Thorgerson wrote: ↑07/10/2021 12:17
Ovo sa prvom transferzalom je stvarno kriminalno.
Toliko pompeznih najava, bla bla i na kraju dosli do projektovanja petlje.
Pa sta ste radili protekle 3 godine u pm.
Sama cinjenica da je u ovom gradu nakon rata izgradjeno sljedece od cestovne infrastrukture, ce vam reci da se nicemu nemamo nadati. Govorim cisto o vecim i novim trasama:
- dvije rampe na stupskoj petlji
- 1km xii transverzale
- 1.5km A transferzale
- brza cesta Blazuj - Ilidza (vec sad u poluraspadnutom stanju)
- zaobilaznica (jos nije gotova, lot 3B ce biti gotov pocetkom naredne godine). Radila federacija, nebitno.
- 2-3km sjeverne longitudinale
- 4km juzne longitudinale
Eto ako sam nesto izostavio izvinjavam se.
Ljudi. Govorimo o periodu od 26 godina!!! Milijarde i milijarde maraka su prosle.
Pa pogledati samo evo sta je uradjeno u Sarajevu od 60 do 85?!?!
Ovo je sramota, a vidimo da je svejedno ko je na vlasti isti qrac. Mozda se ovi izvuku sa ovom prugom, sto jeste veliki podvig, al to opet nije dovoljno. Ni priblizno sta je trebalo biti uradjeno.
Ima novca, to nije problem. Al nece, ne zele da rade. Zasto raditi i primati 3, 4, 5 hiljada platu, kad isto tako mozes NE RADITI i dobijati iste pare. Zasto. I kazu patriote, kurcine svi do jednog.
- Ilidza - Hrasnica (6,5 km)
- ulica Dzemala Bijedica (1,0 km)
Mislim da i duzine nisu toliko bitne, jer realno Sarajevska obilaznica je jedan od najzacajnijih projekata u historiji ovog grada, i ostao mu je jedan eksterni krak koji nije izgradjen, ali primarni pravac je izgradjen.
Negdje je lakse napraviti deset kilometara, nego negdje jedan kilometar, zbog imovisnko pravnih odnosa, gustine naseljenosti i same cinjenice da neke dionice prolaze kroz pola naselja.
Recimo, IX transverzala, kruzni tok i spoj do ulice Dzemala Bijedica, svega nemaju ni kilometar, a znacajnija je veza i mnogo teza za izvesti od recimo ove od Kolonije do Hrasnice koja je mnogo duza.
I moje zamjerke idu na konto 0 transverzale, I transverzale i XII transverzale koje su se morale rijesiti do sada.