Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- dječak sa šibicama
- Posts: 40840
- Joined: 29/06/2011 23:39
#13876 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
1. transferzalu je blokirala kuca koja nije ni kuca, ono je supa, kazu nerasvjetljeni vlasnicki papiri. U isto vrijeme rusi se ona autopraonica na istoj raskrsnici ali kad vidite a vidi svako ko prolazi pored, kojim se tempom rusi autopraonica, dobije se pravi dojam o stanju stvari. Praonica se rusi sama od sebe, mislim sta je ono ljudi, ko da neko dodje svaki dan sa krampom pa otkine pet sest cigli i ode kuci do sutra. Ono je smijesno. kao rusi se a zapravo izgleda kao da se sama od sebe rusi.
Dakle nije problem u toj jednoj supi, nema radova nigdje, sta je sa dionicom ispod Vize, iskopali malo poravnali i otisli.
U Jukicevoj su uzrovili sve, kad im zavrsi radno vrijeme otvore cestu i prolaznici razvaljuju amortizere. Ulica je bukvalno dosla kao kaljuza na nekoj planini, uskoro ce samo terenska vozila moci proci. A sto je mozda najtragicnije, trotoare koje su sad unistili, uradjeni su prije tri cetiri godine, dakle ulozena su neka sredstva i trotoari su doradjeni, stavljeni su oni branici protiv parkiranja. sad je sve to unisteno, i opet ce se raditi iz pocetka.
Tu ako nema pranja novca, evo moja glava.
Dakle nije problem u toj jednoj supi, nema radova nigdje, sta je sa dionicom ispod Vize, iskopali malo poravnali i otisli.
U Jukicevoj su uzrovili sve, kad im zavrsi radno vrijeme otvore cestu i prolaznici razvaljuju amortizere. Ulica je bukvalno dosla kao kaljuza na nekoj planini, uskoro ce samo terenska vozila moci proci. A sto je mozda najtragicnije, trotoare koje su sad unistili, uradjeni su prije tri cetiri godine, dakle ulozena su neka sredstva i trotoari su doradjeni, stavljeni su oni branici protiv parkiranja. sad je sve to unisteno, i opet ce se raditi iz pocetka.
Tu ako nema pranja novca, evo moja glava.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66222
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#13877 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zar nije ona fina kuca na trasi Prve? Preko puta skretanja za Avaz.
- mk ultra
- Posts: 19529
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#13878 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ebrd to finasira...
kako god žalosno, jbt ako ne može 30 godina, ostavi onda jebat mu mater, daj da naprave ljudi nešto drugo, lokacije dobre, može hoteli parkovi, centralna banka itd...
ovako zjapi ne diraj, 30 godina ruglo i svi nešto pokušavaju i ništa.
kako god žalosno, jbt ako ne može 30 godina, ostavi onda jebat mu mater, daj da naprave ljudi nešto drugo, lokacije dobre, može hoteli parkovi, centralna banka itd...
ovako zjapi ne diraj, 30 godina ruglo i svi nešto pokušavaju i ništa.
- insaneinthebrain
- Posts: 20569
- Joined: 12/08/2013 12:51
#13879 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Fina kuca i kuca od onog Niske kamiondzije, pored bivse praonice. Sto su mu nudili 5 razlicitih stanova. Frajer sve odbio._BataZiv_0809 wrote: ↑08/10/2021 12:20 Zar nije ona fina kuca na trasi Prve? Preko puta skretanja za Avaz.
Te dvije su na trasi trenutno do Penija. A ima i iza praonice jedna ili dvije
-
- Posts: 4476
- Joined: 12/01/2015 16:47
#13880 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
sve se slažem sa tobommistek wrote: ↑07/10/2021 01:46 Ključ je u tom dodatnom broju vozila Hajde tramvaji još i da se trpe, ali kod njih su problem česti prekidi iz razno-raznih razloga uslovljeni činjenicom da sve linije koriste 95% istu prugu. Ali, kada bi busevi i minibusevi vozili po voznom redu, gužve bi bile manje baš osjetno.
Živim u Pofalićima, naselje koje ima vjerovatno preko 10.000 stanovnika i koje praktično posljednje 2 godine nema javni prijevoz. Prije toga je ostalo na jednom autobusu koji vozi svako sat vremena (a i to da se ne smiješ osloniti). Po nekakvom fiktivnom rasporedu, odnosno situaciji od prije 10-ak godina, bus Drvenija-Pofalići vozi svakih 30 minuta, a tu je i minibus koji od Ekonomske škole vozi za Hum/Bakarevac naizmjenično svakih 40-ak minuta. Da se ovaj vozni red poštuje i da su ljudi sigurni da je tako, ma i 50% manje bi se koristila auta za odlazak na posao. Evo kod mene, troje u kući radimo i svi idemo autom, jer javni prijevoz ne postoji. I svako od nas bi suhim zlatom platio redovan autobus, jer ni brige o parkingu, ni gužve neke spektakularne, ljepota.
I koliko je još ovakvih naselja, sve ove padinske zabiti, a nije to beznačajan broj stanovnika
A normalno da će rasteretiti i dobre i funkcionalne saobraćajnice. Svaki metar gradskog autoputa bi bio više nego značajan, a prva transverzala haman vala jednako bitna. Onda idu južna i sjeverna. Ali, ništa od ovog u kompletu većina nas neće da doživi.
Negdje do 2010-te do kad je GRAS bio ok redovan i pouzdan je na Liniji Željeznička stanica- Rajlovac u vrijeme jutarnje i popodnevne špice saobračalo 6 autobusa svakih 10 minuta a na liniji Otoka-Boljakov Potok 2 busa svako 20 minuta i uvijek su bili krcati jer jako puno radnika je tad koristilo gradski prevoz ali zahvalljujući raspadu GRAS-a koji se raspada 10 12 godina je natjeralo raju da pređu na vlastita auta jer sad uopšte ne rade linije Željeznička-Rajlovac ni linija Željeznička-Reljevo nego samo jedan bus i to na dužoj liniji Željeznička-Dobroševići, valjda pokušaj da jednom udarcem-busom poklope dvije muhe-linije jer ni sa Stupa skoro nikako ne saobraća za Dobroševiće! Zato ovaj sad bus Željeznička-Dobroševići ide u intervalu skoro svako 2 sata pa je prvi polazak sa Željezničke u 6:20 a naredni tek u 8:10! Zato u tom busu idu večinom radnice žene 50+ godina koje nisu položile vozački, nekolicina radnika isto starijih muškaraca te đaci i penzioneri...
Sve ostale je GRAS natjerao da kupe osobno vozilo!
-
- Posts: 2938
- Joined: 17/05/2011 10:41
-
- Posts: 1533
- Joined: 20/08/2012 22:10
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#13883 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ukupno 10-15 funkcionalnih kolovoznih traka. Metropola.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#13884 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bošnjaci su narod koji apsolutno zaslužuje da propadne.mk ultra wrote: ↑07/10/2021 13:25pa plati se sve i ništa
pisao sam i ja o ovome davno
nema metra nove ceste
i kome da se plati, pilićarniku esmeralda koji u papirima vodi prostor od 26m2 a ostalo je zauzeo na divljaka
divljem prodavaču voća pored puta?
divljem xxx
divljem peniju koji je iako je ucrtana cesta dobio građevinsku
ova država i ne zaslužuje bolje već da je raščeprkaju jer očigledno bošnjaci ne znaju ništa.
- vjeshalica
- Posts: 17265
- Joined: 31/03/2019 14:56
#13885 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kataklizma uveliko Dobrinja,Shvrakino,Vojnicko ugl sve prema Centru...nema teorije ni busom ni autom,beli je to adaptivno upravljanje saobracajem ili samo priliv u spavaonice ponedeljkom
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13886 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sudar preko lukavice jutrosvjeshalica wrote: ↑11/10/2021 09:43 Kataklizma uveliko Dobrinja,Shvrakino,Vojnicko ugl sve prema Centru...nema teorije ni busom ni autom,beli je to adaptivno upravljanje saobracajem ili samo priliv u spavaonice ponedeljkom
https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /211011014
A i ponedeljak dolaze oni koji vikendom odlaze u svoje krajeve
- vjeshalica
- Posts: 17265
- Joined: 31/03/2019 14:56
#13887 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Napisala sam da je priliv u spavaonice, ponedelhak i petak 2 najgora dana, znaci nema sanse preko Shvrakinog,Dobrinje,Vojnickog...uzas al bas uzas
-
- Posts: 10986
- Joined: 31/10/2013 06:48
#13888 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Valjda nisu nasikakaljin wrote: ↑11/10/2021 09:52Sudar preko lukavice jutrosvjeshalica wrote: ↑11/10/2021 09:43 Kataklizma uveliko Dobrinja,Shvrakino,Vojnicko ugl sve prema Centru...nema teorije ni busom ni autom,beli je to adaptivno upravljanje saobracajem ili samo priliv u spavaonice ponedeljkom
https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /211011014
A i ponedeljak dolaze oni koji vikendom odlaze u svoje krajeve
- Vitezanin
- Posts: 3785
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
#13889 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U nedostatku adekvatnog tranzita, obilaznica i gradskog autoputa, možda su makar mogli pokušati razmisliti o rješenju sličnom ovom (fotka iz Beograda) na kritičnim lokacijama tipa Otoka, Alipašino, Pofalići. Znam, u Sarajevu nema toliko prostora, ali možda bi barem malo rasteretilo glavnu džadu na kojoj manje-više svi završimo jer ne postoji adekvatna alternativa. Ponavljam, adekvatna: nemojte spominjati uličice koje su jedva 1+1 kao opcije koje mogu zadovoljiti potrebe automobila. Masa ljudi koja i živi u Sarajevu često ne zna o tim alternativama i sokacima kuda se možemo provući kad stane sve.
Problem Sarajeva nije samo veza zapad-istok nego i sjever-jug jer skoro svi završe na Meši Selimoviću. Zbog manje nezgode cijeli grad stane. Zbog jednog zaustavljenog tramvaja cijela linija stoji itd itd. Geografija igra određenu ulogu, ali Sarajevo nije jedini grad na svijetu koji imaju zajebanu geografiju.
Treba biti realan, broj automobila na ulicama se neće smanjiti, naprotiv. I razvoj gradskog prijevoza i razvoj putne infrastrukture mogu pratiti jedno drugo: istina, daleko razvijeniji gradovi guraju automobilski promet van centra raznim mjerama, ali zato imaju adekvatnu putnu infrastrukturu u ostatku grada. Zato ne razumijem ove napade upućene ljudima za volanom: gradski prijevoz godinama tone. To znaju oni koji su ga redovno koristili godinama i na kraju su odustali.
Problem Sarajeva nije samo veza zapad-istok nego i sjever-jug jer skoro svi završe na Meši Selimoviću. Zbog manje nezgode cijeli grad stane. Zbog jednog zaustavljenog tramvaja cijela linija stoji itd itd. Geografija igra određenu ulogu, ali Sarajevo nije jedini grad na svijetu koji imaju zajebanu geografiju.
Treba biti realan, broj automobila na ulicama se neće smanjiti, naprotiv. I razvoj gradskog prijevoza i razvoj putne infrastrukture mogu pratiti jedno drugo: istina, daleko razvijeniji gradovi guraju automobilski promet van centra raznim mjerama, ali zato imaju adekvatnu putnu infrastrukturu u ostatku grada. Zato ne razumijem ove napade upućene ljudima za volanom: gradski prijevoz godinama tone. To znaju oni koji su ga redovno koristili godinama i na kraju su odustali.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13890 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Svi u BiH su nasi zajednickinoviclan wrote: ↑11/10/2021 10:07Valjda nisu nasikakaljin wrote: ↑11/10/2021 09:52
Sudar preko lukavice jutros
https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /211011014
A i ponedeljak dolaze oni koji vikendom odlaze u svoje krajeve
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#13891 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kako ce Arena pomoci saobracajuVitezanin wrote: ↑11/10/2021 10:44 U nedostatku adekvatnog tranzita, obilaznica i gradskog autoputa, možda su makar mogli pokušati razmisliti o rješenju sličnom ovom (fotka iz Beograda) na kritičnim lokacijama tipa Otoka, Alipašino, Pofalići. Znam, u Sarajevu nema toliko prostora, ali možda bi barem malo rasteretilo glavnu džadu na kojoj manje-više svi završimo jer ne postoji adekvatna alternativa. Ponavljam, adekvatna: nemojte spominjati uličice koje su jedva 1+1 kao opcije koje mogu zadovoljiti potrebe automobila. Masa ljudi koja i živi u Sarajevu često ne zna o tim alternativama i sokacima kuda se možemo provući kad stane sve.
Problem Sarajeva nije samo veza zapad-istok nego i sjever-jug jer skoro svi završe na Meši Selimoviću. Zbog manje nezgode cijeli grad stane. Zbog jednog zaustavljenog tramvaja cijela linija stoji itd itd. Geografija igra određenu ulogu, ali Sarajevo nije jedini grad na svijetu koji imaju zajebanu geografiju.
Treba biti realan, broj automobila na ulicama se neće smanjiti, naprotiv. I razvoj gradskog prijevoza i razvoj putne infrastrukture mogu pratiti jedno drugo: istina, daleko razvijeniji gradovi guraju automobilski promet van centra raznim mjerama, ali zato imaju adekvatnu putnu infrastrukturu u ostatku grada. Zato ne razumijem ove napade upućene ljudima za volanom: gradski prijevoz godinama tone. To znaju oni koji su ga redovno koristili godinama i na kraju su odustali.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13892 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
mozda je mislio na zelenu povrsinu
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#13893 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vjerovatno je mislio na različit nivo saobraćajnica, da se ne presejecaju saobraćajnice semaforima.
- Logovan
- Posts: 94409
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#13894 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pročitaš naslov teme i znaš na šta je mislio.
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#13895 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
<- sala...
ali organizaciju Novog Beograda preslikavati na Sarajevo je neozbiljno.... 70 blokova planske gradnje
ali organizaciju Novog Beograda preslikavati na Sarajevo je neozbiljno.... 70 blokova planske gradnje
- mk ultra
- Posts: 19529
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#13896 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
azdralovic wrote: ↑11/10/2021 16:05 <- sala...
ali organizaciju Novog Beograda preslikavati na Sarajevo je neozbiljno.... 70 blokova planske gradnje
ne dirajte nam demokratsku gradnju u sarajevu!!!
- VladaFBiH
- Posts: 4485
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#13897 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
zato mi imamo 150 blokova neplanske gradnjeazdralovic wrote: ↑11/10/2021 16:05 <- sala...
ali organizaciju Novog Beograda preslikavati na Sarajevo je neozbiljno.... 70 blokova planske gradnje
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13898 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
mi prvo nemamo prostora da se planira kao na novom beogradu
kod nas jedino plansko naselje koje je uradjeno kako treba a nije u ravnici su ciglane
ok donekle i breka al generalno kad bi padinska naselja bila kao ciglane to bi tek imalo smisla nekog sto se tice planiranja uredjenja i sl
na drugoj strani minus je sto bi se vrsila betonizacija i sl
kod nas jedino plansko naselje koje je uradjeno kako treba a nije u ravnici su ciglane
ok donekle i breka al generalno kad bi padinska naselja bila kao ciglane to bi tek imalo smisla nekog sto se tice planiranja uredjenja i sl
na drugoj strani minus je sto bi se vrsila betonizacija i sl
- Login77777
- Posts: 8693
- Joined: 18/05/2021 09:11
#13899 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Samo tunele ispod grada kopati i rjesen veliki dio problema. A nema potrebe otkupiti zemljiste od naroda.So What! wrote: ↑07/10/2021 14:59- Ilidza - Hrasnica (6,5 km)Thorgerson wrote: ↑07/10/2021 12:17 Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.
Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.
Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.
Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale
Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.
Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.
Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!
Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.
Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
- ulica Dzemala Bijedica (1,0 km)
Mislim da i duzine nisu toliko bitne, jer realno Sarajevska obilaznica je jedan od najzacajnijih projekata u historiji ovog grada, i ostao mu je jedan eksterni krak koji nije izgradjen, ali primarni pravac je izgradjen.
Negdje je lakse napraviti deset kilometara, nego negdje jedan kilometar, zbog imovisnko pravnih odnosa, gustine naseljenosti i same cinjenice da neke dionice prolaze kroz pola naselja.
Recimo, IX transverzala, kruzni tok i spoj do ulice Dzemala Bijedica, svega nemaju ni kilometar, a znacajnija je veza i mnogo teza za izvesti od recimo ove od Kolonije do Hrasnice koja je mnogo duza.
I moje zamjerke idu na konto 0 transverzale, I transverzale i XII transverzale koje su se morale rijesiti do sada.
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13900 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa postoje blokovi Novog Beograda u Sarajevu. Zove se Alipasino polje.azdralovic wrote: ↑11/10/2021 16:05 <- sala...
ali organizaciju Novog Beograda preslikavati na Sarajevo je neozbiljno.... 70 blokova planske gradnje
Novi Beograd je napravljen na mocvari, ogromnom ravnom prostoru ciji je jedan ogromni dio pravljen za drzavne institucije. Zato je i aerodrom blizu. Interpretacija Brazilije u Jugoslaviji. Sto se tice pjesacenja i mobilnosti veoma lose.
Saobracajno gledano kroz Novi Beograd su provukli tranzintni autoput koji je zbog ogromnog saobracaja postao i gradska saobracajnica. Promasaj samo po sebi.
Smijesno je pricati o devinelisanju saobracaja. 20 godina je trebalo da na spoju 6 transferzale i Dzemala Bijedica postojecu trecu traku iscrtaju da ima posebno lijevo skretanje. 20 godina je postojala neiskoristena traka.
Slicna je situacija sada i kod raskrsnice kod skretanja za Gras na Dzemala Bijedica iz pravca grada.Stoji traka neiskoristena, guzva se stvara kada neko hoce lijevo skrenuti.