Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#15676 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by holowey »

NediM17 wrote: 05/01/2023 10:29 Ne sjećam se da je kod nas bilo šinobusa.
Čini mi se da su u bivšoj YU najčešće operisali po Vojvodini, bilo ih je nešto i po Hrvatskoj.

u krajini je bilo, bihac - b.krupa, sigurno, koristio sam sinobus, a ne znam za drugo...bilo mi interesantno da ima kabinu vozaca na obje strane pa nema potrebe za okretanjem, samo vozac promijeni stranu... kao sto su kod nas bili oni tramvaji na petici...
NediM17
Posts: 21691
Joined: 05/11/2009 11:49

#15677 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by NediM17 »

Super stvarka, ovdje po srednjoj Bosni koliko pamtim nije ih bilo.
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#15678 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by neki »

Mislim da je do prije koju godinu jedan vozio na relaciji Tuzla Doboj, željeznice PC
Dimu1927
Posts: 4035
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#15679 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dimu1927 »

So What! wrote: 04/01/2023 10:55 Svako ko predlaze da se stanica izmjesti sa Marijin Dvora na periferiju, nebitno kojoj politickoj opciji pripadao, za mene je idiot.

Sarajevo je iz SFRJ naslijedio losu cestovnu infrastrukturu, ali fantasticnu zeljeznicku infrastrukturu ukljucujuci remek djelo Zeljeznicke stanice, koju je samo trebalo odrzavati i nadogradjivati u skladu s vremenom.
ja predlazem tim sarajlijicama i papcima da se hvataju noge, ima jos baba u njemackoj cuje guzove treba prati

nek sarajevo posjecuju kad je sff, a stanica i pruga ce ostati
User avatar
Pauza
Posts: 676
Joined: 03/06/2016 11:00

#15680 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Pauza »

kako ide kopanje tunela, i to dva komada, zna li se...

1. Hranjen?
2. Kobilja Glava?

Idu li radovi planiranom dinamikom!? :D
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#15681 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Pauza wrote: 16/01/2023 15:26 kako ide kopanje tunela, i to dva komada, zna li se...

1. Hranjen?
2. Kobilja Glava?

Idu li radovi planiranom dinamikom!? :D
User avatar
woodman
Posts: 480
Joined: 12/08/2013 21:20

#15682 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by woodman »

---e]
User avatar
Laplace
Posts: 10432
Joined: 19/11/2012 18:37

#15683 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Laplace »

Pauza wrote: 16/01/2023 15:26 kako ide kopanje tunela, i to dva komada, zna li se...

1. Hranjen?
2. Kobilja Glava?

Idu li radovi planiranom dinamikom!? :D
Hranjen će biti iskopan kad se nahrane svi ugrađevinski elementi, logično.
User avatar
Pauza
Posts: 676
Joined: 03/06/2016 11:00

#15684 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Pauza »

So What! wrote: 16/01/2023 15:39
Pauza wrote: 16/01/2023 15:26 kako ide kopanje tunela, i to dva komada, zna li se...

1. Hranjen?
2. Kobilja Glava?

Idu li radovi planiranom dinamikom!? :D
Divan video, hvala ti.

Evo i tebi jedan video od mene, frišak, od prije samo jedne male dekade.

https://www.youtube.com/watch?v=h2HaOpg1i6E
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#15685 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Pauza wrote: 16/01/2023 19:12
So What! wrote: 16/01/2023 15:39

Divan video, hvala ti.

Evo i tebi jedan video od mene, frišak, od prije samo jedne male dekade.

https://www.youtube.com/watch?v=h2HaOpg1i6E
A plan za isti star najmanje cetiri dekade, ali eto docekao i politicku strukturu koja je dovela do njegove izgradnje, tako da je ovo odlicna dinamika, kako ga toliko dugo vremena nije bilo.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66214
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#15686 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

Kad pocinju radit Bare
zbunjola71sa
Posts: 773
Joined: 28/02/2020 18:33

#15687 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zbunjola71sa »

_BataZiv_0809 wrote: 16/01/2023 22:05 Kad pocinju radit Bare
Bare rade od 0-24 :D :D
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66214
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#15688 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

zbunjola71sa wrote: 16/01/2023 22:09
_BataZiv_0809 wrote: 16/01/2023 22:05 Kad pocinju radit Bare
Bare rade od 0-24 :D :D
Ne fkt.

Ondje se svasta nesto mora rusit jelde? Srokat ce se sve one kuce ispod groblja?
zbunjola71sa
Posts: 773
Joined: 28/02/2020 18:33

#15689 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by zbunjola71sa »

_BataZiv_0809 wrote: 16/01/2023 22:14


Ne fkt.

Ondje se svasta nesto mora rusit jelde? Srokat ce se sve one kuce ispod groblja?
svasta nesta se moralo rusiti,al znas kako ide kod balija,moze cekat i do 50g ako je tvoj aHbab iz tvoje stranke i sve po zakonu
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66214
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#15690 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

Mozda @so what zna
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#15691 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Mishelinke »

Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem

Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#15692 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

Mishelinke wrote: 16/01/2023 23:47 Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem

Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.

Gradski autoput možda.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66214
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#15693 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by _BataZiv_0809 »

Prva je bas zakocila
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#15694 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Mishelinke »

thekupus wrote: 16/01/2023 23:49
Mishelinke wrote: 16/01/2023 23:47 Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem

Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.

Gradski autoput možda.
Zašto ne može? Trasa je ostavljena i čista, čak je i raskrsnica kod Muzeja napravljenja. Samo treba most, preko Miljacke i spoj sa Zagrebačkom. Poslije tunel i iz Zagrebačke pravo u Lukavicu i dalje.
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#15695 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

Mishelinke wrote: 16/01/2023 23:55
thekupus wrote: 16/01/2023 23:49

Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.

Gradski autoput možda.
Zašto ne može? Trasa je ostavljena i čista, čak je i raskrsnica kod Muzeja napravljenja. Samo treba most, preko Miljacke i spoj sa Zagrebačkom. Poslije tunel i iz Zagrebačke pravo u Lukavicu i dalje.
Može, ali ne treba. Ponavljam, zašto nam treba brža konekcija do Lukavice, pogotovo tunelom od nekoliko desetina miliona eura? Apsolutno bespotrebno. A sa tačke planiranja urbanih sadržaja, do kraja razaraš jedan od rijetkih dijelova Central Business Districta gdje se mogu razviti sadržaji za građane, jer postoji široka pješačka zona između muzeja, koja će biti još značajnija kad se izgradi Ars Aevi. Dodatno razaraš Vilsonovo, koje je jedan od najbitnijih prostora u gradu. Zbog čega? Nikakvo "rasterećenje" ne pružaš, jer između Lukavice i Vogošće nemaš ogroman broj vozila zbog kojih bi se to isplatilo. Uz to, već postojećeom vezom na autoput od Vogošće do petlje Butile, i onda izgradnjom Dvanaeste transverzale koja je puno realnija, rješavaš problem i tog zanemarivog broja vozila i njihove jednostavne konekcije prema Lukavici. Taj nastavak Prve je iz vremena kad se planiralo širenje Sarajeva na tu stranu. Sad znamo da se to nije desilo i neće se desiti uskoro, osim jednog broja stambenih zgrada, što je nevažno jer postoje korektne alternative.
HelaS
Posts: 5661
Joined: 22/09/2018 13:21

#15696 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by HelaS »

thekupus wrote: 16/01/2023 23:49
Mishelinke wrote: 16/01/2023 23:47 Gradski autoput i Prva transverzala u profilu brze ceste sa tunelom ispod Vraca i spajanjem pomenute brze ceste sa Lukavicom, Hrasnicom i Blažujem

Bez ova dva projekta sve je uzaludno i gužve će i dalje biti.
Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.

Gradski autoput možda.
Ovako je neko, prije desetak godina, u svom oskudijevanju urbanističke vizije i nesposobnosti za procjenu dobiti izgradnjom 1. transverzale njenom cijelom trasom, a sve, zapravo, iscenirano politikom Želja Komšića u njegovoj ekspanziji i putu ka Predsjedništvu s ciljem "spasavanja države", prethodno "spasivši Grad" i "Vilsonovo", ovako je neko započeo tu mantru da se ne sijeku Vilsonove lipe zbog izgradnje ceste od Kovačića do M. Dvora. I sada se svaki mladi junoša drži te mantre, i ne pomišljajući na razmišljanje o koristi koju ima transferzala... Sva ta briga za 10-tak stabala lipe bila bi iskrenija da se održava kampanja i zagovara potpuno zatvaranje Vilsonove ceste za sav saobraćaj m/v, a ne samo da se slijepo brani sječa tih lipa.
Ne radi se ovdje o "zelenoj" zaštiti, već više o nekakvim "Komšićevskim" principima, slično kao sa prugom do, skoro napuštene" željezničke stanice, koja danas samo evocira uspomene. Od uspomena se ne živi, od 10-tak stabala lipe se ne živi, njih treba ukloniti da bi se vidjela cijela šuma.
Ne znam kako se nazivaju osobe koje se protive ama baš svakom obliku promjene prethodnog, razvoju, napretku i modernizaciji. Nije Svijet nastao njihovim rođenjem ili njihovoj spoznaji trenutka koji brane, davno je prije. Vrijeme teče, sve se mijenja, i grad kao moderna urbana cjelina mora biti takav - moderan, razvijen i efikasan za svoje stanovništvo. Produktivan, pragmatičan i funkcionalan. Životom u prošlosti i takvim razmišljanjem, neće nikad :-)

Što se tiče tunela ispod Vraca, treba ih biti tri. Na Grbavici iz H. Čemerlića, kraj Bosmala i na Otoci od Oraha pa onim suhim koritom.
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#15697 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

HelaS wrote: 17/01/2023 00:44
thekupus wrote: 16/01/2023 23:49

Šta će riješiti spajanje prve transverzale sa lukavicom? Gdje su te strašne gužve iz vogošće prema lukavici koje će riješiti? Gluposti. Prva ne smije proći preko Vilsonovog, to je prevaziđen plan. Do Američke ambasade i to je to.

Gradski autoput možda.
Ovako je neko, prije desetak godina, u svom oskudijevanju urbanističke vizije i nesposobnosti za procjenu dobiti izgradnjom 1. transverzale njenom cijelom trasom, a sve, zapravo, iscenirano politikom Želja Komšića u njegovoj ekspanziji i putu ka Predsjedništvu s ciljem "spasavanja države", prethodno "spasivši Grad" i "Vilsonovo", ovako je neko započeo tu mantru da se ne sijeku Vilsonove lipe zbog izgradnje ceste od Kovačića do M. Dvora. I sada se svaki mladi junoša drži te mantre, i ne pomišljajući na razmišljanje o koristi koju ima transferzala... Sva ta briga za 10-tak stabala lipe bila bi iskrenija da se održava kampanja i zagovara potpuno zatvaranje Vilsonove ceste za sav saobraćaj m/v, a ne samo da se slijepo brani sječa tih lipa.
Ne radi se ovdje o "zelenoj" zaštiti, već više o nekakvim "Komšićevskim" principima, slično kao sa prugom do, skoro napuštene" željezničke stanice, koja danas samo evocira uspomene. Od uspomena se ne živi, od 10-tak stabala lipe se ne živi, njih treba ukloniti da bi se vidjela cijela šuma.
Ne znam kako se nazivaju osobe koje se protive ama baš svakom obliku promjene prethodnog, razvoju, napretku i modernizaciji. Nije Svijet nastao njihovim rođenjem ili njihovoj spoznaji trenutka koji brane, davno je prije. Vrijeme teče, sve se mijenja, i grad kao moderna urbana cjelina mora biti takav - moderan, razvijen i efikasan za svoje stanovništvo. Produktivan, pragmatičan i funkcionalan. Životom u prošlosti i takvim razmišljanjem, neće nikad :-)

Što se tiče tunela ispod Vraca, treba ih biti tri. Na Grbavici iz H. Čemerlića, kraj Bosmala i na Otoci od Oraha pa onim suhim koritom.
Jao kakve si ti gluposti nalupao, svašta. Kakav ti je Komšić u glavi? Neka paranoja, nešto.

Prva transverzala ima koristi između Vogošće i centra grada. Dalje nema, jer, kao što sam već rekao, zanemariv broj vozila ide iz Lukavice za Vogošću. Da u Lukavici postoji industrija, značajna stambena zona, bilo šta za što je Sarajevo vezano, onda bi bilo logike u tom tvom "napretku i modernizaciji". Ulupati 50 miliona maraka minimum u tunel da bi se spojilo 20 stambenih zgrada sa dijelom grada s kojim već postoji veza, to je apsurdno.

Moraš biti totalni kreten da misliš da je ukidanje pruge do centra grada razvoj.
Idi pitaj ljude iz Ilijaša, Vogošće, Ilidže, Hadžića je li im željeznička pruga bespotrebna sad kad za 20 minuta stižu u centar grada, i to sa po jednim jedinim vozilom na tim linijama (a potrebno ih je puno više). Nije Željeznička zapuštena jer je nepotrebna, nego jer SDA gmazovi tri desetljeća ciljano uništavaju željezničku infrastrukturu da bi obogatili svoje prevozničke i naftne tajkune. Jedini ti živiš u prošlosti sa nekim bajkama o tunelima prema teritoriji koja vrlo moguće za deset godina bude strana država, a dio Sarajeva neće biti nikad više sigurno.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#15698 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Meni ta ideja mosta preko Miljacke (i Vilsonovog) uopšte nije mrska, ali da se ne lažemo, apsolutno je bespotrebno pored milion drugih nesređenih ulica, transverzala i longitudinala.

Veza prema Lukavici nije besmislena, nisu bitni oni koji idu iz Vogošće, nego iz Sarajeva tamo, i obratno. Ali, puno je prirodniji tunel iz Hamdije Čemerlića.

Ali, gužve u Sarajevu bi riješile sjeverna i južna longitudinala u punom profilu, plus nulta, prva i dvanaesta sređene. To bi bilo odlično zapravo. Da je ovo nekim čudom sređeno, sva priča bi se svela na GA još.
HelaS
Posts: 5661
Joined: 22/09/2018 13:21

#15699 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by HelaS »

Ti meni ličiš na one "Nedimovićevce" i "Podićevce" iz Hastahane koji je slijepo brane, a zapravo se protive modernom i funkcionalnom :-)
User avatar
thekupus
Posts: 6812
Joined: 25/06/2011 22:38

#15700 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by thekupus »

HelaS wrote: 17/01/2023 01:04 Ti meni ličiš na one "Nedimovićevce" i "Podićevce" iz Hastahane koji je slijepo brane, a zapravo se protive modernom i funkcionalnom :-)
joj ba ne brukaj se više, idi u neki normalan svjetski grad i pitaj ih da li se grad modernizuje ubacivanjem cesta u centar grada i ukidanjem željezničke veze

smiješan si fakat
Post Reply