Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
selma 83
Posts: 622
Joined: 10/12/2010 18:45

#14351 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by selma 83 »

Novi_Nick wrote: 20/11/2021 19:44
selma 83 wrote: 20/11/2021 18:48 Oni su dole prije Boljakova trebali preći prugu, ali i ispod pruge neke parcele su pod Željeznicom, ne daju to. pa imamo gore KJP. Rad. Pa Ispod Zelenog MOsta ima sa građevinskom dozvolom zgrada u kojoj je bio Pežo, pa do nje Štamparija, sve u papirima. tako da ovaj most u Boljakovu što hitnije završiti. Što prije...
Most o kojem pises u Buljakovom Potoku je li to cestovni ili pjesacki most?
Pješački most. iznad pruge, svi ga nazivaju Zeleni most...sve ispod njega je sa dozvolama. Kupljena parcela sa malom čerpićarom poslije rata. Bio plac 1/1 i prizemna kuća. Bio do prošle godine salon Pežoa, a prije je bila firma CROIT. desno od toga je štamparija Šaran. Pa još desno je stovarište,prije rata bila neka firma, ima upravna zgrada plus kao hale. Pa još desno od toga bila je državna firma Tehnika, kao izrada od metala, konstrukcijaa. To je sad privatno.1/1...E onda desno od toga ima željeznički ** No links **, kao grasova Remiza, veličine 1000 kvadrata. sve ovo uz prugu. Gore prema gradu bila je ogromna hala ,pa iza nje ima još jedna koju je kupio Domod. ili je uzeo pod najam. Tako je to sve ispod pruge. Ovo sve je sjeverno od Grasa-a.
User avatar
Mate_Miso_Kovac
Posts: 1474
Joined: 09/09/2019 10:05

#14352 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Mate_Miso_Kovac »

Samo da ne bude zabune, zeleni pjesacki most nije u Boljakovom potoku :D Alipašin most molit ću lijepo :D (ili otoka, pošto je sve otoka) :evil:
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15608
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#14353 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by problemnatravunu »

selma 83 wrote: 20/11/2021 18:48 samo da uzmeš u obzir da ovom ulicom Safeta Zajke i Drinska voze i Visočaci,Zeničani itd. linije međugradske, kamioni, špedicije idu jer je najefikasnije. Još sad je primamljivo što u Briješću odmah izlijeću na A1, pa vrlo brzo do Vlakova, pa onda za Hadžiće i Kiseljak. ima Brojač vozila niže Boljakova, mjeri po mom sjećanju više od 10 000 vozila dnevno. Da nema semafora kod Zelenog mosta, mi ne bi mogli preći cestu. Ipak prekine na kratko val. (baš val). A ovo, što ne da autoput kroz naselja, to je jasno...nema prostora a i blokiralo bi čitav život. Nudio je brzi put da se projektuje ali to ovi iz Direkcije za puteve .trebaju isprojektovati. Brza cesta i nekako. ali ljudi ovdje na forumu ne shvaćaju da iza pruge neko živi.

Pa zbog toga, izmedu ostalog, znaci zbog preopterecenosti ceste Drinske i Safeta Zajke sam i napisao da bi trebalo jos mozda 2 ili 3 cestovna prelaza (osim danas postojeca 2) iz naselja iznad zeljeznicke pruge do ispod pruge na potezu od Buljakvog Potoka do FD u Pofalicima. Osim ovoga potreban je i GA da bi se rasteretila lokalna cesta Drinska i Safeta Zajke, koja bi nakon izgradjenog GA koristila najvise samo za saobracaj u i iz tih naselja. Sto se tice naselja, iznad zeljeznicke pruge, o kojima pises (vjerovatno mislis na ekolosku stranu) ta naselja su svakako cijelom duzinom sarajeva i sa desne i sa lijeve strane grada, a sva ta naselja moraju svakako imati pristupe ukljucivanja i iskljucivanja na sve cestovne pravce u gradu, bas radi smanjivanja guzvi i brzeg protoka saobracaja. Ekoloska strana saobracaja (zagadjivanje zraka) u odnosu na naselja i grad u cjelini, ce se u skorijoj buducnosti, izmedju ostalog, dobrim dijelom rijesiti i sve vecim uvodjenjem elektricnih vozila.

to si upravu! sad se ne može živjeti od kolona i kolona. Ali meni ne smeta, tu sam rođen, jest bilo prije rata manje vozila, ali bila su teretna vozila, raznih firmi, oni kamioni mješalice(Fapovi velik broj), Hidrogradnja, ŽgP, Vranica, GP Bosna, bruka kamiona je bilo,(plus tranzit) više i teretnih vozova, pa to tutnji po čitav dan. Malo da čovjek ne vjeruje kad sad neko priča. ;-) :skoljka: Uglavnom upravu si za ispušne gasove, budući da mnogi su skinuli katalizatore. Oni su dole prije Boljakova trebali preći prugu, ali i ispod pruge neke parcele su pod Željeznicom, ne daju to. pa imamo gore KJP. Rad. Pa Ispod Zelenog MOsta ima sa građevinskom dozvolom zgrada u kojoj je bio Pežo, pa do nje Štamparija, sve u papirima. tako da ovaj most u Boljakovu što hitnije završiti. Što prije...
Image

SVE SE MOŽE KAD SE HOĆE
User avatar
nKrkan
Posts: 4984
Joined: 28/06/2013 23:11
Location: Tuzinje

#14354 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nKrkan »

Može li mi neko na mapi nacrtati kada se završi ta famozna 9eta, kako bi to izgledalo , gdje se završava....
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#14355 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

nKrkan wrote: 21/11/2021 14:54 Može li mi neko na mapi nacrtati kada se završi ta famozna 9eta, kako bi to izgledalo , gdje se završava....
Image
noviclan
Posts: 10885
Joined: 31/10/2013 06:48

#14356 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

Samo da hoce napraviti kruzni kod slova ER da smanji guzve na semaforu i da ljudi ne moraju prelaziti preko dupple pune
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#14357 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

noviclan wrote: 21/11/2021 18:35 Samo da hoce napraviti kruzni kod slova ER da smanji guzve na semaforu i da ljudi ne moraju prelaziti preko dupple pune
Pa ima plan. Ali, mora se razgoditi za neke izbore. Vjerovatno opce 2024.

A kakve su guzve na semaforu? Stalno prolazim tom rutom, kako je prije bilo odlicno je.
I sto se sjece dupla?
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#14358 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Tesla Edison »

Zbog semaforskog lobija, pola semafora u gradu je suvišno, posebno semafori na A teansferzali, koji su totalna ludost.

Ti semafori su glavni uzrok gužvi u gradu.
User avatar
mk ultra
Posts: 19468
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#14359 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

Pa i sad je guzva od semafora na Bulevaru do raskrsnice sa Dzemala Bijedica
Tako da ovo nista promijeniti nece samo povecati guzvu kad krenu svi da izlaze preko mosta :run:
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3542
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#14360 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Tesla Edison wrote: 21/11/2021 19:49 Zbog semaforskog lobija, pola semafora u gradu je suvišno, posebno semafori na A teansferzali, koji su totalna ludost.

Ti semafori su glavni uzrok gužvi u gradu.
Ukinut tu sve semafore, napravit kruzni gdje su ona 2 duola semafora u 10m, napravit kruzni kod aerodroma, zablokirat skretanja kod pijace, da nema uvaljivanja i presijecanja i rijesio si problem dok ne prosiris 2+2
noviclan
Posts: 10885
Joined: 31/10/2013 06:48

#14361 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

Trebali su do grasa probiti dvije trake da moze desna praviti protok za istiklal dzamiju
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#14362 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

A šta je fakat fazon pa nisu spojili tih 10m sa Srđana Aleksića? Zemljište Grasa, ok, ali parcelisano tako da je ašćare to parcela koja bi trebala biti ulica, tj. dio raskrsnice. Rekonstrukcija ulice Džemala Bijedića je besmislena ako tu ne bude kružni tok što prije i kružni tok na spoju sa devetom transverzalom. Sad su natakarili semafor i na tom parčetu Džemala Bijedića, umjesto da se normalno ljude usmjeri na kružni tok, ne znam šta je problem voziti 200m duže.

Semafori svuda po gradu su najveće zlo. Bespotrebno, bespotrebno i hiljadu puta bespotrebno, a samo ih štancaju dalje. Na A transverzali ne postoji zeleni val i apsolutno nezavisno od izgranje XII transverzale mogli su napraviti kružni tok na spoju ove dvije. Ne moraš eto ni ulaz na aerodrom pomjerati za sada, a moglo se i to uklopiti. Još jedan kružni na cijeloj A transverzali i riješio si sve, bez ijednog semafora, bez zastoja, relaksirano.
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#14363 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

JavierBosnia wrote: 21/11/2021 22:41
Tesla Edison wrote: 21/11/2021 19:49 Zbog semaforskog lobija, pola semafora u gradu je suvišno, posebno semafori na A teansferzali, koji su totalna ludost.

Ti semafori su glavni uzrok gužvi u gradu.
Ukinut tu sve semafore, napravit kruzni gdje su ona 2 duola semafora u 10m, napravit kruzni kod aerodroma, zablokirat skretanja kod pijace, da nema uvaljivanja i presijecanja i rijesio si problem dok ne prosiris 2+2
Sve stoji, a ja se nikako ne mogu oteti dojmu da ovim poluzavršenim ili nakaradno izvedenim rješenjima neko naprosto zajebava narod. Klasičan primjer je ova A transverzala koja je mogla tako lijepo i elegantno da se izvede bez gomile bespotrebnih semafora i nelogičnosti, ali nekome tačno nije stalo da se posao uradi kako treba.
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#14364 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Ne želim da vjerujem da je ova silna i najčešće bespotrebna semaforizacija samo nabacivanje posla za STEP.
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3542
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#14365 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Naslovnica wrote: 21/11/2021 23:34 Ne želim da vjerujem da je ova silna i najčešće bespotrebna semaforizacija samo nabacivanje posla za STEP.
Nek pocnu stavljati svjetlecu signalizaciju, putokaze ako im treba para halal bilo, al daj nemoj trpat semsfor gdje treba i ne treba. Uklonio bih sva 4 na A transferzali, onaj u svrakinom kod hife, u svrakinom onaj drugi poslije suds prema dobrinji za pjesake sto se koristi kad je 100m gore pjesacki sa raskrsnicom
Onaj u boljakovom isto bih sklonio ili ugasio u spicama, onda na vracama ona 2 gore kod akademije, nema tu nekog saobracaja, uvijek bi se moglo stati i pricekati fino, zna se ko ima prvenstvo prolaza
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#14366 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

JavierBosnia wrote: 21/11/2021 23:50
Naslovnica wrote: 21/11/2021 23:34 Ne želim da vjerujem da je ova silna i najčešće bespotrebna semaforizacija samo nabacivanje posla za STEP.
Nek pocnu stavljati svjetlecu signalizaciju, putokaze ako im treba para halal bilo, al daj nemoj trpat semsfor gdje treba i ne treba. Uklonio bih sva 4 na A transferzali, onaj u svrakinom kod hife, u svrakinom onaj drugi poslije suds prema dobrinji za pjesake sto se koristi kad je 100m gore pjesacki sa raskrsnicom
Onaj u boljakovom isto bih sklonio ili ugasio u spicama, onda na vracama ona 2 gore kod akademije, nema tu nekog saobracaja, uvijek bi se moglo stati i pricekati fino, zna se ko ima prvenstvo prolaza
Semafori za pjesake treba da se regulišu tasterima i to je to.
Kada dođe pješak, pritisne taster i pali mu se zeleno. U suprotnom - stalno crveno za pješake.
User avatar
Logovan
Posts: 94345
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#14367 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

Naslovnica wrote: 22/11/2021 00:02 Kada dođe pješak, pritisne taster i pali mu se zeleno. U suprotnom - stalno crveno za pješake.
Samo nemoj da se pali kao onaj ispred autobuske stanice. Treba godina da se upali zeleno za pješake. :-)
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3542
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#14368 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Naslovnica wrote: 22/11/2021 00:02

Semafori za pjesake treba da se regulišu tasterima i to je to.
Kada dođe pješak, pritisne taster i pali mu se zeleno. U suprotnom - stalno crveno za pješake.
Na grbavici kod stadiona da za ona 2 mimo raskrsnice jer je nesto dalje pjesacki, ali zar nisam u pravu za ovaj u svrakinom? Pa 100 metara semafor, necemo valjda svako 100m stavljat semsfore i pjesacki da se nekom guzica ne oznoji
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2886
Joined: 24/08/2003 00:00

#14369 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Novi_Nick »

Tesla Edison wrote: 21/11/2021 19:49 Zbog semaforskog lobija, pola semafora u gradu je suvišno, posebno semafori na A teansferzali, koji su totalna ludost.

Ti semafori su glavni uzrok gužvi u gradu.
Svrha semafora je da saobracaj pusta naizmjenicno te da se na taj nacin smanje guzve, da se duge kolone vozila presjeku na manje kolone i na taj nacin se kolone razvodnjavaju a ne nabijaju i stvaraju guzve. Semafori su i pravedniji sistem upravljanja saobracajom i suzbijau svadje vozaca u raskrsnicama, smanjen rizik sudara, ne moze se grijesiti gdje raskrsnicom i vozilima upravljaju semafori.

Kruzni tokovi su dobri gdje nije mnogo saobracaja i gdje nema guzvi sa kolonama vozila. Problem KT je sto svi vozaci ulaze i izlaze iz KT smatrajuci da svako od njih ima prednost u isto vrijeme, vozaci se ubacuju u pogresne strane i ulaze/izlaze KT. Zbog toga se u KT stvaraju guzve, dolazi do sudara a vozaci reskiraju svadje, vrijedjanja i tuce.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#14370 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

JavierBosnia wrote: 21/11/2021 23:50
Naslovnica wrote: 21/11/2021 23:34 Ne želim da vjerujem da je ova silna i najčešće bespotrebna semaforizacija samo nabacivanje posla za STEP.
Nek pocnu stavljati svjetlecu signalizaciju, putokaze ako im treba para halal bilo, al daj nemoj trpat semsfor gdje treba i ne treba. Uklonio bih sva 4 na A transferzali, onaj u svrakinom kod hife, u svrakinom onaj drugi poslije suds prema dobrinji za pjesake sto se koristi kad je 100m gore pjesacki sa raskrsnicom
Onaj u boljakovom isto bih sklonio ili ugasio u spicama, onda na vracama ona 2 gore kod akademije, nema tu nekog saobracaja, uvijek bi se moglo stati i pricekati fino, zna se ko ima prvenstvo prolaza
Polako druze, ajde malo izadji iz automobila i prosetaj pa vidi kako funkcionise pjesacki prelaz kad nema semafora.

Kazes ukinuo bi na A transferzali sve semafore? Kako? Covjece 4 trake, sad kad su semafori budale voze po 100km/h, mogu samo zamisliti na sta bi licilo bez semafora.

Na A tran se morao izgraditi KT dole na spoju sa Brace Mulic, ali nije.

Ovo ostalo je nemoguce ukinuti. Kako ces ukinuti prvi semafor poslije KT? Tu je raskrnsica, prostora za KT nema. Pa covjece tu kad se ugasi semafor znas li kakav haos nastaje ujutro?!

I ne kontam sta ti smeta sto moras stati na jedno crveno? Na A transverzali nikad, ali nikad nije guzva. I vidi cuda guzva i haos budu upravo kada ne rade semafori.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#14371 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Novi_Nick wrote: 22/11/2021 00:57
Tesla Edison wrote: 21/11/2021 19:49 Zbog semaforskog lobija, pola semafora u gradu je suvišno, posebno semafori na A teansferzali, koji su totalna ludost.

Ti semafori su glavni uzrok gužvi u gradu.
Svrha semafora je da saobracaj pusta naizmjenicno te da se na taj nacin smanje guzve, da se duge kolone vozila presjeku na manje kolone i na taj nacin se kolone razvodnjavaju a ne nabijaju i stvaraju guzve. Semafori su i pravedniji sistem upravljanja saobracajom i suzbijau svadje vozaca u raskrsnicama, smanjen rizik sudara, ne moze se grijesiti gdje raskrsnicom i vozilima upravljaju semafori.

Kruzni tokovi su dobri gdje nije mnogo saobracaja i gdje nema guzvi sa kolonama vozila. Problem KT je sto svi vozaci ulaze i izlaze iz KT smatrajuci da svako od njih ima prednost u isto vrijeme, vozaci se ubacuju u pogresne strane i ulaze/izlaze KT. Zbog toga se u KT stvaraju guzve, dolazi do sudara a vozaci reskiraju svadje, vrijedjanja i tuce.
Ovdje je problem sto se svi prave pametni, sjednu u auto i oni ej skontaju gdje ne bi trebo bit semafor. Bez ikakvog znanja o saobracaju, icega...eto oni kontaju da bi to sve bilo bolje da nema semafora i da oni mogu s mirom 60-ak km/h kruzat, bez stajanja i peglanja.

Pa dajte ljudi, uozbiljite se malo. Upravo kako si napisao, postoji razlog zasto su semafori tu. Jebo step, step ima posla i sigurno nece propast ako ne zabije negdje jos koji semafor.

Saobracaj se mora umiriti. Rasporediti. Tu su i pjesaci.

Svakome ko misli da bi bolje funkcionisalo bez semafora, neka od npr na Dobrinju 1 gdje ima pjesacki preko 4 trake. I ako toliko vjeruje i svoju bezsemaforsku teoeiju neka pusti svije dijete da predje ulicu. Pa da vi vidite kako tu idioti voze. I ljudi iz tih ulica vidi cuda TRAZE semafor.

I nije samo tu. U dosta slucajeva veliki broj ljudi napise peticijuy trazi semafor, posalje se nacelniku, on dalje gura u kantonu.

Nije bas to sve tako jednostavno.
noviclan
Posts: 10885
Joined: 31/10/2013 06:48

#14372 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by noviclan »

E dobro si napisao step nece propasti ako ne zabije semafor, koliko su ih do sada zabili ne nece sada odrzavaj
User avatar
Thorgerson
Posts: 8532
Joined: 15/04/2015 11:26

#14373 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

noviclan wrote: 22/11/2021 04:51 E dobro si napisao step nece propasti ako ne zabije semafor, koliko su ih do sada zabili ne nece sada odrzavaj
Step nije neka firmica, ciji je jedini posao odrzavanje tih semafora. Otidji na njihovu stranicu pa sam vidi sta rade. Koliko ja vidim njima je ovo sa semaforima sporedni posao.

Znam, nervira vas kad idete mic po mic pa semafor. Nervira i mene. Ali to nije toliko do semafora, nego do infrastrukture. Pa dnevno mi se desi x situacija gdje imam zeleno na semaforu, ali ne mogu proci.

Jednostavno, ova infrastruktura koju imamo je od 80ih godina. Bukvalno nista nije uradjeno. Nijedna longitudinala nije uradjema u cjelosti.
Naslovnica
Posts: 27878
Joined: 20/03/2013 15:38

#14374 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Thorgerson wrote: 22/11/2021 09:19
noviclan wrote: 22/11/2021 04:51 E dobro si napisao step nece propasti ako ne zabije semafor, koliko su ih do sada zabili ne nece sada odrzavaj
Step nije neka firmica, ciji je jedini posao odrzavanje tih semafora. Otidji na njihovu stranicu pa sam vidi sta rade. Koliko ja vidim njima je ovo sa semaforima sporedni posao.

Znam, nervira vas kad idete mic po mic pa semafor. Nervira i mene. Ali to nije toliko do semafora, nego do infrastrukture. Pa dnevno mi se desi x situacija gdje imam zeleno na semaforu, ali ne mogu proci.

Jednostavno, ova infrastruktura koju imamo je od 80ih godina. Bukvalno nista nije uradjeno. Nijedna longitudinala nije uradjema u cjelosti.
Činjenica je da kada semafor u ulici Safeta Zajke kod Bosnaplasta nije u funkciji - nema kolona niti zastoja, i saobraćaj funkcioniše bez problema. Čim je semafor u funkciji - raspad sistema.
To zna svako ko redovno koristi tu dionicu.
Da, znam, pješaci, škola...
To se da napraviti tasterom, ima pješaka, pritisni taster i to je to, nema pješaka, neka radi trepčuće žuto i kraj priče.
Isto tako, na prvu mi pada nekoliko semafora u ulici Safeta Hadžića. Mnogi su apsolutno bespotrebni.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24793
Joined: 08/09/2005 20:08

#14375 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

mistek wrote: 21/11/2021 23:22 A šta je fakat fazon pa nisu spojili tih 10m sa Srđana Aleksića? Zemljište Grasa, ok, ali parcelisano tako da je ašćare to parcela koja bi trebala biti ulica, tj. dio raskrsnice. Rekonstrukcija ulice Džemala Bijedića je besmislena ako tu ne bude kružni tok što prije i kružni tok na spoju sa devetom transverzalom. Sad su natakarili semafor i na tom parčetu Džemala Bijedića, umjesto da se normalno ljude usmjeri na kružni tok, ne znam šta je problem voziti 200m duže.
Cekaju da se dogovore sa Tibrom oko susjedne parcele. Tu bi trebale dalje opet 4 trake. Treba prostora, nije to mali kruzni.
Post Reply