Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14176 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

kakaljin wrote: 26/10/2021 11:32
Haris.ba wrote: 26/10/2021 11:32 Image

Sarajevo za 10 godina.
Bice ako budemo glasali kao i do sada
Pa ako budemo cekali svi jedni na druge, ne budemo zahtjevali, protestovali, radili, cistili, odrzavali itd.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14177 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Image

Image

A zar se nebi osim zeljeznickog saobracaja mogla ubaciti i tramvajska linija na ove danas ne iskoriscene i zapustene zeljeznicke kolosjeke, recimo od Zeljeznicke stanice do Buljakovog potoka?
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14178 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Novi_Nick wrote: 26/10/2021 20:00 Image

Image

A zar se nebi osim zeljeznickog saobracaja mogla ubaciti i tramvajska linija na ove danas ne iskoriscene i zapustene zeljeznicke kolosjeke, recimo od Zeljeznicke stanice do Buljakovog potoka?
mislim da nije ista pruga za jedno i drugo
kakaljin
Posts: 11596
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14179 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Nije napon struje isti
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37278
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#14180 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa »

kakaljin wrote: 26/10/2021 20:06 Nije napon struje isti
upravo,tramvaji su 600 V,a voz 25.000 V
kakaljin
Posts: 11596
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14181 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

bitanga_sa_otesa wrote: 26/10/2021 20:09
kakaljin wrote: 26/10/2021 20:06 Nije napon struje isti
upravo,tramvaji su 600 V,a voz 25.000 V
Trebalo bi jedan tramvaj pustiti da vidimo kad se spoji sta ce biti :D :D :D :D :D :D :D
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14182 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

foxlife wrote: 26/10/2021 20:04
Novi_Nick wrote: 26/10/2021 20:00 Image

Image

A zar se nebi osim zeljeznickog saobracaja mogla ubaciti i tramvajska linija na ove danas ne iskoriscene i zapustene zeljeznicke kolosjeke, recimo od Zeljeznicke stanice do Buljakovog potoka?
mislim da nije ista pruga za jedno i drugo
Image

Mozda koristiti zbog tracnica jedan dio ovih vozova (iznajmljivati ih) kao tramvaje do daljnjeg, dok se nesto bolje ne rijesi u buducnosti a i to bi mozda rasteretilo dosta i drumski saobracaj dok se ne izgradi i GA.
kakaljin
Posts: 11596
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14183 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Vec su uveli gradski voz sa zeljeznicke stanice do Pazarica, ja se nadam da ce se angazovati i kanton i federacija da ovo jos pojaca sa dodatnim NEMV-ovima da bude rasterecen ostali saobracaj
User avatar
Haris.ba
Posts: 24399
Joined: 08/09/2005 20:08

#14184 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Novi_Nick wrote: 26/10/2021 20:00
A zar se nebi osim zeljeznickog saobracaja mogla ubaciti i tramvajska linija na ove danas ne iskoriscene i zapustene zeljeznicke kolosjeke, recimo od Zeljeznicke stanice do Buljakovog potoka?
Pa ta linija vec postoji. Samo sto vozi 10 puta udobniji voz od tramvaja.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37278
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#14185 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa »

kakaljin wrote: 26/10/2021 20:11

Trebalo bi jedan tramvaj pustiti da vidimo kad se spoji sta ce biti :D :D :D :D :D :D :D
:lol: :lol: :lol:
Image
User avatar
thekupus
Posts: 6788
Joined: 25/06/2011 22:38

#14186 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

Haris.ba wrote: 26/10/2021 20:14
Novi_Nick wrote: 26/10/2021 20:00
A zar se nebi osim zeljeznickog saobracaja mogla ubaciti i tramvajska linija na ove danas ne iskoriscene i zapustene zeljeznicke kolosjeke, recimo od Zeljeznicke stanice do Buljakovog potoka?
Pa ta linija vec postoji. Samo sto vozi 10 puta udobniji voz od tramvaja.
koji željeznice planiraju zamijeniti sa hrvatima za nekoliko garnitura obnovljenih mađara...
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14187 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

kakaljin wrote: 26/10/2021 20:13 Vec su uveli gradski voz sa zeljeznicke stanice do Pazarica, ja se nadam da ce se angazovati i kanton i federacija da ovo jos pojaca sa dodatnim NEMV-ovima da bude rasterecen ostali saobracaj
To znam i to je super. Ali dio ovih vozova bi sluzio kao tramvaji na relaciji samo od recimo ZS do Buljakovog potoka, sa vise stanica i vise zaustavljanja u odnosu na gradske i prigradske vozove. Koristili bi se isti vozovi za ove dvije namjene zbog tracnica i naponske mreze.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24399
Joined: 08/09/2005 20:08

#14188 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

thekupus wrote: 26/10/2021 20:18 koji željeznice planiraju zamijeniti sa hrvatima za nekoliko garnitura obnovljenih mađara...
Onda nista. :D

Nego, vidim spominje se problem presjedanja u tramvaje na Zeljeznickoj stanici u gradu. Ja bih planirao, a mislim da se to moze uraditi relativno jednostavno odmah istocnije od postojecih perona novi peron samo za gradsku zeljeznicu i odmah pored tramvajsko stajaliste. Svakako je planirana nova tramvajska trasa tuda da prolazi. Pa spojiti ugodno i korisno.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#14189 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Haris.ba wrote: 26/10/2021 20:24
thekupus wrote: 26/10/2021 20:18 koji željeznice planiraju zamijeniti sa hrvatima za nekoliko garnitura obnovljenih mađara...
Onda nista. :D

Nego, vidim spominje se problem presjedanja u tramvaje na Zeljeznickoj stanici u gradu. Ja bih planirao, a mislim da se to moze uraditi relativno jednostavno odmah istocnije od postojecih perona novi peron samo za gradsku zeljeznicu i odmah pored tramvajsko stajaliste. Svakako je planirana nova tramvajska trasa tuda da prolazi. Pa spojiti ugodno i korisno.
Odlicna ideja :thumbup:
selma 83
Posts: 621
Joined: 10/12/2010 18:45

#14190 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by selma 83 »

neki wrote: 26/10/2021 09:02
selma 83 wrote: 25/10/2021 20:20 ok, nisam to uočio. ali na desnoj i ne može sve i da se hoće. A vjerovatno to stanovništvo, koje je starog sarajevskog fazona, tipa kao što su članovi Nadrealista, ta neka urbana masa, da oni to i ne traže. 100%. I na Čvili više od pola nije bilo za onu džamiju pod prozor, ali taj neki dio svijeta, stariji ,nekolicina je to tražila pod svaku cijenu. Vrlo moguće i onu džamiju kod Strojorada su izgurale "novopridošli" Građani. Realno. Na kraju, haj ok, neka džamija. Samo volumeni zvuka da su ujutro adekvatni. Meandar zgrada iz tog razloga i dan-danas nije baš rasprodata pored Istikal džamije(to ja tako kontam, ne mora biti)...koja ima baš razglas :-D do Ptt inžinjeringa :-D A NOva Otoka sve rasprodato,MIljacka isto. Veneto i Meander "nako. ;-)
Meandar je bio rasprodan još prije korone, što se stanova tiče...Onda su prošle godine jedan veći poslovni prostor na spratu pretvorili u stanove pa se i to prodalo u roku mjesec dana..trenutno mislim da su neprodana ostala 2-3 poslovna prostora..
A ok... ali ja ne bih mogao tu biti, čisto zbog jutarnjeg spavanja. jer je baš zvuk prejak. Jedino ako zvučnici nisu u tom smjeru postavljeni (to ne znam) ili ako ne šalju zvuk u smjeru zgrade. Ne znam...nije to to. Ako hoćeš da se ispavaš...pa jel tako. realno. :wink:
User avatar
Thorgerson
Posts: 8509
Joined: 15/04/2015 11:26

#14191 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

geralt wrote: 26/10/2021 15:49 Pisao sam vec o ovome, da bi se iskoristio puni potencijal zeljeznicke stanice u centru grada, moraju se pojacati tramvajske linije 1 i 4, i ulica Franca Lehara pretvoriti u setaliste. A valjalo bi i da se Prva transferzala napravi. Ako moram zvati taksi kad izadjem iz stanice, moze komotno biti i u Rajlovcu.
I ja sam to bas spominjao, istina na drugom forumu. Uostalom Franca Lehara i jeste planirana da bude setaliste, avenija bez automobila, prema zeljeznickoj stanici. Zato i jeste onako dijagonalno postavljena.

Ja sam pisao o tome da se mora ozivjeti trg ispred zelj stanice. Jer to je bukvalno centar grada. Pa SCC je udaljem cca 800 metara. To je nista.

Medjutim sada, kad je franca lehara krcata automobilima i nesredjena to nekako izgleda baaas daleko. A nije. Talodjer trg ispred zelj je trenutno parking, sto je ruglo jer se radi prakticno o najvecem trgu u gradu.

Povezati trg ispred scc, alte alejom do trga ispres zelj stanice. To bi bio pun pogodak.

I za ove koji i dalje misle samo da se svijet vrti do cvile, ljudi brdo, brdo automobila svaki da ulazi u grad iz pravca hadzica, vogosce itd. Pa u tim blizin okolnom opstinama zivi haman 100k ljudi.

Da ne govorimo o tome da bi uvodjenjem gradske zeljeznice mogli planirati sirenje grada. Zamisli evo imas voz kao ovaj sada sto vozi gdje iz Blazuja dodjes u centar grada za 10 min. Pa nema tog automobila sa kojim ces to postici.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24399
Joined: 08/09/2005 20:08

#14192 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Thorgerson wrote: 27/10/2021 01:42 Da ne govorimo o tome da bi uvodjenjem gradske zeljeznice mogli planirati sirenje grada. Zamisli evo imas voz kao ovaj sada sto vozi gdje iz Blazuja dodjes u centar grada za 10 min. Pa nema tog automobila sa kojim ces to postici.
Pa da padnu cijene nekretnina u kotlini?

Nece da moze.
User avatar
Haris033
Posts: 3829
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#14193 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris033 »

Kada bi voz u udarnim terminima imao 5 stanica od Hadžića do Željezničke stanice, ja bi ga prvi koristio. :izet:
Npr,
1. Hadžići
2. Blažuj,
3. Stup,
4. Boljakovo ili Buća potok,
5. Željeznička stanica i nazad, više puta dnevno u vremenu kada ljudi idu na posao i vraćaju se, te još par termina za dolazak/odlazak u centar Sarajeva. :thumbup:
ibizza
Posts: 4556
Joined: 05/06/2008 00:46

#14194 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by ibizza »

Thorgerson wrote: 27/10/2021 01:42
geralt wrote: 26/10/2021 15:49 Pisao sam vec o ovome, da bi se iskoristio puni potencijal zeljeznicke stanice u centru grada, moraju se pojacati tramvajske linije 1 i 4, i ulica Franca Lehara pretvoriti u setaliste. A valjalo bi i da se Prva transferzala napravi. Ako moram zvati taksi kad izadjem iz stanice, moze komotno biti i u Rajlovcu.
I ja sam to bas spominjao, istina na drugom forumu. Uostalom Franca Lehara i jeste planirana da bude setaliste, avenija bez automobila, prema zeljeznickoj stanici. Zato i jeste onako dijagonalno postavljena.

Ja sam pisao o tome da se mora ozivjeti trg ispred zelj stanice. Jer to je bukvalno centar grada. Pa SCC je udaljem cca 800 metara. To je nista.

Medjutim sada, kad je franca lehara krcata automobilima i nesredjena to nekako izgleda baaas daleko. A nije. Talodjer trg ispred zelj je trenutno parking, sto je ruglo jer se radi prakticno o najvecem trgu u gradu.

Povezati trg ispred scc, alte alejom do trga ispres zelj stanice. To bi bio pun pogodak.

I za ove koji i dalje misle samo da se svijet vrti do cvile, ljudi brdo, brdo automobila svaki da ulazi u grad iz pravca hadzica, vogosce itd. Pa u tim blizin okolnom opstinama zivi haman 100k ljudi.

Da ne govorimo o tome da bi uvodjenjem gradske zeljeznice mogli planirati sirenje grada. Zamisli evo imas voz kao ovaj sada sto vozi gdje iz Blazuja dodjes u centar grada za 10 min. Pa nema tog automobila sa kojim ces to postici.
:thumbup:
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#14195 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Ovo s Franca Lehara bi MORALA biti ozbiljna inicijativa :) Kako bi samo taj dio oživio :) Mada je opet zeznuto uključiti Trg žrtava genocida u sve to, jer kad dođeš na kraj Franca Lehara, opet je nekako trg odsječen. Ali, može se.

I nek joj promjene ime :D Nema besmislenijeg naziva za ulicu u Sarajevu.
kakaljin
Posts: 11596
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14196 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Haris033 wrote: 27/10/2021 13:24 Kada bi voz u udarnim terminima imao 5 stanica od Hadžića do Željezničke stanice, ja bi ga prvi koristio. :izet:
Npr,
1. Hadžići
2. Blažuj,
3. Stup,
4. Boljakovo ili Buća potok,
5. Željeznička stanica i nazad, više puta dnevno u vremenu kada ljudi idu na posao i vraćaju se, te još par termina za dolazak/odlazak u centar Sarajeva. :thumbup:
RELACIJA km jedan smjer dvosmjerno mjesečna đačka mjesečna radnička
KM
Sarajevo Alipašin Most 4 2,00 3,20 30,00 50,00
Sarajevo Ilidža 9 2,00 3,20 30,00 50,00
Sarajevo Blažuj 12 2,20 3,50 35,00 60,00
Sarajevo Hadžići 19 2,50 4,00 40,00 70,00
Sarajevo Pazarić 26 3,00 4,80 46,00 83,00

Evo imas stanice i cijene koliko kosta karta


RED VOŽNJE

Radni dani
Broj voza SMJER Broj voza SMJER
PAZARIĆ SARAJEVO SARAJEVO PAZARIĆ
polazak dolazak polazak dolazak
2400 * 6:18 6:51 2403 7:26 8:00
2402 6:37 7:11 2405 10:00 10:34
2404 8:25 8:59 2407 11:55 12:29
2406 11:02 11:39 2409 14:00 14:34
2408 12:44 13:18 2401 * 15:48 16:21
2410 15:00 15:34 2411 16:59 17:33
2412 20:00 20:34 2415 20:51 21:25
* Lokalni voz Konjic – Sarajevo * Lokalni voz Sarajevo -Konjic

Subota, nedjelja i državni praznik
Broj voza SMJER Broj voza SMJER
PAZARIĆ SARAJEVO SARAJEVO PAZARIĆ
polazak dolazak polazak dolazak
2402 6:37 7:11 2403 7:26 8:00
2406 11:02 11:39 2407 11:55 12:29
2410 15:00 15:34 2413 19:06 19:40
User avatar
Haris033
Posts: 3829
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#14197 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris033 »

Zar se ne mogu napraviti jos 2-3 stanice? 🤔
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#14198 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by foxlife »

Haris033 wrote: 27/10/2021 21:42 Zar se ne mogu napraviti jos 2-3 stanice? 🤔
koja je poenta da bude tako puno stanica?
za to izadjes na ilidzi pa ides ucestalije s tramvajem nego vozom
voz treba da ostane medjugradski a ne da postane gradski pa onda da izgubi smisao brzog dolaska u centar
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#14199 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Stanice su super, ali treba ih povezati sa naseljima. Na stanici Alipašin Most može izaći samo neko ko živi u Boljakovom. Ali nejse, nije ona tako ni bitna. Ilidža je ključ, a ko bi išao vozom na Ilidžu da izlazi u onoj pripizdini i mora proći Pejton pješke da dođe do neke poslovne zone? Blažuj i Hadžići hajde sasvim ok.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8509
Joined: 15/04/2015 11:26

#14200 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

mistek wrote: 28/10/2021 00:27 Stanice su super, ali treba ih povezati sa naseljima. Na stanici Alipašin Most može izaći samo neko ko živi u Boljakovom. Ali nejse, nije ona tako ni bitna. Ilidža je ključ, a ko bi išao vozom na Ilidžu da izlazi u onoj pripizdini i mora proći Pejton pješke da dođe do neke poslovne zone? Blažuj i Hadžići hajde sasvim ok.
E vidis, i to je upravo i razlog zbog kojeg se stanica zeljeznica nikada smije prebaciti u rajlovac kako neki zele. Jer to je sahrana sto se tice prevoza gradjana .

A tu potencijala ima, samo ga mi ne koristimo. Tramvaji, komercijale su preoptereceni.

Vozom mozes "izbiti" putnike koji voze duge relacije. Npr Hadzici i Ilisza ne bi imali potrebu za tramvajem. Oni koji idu prema centru. Vecina je takvih (90% srednjih skola i fakulteta se nalazi od Pofalica pa prema centru i starom gradu, da ne govorim o firmama, bankama, te ostalim javnim institucijama itd).
Post Reply