Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Dimu1927
Posts: 3955
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#14126 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dimu1927 »

nema potrebe sve kolosjeke uklanjati, eto moze proci autoput izmedju tih zavrsenih stubova i iducih koji na ovoj slici jos nisu izgradjeni (prije sina, gdje se vidi bager)

ili ako nema dovoljno prostora, jedan smjer izmedju ta dva stuba, a za drugi ukloniti nesto od kolosjeka... ima prostora definitivno
User avatar
nosara
Posts: 22695
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija

#14127 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nosara »

Stisnuti samo, sve more. Ugurat, sabit, natovarit, nakrcat...

Metropola. :bih:
User avatar
Vitezanin
Posts: 3778
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#14128 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Vitezanin »

Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. :) Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
User avatar
Better Man
Posts: 16656
Joined: 01/10/2006 20:10

#14129 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Better Man »

Haris.ba wrote: 25/10/2021 14:12
Better Man wrote: 25/10/2021 14:03 kantonalna vlada bi trebala pritisnuti rumenog i spriječiti ga u njegovim zamislima i natjerati da on, tj. općina snosi svu odgovornost za davanje dozvola za gradnju na trasi GA.
Kako se vrsi taj pritisak? Zovu ga telefonom svaki dan?

Sta znaci snosi odgovornost za davanje dozvola za gradnju?
Znači da se sve sruši i da sve troškove on nadoknadi i da odgovara pred sudom.
User avatar
addem
Posts: 2766
Joined: 13/02/2004 00:00

#14130 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by addem »

Image
Jukićeva jutros. Ulazimo polako u peti mjesec obnavljanja ove ulice jos asfalta nema. Vodovod gore na vrhu i dalje drzi svoje bagere. Ova ulica primjer je potpune nesposobnosti za planiranje. Bruka i sramota je 5 mjeseci renovirati ulicu. O guzvama koje nastaju u popodnevnim satima suvišno je i pricati.
neki
Posts: 6610
Joined: 17/02/2005 07:57

#14131 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by neki »

selma 83 wrote: 25/10/2021 20:20
spree wrote: 25/10/2021 00:06

Na desnoj strani
ok, nisam to uočio. ali na desnoj i ne može sve i da se hoće. A vjerovatno to stanovništvo, koje je starog sarajevskog fazona, tipa kao što su članovi Nadrealista, ta neka urbana masa, da oni to i ne traže. 100%. I na Čvili više od pola nije bilo za onu džamiju pod prozor, ali taj neki dio svijeta, stariji ,nekolicina je to tražila pod svaku cijenu. Vrlo moguće i onu džamiju kod Strojorada su izgurale "novopridošli" Građani. Realno. Na kraju, haj ok, neka džamija. Samo volumeni zvuka da su ujutro adekvatni. Meandar zgrada iz tog razloga i dan-danas nije baš rasprodata pored Istikal džamije(to ja tako kontam, ne mora biti)...koja ima baš razglas :-D do Ptt inžinjeringa :-D A NOva Otoka sve rasprodato,MIljacka isto. Veneto i Meander "nako. ;-)
Meandar je bio rasprodan još prije korone, što se stanova tiče...Onda su prošle godine jedan veći poslovni prostor na spratu pretvorili u stanove pa se i to prodalo u roku mjesec dana..trenutno mislim da su neprodana ostala 2-3 poslovna prostora..
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#14132 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Tesla Edison »

Novi_Nick wrote: 25/10/2021 23:08 Image

Image

Pogledajte samo slobodnog prostora za izgradnju gradskog autoputa (GA), umjesto ovih starih neiskoristenih zeljeznickih kolosjeka/linija/tracnica od Fabrike Duhana pa skoro do Buljakovog potoka. Od 6 starih bivsih kolosjeka danas se koristi samo jedan za zeljeznicki saobracaj. Preko danasnja 4 kolosjeka se mogao provuci GA bez ikakvih problema.
Ni u najluđim snovima ne smije se dirati pruga, ma ni jedan jedini prag na istoj. Željeznica je kičma ekonomije svake države, i bez jake željeznice, nema ni ekonomije.

Da je pameti da se batali priča o autoputevima i cestama i da se novac uloži u obnovu i izgradnju pruga, puno bi nam svima bolje bilo.

Ovako, dok se željeznica mrcvari, mrcvari se i ekonomija, a sa njom zajedno i država u kompletu.
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#14133 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Vitezanin wrote: 26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. :) Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
User avatar
mk ultra
Posts: 19129
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14134 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

dolaze tereti iza merkatora na pretovar
dolazi lim svako drugi mjesec, botić iz breze vozi negdje :mrgreen:
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#14135 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

mk ultra wrote: 26/10/2021 09:16 dolaze tereti iza merkatora na pretovar
dolazi lim svako drugi mjesec, botić iz breze vozi negdje :mrgreen:
Odlično.
Ništa onda, neka pruge kao i do sada. :thumbup:
:run:
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14136 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:15
Vitezanin wrote: 26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. :) Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Ko izmjesti zeljeznicku stanicu Treba da visi objesen na Marijin dvoru.
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#14137 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

kakaljin wrote: 26/10/2021 09:35
Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:15

To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Ko izmjesti zeljeznicku stanicu Treba da visi objesen na Marijin dvoru.
:lol:
User avatar
Qler
Posts: 23490
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#14138 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Qler »

Mene bi bilo stid reci da nam je glavna zeljeznicka stanica na periferiji grada... To nigdje nema. I ne vidim nikakvo opravdanje za to. I to sto je "trenutno vec 20 godina" stanje kakvo je, ne znaci da neka normalna vlada i vlast ne treba da to popravi i promijeni. Pa svugdje u svijetu zeljeznice su najbolji, najtacniji i najsigurniji vid prevoza. Za transport roba da ne pricam. Milion puta bolji nego silni kamioni.. samo mi pametni skontali da je to sve za kurac...
User avatar
mk ultra
Posts: 19129
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14139 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:32
mk ultra wrote: 26/10/2021 09:16 dolaze tereti iza merkatora na pretovar
dolazi lim svako drugi mjesec, botić iz breze vozi negdje :mrgreen:
Odlično.
Ništa onda, neka pruge kao i do sada. :thumbup:
:run:
ali to definitvno stoji 4 kolosijeka su dovoljna
a i sad kad dođe kamion iza u onu špediciju i stane na jedan krak šina koji je prema mekratoru, ŽFBiH zovu miliciju da se kazne pišu :mrgreen:

ja šine ukidao ne bih, možda neke kolosijeke, ali sve se to na kraju može nadvisiti mostom
samo su oni teški ko zemlja jbt, to je preduzeće uhljebljenije od grasa.
User avatar
Vitezanin
Posts: 3778
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#14140 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Vitezanin »

Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:15
Vitezanin wrote: 26/10/2021 08:04 Baš ste navalili s uklanjanjem kolosijeka. :) Kako ćeš imati adekvatnu prigradsku željeznicu s jednim kolosijekom? Evo, tu se nešto pokrenulo, trebat će vremena da se ljudi naviknu, ali ne možeš to izvesti s jednim kolosijekom. Šta je s teretnim vozovima? Hoće li svi dijeliti jedan kolosijek? Nađite mi, pa eto, osrednju metropolu u Europi, bez željeznice. Niko nije eleminirao željeznicu, naprotiv.
Dalje, trenutno, dakle TRENUTNO, jako malo ljudi koristi željeznicu. Ali, vidim zaboravili smo šta se dogodilo s uvođenjem Talgo voza za Mostar i kako je takva investicija privukla ogroman broj putnika u odnosu na ranije. Dakle, postoji prostor za razvoj željeznice i svaki pokušaj eliminiranja željeznice iz grada nije jedan nego deset koraka nazad u razvoju grada.
To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Možda ne treba 6, ok, to mogu shvatiti. Ali izmiještanje centralne stanice iz centra u predgrađe; kako će to motivirati ljude da koriste željeznicu?!
Trasa gradskog autoputa je davno ucrtana i nije pruga smetala: sad smeta zato što je na ucrtanoj trasi sada milijardu objekata pa se došlo na ideju da se pruga makne jer ne možeš tek tako maknuti objekte glasačkog tijela, je li tako? Ali da se ne ponavljamo, objašnjeno je bezbroj puta šta je zapravo u pozadini. Ako već neko želi izmijestiti stanicu u Rajlovac, može je 'ladno izmijestiti i na Ilidžu ili Blažuj, razlike nema.

To što sad nemamo razvijenu željeznicu ne znači da je nećemo imati nikad. Uostalom, bila je razvijena: može opet biti. I na tome se nešto radi, barem pokušava. Po toj logici smo trebali i aerodrom zatvoriti prije 20 godina jer su imali samo par letova dnevno, nema smisla imati toliki prostor za tako jadan promet, šta će nam ti objekti.

Ajmo samo analizirati značaj željeznice gradove i satelitska naselja u razvijenijim sredinama. Da ne govorimo o ekološkim prednostima. Naravno, govorim o scenariju gdje je željeznica mainstream sredstvo prijevoza, a ne egzotika, a mi smo upravo željeznicu pretvorili u egzotiku, rugamo se online na uspostavljanju prigradske željeznice i na svakom pokušaju da se od ovoga nešto napravi.
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#14141 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Qler wrote: 26/10/2021 09:38 Mene bi bilo stid reci da nam je glavna zeljeznicka stanica na periferiji grada... To nigdje nema. I ne vidim nikakvo opravdanje za to. I to sto je "trenutno vec 20 godina" stanje kakvo je, ne znaci da neka normalna vlada i vlast ne treba da to popravi i promijeni. Pa svugdje u svijetu zeljeznice su najbolji, najtacniji i najsigurniji vid prevoza. Za transport roba da ne pricam. Milion puta bolji nego silni kamioni.. samo mi pametni skontali da je to sve za kurac...
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?
User avatar
ZonFon
Posts: 2107
Joined: 17/11/2013 01:58

#14142 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by ZonFon »

Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:51
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?
Ja sam viđao voz da prolazi prema Bosnalijeku. Koliko cesto ne znam.
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14143 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:51
Qler wrote: 26/10/2021 09:38 Mene bi bilo stid reci da nam je glavna zeljeznicka stanica na periferiji grada... To nigdje nema. I ne vidim nikakvo opravdanje za to. I to sto je "trenutno vec 20 godina" stanje kakvo je, ne znaci da neka normalna vlada i vlast ne treba da to popravi i promijeni. Pa svugdje u svijetu zeljeznice su najbolji, najtacniji i najsigurniji vid prevoza. Za transport roba da ne pricam. Milion puta bolji nego silni kamioni.. samo mi pametni skontali da je to sve za kurac...
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?
Mozda nema sada dovoljno, a da u buducnosti bude pravo puno. Nikad se ne zna. Postoji ucrtano kuda treba proci gradski put. I tuda ga naprave i sve ok. Poruse se svi nelegalni objekti na trasi jer se odavno znalo kuda Gradski autoput prolazi
Last edited by kakaljin on 26/10/2021 10:02, edited 1 time in total.
User avatar
mk ultra
Posts: 19129
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14144 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

ZonFon wrote: 26/10/2021 09:56
Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:51
O kakvom željezničkom prevozu robe govorimo, na potezu Alipašin most - Glavna ŽS?
Ja sam viđao voz da prolazi prema Bosnalijeku. Koliko cesto ne znam.
pa gore im je parging

govorimo o teretnom transportu za koji je ostavljeno xxx kolosijeka a više ništa od te industrije u centru ne radi
putničkom saobraćaju toliki kolosijeci ne trebaju
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14145 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

mk ultra wrote: 26/10/2021 09:59
ZonFon wrote: 26/10/2021 09:56

Ja sam viđao voz da prolazi prema Bosnalijeku. Koliko cesto ne znam.
pa gore im je parging

govorimo o teretnom transportu za koji je ostavljeno xxx kolosijeka a više ništa od te industrije u centru ne radi
putničkom saobraćaju toliki kolosijeci ne trebaju
Mi samo mozemo nagadjati koiliko kolosjeka treba. Željeznice znaju koliko im treba i kakvi planovi postoje za buducnost.

Stanica se ne dira ni po koju cijenu, a mozda je plnirano da bude pruga do Vogosce ovom stranom od Susice preko Kobilje glave do Vogosce, Za gradski Voz nekada u buducnosti
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#14146 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Vitezanin wrote: 26/10/2021 09:49
Naslovnica wrote: 26/10/2021 09:15

To trenutno traje već više od 20 godina.
Ne treba ostaviti jedan kolosijek, ali nema potrebe ni za 6 kolosijeka.
Za bilo kakav budući željeznički saobraćaj, 2, eventualno 3 kolosijeka su sasvim dovoljna.
Da se mene pita, glavna željeznička bi davno bila izmještena u Rajlovac, a trasa postojeće pruge preinačena u gradski autoput i tramvajsku prugu (povezanu preko Stupa sa Ilidžom, a gore prema centru bi se spajala na tramvajsku tamo gdje je sada jedinica i četvorka).
Nikakvi SPO ili nešto slično.
Ali bilo kakva priča o ovome se kod mnogih svodi na bogohuljenje.
Interesuje koji se to tereti, konkretno, trenutno transportuju željezničkom u Sarajevo, od Alipašinog mosta do GŽ?
Možda ne treba 6, ok, to mogu shvatiti. Ali izmiještanje centralne stanice iz centra u predgrađe; kako će to motivirati ljude da koriste željeznicu?!
Trasa gradskog autoputa je davno ucrtana i nije pruga smetala: sad smeta zato što je na ucrtanoj trasi sada milijardu objekata pa se došlo na ideju da se pruga makne jer ne možeš tek tako maknuti objekte glasačkog tijela, je li tako? Ali da se ne ponavljamo, objašnjeno je bezbroj puta šta je zapravo u pozadini. Ako već neko želi izmijestiti stanicu u Rajlovac, može je 'ladno izmijestiti i na Ilidžu ili Blažuj, razlike nema.

To što sad nemamo razvijenu željeznicu ne znači da je nećemo imati nikad. Uostalom, bila je razvijena: može opet biti. I na tome se nešto radi, barem pokušava. Po toj logici smo trebali i aerodrom zatvoriti prije 20 godina jer su imali samo par letova dnevno, nema smisla imati toliki prostor za tako jadan promet, šta će nam ti objekti.

Ajmo samo analizirati značaj željeznice gradove i satelitska naselja u razvijenijim sredinama. Da ne govorimo o ekološkim prednostima. Naravno, govorim o scenariju gdje je željeznica mainstream sredstvo prijevoza, a ne egzotika, a mi smo upravo željeznicu pretvorili u egzotiku, rugamo se online na uspostavljanju prigradske željeznice i na svakom pokušaju da se od ovoga nešto napravi.
BMK za biračko tijelo, treba sve porušiti što je ilegalno, počevši od onih skalamerija gdje se pravi kružni kod ŽS Aipašin mosta, pa dalje. :thumbup:
Nije grad samo centar grada.
Nije svima cilj da dođu na glavnu ŽS.
A i kada dođu gore, hvataju se tramvaja.
Po meni, fino izađeš iz voza u Rajlovcu i na tramvaj.
Prema Ilidži ili prema centru, volja ti gdje ćeš izaći.
Napraviti spoj iz Rajlovca prema trenutnoj trasi tramvaja.
Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?


Image
Image

Zar je toliko teško zamisiti nešto ovako umjesto

Image
Image
elk
Posts: 2773
Joined: 14/08/2006 12:03

#14147 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by elk »

Oh ne, opet ova prica :D
"Izmjestice" stanicu malo poslije "izmjestanja" one zgrade na grbavici. Hajte boni.
kakaljin
Posts: 11581
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14148 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Naslovnica wrote: 26/10/2021 10:06
Vitezanin wrote: 26/10/2021 09:49

Možda ne treba 6, ok, to mogu shvatiti. Ali izmiještanje centralne stanice iz centra u predgrađe; kako će to motivirati ljude da koriste željeznicu?!
Trasa gradskog autoputa je davno ucrtana i nije pruga smetala: sad smeta zato što je na ucrtanoj trasi sada milijardu objekata pa se došlo na ideju da se pruga makne jer ne možeš tek tako maknuti objekte glasačkog tijela, je li tako? Ali da se ne ponavljamo, objašnjeno je bezbroj puta šta je zapravo u pozadini. Ako već neko želi izmijestiti stanicu u Rajlovac, može je 'ladno izmijestiti i na Ilidžu ili Blažuj, razlike nema.

To što sad nemamo razvijenu željeznicu ne znači da je nećemo imati nikad. Uostalom, bila je razvijena: može opet biti. I na tome se nešto radi, barem pokušava. Po toj logici smo trebali i aerodrom zatvoriti prije 20 godina jer su imali samo par letova dnevno, nema smisla imati toliki prostor za tako jadan promet, šta će nam ti objekti.

Ajmo samo analizirati značaj željeznice gradove i satelitska naselja u razvijenijim sredinama. Da ne govorimo o ekološkim prednostima. Naravno, govorim o scenariju gdje je željeznica mainstream sredstvo prijevoza, a ne egzotika, a mi smo upravo željeznicu pretvorili u egzotiku, rugamo se online na uspostavljanju prigradske željeznice i na svakom pokušaju da se od ovoga nešto napravi.
BMK za biračko tijelo, treba sve porušiti što je ilegalno, počevši od onih skalamerija gdje se pravi kružni kod ŽS Aipašin mosta, pa dalje. :thumbup:
Nije grad samo centar grada.
Nije svima cilj da dođu na glavnu ŽS.
A i kada dođu gore, hvataju se tramvaja.
Po meni, fino izađeš iz voza u Rajlovcu i na tramvaj.
Prema Ilidži ili prema centru, volja ti gdje ćeš izaći.
Napraviti spoj iz Rajlovca prema trenutnoj trasi tramvaja.
Tramvaj je mnogo bolje rješenje za grad od voza. Vozom dođeš u centar i šta onda?


Image
Image

Zar je toliko teško zamisiti nešto ovako umjesto

Vec imamo to i bolje nego sto ti govoris

Image

Image

Image


https://www.zfbh.ba/sporazum-zfbih-i-vlade-ks/

Samo jos nabaviti ovih vozova i da jos bude bolje
User avatar
mk ultra
Posts: 19129
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14149 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

kakaljin wrote: 26/10/2021 10:04

Željeznice znaju koliko im treba i kakvi planovi postoje za buducnost.

:lol:
To je gore nego gras
I oni da planiraju
Mogu samo da planiraju odakle se dorucak danas i sutra jel Besko ili Zmaj
U proslom zivotu radio sa njima nesto, rupa bez dna
Jebu oni mater onoj firmi dobro, ali vjerovatno planiraju bolju buducnost

Žohari parazitski
Nije tesko ako nista pomesti i ocistiti, a nece ni to.
Naslovnica
Posts: 27531
Joined: 20/03/2013 15:38

#14150 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

elk wrote: 26/10/2021 10:11 Oh ne, opet ova prica :D
"Izmjestice" stanicu malo poslije "izmjestanja" one zgrade na grbavici. Hajte boni.
:thumbup:
Ma šuplja sve, nema ni od izmještanja željezničke, a ni od željezničke ništa.
Nismo u stanju otiči do Ploča vozom.
Post Reply