Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#16001 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jedna od karakteristika turbo rondoa je da uvijek ima prioritetat pravac, a Efendiću to ne odgovara jer želi da isto pravo uključenja u raskrsicu imaju i vozila koja se kreću duž glavne saobraćajnice i vozila koja dolaze sa favele
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#16002 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ova dva crvena, jedan u izgradnji, jedan je taj sto je Bosman dobio da gradi, a ovaj narandzasti treba da se gradi, kad srede imovinsko-pravne odnose.
- Haris.ba
- Posts: 24854
- Joined: 08/09/2005 20:08
#16003 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.
Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.
Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.
Mostar to fino uradio.
Ne treba cak ni nesta specijalno vece povrsine za njega. U sustini dovoljno je staviti ivicnjake.
- nepass1
- Posts: 9700
- Joined: 06/07/2017 07:35
#16004 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vec vidim polukruzna okretanjaHaris.ba wrote: ↑03/03/2023 15:29Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.
Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.
Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.
Mostar to fino uradio.
Ne treba cak ni nesta specijalno vece povrsine za njega. U sustini dovoljno je staviti ivicnjake.
- insaneinthebrain
- Posts: 20565
- Joined: 12/08/2013 12:51
- Laplace
- Posts: 10412
- Joined: 19/11/2012 18:37
#16006 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#16007 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To u Mostaru nije turbo nego obični kružni tok na kojem se cesta s dvije trake zapravo sužava u jednu jer je desna za obavezno skretanje, što smanjuje protok na glavnom pravcu..Haris.ba wrote: ↑03/03/2023 15:29Prvi put cujem da tako funkcionise turbo kruzni.
Turbo kruzni te samo tjera da fakticki ne moras ulaziti u kruzni ako ces na prvi desni izlaz.
Nema tu prioriteta. Svako ima svoju traku.
Mostar to fino uradio.
Ne treba cak ni nesta specijalno vece povrsine za njega. U sustini dovoljno je staviti ivicnjake.
Ovo je turbo kružni:
Horizontalni pravac ima prioritet i kontinuitet u obje trake..
- Leverage
- Posts: 9513
- Joined: 27/05/2018 16:32
#16008 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#16009 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I uz sve ove kružne tokove, ljudi stave semafor kod Binga Bukvalno po 200m do KT na obje strane.
- vjeshalica
- Posts: 17243
- Joined: 31/03/2019 14:56
#16010 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Eno na klixu clanak potpisivanje ugovora sutra za narandžasti kružni, tj kod garaže Grasa autobusa sa gornje strane....
- vjeshalica
- Posts: 17243
- Joined: 31/03/2019 14:56
#16011 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pošto si stavio sliku ovog turbo kružnog, opet se tu uočavaju "manjkavosti", jer korisna širina kolovoza je samo išrafirana linija, što omogućava peglanje traka, to bi samo trebalo izvesti kao uzvišenje da se ne može peglati autom. Jer opet će se naći neki majmunator koji će se voziti vanjskom.
- Logovan
- Posts: 94403
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
-
- Posts: 2718
- Joined: 11/03/2022 16:44
#16013 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
kruzni je tu prijeko potreban tu je uvijek zajebanoinsaneinthebrain wrote: ↑03/03/2023 16:12 rumeni zvani kruzni tok. idemo jos koji
https://www.klix.ba/vijesti/bih/kod-sar ... /230303124
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#16014 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ne postoji konstantna vanjska, jer su polukruznice smaknute za jednu (ili vise) koloviznu trakuvjeshalica wrote: ↑03/03/2023 18:28Pošto si stavio sliku ovog turbo kružnog, opet se tu uočavaju "manjkavosti", jer korisna širina kolovoza je samo išrafirana linija, što omogućava peglanje traka, to bi samo trebalo izvesti kao uzvišenje da se ne može peglati autom. Jer opet će se naći neki majmunator koji će se voziti vanjskom.
- Ateista
- Posts: 46570
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#16015 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U pravu si, nisam dobro prepoznao u onom map modu, jos zumirano.
Last edited by Ateista on 03/03/2023 18:52, edited 1 time in total.
- shape of despair
- Posts: 3110
- Joined: 09/04/2008 18:41
#16016 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ima li ikakvog plana da se uporedo sa parkingom u Kranjcevicevoj preko puta Doma pisaca rjesi i ona raskrsnica,ona je Boze sacuvaj
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#16017 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Koincidencija, da sam pisao o njemu, par sati prije nego je vijest objavljena ...vjeshalica wrote: ↑03/03/2023 18:25Eno na klixu clanak potpisivanje ugovora sutra za narandžasti kružni, tj kod garaže Grasa autobusa sa gornje strane....
Kod sarajevskog preduzeća GRAS gradit će se kružni tok, sljedeće sedmice potpisivanje ugovora
Klix
Na spoju sarajevskih ulica Džemala Bijedića, Srđana Aleksića i Velikih drveta bit će izgrađen kružni tok.
Kako su saopćili iz Općine Novi Grad Sarajevo, riječ je o lokaciji kod kantonalnog preduzeća GRAS.
Izgradnja će koštati 1,4 miliona KM, a finansirat će je Općina Novi Grad Sarajevo i Direkcija za puteve Kantona Sarajevo.
Za 6. mart je zakazano potpisivanje ugovora o izgradnji, a potpisat će ga načelnik ove općine Semir Efendić (SBiH), predstavnici spomenute direkcije i izvođača radova.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#16018 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
- Logovan
- Posts: 94403
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#16019 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Što bi bilo dobro da se grade u isto vrijeme.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16020 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ostane li u funkciji onaj semafor kod "Miljacke" jebo ćar fajdu.
- Haris.ba
- Posts: 24854
- Joined: 08/09/2005 20:08
#16021 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa idu prema gradu. Mora se postepeno rjesavati. Koja je raskrsnica koja ce sve rijesiti?last mohicans wrote: ↑03/03/2023 19:13 Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
Meni je najveca steta sto nece praviti 4 trake u Srdjana Aleksica. Nekako mi bilo logicno zbog Grasa da imaju 4 trake.
Ova cesta je ucrtana prije postojanja Tibre uopce.
Pitanje je hoce li se odustati od plana. Jer mislim da Efendic lobira da se 4 trake puste pravo do kruznog kod pijace, i da se odustane od plana kako je nacrtano.
-
- Posts: 11982
- Joined: 09/08/2012 23:19
#16022 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovaj KT je 50 metara od prekida ceste. Komotno se mogao uraditi zajedno sa prvom dionicom. Zašto nije, možda nam se sad nudi odgovor. A konačno će riješit spajanje DZB sa ulicom Alije Kučukalića, tj. sa KT na otvorenoj pijaci uz zadražavanje postojećih stabala čiji je rumeni smrtni neprijatelj. Sve je isjekao ispred općine a ni na urađenoj dionici ni jedno stablo nije spašeno, valjda ga zelene površine i drveće previše podsjećaju na Orahovice, nebo iznad krajolika. A debilu iz ministarstva koji je predložio semfor radi jednog do dva automobila koji skrenu svakih 5 minuta, treba uzeti diplomu, ako je ima.Haris.ba wrote: ↑03/03/2023 19:31Pa idu prema gradu. Mora se postepeno rjesavati. Koja je raskrsnica koja ce sve rijesiti?last mohicans wrote: ↑03/03/2023 19:13 Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
Meni je najveca steta sto nece praviti 4 trake u Srdjana Aleksica. Nekako mi bilo logicno zbog Grasa da imaju 4 trake.
Ova cesta je ucrtana prije postojanja Tibre uopce.
Pitanje je hoce li se odustati od plana. Jer mislim da Efendic lobira da se 4 trake puste pravo do kruznog kod pijace, i da se odustane od plana kako je nacrtano.
- vjeshalica
- Posts: 17243
- Joined: 31/03/2019 14:56
-
- Posts: 1794
- Joined: 26/10/2006 17:37
#16024 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
U pravu si. Samo ce jos vise napraviti guzvu prema otvorenoj pijaci..Zasto se odmah ne ide sa dvije trake prema otvorenoj pijaci?last mohicans wrote: ↑03/03/2023 19:13 Ovaj kružni ništa neće riješiti dok se cijela DZ.B ne dovrši i djeluje mi kao ispunjavanje želje Tibri da imaju lakši prilaz lameli. Poznajući poltiku rumenog papka, bit ce da je tako.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16025 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Taj će kružni vazda bit' zakrčen, bolje da samo uklone onu ogradu od GRAS-a i produže traku za desno.