Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#16001 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by neki »

Jedna od karakteristika turbo rondoa je da uvijek ima prioritetat pravac, a Efendiću to ne odgovara jer želi da isto pravo uključenja u raskrsicu imaju i vozila koja se kreću duž glavne saobraćajnice i vozila koja dolaze sa favele
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#16002 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

Ova dva crvena, jedan u izgradnji, jedan je taj sto je Bosman dobio da gradi, a ovaj narandzasti treba da se gradi, kad srede imovinsko-pravne odnose.

Image
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#16003 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

neki wrote: 03/03/2023 13:10 Jedna od karakteristika turbo rondoa je da uvijek ima prioritetat pravac, a Efendiću to ne odgovara jer želi da isto pravo uključenja u raskrsicu imaju i vozila koja se kreću duž glavne saobraćajnice i vozila koja dolaze sa favele
Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.

Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.

Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.

Mostar to fino uradio.

Image

Ne treba cak ni nesta specijalno vece povrsine za njega. U sustini dovoljno je staviti ivicnjake.

Image
User avatar
nepass1
Posts: 9700
Joined: 06/07/2017 07:35

#16004 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by nepass1 »

Haris.ba wrote: 03/03/2023 15:29
neki wrote: 03/03/2023 13:10 Jedna od karakteristika turbo rondoa je da uvijek ima prioritetat pravac, a Efendiću to ne odgovara jer želi da isto pravo uključenja u raskrsicu imaju i vozila koja se kreću duž glavne saobraćajnice i vozila koja dolaze sa favele
Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.

Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.

Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.

Mostar to fino uradio.

Image

Ne treba cak ni nesta specijalno vece povrsine za njega. U sustini dovoljno je staviti ivicnjake.

Image
Vec vidim polukruzna okretanja
User avatar
Laplace
Posts: 10412
Joined: 19/11/2012 18:37

#16006 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Laplace »

Haris.ba wrote: 03/03/2023 15:29
neki wrote: 03/03/2023 13:10 Jedna od karakteristika turbo rondoa je da uvijek ima prioritetat pravac, a Efendiću to ne odgovara jer želi da isto pravo uključenja u raskrsicu imaju i vozila koja se kreću duž glavne saobraćajnice i vozila koja dolaze sa favele
Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.

Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.

Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.

Mostar to fino uradio.

Image
Kod nas bi ovako vozili:

Image
neki
Posts: 6694
Joined: 17/02/2005 07:57

#16007 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by neki »

Haris.ba wrote: 03/03/2023 15:29
neki wrote: 03/03/2023 13:10 Jedna od karakteristika turbo rondoa je da uvijek ima prioritetat pravac, a Efendiću to ne odgovara jer želi da isto pravo uključenja u raskrsicu imaju i vozila koja se kreću duž glavne saobraćajnice i vozila koja dolaze sa favele
Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.

Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.

Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.

Mostar to fino uradio.

Image

Ne treba cak ni nesta specijalno vece povrsine za njega. U sustini dovoljno je staviti ivicnjake.

Image
To u Mostaru nije turbo nego obični kružni tok na kojem se cesta s dvije trake zapravo sužava u jednu jer je desna za obavezno skretanje, što smanjuje protok na glavnom pravcu..

Ovo je turbo kružni:
Image
Horizontalni pravac ima prioritet i kontinuitet u obje trake..
User avatar
Leverage
Posts: 9513
Joined: 27/05/2018 16:32

#16008 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Leverage »

Laplace wrote: 03/03/2023 16:26
Haris.ba wrote: 03/03/2023 15:29

Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.

Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.

Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.

Mostar to fino uradio.

Image
Kod nas bi ovako vozili:

Image
:lol: :thumbup:

Kad se natovare u vanjsku dođe mi slabo.
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#16009 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mistek »

I uz sve ove kružne tokove, ljudi stave semafor kod Binga :D Bukvalno po 200m do KT na obje strane.
User avatar
vjeshalica
Posts: 17243
Joined: 31/03/2019 14:56

#16010 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by vjeshalica »

So What! wrote: 03/03/2023 14:33 Ova dva crvena, jedan u izgradnji, jedan je taj sto je Bosman dobio da gradi, a ovaj narandzasti treba da se gradi, kad srede imovinsko-pravne odnose.
Eno na klixu clanak potpisivanje ugovora sutra za narandžasti kružni, tj kod garaže Grasa autobusa sa gornje strane....
User avatar
vjeshalica
Posts: 17243
Joined: 31/03/2019 14:56

#16011 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by vjeshalica »

neki wrote: 03/03/2023 16:52
Ovo je turbo kružni:
Image
Horizontalni pravac ima prioritet i kontinuitet u obje trake..
Pošto si stavio sliku ovog turbo kružnog, opet se tu uočavaju "manjkavosti", jer korisna širina kolovoza je samo išrafirana linija, što omogućava peglanje traka, to bi samo trebalo izvesti kao uzvišenje da se ne može peglati autom. Jer opet će se naći neki majmunator koji će se voziti vanjskom.
User avatar
Logovan
Posts: 94403
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#16012 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

mistek wrote: 03/03/2023 18:05 I uz sve ove kružne tokove, ljudi stave semafor kod Binga :D Bukvalno po 200m do KT na obje strane.
Meni zlo od onog semafora, kakav idiotluk. :-)
propojeilijas
Posts: 2718
Joined: 11/03/2022 16:44

#16013 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by propojeilijas »

insaneinthebrain wrote: 03/03/2023 16:12 rumeni zvani kruzni tok. idemo jos koji

https://www.klix.ba/vijesti/bih/kod-sar ... /230303124
kruzni je tu prijeko potreban tu je uvijek zajebano
User avatar
Hajvan
Posts: 9637
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#16014 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

vjeshalica wrote: 03/03/2023 18:28
neki wrote: 03/03/2023 16:52
Ovo je turbo kružni:
Image
Horizontalni pravac ima prioritet i kontinuitet u obje trake..
Pošto si stavio sliku ovog turbo kružnog, opet se tu uočavaju "manjkavosti", jer korisna širina kolovoza je samo išrafirana linija, što omogućava peglanje traka, to bi samo trebalo izvesti kao uzvišenje da se ne može peglati autom. Jer opet će se naći neki majmunator koji će se voziti vanjskom.
ne postoji konstantna vanjska, jer su polukruznice smaknute za jednu (ili vise) koloviznu traku
User avatar
Ateista
Posts: 46570
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#16015 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

Hajvan wrote: 03/03/2023 12:19 pogresna vam je lokacija

ovo:

Image
U pravu si, nisam dobro prepoznao u onom map modu, jos zumirano.
Last edited by Ateista on 03/03/2023 18:52, edited 1 time in total.
User avatar
shape of despair
Posts: 3110
Joined: 09/04/2008 18:41

#16016 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by shape of despair »

Ima li ikakvog plana da se uporedo sa parkingom u Kranjcevicevoj preko puta Doma pisaca rjesi i ona raskrsnica,ona je Boze sacuvaj
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#16017 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by So What! »

vjeshalica wrote: 03/03/2023 18:25
So What! wrote: 03/03/2023 14:33 Ova dva crvena, jedan u izgradnji, jedan je taj sto je Bosman dobio da gradi, a ovaj narandzasti treba da se gradi, kad srede imovinsko-pravne odnose.
Eno na klixu clanak potpisivanje ugovora sutra za narandžasti kružni, tj kod garaže Grasa autobusa sa gornje strane....
Koincidencija, da sam pisao o njemu, par sati prije nego je vijest objavljena ... :D

Kod sarajevskog preduzeća GRAS gradit će se kružni tok, sljedeće sedmice potpisivanje ugovora
Image

Na spoju sarajevskih ulica Džemala Bijedića, Srđana Aleksića i Velikih drveta bit će izgrađen kružni tok.

Kako su saopćili iz Općine Novi Grad Sarajevo, riječ je o lokaciji kod kantonalnog preduzeća GRAS.

Izgradnja će koštati 1,4 miliona KM, a finansirat će je Općina Novi Grad Sarajevo i Direkcija za puteve Kantona Sarajevo.

Za 6. mart je zakazano potpisivanje ugovora o izgradnji, a potpisat će ga načelnik ove općine Semir Efendić (SBiH), predstavnici spomenute direkcije i izvođača radova.
Klix
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#16018 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
User avatar
Logovan
Posts: 94403
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#16019 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

Što bi bilo dobro da se grade u isto vrijeme. :D
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#16020 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by NediM17 »

Ostane li u funkciji onaj semafor kod "Miljacke" jebo ćar fajdu.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24854
Joined: 08/09/2005 20:08

#16021 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

last mohicans wrote: 03/03/2023 19:13 Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
Pa idu prema gradu. Mora se postepeno rjesavati. Koja je raskrsnica koja ce sve rijesiti?

Meni je najveca steta sto nece praviti 4 trake u Srdjana Aleksica. Nekako mi bilo logicno zbog Grasa da imaju 4 trake.

Ova cesta je ucrtana prije postojanja Tibre uopce.

Pitanje je hoce li se odustati od plana. Jer mislim da Efendic lobira da se 4 trake puste pravo do kruznog kod pijace, i da se odustane od plana kako je nacrtano.
last mohicans
Posts: 11982
Joined: 09/08/2012 23:19

#16022 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by last mohicans »

Haris.ba wrote: 03/03/2023 19:31
last mohicans wrote: 03/03/2023 19:13 Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
Pa idu prema gradu. Mora se postepeno rjesavati. Koja je raskrsnica koja ce sve rijesiti?

Meni je najveca steta sto nece praviti 4 trake u Srdjana Aleksica. Nekako mi bilo logicno zbog Grasa da imaju 4 trake.

Ova cesta je ucrtana prije postojanja Tibre uopce.

Pitanje je hoce li se odustati od plana. Jer mislim da Efendic lobira da se 4 trake puste pravo do kruznog kod pijace, i da se odustane od plana kako je nacrtano.
Ovaj KT je 50 metara od prekida ceste. Komotno se mogao uraditi zajedno sa prvom dionicom. Zašto nije, možda nam se sad nudi odgovor. A konačno će riješit spajanje DZB sa ulicom Alije Kučukalića, tj. sa KT na otvorenoj pijaci uz zadražavanje postojećih stabala čiji je rumeni smrtni neprijatelj. Sve je isjekao ispred općine a ni na urađenoj dionici ni jedno stablo nije spašeno, valjda ga zelene površine i drveće previše podsjećaju na Orahovice, nebo iznad krajolika. A debilu iz ministarstva koji je predložio semfor radi jednog do dva automobila koji skrenu svakih 5 minuta, treba uzeti diplomu, ako je ima.
User avatar
vjeshalica
Posts: 17243
Joined: 31/03/2019 14:56

#16023 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by vjeshalica »

Hajvan wrote: 03/03/2023 18:47
ne postoji konstantna vanjska, jer su polukruznice smaknute za jednu (ili vise) koloviznu traku
U teoriji da, ali u praksi ne. Kad su u pitanju ponašanja na sadašnjim tokovima, najmanji je problem bez obzira na signalizaciju voziti kako hoces.
Image
vanjki
Posts: 1794
Joined: 26/10/2006 17:37

#16024 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by vanjki »

last mohicans wrote: 03/03/2023 19:13 Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
U pravu si. Samo ce jos vise napraviti guzvu prema otvorenoj pijaci..Zasto se odmah ne ide sa dvije trake prema otvorenoj pijaci?
NediM17
Posts: 21686
Joined: 05/11/2009 11:49

#16025 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by NediM17 »

Taj će kružni vazda bit' zakrčen, bolje da samo uklone onu ogradu od GRAS-a i produže traku za desno.
Post Reply