Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mk ultra wrote: ↑16/10/2021 10:58
Kazu, nece da isele radnje u Boljakovom, kruzni nema nista od toga
Jel mislis da osudjenik za tesko krivicno djelo za koje je bio i u zatvoru ne da svoje nelegalno izgradjene poslovne prostoje (a koje se nalaze na zemljistu koje pripada ZF) da se sruse i koci daljnji razvoj KS?
Jel to?
dječak sa šibicama wrote: ↑16/10/2021 12:39
Kao prvo, Jukiceva "se radi" evo vec 10 i vise godina, mi na KB imamo redukcije vode zbog Jukiceve godinama, kopana je besmisleno svakog mjeseca po bar dva puta, sva je bila u zakrpama, i sad konacno neko uradi posao koji ce aBd zaustaviti redukcije jer se radi kompletna rekonstrukcija ulice odnosno vodovoda, kazu da u Jukicevoj cijevi vise nisu bile cijevi vec je voda tekla na sve strane jer su se cijevi raspadale... sad sve to ne valja i Mandic ne valja.
Ako je i od SDA botova, previse je. Sve ove godine niko od njih se nije bunio na konstantne redukcije i radove u Jukicevoj ulici, ali sad im je spram mrtve glave sto su radovi u toku, sad kad se radi konacno posao koji se trebao odraditi prije 10 ili 20 godina. Na kraju krajeva, nije ni istina da je nesto aman zaman blokirano, skretanje u Nusreta Sisica je uvijek otvoreno, kroz Zuke Dzumhura se sidje u Hadzijahicevu, dolazak do Bara je uvijek otvoren kroz Alipasinu, jedino sto su privremeno guzve kroz Velesice jer ovi iz pravca Vogosce sada krate preko groblja i izlaze na kruzni tok pa na Marin Dvor kroz Halida Kajtaza.
A i Jukiceva je otvorena nakon 16 sati, kad im zavrsi radno vrijeme slobodno je proci, samo sto je drndavo jer nema asfalta jos uvijek.
Upravo
Jbt ranije uvijek mi je bilo mrsko ici jukicevom jer au uvijek bile zakrpe posebno iz pravca bara pa vozis haman sredinom
I neko rijesi da to jednom "zauvijek" napravi joj sto
Za redukcije i to ne znam jer nisam gore iako mi je stric tu u blizini pa vjerovatno on zna
Ne valja kad se pravi ne valja kad se ne pravi
mk ultra wrote: ↑16/10/2021 13:18
Kompletan taj pojas uz cestu je ili od ŽFBiH ili od zavoda za izgradnju.
Ali, rusimo radna mjesta i privredu opcine NG
Nebitno je cije je. Kada se proglasi javni interes to se moze za 24 sata srediti.
Javni interes ne postoji jer tu para nema
Postoji samo privatni interes
To se najbolje vidi u novog(r)adnji
Tibra dobija lokacije redovno, pravi sta zeli, koliko zeli, stanovi bez standarda, i sva ostala prica koja se ovdje prezvakala milion puta
dječak sa šibicama wrote: ↑16/10/2021 12:39
Kao prvo, Jukiceva "se radi" evo vec 10 i vise godina, mi na KB imamo redukcije vode zbog Jukiceve godinama, kopana je besmisleno svakog mjeseca po bar dva puta, sva je bila u zakrpama, i sad konacno neko uradi posao koji ce aBd zaustaviti redukcije jer se radi kompletna rekonstrukcija ulice odnosno vodovoda, kazu da u Jukicevoj cijevi vise nisu bile cijevi vec je voda tekla na sve strane jer su se cijevi raspadale... sad sve to ne valja i Mandic ne valja.
Ako je i od SDA botova, previse je. Sve ove godine niko od njih se nije bunio na konstantne redukcije i radove u Jukicevoj ulici, ali sad im je spram mrtve glave sto su radovi u toku, sad kad se radi konacno posao koji se trebao odraditi prije 10 ili 20 godina. Na kraju krajeva, nije ni istina da je nesto aman zaman blokirano, skretanje u Nusreta Sisica je uvijek otvoreno, kroz Zuke Dzumhura se sidje u Hadzijahicevu, dolazak do Bara je uvijek otvoren kroz Alipasinu, jedino sto su privremeno guzve kroz Velesice jer ovi iz pravca Vogosce sada krate preko groblja i izlaze na kruzni tok pa na Marin Dvor kroz Halida Kajtaza.
A i Jukiceva je otvorena nakon 16 sati, kad im zavrsi radno vrijeme slobodno je proci, samo sto je drndavo jer nema asfalta jos uvijek.
Upravo
Jbt ranije uvijek mi je bilo mrsko ici jukicevom jer au uvijek bile zakrpe posebno iz pravca bara pa vozis haman sredinom
I neko rijesi da to jednom "zauvijek" napravi joj sto
Za redukcije i to ne znam jer nisam gore iako mi je stric tu u blizini pa vjerovatno on zna
Ne valja kad se pravi ne valja kad se ne pravi
Takvih je ulica po centru koliko hoces ko Jukiceva. Al eto bash se ona gradi 4 mjeseca. Ovdje nije sporno sto se renovira, sporno je sto se radi traljavo, dugo. A eto da vidimo kad urade do kad ce izdrzati do prve zakrpe. Po mandicevim botovima 10 godina ne mora se nista dirati. Uslikacemo kad se desi. Mandicevim botovima nije Bog zna sta zablokirano. A svaki dan guzvara nesnosljiva posebno u spici. Juce bruka naroda ide uz kosevsko a onda gore taraba. Zatim ide polukruzno pa se onda vracaj nazad u alipasinu. Potop totalni. Al mandinim botovima je to bezze jer ne voze djecu u skolu i slusaju svog facebook nacelnika koji se slika uz ono sto je lijepo vidjeti, a ne uz ono kako jeste. Pozivamo supka da u ponedjeljak u 4 sata dodje u jukicevu sa gornje strane i slika se pa nek objavi ako ima trun dostojanstva.
Upravo
Jbt ranije uvijek mi je bilo mrsko ici jukicevom jer au uvijek bile zakrpe posebno iz pravca bara pa vozis haman sredinom
I neko rijesi da to jednom "zauvijek" napravi joj sto
Za redukcije i to ne znam jer nisam gore iako mi je stric tu u blizini pa vjerovatno on zna
Ne valja kad se pravi ne valja kad se ne pravi
Takvih je ulica po centru koliko hoces ko Jukiceva. Al eto bash se ona gradi 4 mjeseca. Ovdje nije sporno sto se renovira, sporno je sto se radi traljavo, dugo. A eto da vidimo kad urade do kad ce izdrzati do prve zakrpe. Po mandicevim botovima 10 godina ne mora se nista dirati. Uslikacemo kad se desi. Mandicevim botovima nije Bog zna sta zablokirano. A svaki dan guzvara nesnosljiva posebno u spici. Juce bruka naroda ide uz kosevsko a onda gore taraba. Zatim ide polukruzno pa se onda vracaj nazad u alipasinu. Potop totalni. Al mandinim botovima je to bezze jer ne voze djecu u skolu i slusaju svog facebook nacelnika koji se slika uz ono sto je lijepo vidjeti, a ne uz ono kako jeste. Pozivamo supka da u ponedjeljak u 4 sata dodje u jukicevu sa gornje strane i slika se pa nek objavi ako ima trun dostojanstva.
Nauci dijete da samo ide u skolu
Al jok treba biti ko u americkim filmovima jer se furate na to
Treba jukiceva da se pravi 4 mjeseca kad direktorima iz sda firmi treba vijek da se aktiviraju pa da svoj posao urade da se ne bi kasnije kopalo
Koliko ja vidim, radi se Jukiceva svaki dan, nema neradnika odnosno tri radnika koji sjede po bungalovima, radi se dakle ne moze brze. Za nase zalosne standarde ovo je standard, ocekivati japansku efikasnost u Sarajevu je smijesno.
vjeshalica wrote: ↑17/10/2021 08:47
Jutros opet kurcofilija na raskrsnici za Vraca isto budala 15min stajala u koloni
Nekakvi kurcofili u skupim autima vazni hahah mrsss
Valjda oni Porfirije šljegno u Sa da održi liturgiju, pretpostavljam
Pozdravljam tender al da ne bude ko i ova dionica prve transferzale pored sipa sto se gradi a nidokle dosla nije. A trebala 2020 zavrsena biti u ljeto. Jukiceva jutros zatvorena, asfaltirano je prvim slojem manje od pola ostalo i dalje makadam rade plocnike danas cini mi se. U Alipasinoj 2 sudara jutros. Bravo za idiota koji nije uradio Jukicevu do 1 septembra.
Ovo bas i nije istina, ove sezone su izgradili momacki dio pored Shipa. Fino se vidi kad se stane na parking ispred Binga.
Eh sad to sto je trebalo biti 2020, to je druga prica.
mk ultra wrote: ↑16/10/2021 10:58
Kazu, nece da isele radnje u Boljakovom, kruzni nema nista od toga
Sta bolan
Pa zamisli da je napravljena skola citava, ambulanta i sve pratece a da za to vrijeme nije mogao da iseli Ara prom
Kahva nece nikad mogu potpisati odmah
Pa zamisli da je napravljena skola citava, ambulanta i sve pratece a da za to vrijeme nije mogao da iseli Ara prom
Kahva nece nikad mogu potpisati odmah
Onih par trgovki iz doba samoupravnog socijalizma koce transferzalu? Oj hljebe.
Pa zamisli da je napravljena skola citava, ambulanta i sve pratece a da za to vrijeme nije mogao da iseli Ara prom
Kahva nece nikad mogu potpisati odmah
Onih par trgovki iz doba samoupravnog socijalizma koce transferzalu? Oj hljebe.
Ono su bile ostave od zeljeznica, koje su bosnjaci izvojevali u ratu kao ratni plijen
1 Varijanta: Od kruznog toka u Boljakovom potoku do Pofalica (duzina caa 6 km) a mozda i do Zeljeznicke stanice ici sa 2,5x2,5 trake cijelom ulicom Safeta Zajke i Drinske sa jedne strane a sa druge strane Pergolm iznad pruge gdje god je to potrebno i moguce.
2 Varijanta: Od kruznog toka u Boljakovom potoku do Pofalica (duzina caa 6 km) a mozda i do Zeljeznicke stanice ici sa 2x3 trake autoputa Pergolom iznad pruge.
3 Varijanta: Posto ima nekoliko kolosjeka pruge, mogao bi se danasni zeljeznicki saobracaj prebaciti sa postojeceg kolosjeka na skroz juzni kolosjek i tim sjevernim postojecim ukinutim tracnicama izgraditi autoput ili jedan dio autoputa zavisno od prostora.
Mislim da bi se u ovom slucaju trebalo baviti kvalitetnim rjesenjem na duze staze radi rasterecenja ostalih saobracajnica u gradu. Nebi se toliko trebalo fokusirati na sto jeftiniju varijantu i losim rjesenjima. Jer ovaj gradski autoput ce se sigurno isplatiti gradu i na kratke i na duge staze. Jedan dio bespovratnih sredstava za izgradnju ovog kratkog gradskog autoputa mogu sigurno dobit iz EU fondova za razvoj ili obnavljanje infrastrukture u gradu.
To je ono sto Rumenige hoce, da sebi napravi aveniju sa semaforima i ogranicenjem 50-60 km/h (ko misli da bi se ispred skole moglo voziti 100 km/h, neka pokaze gdje to ima), kroz Brijesce i Boljakov Potok (kakva je Zmaja od Bosne). Time bi za sva vremena bila unistena ideja Gradskog Autoputa, jer vise ne bi imalo nikakvog smisla, niti prostora za tu namjenu. Neka je Rumeni pravi sebi, ali pruzi nece ni prismrditi. Zna se sta je autoput/brza cesta.
Ova pergola na slici je trebala biti samo privremeno rjesenje.
I dokle je dosao Kanton Sarajevo sa novim projektovanjem gradskog Autoputa od Buljakovog potoka do 1 Transverzale iza Zeljeznicke stanice.
Pogledajte samo slobodnog prostora za izgradnju gradskog autoputa (GA), umjesto ovih starih neiskoristenih zeljeznickih kolosjeka/linija/tracnica od Fabrike Duhana pa skoro do Buljakovog potoka. Od 6 starih bivsih kolosjeka danas se koristi samo jedan za zeljeznicki saobracaj. Preko danasnja 4 kolosjeka se mogao provuci GA bez ikakvih problema.
Last edited by Novi_Nick on 25/10/2021 23:26, edited 4 times in total.
u-pet-deka wrote: ↑17/10/2021 23:20Bolje da naprave napredak po pitanju autocesta - stupska petlja. Prije nekoliko dana (subota) gotovo 90 minuta se gurkao dva i pol kilometra.
Ok, ali ako bi se brzo izgradio ovaj gradski autoput i 1 transverzala, sjeverni dio preko Vogosce do danasnjeg autoputa, saobracaj kroz Sarajevo bi se drasticno rasteretio a guzve bi vjerovatno bile drasticno manje. Jos jedan od problema je, da je sve veci i veci broj auta sto automatski stvara i vece guzve. Na to sve neka se negdje na cesti vrse neki radovi ili se desi neki sudar i slicno eto odmah zakrcenja i ogromne guzve u saobracaju. Jako mnogo razlicitih faktora utice na normalnu prohodnost saobracaja u gradu. Ali bitno je rasteretiti saobracaj na razne nacine.