Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Ateista
Posts: 46521
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#14901 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ateista »

Laplace wrote: 18/06/2022 10:41
ucenik1234 wrote: 17/06/2022 22:30

Cak ni 60 nije dovoljno da uhvatis otoka-remiza zeleno u hodu, vec moras do 65-70 ubrzati kad nema guzve da sastavis zeleni val od malte do hece.

Posao mi je udaljen 15km od kuce i vjerujte ogromne su razlike na sedmicnom, a kamoli mjesecnom i godisnjem nivou ustede vremena u vezi toga hoces li stici za 15 minuta ili 35 minuta koliki je mo raspon dolaska. Pa samo kad u guzvu upadnem 20min izgubim, to je 40min dnevno bacenih, zato krenem ranije. To zavisi od termina voznje, ali i od kolicine debila koji prate board i strah ih pritisnuti gas ko da ce se raspasti motor.

Cijenim svoje vrijeme kao i tudje, debili koji ne cijene svoje vrijeme, boli ih cosak i za druge potrebe i tempo.
Upravo je to ključ problema ovdje: kod nas ljudi ne cijene tuđe vrijeme. Ovim likovima na forumu je smiješno što će neko zbog njih izgubiti nekoliko minuta.

Da ne pričam da će zbog kolone možda neko zakasniti na hitnu, ali to ove zagovaratelje prespore vožnje ne interesuje dok god nijeu pitanju on sam ili neko njegov.

Inače, nije problem naići na poneko crveno. Problem je što sa ovakvim vozačima ispred na svakom (ili skoro svakom) semaforu naiđeš na crvenom, a nerijetko jedan ili čak dva intervala nisu dovoljna da prođeš ako nisi među prva tri vozila. Da ne govorimo da neki vozači stanu na zelenom i ne znaju šta dalje.
Ni sporaci ne bi bili toliki problem kada bi se svi drzali desne trake i ostavili ostale onima koji normalno voze, ali ne, oni ce ganjati na semaforu praznu traku i onda guslati...
User avatar
Grean
Posts: 9334
Joined: 30/11/2013 19:47

#14902 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Grean »

Dope_Man wrote: 16/06/2022 11:47
Laplace wrote: 16/06/2022 11:40

1. To je mojih tri minuta i trošiću ga kako je meni volja. Niko nema prava da mi ih oduzima zato što nijen sposoban za vožnju.

2. Tri minuta po tri minuta = 103 minuta.

3. Vožnjom brzinom 40 km/h ne možeš uhvatiti zeleni val, tako da možeš računati na zaustavljanje na skoro svakom semaforu. Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu + beskonačno sporo ubrzavanje do vratolomnih 40 km/h.

4. Mnogi ljudi imaju gust raspored na poslu i za vožnju taman toliko vremena koliko je predviđeno ograničenjima i normalnim odvijanjem saobraćaja.

5. Šta ćemo sa dostavnim vozilima? Ljudi voze na procenat i ako voze ispod ograničenja gube mušterije. Pri tome niko ne traži da se vozi ludački kako bi neko imao mušteriju više nego samo da se vozi u skladu sa saobraćajnim propisima i ograničenjima brzine.

6. Kome se ne žuri neka svrati na kafu, ima gdje. Ko nije sposoban da vozi ima: taxi, autobus,trolejbus,tramvaj.
:thumbup: x6 jer svaka ti je na mjestu.

Ne kontaju to ljudine da na 60km/h prodjes za 6, a na 40km/h prodjes za 15 jer bukvalno ces svaki od 10tak semafora pokupiti, i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike.
60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.

  • Studies show that speeding is a significant contributing factor leading to severe injuries and fatal collisions worldwide. The likelihood of survival in a collision between a vehicle and a pedestrian is approximately 15 per cent when the vehicle is travelling at 50 km/h. However, the likelihood of survival increases to 75 per cent when the vehicle is travelling at 40 km/h or below.

    Higher speeds not only increase the risk of severe injuries and fatal collisions, but also increase the risk of a collision happening in the first place. Higher speeds increase the distance required to stop safely by reducing both the braking time and the driver’s reaction time available to prevent a collision from happening. A stopping distance of approximately 85 metres is required for a vehicle travelling at 60 km/h, 63 metres for a vehicle travelling at 50 km/h, and 45 metres for a vehicle travelling at 40 km/h.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".

Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#14903 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa »

aj ne rise
Naslovnica
Posts: 27872
Joined: 20/03/2013 15:38

#14904 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

bitanga_sa_otesa wrote: 19/06/2022 14:13 aj ne rise
+1
User avatar
Logovan
Posts: 94337
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#14905 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Logovan »

Grean wrote: 19/06/2022 13:38 60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.

Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".

Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. :mrgreen: Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. :mrgreen: Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.

Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom. :D

Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#14906 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Ja sam mislio kad je gorivo bilo oko 2,5KM najvise da bi cijena od 3 KM rijesila sarajevske guzve.

Nego, ima li kakvih novosti oko raskrsnice na bulevaru kod Bulevara na Stupu?
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#14907 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by hare_1989 »

Laplace wrote: 18/06/2022 10:35
Horcrux wrote: 16/06/2022 18:59 "Slijedi najmanje pola minute zastoja po semaforu..."

"..i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike."

"...zbog par sekundi usporavanje..."


:lol:
Jasno, smiješno je likovima koji povazdan zgubidane i nemaju šta raditi pa time ni žuriti. Dok je na Zapadu vrijeme novac kod nas je "ma, šta žuriš, samo polako". Zato smo mi ultrarazvijena država dok su na Zapadu sve banana republike.

Jedan nesposoban vozač sa kupljenom vozačkom tegli 30 ispod ograničenja i za sobom vuče kilometarske kolone vozila a liku je to smiješno.
Inače je to princip u svemu kod nas: nesposobni diktiraju tempo sposobnima u svakoj oblasti života. Zato u svemu idemo puževom brzinom pa i u izgradnji saobraćajnica.

A i šta će nam koji vrag bolje saobraćajnice? Pa, i ovima što ih imamo može se voziti brzinom 30 km/h.
Naš zakon je nedorečen i treba ga mjenjati. Recimo, staviti -10 od ograničenja, kao minimalnu brzinu, i kažnjavati analogno prekoračenju. Recimo, ako je kazna za prekoračenje 30 km/h od ograničenja 100 KM i mjesec vozačke, isto uraditi i za vožnju ispod ograničenja. Simetrično preslikati kazne i to je to. Zatim, napokon ući u 21. vijek i iskoristiti sve blagodati istog, te shodno tome donijeti naredbu da sva vozila koja su registrovana u BiH, moraju imati ugrađeno GPS praćenje, koje će biti povezano sa saobraćajnom policijom, i koji će automatizmom prijavljivati svako prekoračenje, ili presporu vožnju, na bilo kojoj cesti, u bilo kojim uvjetima i onda neće biti potrebe za postavljanje radara, a svaki će prekršaj, i to ona najsitniji, biti 100%-tno sankcionisan.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7773
Joined: 03/06/2016 16:31

#14908 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Dope_Man »

Grean wrote: 19/06/2022 13:38
Dope_Man wrote: 16/06/2022 11:47

:thumbup: x6 jer svaka ti je na mjestu.

Ne kontaju to ljudine da na 60km/h prodjes za 6, a na 40km/h prodjes za 15 jer bukvalno ces svaki od 10tak semafora pokupiti, i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike.
60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.

  • Studies show that speeding is a significant contributing factor leading to severe injuries and fatal collisions worldwide. The likelihood of survival in a collision between a vehicle and a pedestrian is approximately 15 per cent when the vehicle is travelling at 50 km/h. However, the likelihood of survival increases to 75 per cent when the vehicle is travelling at 40 km/h or below.

    Higher speeds not only increase the risk of severe injuries and fatal collisions, but also increase the risk of a collision happening in the first place. Higher speeds increase the distance required to stop safely by reducing both the braking time and the driver’s reaction time available to prevent a collision from happening. A stopping distance of approximately 85 metres is required for a vehicle travelling at 60 km/h, 63 metres for a vehicle travelling at 50 km/h, and 45 metres for a vehicle travelling at 40 km/h.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".

Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Ocito ti nije jasno da postoji vise kategorija cesta. Pa ni GGM nije 60 cijelom duzinom vec je to potez Ilidza-Skenderija, a ostalo je 50.

Koja je brzina OK za cestu ovisi od konfiguracije ceste i objekata oko iste, a ne samo cinjenice da se nalazi u gradu. Imas u malo bolje dizajniranim gradovima od Sarajeva i ceste koje su na 80 i 100, naravno to su zatvorene ceste gdje ne ides kao pjesak, a isto tako imas zone unutar naselja gdje se vozi 30.

GGM je itekako sasvim dobro prilagodjena brzini od 60. A i da se smanji na 50 cijelom duzinom, vi ljepotani bi vozili ispod 40.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#14909 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa »

pa svakako voze ko puzevi ,danas su izmilili mnogi degenerici ...30-40 im je tempo ,blicaj sviraj ne jebu nista ...jedan takav debil u lijevoj traci je dobio punu kocnicu.
User avatar
Grean
Posts: 9334
Joined: 30/11/2013 19:47

#14910 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Grean »

Logovan wrote: 19/06/2022 14:30
Grean wrote: 19/06/2022 13:38 60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.

Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".

Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. :mrgreen: Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. :mrgreen: Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.

Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom. :D

Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
Jebi ga @Logovani, fino ti je objasnjeno sta je razlika izmedju 60 i 50 tj. kolizije sa pjesakom npr pri brzini 50 ili 40 pod pretpostavkom da ces sa 50 stici prikociti
i usporiti brzinu na 40, razlika je za pjesaka kojem se sansa da prezivi povecava za 60%.

To je puno bitnije nego tih 10 km/h koji tebi fale u gradu ukupne duzine ca. 15 km od do.

Davno je bili vrijeme kad je glavna mogla biti projektovana za 60, u medjuvremenu se svijest (trebala) promijeniti i grad se izgradio uz koncentaciju naselja bas na tom potezu.

Za mene nigdje u Sarajevu prije Mostarskog ne bi trebala niti bi smjela biti dozvoljena veca brzina od 50 km/h niti ima ikakve potrebe. Vremenske ustede su smijesne na ovim razdaljinama.
kakaljin
Posts: 11635
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14911 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Grean wrote: 19/06/2022 17:52
Logovan wrote: 19/06/2022 14:30
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. :mrgreen: Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. :mrgreen: Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.

Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom. :D

Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
Jebi ga @Logovani, fino ti je objasnjeno sta je razlika izmedju 60 i 50 tj. kolizije sa pjesakom npr pri brzini 50 ili 40 pod pretpostavkom da ces sa 50 stici prikociti
i usporiti brzinu na 40, razlika je za pjesaka kojem se sansa da prezivi povecava za 60%.

To je puno bitnije nego tih 10 km/h koji tebi fale u gradu ukupne duzine ca. 15 km od do.

Davno je bili vrijeme kad je glavna mogla biti projektovana za 60, u medjuvremenu se svijest (trebala) promijeniti i grad se izgradio uz koncentaciju naselja bas na tom potezu.

Za mene nigdje u Sarajevu prije Mostarskog ne bi trebala niti bi smjela biti dozvoljena veca brzina od 50 km/h niti ima ikakve potrebe. Vremenske ustede su smijesne na ovim razdaljinama.
A zaboravio si da su su automobili napredovali i da su sigurniji nego kad bile juge i fice gdje su isto ove brzine blie projektovane.

Tako da nije isto voziti jugu 60 i sada novo auto 60 na istoj dionici. Novo auto je puno sigurnije

Kod nas veliki broj pjesaka prelazi mimo pjesackih prelaza i dolazi do stradanja istih, jedino gdje se slazem da vozaci moraju povecati paznju kada se priblizavaju pjesackim prelazima bez semafora. Ali sve je ovo ovako jer nema sanckionisanja i pjesaka kao i vozaca u velikoj mjeri.

Treba samo primjenjivati zakon i kaznjavati i spore vozace kao i brze vozace od dozvoljenog. Isto tako drakonski kaznjvati pjesake za prelazak mimo pjesackog prelaza.

Moda bi se slozio sa tobom da bude 50km/h u gradu ali da sve ispod 50 km/h i preko 60 km/h bude kaznjavano. Osim tamo gdje je znakom manje napisano ali opet da minimalna brzina bude odredjena znakom a + 10 preko maksimalna dozvoljena
User avatar
Laplace
Posts: 10317
Joined: 19/11/2012 18:37

#14912 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Laplace »

Grean wrote: 19/06/2022 13:38
Dope_Man wrote: 16/06/2022 11:47

:thumbup: x6 jer svaka ti je na mjestu.

Ne kontaju to ljudine da na 60km/h prodjes za 6, a na 40km/h prodjes za 15 jer bukvalno ces svaki od 10tak semafora pokupiti, i time izgubiti dodatnu minutu po semaforu otprilike.
60 je prebrzo za cestu kroz centar grada. Problem je u nadleznim sto se nije sprovelo u djelo da se ogranicenje i zeleni val koriguje na 50 glavnom.

  • Studies show that speeding is a significant contributing factor leading to severe injuries and fatal collisions worldwide. The likelihood of survival in a collision between a vehicle and a pedestrian is approximately 15 per cent when the vehicle is travelling at 50 km/h. However, the likelihood of survival increases to 75 per cent when the vehicle is travelling at 40 km/h or below.

    Higher speeds not only increase the risk of severe injuries and fatal collisions, but also increase the risk of a collision happening in the first place. Higher speeds increase the distance required to stop safely by reducing both the braking time and the driver’s reaction time available to prevent a collision from happening. A stopping distance of approximately 85 metres is required for a vehicle travelling at 60 km/h, 63 metres for a vehicle travelling at 50 km/h, and 45 metres for a vehicle travelling at 40 km/h.
Kome se zuri neka krene na vrijeme a ljudski zivot mi je nekako bitniji nego njihove tri minute "koje ce provesti sa porodicom".

Ali do tad, dok dodje iz guzice u glavu, i dalje cemo ginuti na cestama kao niko u Evropi.
Koji sudar između pješaka i vozila ako i jedni i drugi poštuju propise, saobraćajne znake i signalizaciju? Ako i jedni i drugi poštuju gorepomenuto onda je survival rate 100% taman da je ograničenje 120 km/h.

Ali, hajd'mo mi malo gušiti saobraćaj pa praviti studije koje će pokazati da ga je bolje još više gušiti a sve to da ne bismo natjerali pješake da poštuju saobraćajne propise.
User avatar
Grean
Posts: 9334
Joined: 30/11/2013 19:47

#14913 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Grean »

@Laplace , prvo treba krenuti od toga da voznja auta nije nikakvo pravo vec stvar izbora kojom preuzimas na sebe veliku obavezu svaki put kad sjednes za volan a pogotovo u odnosu na pjesake. Nije pravo, samo odgovornost.

Ti u vozilu u odnosu na pjesaka si u principu naoruzan. Normalno ima situacija kada je pjesak kriv ali uvijek dio odgovornosti snosi vozac jer je "jaci" i treba da je svjestan toga cime upravlja i sta se moze desiti.

Ne moze desetogodisnje dijete biti krivo sto izleti za loptom recimo. Dijete je, njim vladaju impulsi. Tvoje je da znas gdje vozis i da si u stanju vladati i vozilom i situacijom.

Tu dolazimo do toga da je na 40 km/h sansa da njegova ili tvoja nepaznja (skroz nebitno cija, ljudi smo, nismo roboti) dovedu do smrtnog ishoda 4x manja nego na 50 km/h. Spremnost da sve ne funkcionise uvijek po PS-u je bitnije nego necije 3 minute vremena.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37288
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#14914 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by bitanga_sa_otesa »

djeca najvise igraju lopte oko glavne ulice ,posebno na potezu od remize do bitumenke :lol: :lol:
Naslovnica
Posts: 27872
Joined: 20/03/2013 15:38

#14915 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Naslovnica »

Grean wrote: 19/06/2022 17:52
Logovan wrote: 19/06/2022 14:30
Koriguje se na 50 glavnom, a onda ce gomila ljudi voziti 40. :mrgreen: Meni je ovo povrsinsko rjesavanje problema. Bez razloga se spusta brzina, ko fol vise oprezni, a pukla cistina ispred tebe, ti vozis 50. :mrgreen: Radije natjeraj ljude da voze po ogranicenju. Ako je 60, vozi 60. Ako je 40, vozi 40, a ne 20.

Meni se u vecini slucajeva ne zuri, ali ako mi je dozvoljeno da vozim 60 i ako nema prepreka za voznju od 60, tipa saobracajna nesreca, onda cu voziti. I ne znam sto brzinu od 60 smatras zurbom. :D

Osim sto bi se trebali nasi pozabaviti da se vozi po ogranicenju, trebali bi se pozabaviti i sa koristenjem mobitela i sa stajanjem svakih par metara da se nesto obavi. A da ne govorim za problem oko auto skola, ko sve uci pocetnike voznji, itd.
Jebi ga @Logovani, fino ti je objasnjeno sta je razlika izmedju 60 i 50 tj. kolizije sa pjesakom npr pri brzini 50 ili 40 pod pretpostavkom da ces sa 50 stici prikociti
i usporiti brzinu na 40, razlika je za pjesaka kojem se sansa da prezivi povecava za 60%.

To je puno bitnije nego tih 10 km/h koji tebi fale u gradu ukupne duzine ca. 15 km od do.

Davno je bili vrijeme kad je glavna mogla biti projektovana za 60, u medjuvremenu se svijest (trebala) promijeniti i grad se izgradio uz koncentaciju naselja bas na tom potezu.

Za mene nigdje u Sarajevu prije Mostarskog ne bi trebala niti bi smjela biti dozvoljena veca brzina od 50 km/h niti ima ikakve potrebe. Vremenske ustede su smijesne na ovim razdaljinama.
Ma na ba 50 km/h od Ilidže do Mostarskog, logično.
I onda se čudimo gužvama na cestama, a likovi se javljaju na forum i pišu to što pišu...
kakaljin
Posts: 11635
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14916 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Grean wrote: 19/06/2022 19:32 @Laplace , prvo treba krenuti od toga da voznja auta nije nikakvo pravo vec stvar izbora kojom preuzimas na sebe veliku obavezu svaki put kad sjednes za volan a pogotovo u odnosu na pjesake. Nije pravo, samo odgovornost.

Ti u vozilu u odnosu na pjesaka si u principu naoruzan. Normalno ima situacija kada je pjesak kriv ali uvijek dio odgovornosti snosi vozac jer je "jaci" i treba da je svjestan toga cime upravlja i sta se moze desiti.

Ne moze desetogodisnje dijete biti krivo sto izleti za loptom recimo. Dijete je, njim vladaju impulsi. Tvoje je da znas gdje vozis i da si u stanju vladati i vozilom i situacijom.

Tu dolazimo do toga da je na 40 km/h sansa da njegova ili tvoja nepaznja (skroz nebitno cija, ljudi smo, nismo roboti) dovedu do smrtnog ishoda 4x manja nego na 50 km/h. Spremnost da sve ne funkcionise uvijek po PS-u je bitnije nego necije 3 minute vremena.
Za to sve sto kazes postoji ZOBS i sankcije za ne postivanje istog.

Imas vozaca koji i sa 40 km/h ne znaju vladati sa autom a isto tako imas vozaca koji sa 100 km/h vladaju autom u istoj situaciji. To je sve do vozaca koji pazi i razmislja kada vozi auto. ili onoga koji samo vozi da vozi bez ikakvog razmisljanja

I ti i ja vidio da u gradu vecina vozaca koja voze polako tipkaju na telefon i da se boje dati gas da voze propisno jer su ili kupili vozacku ili kao sto ti kazes iz potrebe voze auto iako se boje voziti ga i oni prave veliki problem u saobracaju i prave saobracajne nesrece.

Ja mogu paziti samo kako ja vozim i vodim racuna o ostalim ucesnicima, a ako drugi ne vodi racuna tu ja ne mogu nista i bitno je ko vodi racuna, onaj koji ne vodi racuna je u vecini slucajeva kriv za nesrecu tako da opet dolazimo do toga da pjesak nema sta da radi na cesti mimo pjesackog prelaza.

PS: nije mejsto djeci da se igraju na ulici kuda se krecu automobili, vec da se igraju u parku ili ogradjenim dvoristima/igralistima gdje su sigurni od automobila.

PSS: Po tebi je vozac uvijek kriv je je "jaci". Radi takvog rezonovanja pjesaci iskacu iz raznih situacija na cestu jer misle nisam ja kriv vec vozac automobila.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#14917 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sehohari »

Može li mi neko reći je li se makar malo napredovalo na radovima oko Mostarskog raskršća? (tj. onog priključka na autoput).

Ne kontam da bi fakat mogli prije završiti sa rekonstrukcijom pruge nego sa tim.
User avatar
Grean
Posts: 9334
Joined: 30/11/2013 19:47

#14918 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Grean »

PS: nije mejsto djeci da se igraju na ulici kuda se krecu automobili, vec da se igraju u parku ili ogradjenim dvoristima/igralistima gdje su sigurni od automobila
.

Utopija @kakaljin. Zivimo u gradu.

Problem je u pravo u tom nacinu razmisljanja, ja bih djecu u kaveze da bih ispunio svoje Bogom dano pravo (koje kao sto rekoh nije nikakvo pravo) da vozim sezdeset na sat.

Kao sto rekoh, uvijek snosis krivicu i nadam se da nikad neces doci u situaciju da se sebi pravdas i trazis opravdanje tipa sta je tu radio, gdje su mu bili roditelji, nije do mene izletio mi biciklom ili romobilom itd.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#14919 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

sehohari wrote: 19/06/2022 19:50 Može li mi neko reći je li se makar malo napredovalo na radovima oko Mostarskog raskršća? (tj. onog priključka na autoput).

Ne kontam da bi fakat mogli prije završiti sa rekonstrukcijom pruge nego sa tim.
To su htjeli pred izbore. Sad se zakompliciralo
kakaljin
Posts: 11635
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#14920 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by kakaljin »

Grean wrote: 19/06/2022 19:55
PS: nije mejsto djeci da se igraju na ulici kuda se krecu automobili, vec da se igraju u parku ili ogradjenim dvoristima/igralistima gdje su sigurni od automobila
.

Utopija @kakaljin. Zivimo u gradu.

Problem je u pravo u tom nacinu razmisljanja, ja bih djecu u kaveze da bih ispunio svoje Bogom dano pravo (koje kao sto rekoh nije nikakvo pravo) da vozim sezdeset na sat.

Kao sto rekoh, uvijek snosis krivicu i nadam se da nikad neces doci u situaciju da se sebi pravdas i trazis opravdanje tipa sta je tu radio, gdje su mu bili roditelji, nije do mene izletio mi biciklom ili romobilom itd.
Znaci po tebi treba djeca da se igraju na titovoj ili nekoj drugoj ulici gdje je promet automobilima, ako zelis da se tvoje djete tu igra slobodno uradi tako i pusti djecu da se tu igraju.

Zasto bi ja snosio krivicu kada vozim po propisu i pjesak mi iskoci na cestu gdje nema pjesackog prelaza i gdje ga ni u snu ne ocekujem.

Naravno da ce svako ko dodje u takvu situaciju psihicki otici bez obzira bio kriv ili ne.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#14921 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by sehohari »

Haris.ba wrote: 19/06/2022 19:57
sehohari wrote: 19/06/2022 19:50 Može li mi neko reći je li se makar malo napredovalo na radovima oko Mostarskog raskršća? (tj. onog priključka na autoput).

Ne kontam da bi fakat mogli prije završiti sa rekonstrukcijom pruge nego sa tim.
To su htjeli pred izbore. Sad se zakompliciralo
Šta je problem?
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#14922 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

sehohari wrote: 19/06/2022 20:13 Šta je problem?
Zvanicno je narod koji trazi da se izmjeni projekat i prave servisne ceste koje nisu planirane jer nije bilo kuca kada je projektovano, ili otkupe okolne kuce.
User avatar
Login77777
Posts: 8639
Joined: 18/05/2021 09:11

#14923 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Login77777 »

Haris.ba wrote: 19/06/2022 20:27
sehohari wrote: 19/06/2022 20:13 Šta je problem?
Zvanicno je narod koji trazi da se izmjeni projekat i prave servisne ceste koje nisu planirane jer nije bilo kuca kada je projektovano, ili otkupe okolne kuce.
Taj dio je u nadleznost FBiH? Kad je rok zavrsetka?
User avatar
Haris.ba
Posts: 24789
Joined: 08/09/2005 20:08

#14924 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Login77777 wrote: 19/06/2022 20:33 Taj dio je u nadleznost FBiH? Kad je rok zavrsetka?
Autoceste su taj projekat. Bio je projekat blokiran i sarajevska zaobilaznica otvorena bez njega. Kad su se desile neke kadrovske promjene projekat je otkocen, ali evo sad opet blokiran.

Rok zavrsetka je ako bude bude.
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40702
Joined: 29/06/2011 23:39

#14925 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by dječak sa šibicama »

Image

Nadmejdan, odmah iznad ulaza u tunel Brdodzamija, ulica radjena nema godinu dana, mislim nekad krajem proslog ljeta.

Vec propala.
Post Reply