u krajini je bilo, bihac - b.krupa, sigurno, koristio sam sinobus, a ne znam za drugo...bilo mi interesantno da ima kabinu vozaca na obje strane pa nema potrebe za okretanjem, samo vozac promijeni stranu... kao sto su kod nas bili oni tramvaji na petici...
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- holowey
- Posts: 8440
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#15676 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 21691
- Joined: 05/11/2009 11:49
#15677 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Super stvarka, ovdje po srednjoj Bosni koliko pamtim nije ih bilo.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#15678 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mislim da je do prije koju godinu jedan vozio na relaciji Tuzla Doboj, željeznice PC
-
- Posts: 4035
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#15679 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ja predlazem tim sarajlijicama i papcima da se hvataju noge, ima jos baba u njemackoj cuje guzove treba pratiSo What! wrote: ↑04/01/2023 10:55 Svako ko predlaze da se stanica izmjesti sa Marijin Dvora na periferiju, nebitno kojoj politickoj opciji pripadao, za mene je idiot.
Sarajevo je iz SFRJ naslijedio losu cestovnu infrastrukturu, ali fantasticnu zeljeznicku infrastrukturu ukljucujuci remek djelo Zeljeznicke stanice, koju je samo trebalo odrzavati i nadogradjivati u skladu s vremenom.
nek sarajevo posjecuju kad je sff, a stanica i pruga ce ostati
- Pauza
- Posts: 676
- Joined: 03/06/2016 11:00
#15680 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
kako ide kopanje tunela, i to dva komada, zna li se...
1. Hranjen?
2. Kobilja Glava?
Idu li radovi planiranom dinamikom!?
1. Hranjen?
2. Kobilja Glava?
Idu li radovi planiranom dinamikom!?
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- woodman
- Posts: 480
- Joined: 12/08/2013 21:20
- Laplace
- Posts: 10432
- Joined: 19/11/2012 18:37
- Pauza
- Posts: 676
- Joined: 03/06/2016 11:00
#15684 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Divan video, hvala ti.
Evo i tebi jedan video od mene, frišak, od prije samo jedne male dekade.
https://www.youtube.com/watch?v=h2HaOpg1i6E
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15685 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A plan za isti star najmanje cetiri dekade, ali eto docekao i politicku strukturu koja je dovela do njegove izgradnje, tako da je ovo odlicna dinamika, kako ga toliko dugo vremena nije bilo.Pauza wrote: ↑16/01/2023 19:12Divan video, hvala ti.
Evo i tebi jedan video od mene, frišak, od prije samo jedne male dekade.
https://www.youtube.com/watch?v=h2HaOpg1i6E
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66214
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#15686 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kad pocinju radit Bare
-
- Posts: 773
- Joined: 28/02/2020 18:33
#15687 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bare rade od 0-24
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66214
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#15688 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne fkt.
Ondje se svasta nesto mora rusit jelde? Srokat ce se sve one kuce ispod groblja?
-
- Posts: 773
- Joined: 28/02/2020 18:33
#15689 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
svasta nesta se moralo rusiti,al znas kako ide kod balija,moze cekat i do 50g ako je tvoj aHbab iz tvoje stranke i sve po zakonu_BataZiv_0809 wrote: ↑16/01/2023 22:14
Ne fkt.
Ondje se svasta nesto mora rusit jelde? Srokat ce se sve one kuce ispod groblja?
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66214
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#15690 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mozda @so what zna
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#15691 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem
Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#15692 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.Mishelinke wrote: ↑16/01/2023 23:47 Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem
Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Gradski autoput možda.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66214
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#15693 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Prva je bas zakocila
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#15694 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zašto ne može? Trasa je ostavljena i čista, čak je i raskrsnica kod Muzeja napravljenja. Samo treba most, preko Miljacke i spoj sa Zagrebačkom. Poslije tunel i iz Zagrebačke pravo u Lukavicu i dalje.thekupus wrote: ↑16/01/2023 23:49Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.Mishelinke wrote: ↑16/01/2023 23:47 Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem
Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Gradski autoput možda.
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#15695 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Može, ali ne treba. Ponavljam, zašto nam treba brža konekcija do Lukavice, pogotovo tunelom od nekoliko desetina miliona eura? Apsolutno bespotrebno. A sa tačke planiranja urbanih sadržaja, do kraja razaraš jedan od rijetkih dijelova Central Business Districta gdje se mogu razviti sadržaji za građane, jer postoji široka pješačka zona između muzeja, koja će biti još značajnija kad se izgradi Ars Aevi. Dodatno razaraš Vilsonovo, koje je jedan od najbitnijih prostora u gradu. Zbog čega? Nikakvo "rasterećenje" ne pružaš, jer između Lukavice i Vogošće nemaš ogroman broj vozila zbog kojih bi se to isplatilo. Uz to, već postojećeom vezom na autoput od Vogošće do petlje Butile, i onda izgradnjom Dvanaeste transverzale koja je puno realnija, rješavaš problem i tog zanemarivog broja vozila i njihove jednostavne konekcije prema Lukavici. Taj nastavak Prve je iz vremena kad se planiralo širenje Sarajeva na tu stranu. Sad znamo da se to nije desilo i neće se desiti uskoro, osim jednog broja stambenih zgrada, što je nevažno jer postoje korektne alternative.Mishelinke wrote: ↑16/01/2023 23:55Zašto ne može? Trasa je ostavljena i čista, čak je i raskrsnica kod Muzeja napravljenja. Samo treba most, preko Miljacke i spoj sa Zagrebačkom. Poslije tunel i iz Zagrebačke pravo u Lukavicu i dalje.
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#15696 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovako je neko, prije desetak godina, u svom oskudijevanju urbanističke vizije i nesposobnosti za procjenu dobiti izgradnjom 1. transverzale njenom cijelom trasom, a sve, zapravo, iscenirano politikom Želja Komšića u njegovoj ekspanziji i putu ka Predsjedništvu s ciljem "spasavanja države", prethodno "spasivši Grad" i "Vilsonovo", ovako je neko započeo tu mantru da se ne sijeku Vilsonove lipe zbog izgradnje ceste od Kovačića do M. Dvora. I sada se svaki mladi junoša drži te mantre, i ne pomišljajući na razmišljanje o koristi koju ima transferzala... Sva ta briga za 10-tak stabala lipe bila bi iskrenija da se održava kampanja i zagovara potpuno zatvaranje Vilsonove ceste za sav saobraćaj m/v, a ne samo da se slijepo brani sječa tih lipa.thekupus wrote: ↑16/01/2023 23:49Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.Mishelinke wrote: ↑16/01/2023 23:47 Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem
Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Gradski autoput možda.
Ne radi se ovdje o "zelenoj" zaštiti, već više o nekakvim "Komšićevskim" principima, slično kao sa prugom do, skoro napuštene" željezničke stanice, koja danas samo evocira uspomene. Od uspomena se ne živi, od 10-tak stabala lipe se ne živi, njih treba ukloniti da bi se vidjela cijela šuma.
Ne znam kako se nazivaju osobe koje se protive ama baš svakom obliku promjene prethodnog, razvoju, napretku i modernizaciji. Nije Svijet nastao njihovim rođenjem ili njihovoj spoznaji trenutka koji brane, davno je prije. Vrijeme teče, sve se mijenja, i grad kao moderna urbana cjelina mora biti takav - moderan, razvijen i efikasan za svoje stanovništvo. Produktivan, pragmatičan i funkcionalan. Životom u prošlosti i takvim razmišljanjem, neće nikad
Što se tiče tunela ispod Vraca, treba ih biti tri. Na Grbavici iz H. Čemerlića, kraj Bosmala i na Otoci od Oraha pa onim suhim koritom.
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#15697 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jao kakve si ti gluposti nalupao, svašta. Kakav ti je Komšić u glavi? Neka paranoja, nešto.HelaS wrote: ↑17/01/2023 00:44Ovako je neko, prije desetak godina, u svom oskudijevanju urbanističke vizije i nesposobnosti za procjenu dobiti izgradnjom 1. transverzale njenom cijelom trasom, a sve, zapravo, iscenirano politikom Želja Komšića u njegovoj ekspanziji i putu ka Predsjedništvu s ciljem "spasavanja države", prethodno "spasivši Grad" i "Vilsonovo", ovako je neko započeo tu mantru da se ne sijeku Vilsonove lipe zbog izgradnje ceste od Kovačića do M. Dvora. I sada se svaki mladi junoša drži te mantre, i ne pomišljajući na razmišljanje o koristi koju ima transferzala... Sva ta briga za 10-tak stabala lipe bila bi iskrenija da se održava kampanja i zagovara potpuno zatvaranje Vilsonove ceste za sav saobraćaj m/v, a ne samo da se slijepo brani sječa tih lipa.
Ne radi se ovdje o "zelenoj" zaštiti, već više o nekakvim "Komšićevskim" principima, slično kao sa prugom do, skoro napuštene" željezničke stanice, koja danas samo evocira uspomene. Od uspomena se ne živi, od 10-tak stabala lipe se ne živi, njih treba ukloniti da bi se vidjela cijela šuma.
Ne znam kako se nazivaju osobe koje se protive ama baš svakom obliku promjene prethodnog, razvoju, napretku i modernizaciji. Nije Svijet nastao njihovim rođenjem ili njihovoj spoznaji trenutka koji brane, davno je prije. Vrijeme teče, sve se mijenja, i grad kao moderna urbana cjelina mora biti takav - moderan, razvijen i efikasan za svoje stanovništvo. Produktivan, pragmatičan i funkcionalan. Životom u prošlosti i takvim razmišljanjem, neće nikad
Što se tiče tunela ispod Vraca, treba ih biti tri. Na Grbavici iz H. Čemerlića, kraj Bosmala i na Otoci od Oraha pa onim suhim koritom.
Prva transverzala ima koristi između Vogošće i centra grada. Dalje nema, jer, kao što sam već rekao, zanemariv broj vozila ide iz Lukavice za Vogošću. Da u Lukavici postoji industrija, značajna stambena zona, bilo šta za što je Sarajevo vezano, onda bi bilo logike u tom tvom "napretku i modernizaciji". Ulupati 50 miliona maraka minimum u tunel da bi se spojilo 20 stambenih zgrada sa dijelom grada s kojim već postoji veza, to je apsurdno.
Moraš biti totalni kreten da misliš da je ukidanje pruge do centra grada razvoj.
Idi pitaj ljude iz Ilijaša, Vogošće, Ilidže, Hadžića je li im željeznička pruga bespotrebna sad kad za 20 minuta stižu u centar grada, i to sa po jednim jedinim vozilom na tim linijama (a potrebno ih je puno više). Nije Željeznička zapuštena jer je nepotrebna, nego jer SDA gmazovi tri desetljeća ciljano uništavaju željezničku infrastrukturu da bi obogatili svoje prevozničke i naftne tajkune. Jedini ti živiš u prošlosti sa nekim bajkama o tunelima prema teritoriji koja vrlo moguće za deset godina bude strana država, a dio Sarajeva neće biti nikad više sigurno.
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#15698 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Meni ta ideja mosta preko Miljacke (i Vilsonovog) uopšte nije mrska, ali da se ne lažemo, apsolutno je bespotrebno pored milion drugih nesređenih ulica, transverzala i longitudinala.
Veza prema Lukavici nije besmislena, nisu bitni oni koji idu iz Vogošće, nego iz Sarajeva tamo, i obratno. Ali, puno je prirodniji tunel iz Hamdije Čemerlića.
Ali, gužve u Sarajevu bi riješile sjeverna i južna longitudinala u punom profilu, plus nulta, prva i dvanaesta sređene. To bi bilo odlično zapravo. Da je ovo nekim čudom sređeno, sva priča bi se svela na GA još.
Veza prema Lukavici nije besmislena, nisu bitni oni koji idu iz Vogošće, nego iz Sarajeva tamo, i obratno. Ali, puno je prirodniji tunel iz Hamdije Čemerlića.
Ali, gužve u Sarajevu bi riješile sjeverna i južna longitudinala u punom profilu, plus nulta, prva i dvanaesta sređene. To bi bilo odlično zapravo. Da je ovo nekim čudom sređeno, sva priča bi se svela na GA još.
-
- Posts: 5661
- Joined: 22/09/2018 13:21
#15699 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ti meni ličiš na one "Nedimovićevce" i "Podićevce" iz Hastahane koji je slijepo brane, a zapravo se protive modernom i funkcionalnom
- thekupus
- Posts: 6812
- Joined: 25/06/2011 22:38
#15700 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
joj ba ne brukaj se više, idi u neki normalan svjetski grad i pitaj ih da li se grad modernizuje ubacivanjem cesta u centar grada i ukidanjem željezničke veze
smiješan si fakat