesto znaci ali mi znamo bolje. Ja hocu 60 i tacka.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#14956 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
sreca je pa takvi pametolozi ne odlucuju bas o svemu ...
onome kome zivot znaci gledace lijevo i desno kad prelazi cestu,ocijeniti moze li preci ili ne .
onome kome ne znaci mozes zaustaviti sve aute i on ce upasti u otvoren saht i slomiti vrat.
samo neka ginu debili ,kvalitetniji zivot ce biti normalnim ljudima .
onome kome zivot znaci gledace lijevo i desno kad prelazi cestu,ocijeniti moze li preci ili ne .
onome kome ne znaci mozes zaustaviti sve aute i on ce upasti u otvoren saht i slomiti vrat.
samo neka ginu debili ,kvalitetniji zivot ce biti normalnim ljudima .
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#14957 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ovo vrlo lako moze doci sa elektricnim autima
kad tesla update vrsi dok je na punjacu i sl salje feedback dok ga vozis itd sta sprecava drzavu da tako sprovede i mjerenje brzine i sl
al tesko da ce to zazivjeti u skorije doba a posebno kod nas
ps. kod nas je problem mentalitet i rekao bih inteligencija
razlika izmedju normalnog vozaca i kromanjonca kod nas sto normalan vozac prihvati i svjestan je da je u prekrsaju i sl a kromanjonac nije svjestan iako mu objasnjavas da je prekoracio brzinu parkirao na trotoar vozi bez upaljenih svjetala nocu itd
kad tesla update vrsi dok je na punjacu i sl salje feedback dok ga vozis itd sta sprecava drzavu da tako sprovede i mjerenje brzine i sl
al tesko da ce to zazivjeti u skorije doba a posebno kod nas
ps. kod nas je problem mentalitet i rekao bih inteligencija
razlika izmedju normalnog vozaca i kromanjonca kod nas sto normalan vozac prihvati i svjestan je da je u prekrsaju i sl a kromanjonac nije svjestan iako mu objasnjavas da je prekoracio brzinu parkirao na trotoar vozi bez upaljenih svjetala nocu itd
- Laplace
- Posts: 10443
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14958 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Napravljena su i saobraćajna pravila pa opet ih zanemaruješ. Dok god ljudi razmišljaju kao ti pješaci će ginuti pa sve i da staviš ograničenje 5. Jer, pogledaj vijesti na portalima - ne ginu pješaci od vozača koji voze 60 nego od onih koji voze preko 100.Grean wrote: ↑20/06/2022 21:03Pricate gluposti, da ne odgovaram dalje, bilo je metar nadobudnih Bosnja koji bi branili svoje pravo da spase svoje tri minute.
Urbana sredina 50 iz jednog jednostavnog razloga jer je sansa za smrtni ishod kod kolizije 4x manja pri udaru vozila u brzini od 40 km/h.
Napravljene studije, odavno uvedena pravila u zemljama gdje zivot nesto znaci ali mi znamo bolje. Ja hocu 60 i tacka.
De facto pješake smatraš debilima zbog kojih vozila moraju da mile po cesti kako ih neko ne bi pregazio.
Btw,razlikujemo se u ključnoj stvari: ti podrazumijevaš da će vozilo udariti pješaka i bitno ti je samo da pješak ostane živ (pa u kakvom god stanju bio). Ja smatram da ne mora ni da dođe do kontakta i to nije utopija nego realna mogućnost ako se svi dosljedno pridržavaju saobraćajnih propisa.
To što se kod nas podrazumijeva da pješaci,biciklisti, romobilisti i idioti na motociklima i idioti na električnim skuterima mogu da rade šta im naumpadne je uzrok nesreća u kojima gorepomenuti stradaju. To se neće promijeniti smanjenjem ograničenja brzine,samo ćeš još više ugušiti saobraćaj i povećati zagađenje zraka u gradovima.
- Laplace
- Posts: 10443
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14959 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tačno. Neki dan sam od Kobilje Glčave do kružnog kod Pretisa vozio najmanje sat vremena i još mogu biti sretan što to nije bilo još duže. Rješenje problema saobraćajnih gužvi? Spustiti ograničenej brzine kako bi pješaci mogli šetkati glavnom cestom?Qler wrote: ↑20/06/2022 10:47 Ja ne mogu da vjerujem sta neki mozgovi smisle... pa jebo te imas glavnu dzadu, fizicki odvojenu, semafore, zakone, pravila, i ono opet hoce jos da uspori i onako zagusen grad... i kaze kreni na vrijeme, Pa brate i ti kreni na vrijeme pa ne pretrcavaj cestu gdje ne treba, ne skaci na crveno, malo misli glavom i svi sretni. A ne, logika, ja cu ko tele preko ceste, jebe mi se, nek koci...
Svake godine imamo problemsmoga u Sarajevu. Rješenje? Usporiti saobraćaj pa da automobili ispuštaju još više štetnih gasova za istu kilometražu.
Genijalna rješenja!
A priče sa loptom su smiješne. Ko to danas još ganja loptu? Već dvadesetak godina kod nas ne možeš skupiti ekipu za termin. Ni djecu ni odrasle.
Nikome ne pada da se možda mogu i pješaci kažnjavati, pa makar sa onih simboličnih 50 KM.
- Ateista
- Posts: 46587
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#14960 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Laplace wrote: ↑21/06/2022 07:33Napravljena su i saobraćajna pravila pa opet ih zanemaruješ. Dok god ljudi razmišljaju kao ti pješaci će ginuti pa sve i da staviš ograničenje 5. Jer, pogledaj vijesti na portalima - ne ginu pješaci od vozača koji voze 60 nego od onih koji voze preko 100.Grean wrote: ↑20/06/2022 21:03
Pricate gluposti, da ne odgovaram dalje, bilo je metar nadobudnih Bosnja koji bi branili svoje pravo da spase svoje tri minute.
Urbana sredina 50 iz jednog jednostavnog razloga jer je sansa za smrtni ishod kod kolizije 4x manja pri udaru vozila u brzini od 40 km/h.
Napravljene studije, odavno uvedena pravila u zemljama gdje zivot nesto znaci ali mi znamo bolje. Ja hocu 60 i tacka.
De facto pješake smatraš debilima zbog kojih vozila moraju da mile po cesti kako ih neko ne bi pregazio.
Btw,razlikujemo se u ključnoj stvari: ti podrazumijevaš da će vozilo udariti pješaka i bitno ti je samo da pješak ostane živ (pa u kakvom god stanju bio). Ja smatram da ne mora ni da dođe do kontakta i to nije utopija nego realna mogućnost ako se svi dosljedno pridržavaju saobraćajnih propisa.
To što se kod nas podrazumijeva da pješaci,biciklisti, romobilisti i idioti na motociklima i idioti na električnim skuterima mogu da rade šta im naumpadne je uzrok nesreća u kojima gorepomenuti stradaju. To se neće promijeniti smanjenjem ograničenja brzine,samo ćeš još više ugušiti saobraćaj i povećati zagađenje zraka u gradovima.
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#14961 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
mi smo generalno stoka svejedno jesi li pjesak vozac biciklista ptica mi bi krsili pravila na ovaj ili onaj nacin a posebno ne bi gledali druge da li njih ugrozavamo ili smetamo
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#14962 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nemoj tako. Sada će se javiti razni "borci" za ljudska prava i reći da oni "imaju pravo raditi šta žele".kakotisesvidja wrote: ↑21/06/2022 09:41 mi smo generalno stoka svejedno jesi li pjesak vozac biciklista ptica mi bi krsili pravila na ovaj ili onaj nacin a posebno ne bi gledali druge da li njih ugrozavamo ili smetamo
"Ko su oni da se drugima prilagođavaju, došlo je vrijeme da se mi njima prilagodimo."
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#14963 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ma najmanji problem je raditi sta zeli al ako vec to radis gledaj da se sklonis
evo ja razumijem potpuno pravo da onaj vozi 30 glavnom jer je takav zakon al kad vec vozis tako ne krseci zakon valjda imas vozacku solidarnost pa se sklonis desno na prosirenje ili ides sporednom ulicom ne zato sto te zakon tjera na to nego sto si "kolega" vozac i pomognes ostalima
al mi smo kao sto rekoh generalno licemjerni zavidni i radije cemo nekoga vuci dole nego mu pomoci
evo ja razumijem potpuno pravo da onaj vozi 30 glavnom jer je takav zakon al kad vec vozis tako ne krseci zakon valjda imas vozacku solidarnost pa se sklonis desno na prosirenje ili ides sporednom ulicom ne zato sto te zakon tjera na to nego sto si "kolega" vozac i pomognes ostalima
al mi smo kao sto rekoh generalno licemjerni zavidni i radije cemo nekoga vuci dole nego mu pomoci
- Laplace
- Posts: 10443
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14964 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tako sam prije desetak godina u centru Gračanice naišao na traktor koji je za sobom vukao kolonu vozila. Ja okrenuo na lokalne ceste i zaobišao ga. Moja je sreća da grad dobro poznajem, alil pitanje je zašto taj sa traktorom nije koristio lokalne ceste (jer i on sasvim sigurnu poznaje grad,lokalac neki) a ne da prolazi kroz strogi centar grada brzinom oko 20 km/h. Traktor je bio bez prikolice i komotno je mogao prolaziti sporednim ulicama. Nismo ga mogli preteći zbog saobraćaja iz suprotnog smejra, ipak je to centar grada.kakotisesvidja wrote: ↑21/06/2022 10:10 ma najmanji problem je raditi sta zeli al ako vec to radis gledaj da se sklonis
evo ja razumijem potpuno pravo da onaj vozi 30 glavnom jer je takav zakon al kad vec vozis tako ne krseci zakon valjda imas vozacku solidarnost pa se sklonis desno na prosirenje ili ides sporednom ulicom ne zato sto te zakon tjera na to nego sto si "kolega" vozac i pomognes ostalima
al mi smo kao sto rekoh generalno licemjerni zavidni i radije cemo nekoga vuci dole nego mu pomoci
-
- Posts: 27933
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14965 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Od kada radi navigacija u navedenim tunelima?!hare_1989 wrote: ↑20/06/2022 13:28Nije zadiranje u privatnost. Napraviti tracker koji će samo evidentirati prekršaje, recimo ovako:
Sve prije, i poslije toga, kada nema prekršaja, niko ne može vidjeti lokaciju, a kada prekorači brzinu, policijska uprava, ili Jedinstveni nadzorni centar (što bi bilo dobro osnovati) dobiju tekstualni izvještaj kako je gore prikazano. Nalog bi se automatski kreirao, kao faktura za struju, automatizmom bi se slalo na adresu, uz uračunate troškove slanja u iznosu kazne. Kreiranje i evidentiranje naloga niko ne bi mogao spriječiti.Code: Select all
Vozilo: A123M456 Registrovan: DA Saldo u RNK: 140.20 KM Lokacija 44.25242 17.65584, Kategorija ceste: Magistralni put Ograničenje: 80 Kretanje vozila: 85 Datum: 20.06.2022. Vrijeme: 13:17 Nalog kreiran u RNK, poslan poštom u 13:20
Navedene GPS trackere bi trebalo ugrađivati prilikom registracije vozila, o trošku vlasnika naravno, kao što se naplaćuje i ekološka oznaka, također o trošku vlasnika, i bez tog trackera, onemogućiti registraciju vozila. A kada smo kod tunela, to je lahko riješiti, jer bi trackeri, u slučaju nestanka GPS signala, brzinu mjerili putem LBS sistema, tiangulacijom mobilne mreže. Naravno, prije toga bi bilo potrebno pokriti sve tunele mobilnom mrežom. Trenutno je jedino autoput A1 u potpunosti pokriven, i navigacija uredno radi u tunelima "1. mart" i "25. novembar".
I ovim bi dobili eliminaciju korupcije na cestama (cener, cvaja,...), ogromne uštede na opremi, jer više ne bi bilo potrebne postavljati radare za brzinu i ono najvažnije, nulta stopa tolerancije za prekršaje, pa makar se kretao i 1 km/h preko ograničenja, biće sankcionisan taman da je u pravoj "vukojebini". GPS sateliti su uvijek iznad, i niko ne bi mogao pobjeći od kazne. Benefite za budžet da ne spominjem, kao i mnoge spašene živote.
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#14966 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Otkad znam za te tunele, radi. Bar meni, uredno sve prikazuje, od lokacije, brzine, sve. Dvije vrste navigacije (Here i Google) i na nebrojeno različitih uređaja.Naslovnica wrote: ↑21/06/2022 12:49Od kada radi navigacija u navedenim tunelima?!hare_1989 wrote: ↑20/06/2022 13:28
Nije zadiranje u privatnost. Napraviti tracker koji će samo evidentirati prekršaje, recimo ovako:
Sve prije, i poslije toga, kada nema prekršaja, niko ne može vidjeti lokaciju, a kada prekorači brzinu, policijska uprava, ili Jedinstveni nadzorni centar (što bi bilo dobro osnovati) dobiju tekstualni izvještaj kako je gore prikazano. Nalog bi se automatski kreirao, kao faktura za struju, automatizmom bi se slalo na adresu, uz uračunate troškove slanja u iznosu kazne. Kreiranje i evidentiranje naloga niko ne bi mogao spriječiti.Code: Select all
Vozilo: A123M456 Registrovan: DA Saldo u RNK: 140.20 KM Lokacija 44.25242 17.65584, Kategorija ceste: Magistralni put Ograničenje: 80 Kretanje vozila: 85 Datum: 20.06.2022. Vrijeme: 13:17 Nalog kreiran u RNK, poslan poštom u 13:20
Navedene GPS trackere bi trebalo ugrađivati prilikom registracije vozila, o trošku vlasnika naravno, kao što se naplaćuje i ekološka oznaka, također o trošku vlasnika, i bez tog trackera, onemogućiti registraciju vozila. A kada smo kod tunela, to je lahko riješiti, jer bi trackeri, u slučaju nestanka GPS signala, brzinu mjerili putem LBS sistema, tiangulacijom mobilne mreže. Naravno, prije toga bi bilo potrebno pokriti sve tunele mobilnom mrežom. Trenutno je jedino autoput A1 u potpunosti pokriven, i navigacija uredno radi u tunelima "1. mart" i "25. novembar".
I ovim bi dobili eliminaciju korupcije na cestama (cener, cvaja,...), ogromne uštede na opremi, jer više ne bi bilo potrebne postavljati radare za brzinu i ono najvažnije, nulta stopa tolerancije za prekršaje, pa makar se kretao i 1 km/h preko ograničenja, biće sankcionisan taman da je u pravoj "vukojebini". GPS sateliti su uvijek iznad, i niko ne bi mogao pobjeći od kazne. Benefite za budžet da ne spominjem, kao i mnoge spašene živote.
-
- Posts: 27933
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14967 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nema ni mobilne mreže, a ne navigacije...
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#14968 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kažem ti kako je kod mene. Mobilna mreža pun signal, navigacija uredna. Možda je tebi do telefona ili nešto drugo, ali garantujem da mreže ima i da navigacija radi.
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#14969 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
mogao bih se zakleti da sam negdje procitao da su tuneli na ap pokriveni mrezom bh telecoma
al naravno uzimam za pravo da mozda i grijesim
-
- Posts: 27933
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14970 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako nisu u zadnjih mjesec dana nešto uradili onda OK. Skoro 6 posljednjih godina sam svakodnevno vozio za Ze, nema nikakvog signala osim dvije radiostanice.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#14971 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
bh telecom, 4g+ kartica, gdje god putujem slušam muziku preko mobilnog interneta. Bukvalno u svakom tunelu dužem od 500m izgubim signal
-
- Posts: 27933
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14972 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jarane, uđeš u granap i nestane GPS satelitskog signala, a liku radi navigacija u tunelu.
Radi ona, ali bez signala...
A mobilne (barem bh telecom mreže) nije bilo zadnjih 6 godina, signal se izgubi nakon 300-400m u tunelu 1.Mart.
Radi ona, ali bez signala...
A mobilne (barem bh telecom mreže) nije bilo zadnjih 6 godina, signal se izgubi nakon 300-400m u tunelu 1.Mart.
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#14973 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja vam kažem kako je kod mene, i kod svakoga ko je sa mnom, a vi kako hoćete. Nema razloga da izmišljam nešto što nije.Naslovnica wrote: ↑21/06/2022 13:24 Jarane, uđeš u granap i nestane GPS satelitskog signala, a liku radi navigacija u tunelu.
Radi ona, ali bez signala...
A mobilne (barem bh telecom mreže) nije bilo zadnjih 6 godina, signal se izgubi nakon 300-400m u tunelu 1.Mart.
BTW., opermu u tunelima na AP je postavljao BS Telecom. Evo šta oni kažu:
Radio sistem je namijenjen za nesmetanu radio komunikaciju korisnika za vrijeme vožnje kroz tunel i pri tome omogućava pristup konstantne FM i VHF frekvencije, te GSM (2G) i UMTS (3G) mreže za sigurnu i ugodnu vožnju kroz tunel
ŠEMA ELEMENATA
1. COKP - Centrale: FM, VHF, GSM, UMTS
2. Dolazeći signal
3. Jednosmjerna komunikacija
4. Pojačalo unutar SOS NIŠE (trafostanica)
5. Zračeći kabl - ide čitavom dužinom tunela
Izvršni direktor kompanije Monteput Jonuz Mujević koja upravlja tunelima Sozine i Raš izrazio je zadovoljstvo kvalitetom urađenih poslova
Bosanskohercegovačka kompanija BS Telecom Solutions završila je realizaciju infrastrukturnog projekta u Crnoj Gori u vrijednosti većoj od 1,5 milion KM, ugradivši saobraćajne informacione sisteme i softvere za upravljanje i kontrolu saobraćaja u tunelima Sozine i Raš.
Tunel Sozine najduži je drumski tunel u Crnoj Gori – 4.200 metara, te je realizacijom ovog posla sarajevska kompanija softverima za upravljanje i nadzor saobraćajem opremila najduže drumske tunele u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori.
– Ponosni smo na vlastite proizvode, koji su rezultat pameti i stručnosti bosanskohercegovačkih inžinjera uspješno ugradili u najduže tunele u tri zemlje, a to su 1. mart u BiH, tunel Manajle u Srbiji i sada Sozine u Crnoj Gori – pojasnio je direktor BS Teleocom Solutions Mirza Varatanović.
Napomenuo je da je to potvrda da je ova kompanija regionalni lider kada je u pitanju tržište pametnih transportnih sistema (ITS), te da je “BS Husky” softver jedan od najkonkurentnijih i najkvalitetnijih proizvoda u ovoj oblasti, saopćeno je.
Izvršni direktor kompanije Monteput Jonuz Mujević koja upravlja tunelima Sozine i Raš izrazio je zadovoljstvo kvalitetom urađenih poslova, dodajući da je nakon ugradnje nove opreme ovaj tunel postao jedan od najmodernijih u široj regiji.
– Raniji sistem upravljanja i nadzora bio je zastario i imali smo dosta problema tokom održavanja. S novim sistemom podigli smo sigurnost učesnika u saobraćaju i postavili standarde za sve buduće slične poslove koji nas očekuju u toku gradnje autoputa čiji dio će postati i tunel Sozine – dodao je.
-
- Posts: 1296
- Joined: 24/04/2016 13:22
#14974 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Off topic: Navigacija iako prvenstveno koristi GPS, koristi i druge senzore, ako govorimo o mobitelu: akcelerometar, magnetometer, gyroscope, itd. Radi se nesto sto se zove sensor fusion, gdje se podaci sa svih senzora koriste da bi se dobila sto preciznija pozicija i nacin kretanja. Kad se udje u tunel, iako nema GPS signala, ostali senzori su sasvim dovoljni da se prati vozilo par minuta, i da se zna pozicija i brzina.
-
- Posts: 422
- Joined: 15/06/2022 14:44
#14975 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
gdje ti ulazis u granape na bjelasnici?Naslovnica wrote: ↑21/06/2022 13:24 Jarane, uđeš u granap i nestane GPS satelitskog signala, a liku radi navigacija u tunelu.
Radi ona, ali bez signala...
A mobilne (barem bh telecom mreže) nije bilo zadnjih 6 godina, signal se izgubi nakon 300-400m u tunelu 1.Mart.
mada ovo sa navigacijom je malo drugacija slika
svaka moderna navigacija zna za lokacije tunela pa tako i radi da ne prekida nista kad vozac gleda dok u pozadini on racuna prosjek neki i bez signala
nije navigacija glupa kao sto je prije bila pa da ovisi iskljucivo o satelitima