Ni sporaci ne bi bili toliki problem kada bi se svi drzali desne trake i ostavili ostale onima koji normalno voze, ali ne, oni ce ganjati na semaforu praznu traku i onda guslati...Laplace wrote: ↑18/06/2022 10:41Upravo je to ključ problema ovdje: kod nas ljudi ne cijene tuđe vrijeme. Ovim likovima na forumu je smiješno što će neko zbog njih izgubiti nekoliko minuta.ucenik1234 wrote: ↑17/06/2022 22:30
Cak ni 60 nije dovoljno da uhvatis otoka-remiza zeleno u hodu, vec moras do 65-70 ubrzati kad nema guzve da sastavis zeleni val od malte do hece.
Posao mi je udaljen 15km od kuce i vjerujte ogromne su razlike na sedmicnom, a kamoli mjesecnom i godisnjem nivou ustede vremena u vezi toga hoces li stici za 15 minuta ili 35 minuta koliki je mo raspon dolaska. Pa samo kad u guzvu upadnem 20min izgubim, to je 40min dnevno bacenih, zato krenem ranije. To zavisi od termina voznje, ali i od kolicine debila koji prate board i strah ih pritisnuti gas ko da ce se raspasti motor.
Cijenim svoje vrijeme kao i tudje, debili koji ne cijene svoje vrijeme, boli ih cosak i za druge potrebe i tempo.
Da ne pričam da će zbog kolone možda neko zakasniti na hitnu, ali to ove zagovaratelje prespore vožnje ne interesuje dok god nijeu pitanju on sam ili neko njegov.
Inače, nije problem naići na poneko crveno. Problem je što sa ovakvim vozačima ispred na svakom (ili skoro svakom) semaforu naiđeš na crvenom, a nerijetko jedan ili čak dva intervala nisu dovoljna da prođeš ako nisi među prva tri vozila. Da ne govorimo da neki vozači stanu na zelenom i ne znaju šta dalje.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Ateista
- Posts: 46561
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#14901 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#14902 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.Dope_Man wrote: ↑16/06/2022 11:47x6 jer svaka ti je na mjestu.Laplace wrote: ↑16/06/2022 11:40
1. To je mojih tri minuta i trošiću ga kako je meni volja. Niko nema prava da mi ih oduzima zato što nijen sposoban za vožnju.
2. Tri minuta po tri minuta = 103 minuta.
3. Vožnjom brzinom 40 km/h ne možeš uhvatiti zeleni val, tako da možeš računati na zaustavljanje na skoro svakom semaforu. Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu + beskonačno sporo ubrzavanje do vratolomnih 40 km/h.
4. Mnogi ljudi imaju gust raspored na poslu i za vožnju taman toliko vremena koliko je predviđeno ograničenjima i normalnim odvijanjem saobraćaja.
5. Šta ćemo sa dostavnim vozilima? Ljudi voze na procenat i ako voze ispod ograničenja gube mušterije. Pri tome niko ne traži da se vozi ludački kako bi neko imao mušteriju više nego samo da se vozi u skladu sa saobraćajnim propisima i ograničenjima brzine.
6. Kome se ne žuri neka svrati na kafu, ima gdje. Ko nije sposoban da vozi ima: taxi, autobus,trolejbus,tramvaj.
Ne kontaju to ljudine da na 60km/h prodjes za 6, a na 40km/h prodjes za 15 jer bukvalno ces svaki od 10tak semafora pokupiti, i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike.
- Studies show that speeding is a significant contributing factor leading to severe injuries and fatal collisions worldwide. The likelihood of survival in a collision between a vehicle and a pedestrian is approximately 15 per cent when the vehicle is travelling at 50 km/h. However, the likelihood of survival increases to 75 per cent when the vehicle is travelling at 40 km/h or below.
Higher speeds not only increase the risk of severe injuries and fatal collisions, but also increase the risk of a collision happening in the first place. Higher speeds increase the distance required to stop safely by reducing both the braking time and the driver’s reaction time available to prevent a collision from happening. A stopping distance of approximately 85 metres is required for a vehicle travelling at 60 km/h, 63 metres for a vehicle travelling at 50 km/h, and 45 metres for a vehicle travelling at 40 km/h.
Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 27897
- Joined: 20/03/2013 15:38
- Logovan
- Posts: 94383
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#14905 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.Grean wrote: ↑19/06/2022 13:38 60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".
Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom.
Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14906 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja sam mislio kad je gorivo bilo oko 2,5KM najvise da bi cijena od 3 KM rijesila sarajevske guzve.
Nego, ima li kakvih novosti oko raskrsnice na bulevaru kod Bulevara na Stupu?
Nego, ima li kakvih novosti oko raskrsnice na bulevaru kod Bulevara na Stupu?
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#14907 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Naš zakon je nedorečen i treba ga mjenjati. Recimo, staviti -10 od ograničenja, kao minimalnu brzinu, i kažnjavati analogno prekoračenju. Recimo, ako je kazna za prekoračenje 30 km/h od ograničenja 100 KM i mjesec vozačke, isto uraditi i za vožnju ispod ograničenja. Simetrično preslikati kazne i to je to. Zatim, napokon ući u 21. vijek i iskoristiti sve blagodati istog, te shodno tome donijeti naredbu da sva vozila koja su registrovana u BiH, moraju imati ugrađeno GPS praćenje, koje će biti povezano sa saobraćajnom policijom, i koji će automatizmom prijavljivati svako prekoračenje, ili presporu vožnju, na bilo kojoj cesti, u bilo kojim uvjetima i onda neće biti potrebe za postavljanje radara, a svaki će prekršaj, i to ona najsitniji, biti 100%-tno sankcionisan.Laplace wrote: ↑18/06/2022 10:35Jasno, smiješno je likovima koji povazdan zgubidane i nemaju šta raditi pa time ni žuriti. Dok je na Zapadu vrijeme novac kod nas je "ma, šta žuriš, samo polako". Zato smo mi ultrarazvijena država dok su na Zapadu sve banana republike.
Jedan nesposoban vozač sa kupljenom vozačkom tegli 30 ispod ograničenja i za sobom vuče kilometarske kolone vozila a liku je to smiješno.
Inače je to princip u svemu kod nas: nesposobni diktiraju tempo sposobnima u svakoj oblasti života. Zato u svemu idemo puževom brzinom pa i u izgradnji saobraćajnica.
A i šta će nam koji vrag bolje saobraćajnice? Pa, i ovima što ih imamo može se voziti brzinom 30 km/h.
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#14908 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ocito ti nije jasno da postoji vise kategorija cesta. Pa ni GGM nije 60 cijelom duzinom vec je to potez Ilidza-Skenderija, a ostalo je 50.Grean wrote: ↑19/06/2022 13:3860 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".
- Studies show that speeding is a significant contributing factor leading to severe injuries and fatal collisions worldwide. The likelihood of survival in a collision between a vehicle and a pedestrian is approximately 15 per cent when the vehicle is travelling at 50 km/h. However, the likelihood of survival increases to 75 per cent when the vehicle is travelling at 40 km/h or below.
Higher speeds not only increase the risk of severe injuries and fatal collisions, but also increase the risk of a collision happening in the first place. Higher speeds increase the distance required to stop safely by reducing both the braking time and the driver’s reaction time available to prevent a collision from happening. A stopping distance of approximately 85 metres is required for a vehicle travelling at 60 km/h, 63 metres for a vehicle travelling at 50 km/h, and 45 metres for a vehicle travelling at 40 km/h.
Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Koja je brzina OK za cestu ovisi od konfiguracije ceste i objekata oko iste, a ne samo cinjenice da se nalazi u gradu. Imas u malo bolje dizajniranim gradovima od Sarajeva i ceste koje su na 80 i 100, naravno to su zatvorene ceste gdje ne ides kao pjesak, a isto tako imas zone unutar naselja gdje se vozi 30.
GGM je itekako sasvim dobro prilagodjena brzini od 60. A i da se smanji na 50 cijelom duzinom, vi ljepotani bi vozili ispod 40.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#14909 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
pa svakako voze ko puzevi ,danas su izmilili mnogi degenerici ...30-40 im je tempo ,blicaj sviraj ne jebu nista ...jedan takav debil u lijevoj traci je dobio punu kocnicu.
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#14910 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jebi ga @Logovani, fino ti je objasnjeno sta je razlika izmedju 60 i 50 tj. kolizije sa pjesakom npr pri brzini 50 ili 40 pod pretpostavkom da ces sa 50 stici prikocitiLogovan wrote: ↑19/06/2022 14:30Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.Grean wrote: ↑19/06/2022 13:38 60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".
Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom.
Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
i usporiti brzinu na 40, razlika je za pjesaka kojem se sansa da prezivi povecava za 60%.
To je puno bitnije nego tih 10 km/h koji tebi fale u gradu ukupne duzine ca. 15 km od do.
Davno je bili vrijeme kad je glavna mogla biti projektovana za 60, u medjuvremenu se svijest (trebala) promijeniti i grad se izgradio uz koncentaciju naselja bas na tom potezu.
Za mene nigdje u Sarajevu prije Mostarskog ne bi trebala niti bi smjela biti dozvoljena veca brzina od 50 km/h niti ima ikakve potrebe. Vremenske ustede su smijesne na ovim razdaljinama.
-
- Posts: 11647
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14911 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A zaboravio si da su su automobili napredovali i da su sigurniji nego kad bile juge i fice gdje su isto ove brzine blie projektovane.Grean wrote: ↑19/06/2022 17:52Jebi ga @Logovani, fino ti je objasnjeno sta je razlika izmedju 60 i 50 tj. kolizije sa pjesakom npr pri brzini 50 ili 40 pod pretpostavkom da ces sa 50 stici prikocitiLogovan wrote: ↑19/06/2022 14:30
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.
Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom.
Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
i usporiti brzinu na 40, razlika je za pjesaka kojem se sansa da prezivi povecava za 60%.
To je puno bitnije nego tih 10 km/h koji tebi fale u gradu ukupne duzine ca. 15 km od do.
Davno je bili vrijeme kad je glavna mogla biti projektovana za 60, u medjuvremenu se svijest (trebala) promijeniti i grad se izgradio uz koncentaciju naselja bas na tom potezu.
Za mene nigdje u Sarajevu prije Mostarskog ne bi trebala niti bi smjela biti dozvoljena veca brzina od 50 km/h niti ima ikakve potrebe. Vremenske ustede su smijesne na ovim razdaljinama.
Tako da nije isto voziti jugu 60 i sada novo auto 60 na istoj dionici. Novo auto je puno sigurnije
Kod nas veliki broj pjesaka prelazi mimo pjesackih prelaza i dolazi do stradanja istih, jedino gdje se slazem da vozaci moraju povecati paznju kada se priblizavaju pjesackim prelazima bez semafora. Ali sve je ovo ovako jer nema sanckionisanja i pjesaka kao i vozaca u velikoj mjeri.
Treba samo primjenjivati zakon i kaznjavati i spore vozace kao i brze vozace od dozvoljenog. Isto tako drakonski kaznjvati pjesake za prelazak mimo pjesackog prelaza.
Moda bi se slozio sa tobom da bude 50km/h u gradu ali da sve ispod 50 km/h i preko 60 km/h bude kaznjavano. Osim tamo gdje je znakom manje napisano ali opet da minimalna brzina bude odredjena znakom a + 10 preko maksimalna dozvoljena
- Laplace
- Posts: 10394
- Joined: 19/11/2012 18:37
#14912 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Koji sudar između pješaka i vozila ako i jedni i drugi poštuju propise, saobraćajne znake i signalizaciju? Ako i jedni i drugi poštuju gorepomenuto onda je survival rate 100% taman da je ograničenje 120 km/h.Grean wrote: ↑19/06/2022 13:3860 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".
- Studies show that speeding is a significant contributing factor leading to severe injuries and fatal collisions worldwide. The likelihood of survival in a collision between a vehicle and a pedestrian is approximately 15 per cent when the vehicle is travelling at 50 km/h. However, the likelihood of survival increases to 75 per cent when the vehicle is travelling at 40 km/h or below.
Higher speeds not only increase the risk of severe injuries and fatal collisions, but also increase the risk of a collision happening in the first place. Higher speeds increase the distance required to stop safely by reducing both the braking time and the driver’s reaction time available to prevent a collision from happening. A stopping distance of approximately 85 metres is required for a vehicle travelling at 60 km/h, 63 metres for a vehicle travelling at 50 km/h, and 45 metres for a vehicle travelling at 40 km/h.
Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Ali, hajd'mo mi malo gušiti saobraćaj pa praviti studije koje će pokazati da ga je bolje još više gušiti a sve to da ne bismo natjerali pješake da poštuju saobraćajne propise.
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#14913 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
@Laplace , prvo treba krenuti od toga da voznja auta nije nikakvo pravo vec stvar izbora kojom preuzimas na sebe veliku obavezu svaki put kad sjednes za volan a pogotovo u odnosu na pjesake. Nije pravo, samo odgovornost.
Ti u vozilu u odnosu na pjesaka si u principu naoruzan. Normalno ima situacija kada je pjesak kriv ali uvijek dio odgovornosti snosi vozac jer je "jaci" i treba da je svjestan toga cime upravlja i sta se moze desiti.
Ne moze desetogodisnje dijete biti krivo sto izleti za loptom recimo. Dijete je, njim vladaju impulsi. Tvoje je da znas gdje vozis i da si u stanju vladati i vozilom i situacijom.
Tu dolazimo do toga da je na 40 km/h sansa da njegova ili tvoja nepaznja (skroz nebitno cija, ljudi smo, nismo roboti) dovedu do smrtnog ishoda 4x manja nego na 50 km/h. Spremnost da sve ne funkcionise uvijek po PS-u je bitnije nego necije 3 minute vremena.
Ti u vozilu u odnosu na pjesaka si u principu naoruzan. Normalno ima situacija kada je pjesak kriv ali uvijek dio odgovornosti snosi vozac jer je "jaci" i treba da je svjestan toga cime upravlja i sta se moze desiti.
Ne moze desetogodisnje dijete biti krivo sto izleti za loptom recimo. Dijete je, njim vladaju impulsi. Tvoje je da znas gdje vozis i da si u stanju vladati i vozilom i situacijom.
Tu dolazimo do toga da je na 40 km/h sansa da njegova ili tvoja nepaznja (skroz nebitno cija, ljudi smo, nismo roboti) dovedu do smrtnog ishoda 4x manja nego na 50 km/h. Spremnost da sve ne funkcionise uvijek po PS-u je bitnije nego necije 3 minute vremena.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#14914 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
djeca najvise igraju lopte oko glavne ulice ,posebno na potezu od remize do bitumenke
-
- Posts: 27897
- Joined: 20/03/2013 15:38
#14915 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma na ba 50 km/h od Ilidže do Mostarskog, logično.Grean wrote: ↑19/06/2022 17:52Jebi ga @Logovani, fino ti je objasnjeno sta je razlika izmedju 60 i 50 tj. kolizije sa pjesakom npr pri brzini 50 ili 40 pod pretpostavkom da ces sa 50 stici prikocitiLogovan wrote: ↑19/06/2022 14:30
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.
Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom.
Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
i usporiti brzinu na 40, razlika je za pjesaka kojem se sansa da prezivi povecava za 60%.
To je puno bitnije nego tih 10 km/h koji tebi fale u gradu ukupne duzine ca. 15 km od do.
Davno je bili vrijeme kad je glavna mogla biti projektovana za 60, u medjuvremenu se svijest (trebala) promijeniti i grad se izgradio uz koncentaciju naselja bas na tom potezu.
Za mene nigdje u Sarajevu prije Mostarskog ne bi trebala niti bi smjela biti dozvoljena veca brzina od 50 km/h niti ima ikakve potrebe. Vremenske ustede su smijesne na ovim razdaljinama.
I onda se čudimo gužvama na cestama, a likovi se javljaju na forum i pišu to što pišu...
-
- Posts: 11647
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14916 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Za to sve sto kazes postoji ZOBS i sankcije za ne postivanje istog.Grean wrote: ↑19/06/2022 19:32 @Laplace , prvo treba krenuti od toga da voznja auta nije nikakvo pravo vec stvar izbora kojom preuzimas na sebe veliku obavezu svaki put kad sjednes za volan a pogotovo u odnosu na pjesake. Nije pravo, samo odgovornost.
Ti u vozilu u odnosu na pjesaka si u principu naoruzan. Normalno ima situacija kada je pjesak kriv ali uvijek dio odgovornosti snosi vozac jer je "jaci" i treba da je svjestan toga cime upravlja i sta se moze desiti.
Ne moze desetogodisnje dijete biti krivo sto izleti za loptom recimo. Dijete je, njim vladaju impulsi. Tvoje je da znas gdje vozis i da si u stanju vladati i vozilom i situacijom.
Tu dolazimo do toga da je na 40 km/h sansa da njegova ili tvoja nepaznja (skroz nebitno cija, ljudi smo, nismo roboti) dovedu do smrtnog ishoda 4x manja nego na 50 km/h. Spremnost da sve ne funkcionise uvijek po PS-u je bitnije nego necije 3 minute vremena.
Imas vozaca koji i sa 40 km/h ne znaju vladati sa autom a isto tako imas vozaca koji sa 100 km/h vladaju autom u istoj situaciji. To je sve do vozaca koji pazi i razmislja kada vozi auto. ili onoga koji samo vozi da vozi bez ikakvog razmisljanja
I ti i ja vidio da u gradu vecina vozaca koja voze polako tipkaju na telefon i da se boje dati gas da voze propisno jer su ili kupili vozacku ili kao sto ti kazes iz potrebe voze auto iako se boje voziti ga i oni prave veliki problem u saobracaju i prave saobracajne nesrece.
Ja mogu paziti samo kako ja vozim i vodim racuna o ostalim ucesnicima, a ako drugi ne vodi racuna tu ja ne mogu nista i bitno je ko vodi racuna, onaj koji ne vodi racuna je u vecini slucajeva kriv za nesrecu tako da opet dolazimo do toga da pjesak nema sta da radi na cesti mimo pjesackog prelaza.
PS: nije mejsto djeci da se igraju na ulici kuda se krecu automobili, vec da se igraju u parku ili ogradjenim dvoristima/igralistima gdje su sigurni od automobila.
PSS: Po tebi je vozac uvijek kriv je je "jaci". Radi takvog rezonovanja pjesaci iskacu iz raznih situacija na cestu jer misle nisam ja kriv vec vozac automobila.
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#14917 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Može li mi neko reći je li se makar malo napredovalo na radovima oko Mostarskog raskršća? (tj. onog priključka na autoput).
Ne kontam da bi fakat mogli prije završiti sa rekonstrukcijom pruge nego sa tim.
Ne kontam da bi fakat mogli prije završiti sa rekonstrukcijom pruge nego sa tim.
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#14918 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
.PS: nije mejsto djeci da se igraju na ulici kuda se krecu automobili, vec da se igraju u parku ili ogradjenim dvoristima/igralistima gdje su sigurni od automobila
Utopija @kakaljin. Zivimo u gradu.
Problem je u pravo u tom nacinu razmisljanja, ja bih djecu u kaveze da bih ispunio svoje Bogom dano pravo (koje kao sto rekoh nije nikakvo pravo) da vozim sezdeset na sat.
Kao sto rekoh, uvijek snosis krivicu i nadam se da nikad neces doci u situaciju da se sebi pravdas i trazis opravdanje tipa sta je tu radio, gdje su mu bili roditelji, nije do mene izletio mi biciklom ili romobilom itd.
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
-
- Posts: 11647
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#14920 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Znaci po tebi treba djeca da se igraju na titovoj ili nekoj drugoj ulici gdje je promet automobilima, ako zelis da se tvoje djete tu igra slobodno uradi tako i pusti djecu da se tu igraju.Grean wrote: ↑19/06/2022 19:55.PS: nije mejsto djeci da se igraju na ulici kuda se krecu automobili, vec da se igraju u parku ili ogradjenim dvoristima/igralistima gdje su sigurni od automobila
Utopija @kakaljin. Zivimo u gradu.
Problem je u pravo u tom nacinu razmisljanja, ja bih djecu u kaveze da bih ispunio svoje Bogom dano pravo (koje kao sto rekoh nije nikakvo pravo) da vozim sezdeset na sat.
Kao sto rekoh, uvijek snosis krivicu i nadam se da nikad neces doci u situaciju da se sebi pravdas i trazis opravdanje tipa sta je tu radio, gdje su mu bili roditelji, nije do mene izletio mi biciklom ili romobilom itd.
Zasto bi ja snosio krivicu kada vozim po propisu i pjesak mi iskoci na cestu gdje nema pjesackog prelaza i gdje ga ni u snu ne ocekujem.
Naravno da ce svako ko dodje u takvu situaciju psihicki otici bez obzira bio kriv ili ne.
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#14921 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
- Login77777
- Posts: 8682
- Joined: 18/05/2021 09:11
- Haris.ba
- Posts: 24836
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14924 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Autoceste su taj projekat. Bio je projekat blokiran i sarajevska zaobilaznica otvorena bez njega. Kad su se desile neke kadrovske promjene projekat je otkocen, ali evo sad opet blokiran.
Rok zavrsetka je ako bude bude.
- dječak sa šibicama
- Posts: 40788
- Joined: 29/06/2011 23:39
#14925 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nadmejdan, odmah iznad ulaza u tunel Brdodzamija, ulica radjena nema godinu dana, mislim nekad krajem proslog ljeta.
Vec propala.