Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
__Phoenix__
Posts: 2668
Joined: 25/10/2013 20:44

#12951 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by __Phoenix__ »

Od izlaza s autoputa u boljakovom do zgrada kod fabrike duhana ja ne znam da ima 10 stambenih objekata, tu se mogu komotno dvije trake raditi i safeta zajke i drinskom, a dalje stubovima do velesica. Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#12952 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

__Phoenix__ wrote: 17/06/2021 22:10 . Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
Ne može imati ni kružne, ni pješačke
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#12953 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

zilog wrote: 17/06/2021 15:06
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 14:46 koliko ima kilometara od raskrsnice Pofalici kod fabrike duhana do Buca potoka a koliko do Buljakovog potoka?
Pofalici-Buca Potok 2,2 km
Buca Potok - Bacici (nema petlje u Buljaku) 3,2 km

Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recimo Pofalica do Buljakovog potoka?
Petlje: Pofalici, Buca Potok, Bacici.
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
__Phoenix__
Posts: 2668
Joined: 25/10/2013 20:44

#12954 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by __Phoenix__ »

Haris.ba wrote: 17/06/2021 22:12
__Phoenix__ wrote: 17/06/2021 22:10 . Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
Ne može imati ni kružne, ni pješačke
Imas autoputeve po svijetu sa semaforima, moze se sve prilagoditi
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#12955 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Sarajevo Gradski Autoput!

Image
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 22:12
zilog wrote: 17/06/2021 15:06
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 14:46 koliko ima kilometara od raskrsnice Pofalici kod fabrike duhana do Buca potoka a koliko do Buljakovog potoka?
Pofalici-Buca Potok 2,2 km
Buca Potok - Bacici (nema petlje u Buljaku) 3,2 km

Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recimo Pofalica do Buljakovog potoka?
Petlje: Pofalici, Buca Potok, Bacici.
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
User avatar
sime_cipol
Posts: 15984
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#12956 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sime_cipol »

Ovo se Nece napraviti za mog života, a relativno sam mlad :-)
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#12957 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

Ma ovo sa slike iznad je ono što se treba praviti prvo, odgovorno tvrdim, a nek Efendić radi šta hoće na zapadu :D Znači, prva transverzala, denivelisana raskrsnica na njoj, novo isključenje za Velešiće i Koševsko. Nakon toga udariti na gradski autoput od tunela do Pofalića, spojiti od ovog isključenja Velešići do isključenja Pofalići. Taj autoput nema ništa pretjerano sporno na trasi, a imao bi svoju svrhu u smislu povezivanja FDS-tunel. Na ovo osposobiš i dvije tunelske cijevi i spustiš drugi krak mosta do Patriotske lige :D
__Phoenix__ wrote: 17/06/2021 22:10 Od izlaza s autoputa u boljakovom do zgrada kod fabrike duhana ja ne znam da ima 10 stambenih objekata, tu se mogu komotno dvije trake raditi i safeta zajke i drinskom, a dalje stubovima do velesica. Gradski autoput nije isto sto i autoput, on moze imati i pjesacke i kruzne, bitan je protok
Ma nije tako jednostavno. To kod FDS je baš haotično. Kao zid. Ali, cijelom dužinom od FDS do Buća Potoka, nema prostora između Drinske i pruge, a na drugu stranu su kuće, kuće i kuće, stotine. Haman je jedina opcija cijelom dužinom koristiti donji dio pruge koji se ne koristi (na taj način se može prevazići i FDS). A, od Boljakova do Buća imaš, vjerovao ili ne, 40-ak objekata između Safeta Zajke i pruge :D
User avatar
Dope_Man
Posts: 7757
Joined: 03/06/2016 16:31

#12958 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dope_Man »

Novi_Nick wrote: 17/06/2021 22:12
zilog wrote: 17/06/2021 15:06
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 14:46 koliko ima kilometara od raskrsnice Pofalici kod fabrike duhana do Buca potoka a koliko do Buljakovog potoka?
Pofalici-Buca Potok 2,2 km
Buca Potok - Bacici (nema petlje u Buljaku) 3,2 km

Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recimo Pofalica do Buljakovog potoka?
Petlje: Pofalici, Buca Potok, Bacici.
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.
Naslovnica
Posts: 27649
Joined: 20/03/2013 15:38

#12959 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Dope_Man wrote: 18/06/2021 06:56
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 22:12
zilog wrote: 17/06/2021 15:06

Pofalici-Buca Potok 2,2 km
Buca Potok - Bacici (nema petlje u Buljaku) 3,2 km

Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recimo Pofalica do Buljakovog potoka?
Petlje: Pofalici, Buca Potok, Bacici.
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.
Obavezno sa semaforima, na svakih 100m. :thumbup:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#12960 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

I pjesackim prelazima....
User avatar
Mate_Miso_Kovac
Posts: 1447
Joined: 09/09/2019 10:05

#12961 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Mate_Miso_Kovac »

Black swan wrote: 17/06/2021 12:15 samo molim te da ne budu štovatelji totalitarističkih država niti štovatelji udruga duginih boja
Takva stranka ne postoji u vasioni, a ne u BiH :P
User avatar
Truba
Posts: 81194
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#12962 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Truba »

Ima NiP
Sve dok su lokalna dobri su za mene
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2839
Joined: 24/08/2003 00:00

#12963 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Dope_Man wrote: 18/06/2021 06:56
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 22:12
zilog wrote: 17/06/2021 15:06

Pofalici-Buca Potok 2,2 km
Buca Potok - Bacici (nema petlje u Buljaku) 3,2 km

Pa koliko su prikljucenja tih naselja na AP planirali od recimo Pofalica do Buljakovog potoka?
Petlje: Pofalici, Buca Potok, Bacici.
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.
Nemoj da zezas, niko ne trazi ulaze/izlaze na svakih 100 metara nego na svaki 1 km. Znaci 10 km = 10 ukljucivanja/iskljucivanja, naravno pod uslovom i rjesenjem da ne ometaju protocni saobracaj.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#12964 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Novi_Nick wrote: 18/06/2021 11:21 Nemoj da zezas, niko ne trazi ulaze/izlaze na svakih 100 metara nego na svaki 1 km. Znaci 10 km = 10 ukljucivanja/iskljucivanja, naravno pod uslovom i rjesenjem da ne ometaju protocni saobracaj.
A ko trazi spojeve svakih 1 km? I sto svakih 1km, sto ne svakih 100 metara?
Naslovnica
Posts: 27649
Joined: 20/03/2013 15:38

#12965 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Novi_Nick wrote: 18/06/2021 11:21
Dope_Man wrote: 18/06/2021 06:56
Novi_Nick wrote: 17/06/2021 22:12
Znaci duzina AP od Pofalica do Bacica 5,4 km sa 3 ukljucivanja/iskljucivanja na svakih 1,8 km. Mogli su ubaciti jos 2 ukljucenja/iskljucenja recimo 1 izmedju Pofalica i Buca potoka i 1 izmedju Buca potoka i Buljakovog potoka, sve skupa 5. Ali ok i ovo sa 3 je pristojno.
Najbolje svako 100 metara praviti veliku petlju za pristup AP-u, jer nista drugo nema smisla.
Nemoj da zezas, niko ne trazi ulaze/izlaze na svakih 100 metara nego na svaki 1 km. Znaci 10 km = 10 ukljucivanja/iskljucivanja, naravno pod uslovom i rjesenjem da ne ometaju protocni saobracaj.
Ako će GA biti zaseban u odnosu na SZ i Drinsku, onda nema nikakve potrebe da uključenja iz tih ulica budu svaki kilometar.
Biće 3 petlje ili koliko je već isprojektovano, i to je to.
Ovo sa uključenjima na svakih kilometar niti je razumno, niti će se ikada dogoditi.
Na stranu što se ovaj GA neće završiti za naših života, ako uopšte i počne izgradnja.
Bezze palamudimo ko da gledam.
User avatar
Vitezanin
Posts: 3779
Joined: 27/08/2009 21:53
Location: https://angotrips.blog

#12966 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Vitezanin »

Ukratko, takav prijedlog bi pretvorio "brz cestu" u ono što je sad Bulevar Meše Selimovića, znači nikakvo ubrzanje i bolji protok ne bi napravio.
Naslovnica
Posts: 27649
Joined: 20/03/2013 15:38

#12967 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Nikada neću prežaliti onu A Transverzalu (Mojmilo-Aerodrom), koliko su novca skrkali a kako su nakaradno riješili raskrsnice, naprosto je nevjerovatno šta su uradili.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#12968 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Naslovnica wrote: 18/06/2021 11:31 Nikada neću prežaliti onu A Transverzalu (Mojmilo-Aerodrom), koliko su novca skrkali a kako su nakaradno riješili raskrsnice, naprosto je nevjerovatno šta su uradili.
A transferzala je sasvim ok. Jer ona nije pravljena za tranzit. Sutra ce je nekada i tramva presjecati. Druge ceste trebaju da preuzmu tu funkciju.

Upravo 12 transferzala u punom profilu i gradska brza cesta. A, da ne spominjem juznu longitudnalu u to rejonu.
User avatar
liaar
Posts: 3784
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena
Grijem se na: na suze
Vozim: francusku nakazu
Contact:

#12969 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by liaar »

sime_cipol wrote: 17/06/2021 23:11 Ovo se Nece napraviti za mog života, a relativno sam mlad :-)
Pa meni 26, i znam da se neću za života provozati na ovome :D
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5938
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#12970 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

Vidi građevinaca i saobraćajaca rodila ih majka. Može li jedan priključak na autoput i za moju kuću... Upotpunosti podržavam sadašnje rješenje. Izlazi Briješće, Otoka, Pofalići su i više nego dovoljni. Prije bi ukinuo jedan izlaz nego pravio put koji će biti non stop zakrčen likovima koji iz Buljakovog koriste GA da bi došli do Otoke i sl.

Tri puta je rečeno da je GA istočni tranzit koji vuče idejno rješenje iz 1970-tih. Ovo rješenje je i dalje optimalno, a uzimajući u obzir da idejno rješenje nikad nije tretiralo tadašnju željeznicu i prugu, put treba napraviti i po cijenu ukidanja jednog kolosijeka . Sadašnji tranzit Bistrik - Hrasno je postao lokalna/gradska saobraćajnica još u 1980-tim i kamioni MORAJU IĆI SA TE CESTE ZA SVA VREMENA. Pitao bi Vas da živite na Vracama, šta mislite o sadašnjoj magistrali.
User avatar
Logovan
Posts: 94165
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#12971 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

Neka svaka kuca ima svoj prikljucak! Jedino ispravno rjesenje. Narod bi bio zadovoljan.
neki
Posts: 6633
Joined: 17/02/2005 07:57

#12972 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by neki »

Malo koji grad ima tako dobro idejno rješenje za gradski autput kao Sarajevo s ovim...Međugradski tranzit, unutargradski tranzit, brzi izlaz i ulaz iz svakog dijela grada, brzi pristup kliničkom centru...
I ovaj debil bi sve to sveo na nivo seoske ceste sa priključkom za svaki granap i mesaru :-)
User avatar
Haris.ba
Posts: 24396
Joined: 08/09/2005 20:08

#12973 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

studiorum_tuzlaensis wrote: 18/06/2021 11:35 Sadašnji tranzit Bistrik - Hrasno je postao lokalna/gradska saobraćajnica još u 1980-tim i kamioni MORAJU IĆI SA TE CESTE ZA SVA VREMENA. Pitao bi Vas da živite na Vracama, šta mislite o sadašnjoj magistrali.
Nije rjesenje kamione tranzita navuci ni na gradsku cestu.

Tranzit prema istoku treba rjesavati na drugi nacin.
User avatar
mk ultra
Posts: 19229
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#12974 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

ili na aneksu havoc sa kamionima

krene 4 šticara 2 šlepera 2 trolejbusa i malo auta i opet isto, u 5 popodne :-)
Naslovnica
Posts: 27649
Joined: 20/03/2013 15:38

#12975 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Haris.ba wrote: 18/06/2021 11:34
Naslovnica wrote: 18/06/2021 11:31 Nikada neću prežaliti onu A Transverzalu (Mojmilo-Aerodrom), koliko su novca skrkali a kako su nakaradno riješili raskrsnice, naprosto je nevjerovatno šta su uradili.
A transferzala je sasvim ok. Jer ona nije pravljena za tranzit. Sutra ce je nekada i tramva presjecati. Druge ceste trebaju da preuzmu tu funkciju.

Upravo 12 transferzala u punom profilu i gradska brza cesta. A, da ne spominjem juznu longitudnalu u to rejonu.
Sasvim ti OK raskrsnica sa Braćom Mulić?
Sasvim OK semafor kod Planike?
Sasvim OK semafor prije Petrola (umjesto ulivne trake)?
Sve se to moglo riješiti mnogo efikasnije i elegantnije, ali kome bi onda STEP naplaćivao semafore i održavanje...
Post Reply