Ja bih na ovo dodao i 0tu transferzalu iz razloga što je riječ samo o cca 500 metara ceste koja se mora riješiti ali koja predstavlja nerješiv problem za ovo jadno i bijedno društvoThorgerson wrote: ↑18/11/2021 07:13 Nq stranu sve. Ali da li je ovo bas prioritety spoj sa autoputem...
Ne znam. Narocito jer taj spoj imate jednu stanicu nize na Stupu, gdje prema autoputu uopste nema guzvi. Kad dodjete di Stupske petlje, idete ka Brijescu i eto vas na autoputu.
Jer eto oni ti predstavljaju kao uvezivanje sa autoputem, ne kontam.
Zar nije prioritet:
- juzna transferzala (uvezati Dobrinju i Alipasino i taj dio koji imaju gotovo 100.000 stanovnika sa centrom grada + olaksati voznju trolama?!?!)
- 12 transverzala (nemoguce guzve od petlje do aerodroma, postalo je smijesno vise). Znam da je federacija nadlezna, al nebitno.
- 1 transverzala
I u svemu tome oni prave nekakav prikljucak autoputu. Eto slomise se ljudi da idu na autoput. Napravite normalne puteve u samom gradu, lako cemo se mi snaci da dodjemo do autoputa.
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 8074
- Joined: 01/11/2005 21:55
#14326 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 7917
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#14327 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
tu dolazimo do probema nadležnosti. to je nadležnost federacije, a oni kažu ima i gorih mjesta u federaciji. ovi iz kantona za sada neče da uzmu da odrda iz njima znani razloga. rezultat svega toga je da onako stoji godinama.elk wrote: ↑18/11/2021 08:09 I fakat vise ova 12-ta, od stupa prema aerodromu . Ono je bas ogledalo bijede, haosa i prejadnog drustva u kojem zivimo. Od uzasne guzve, nepostojanja nijednog saobracajnog pravila(osim ko ce se kome uvaliti, a nekad fakat i moras), pa ona tzv pijaca pored, pa esmeralda i pilici.... Ako ono nije kandahar, ja ne znam sta je. A jedan od ulaza u grad...
- Logovan
- Posts: 94329
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#14328 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nulta mora biti prioritet. Ovo što sada imamo je da ne kažem šta. Nema nikakvih objekata za rušenje i opet ne mogu krenuti u proširivanje.
- Haris.ba
- Posts: 24784
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14329 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
El_comadante wrote: ↑18/11/2021 09:53tu dolazimo do probema nadležnosti. to je nadležnost federacije, a oni kažu ima i gorih mjesta u federaciji. ovi iz kantona za sada neče da uzmu da odrda iz njima znani razloga. rezultat svega toga je da onako stoji godinama.elk wrote: ↑18/11/2021 08:09 I fakat vise ova 12-ta, od stupa prema aerodromu . Ono je bas ogledalo bijede, haosa i prejadnog drustva u kojem zivimo. Od uzasne guzve, nepostojanja nijednog saobracajnog pravila(osim ko ce se kome uvaliti, a nekad fakat i moras), pa ona tzv pijaca pored, pa esmeralda i pilici.... Ako ono nije kandahar, ja ne znam sta je. A jedan od ulaza u grad...
Eksproprijacija je problem. Isto ko kod prve transferzale.Sastanak u JP Ceste Federacije: Kanton Sarajevo ponudio finansiranje projekta XII transverzale
Nastavak izgradnje XII transferzale od Stupske petlje do granice entiteta, te izgradnja gradske brze ceste bio je povod današnje posjete ministra saobraćaja Kantona Sarajevo Adnana Štete i direktora Direkcije za puteve KS Selmira Kovača Javnom preduzeću Ceste Federacije u čijoj je nadležnosti izgradnja ovih saobraćajnica.
U razgovoru sa direktorom i izvršnim direktorom za tehničke poslove JP Ceste Federacije Ljubom Pravdićem i Dedom Pjanićem, ministar Šteta je iskazao spremnost Kantona da finansira i stavi na raspolaganje sve resurse u cilju intenziviranja nastavka izgradnje XII transverzale.
"Zbog važnosti ove saobraćajnice ali i odgovornosti prema građanima, Kanton Sarajevo se ponudio Cestama Federacije u finansiranju ovoga projekta", izjavio je ministar Šteta.
Kako je dogovoreno, u narednih 30 dana izvršit će se revidiranje postojeće dokumentacije i početi sa izradom elaborata eksproprijacije nakon čega će se dogovoriti budući koraci.
Jednostavno su nesposobni ocistiti imovinski trasu.
-
- Posts: 7917
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#14330 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
šta je konkretno problem. zar nisu rekli da su pijacu riješili a esmeralda je nelegalno tu? a čuo sam da su ponudili da riješe kanton ali eto nikako da krenu sa radom.Haris.ba wrote: ↑18/11/2021 10:47El_comadante wrote: ↑18/11/2021 09:53
tu dolazimo do probema nadležnosti. to je nadležnost federacije, a oni kažu ima i gorih mjesta u federaciji. ovi iz kantona za sada neče da uzmu da odrda iz njima znani razloga. rezultat svega toga je da onako stoji godinama.Eksproprijacija je problem. Isto ko kod prve transferzale.Sastanak u JP Ceste Federacije: Kanton Sarajevo ponudio finansiranje projekta XII transverzale
Nastavak izgradnje XII transferzale od Stupske petlje do granice entiteta, te izgradnja gradske brze ceste bio je povod današnje posjete ministra saobraćaja Kantona Sarajevo Adnana Štete i direktora Direkcije za puteve KS Selmira Kovača Javnom preduzeću Ceste Federacije u čijoj je nadležnosti izgradnja ovih saobraćajnica.
U razgovoru sa direktorom i izvršnim direktorom za tehničke poslove JP Ceste Federacije Ljubom Pravdićem i Dedom Pjanićem, ministar Šteta je iskazao spremnost Kantona da finansira i stavi na raspolaganje sve resurse u cilju intenziviranja nastavka izgradnje XII transverzale.
"Zbog važnosti ove saobraćajnice ali i odgovornosti prema građanima, Kanton Sarajevo se ponudio Cestama Federacije u finansiranju ovoga projekta", izjavio je ministar Šteta.
Kako je dogovoreno, u narednih 30 dana izvršit će se revidiranje postojeće dokumentacije i početi sa izradom elaborata eksproprijacije nakon čega će se dogovoriti budući koraci.
Jednostavno su nesposobni ocistiti imovinski trasu.
- Haris.ba
- Posts: 24784
- Joined: 08/09/2005 20:08
#14331 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne znaju i nece.El_comadante wrote: ↑18/11/2021 11:10 šta je konkretno problem. zar nisu rekli da su pijacu riješili a esmeralda je nelegalno tu? a čuo sam da su ponudili da riješe kanton ali eto nikako da krenu sa radom.
Procjena je da oko 70 hiljada negelalnih objekata je u kantonu.
Esmeralda je nelegalan objekat. Ali, u ovoj drzavi nelegalan objekat ima vise prava nego legalan.
- Leverage
- Posts: 9496
- Joined: 27/05/2018 16:32
#14332 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Najveći je problem selektivno rušenje. Izganjat sudska rješenja izvest 50 bagera i sve porušit za hevtu, nek se materi žali onda. Da se put od vitalnog značaja godinama ne gradi radi nelegalnog objekta je neizdrživo iritantno.
Prva i dvanaesta su po meni prioritet, a baš svaka bi dobro došla, Sarajevo vapi za još kojom stotinom kilometara asfalta.
Prva i dvanaesta su po meni prioritet, a baš svaka bi dobro došla, Sarajevo vapi za još kojom stotinom kilometara asfalta.
- Thorgerson
- Posts: 8526
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14333 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Da, to zaboravih. Onu sramotu u centru grada. Uzas.
Takodjer, bitan spoj od nekih 400m koji nikad nije uradjen je i 5 transverzala. Npr. Ako ne izadjete na KT kod pekare AS, da bi se spustili imate opciju tek na Aneksu, opet tu se mora kruzit po naselju, zatim Svrakino iso kroz naselje pored suda kruzi.
Ta dva projekta 0 i 5ta zajedno nemaju duzinu duzu od 1km.
Al jok, ej ajmo mi napraviti nekakav prilaz autoputu, jer svi gradjani Sarajeva slomise se odlaskom na autoput.
- Novi_Nick
- Posts: 2886
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14334 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Stvarno zasto nema vise cestovnih prelaza (osim ta 2) u vidu transferzala preko pruge vijaduktima na potezu od Buljakovog Potoka do recimo FD u Pofalicima? I na taj nacin bi se rasteretio (razvodnio) saobracaj i iz pojedinih dijelova (smjerova) grada i iz Buca Potoka i Buljakovog Potoka preko ceste Drinske i Safeta Zajke.Thorgerson wrote: ↑18/11/2021 07:13
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#14335 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A zašto je efendic protiv GA? Pa tim naseljima preko pruge bi i isto značilo, dobili bi bar jos jedan ili dva spoja sa drugom stranom pruge, a ne bi se dirao ni jedan od postojećih prelaza. Bukvalno ne vidim zašto mu je to problem za ta naselja?
- Thorgerson
- Posts: 8526
- Joined: 15/04/2015 11:26
#14336 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Izgradnjom GA ode citav niz parcela koje se mogu dobro tusnut za gradnju zgrada, gdje i opstina uzima svoj kolac.
+ izgradnjom GA onda definitvno ostaje i pruga, a Efendic je isto tako propagirao izmjestanje zeljeznicke u Rajlovac. To je bio njegov paket da ta dva projekta izbaci. Za GA je lako, jer ga nema nije napravljen. Pruga je malo veci zalogaj.
Zamisli da to ostvari? Potez od Velesica do Stupa sirine nekih kolko 100ak metara ostaje neimarima da ga natrpaju zgradurinama.
Naravno da je to interes pojedinaca. Od kojih velika vecina i ne zivi u Sarajevu i bas im je eto stalo do ovog grada.
Ne shvatam ga nikako, povuce jedan dobar potez i onda tri koraka unazad. Evo sad se poceo petljati u vakcine.
-
- Posts: 1078
- Joined: 20/04/2015 12:53
#14337 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Brutalna istina, brze ce legalan objekat srusiti nego nelegalan.Haris.ba wrote: ↑18/11/2021 11:17Ne znaju i nece.El_comadante wrote: ↑18/11/2021 11:10 šta je konkretno problem. zar nisu rekli da su pijacu riješili a esmeralda je nelegalno tu? a čuo sam da su ponudili da riješe kanton ali eto nikako da krenu sa radom.
Procjena je da oko 70 hiljada negelalnih objekata je u kantonu.
Esmeralda je nelegalan objekat. Ali, u ovoj drzavi nelegalan objekat ima vise prava nego legalan.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#14338 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
samo da uzmeš u obzir da ovom ulicom Safeta Zajke i Drinska voze i Visočaci,Zeničani itd. linije međugradske, kamioni, špedicije idu jer je najefikasnije. Još sad je primamljivo što u Briješću odmah izlijeću na A1, pa vrlo brzo do Vlakova, pa onda za Hadžiće i Kiseljak. ima Brojač vozila niže Boljakova, mjeri po mom sjećanju više od 10 000 vozila dnevno. Da nema semafora kod Zelenog mosta, mi ne bi mogli preći cestu. Ipak prekine na kratko val. (baš val). A ovo, što ne da autoput kroz naselja, to je jasno...nema prostora a i blokiralo bi čitav život. Nudio je brzi put da se projektuje ali to ovi iz Direkcije za puteve .trebaju isprojektovati. Brza cesta i nekako. ali ljudi ovdje na forumu ne shvaćaju da iza pruge neko živi.Novi_Nick wrote: ↑18/11/2021 19:17Stvarno zasto nema vise cestovnih prelaza (osim ta 2) u vidu transferzala preko pruge vijaduktima na potezu od Buljakovog Potoka do recimo FD u Pofalicima? I na taj nacin bi se rasteretio (razvodnio) saobracaj i iz pojedinih dijelova (smjerova) grada i iz Buca Potoka i Buljakovog Potoka preko ceste Drinske i Safeta Zajke.Thorgerson wrote: ↑18/11/2021 07:13
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#14339 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
poz, nekad prije 5 godina, mještani Buća potoka su tražili, zbog radova na kružnom toku i zbog nesnosnih gužvi, da se stari prelaz(rampa) otvori. Sad je tu Buby pilićara, gazdi super. Ovi su samo prešutili. A može se i sad otvoriti, šta fali? Ionako slabo kad voz prođe, osim ove sad linije za Pazarić.mk ultra wrote: ↑18/11/2021 07:46I boljakov potok sa svojih 10k stanovnikaThorgerson wrote: ↑18/11/2021 07:13
Jedini smisao ima 9 transferzala, jer citav buca potok i taj dio se oslanja na 2 prelaza preko pruge.
Slazem se da je pruzni prelaz cisto kao alternativa obavezna opcija
Ko nije stajao u koloni dok je vodom zatvoren podvoznjak ne zna koja havarija bude...
- mk ultra
- Posts: 19462
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14340 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Uvijek je pilicarnik bolji nego cesta, esmeralde i sl.selma 83 wrote: ↑19/11/2021 20:06poz, nekad prije 5 godina, mještani Buća potoka su tražili, zbog radova na kružnom toku i zbog nesnosnih gužvi, da se stari prelaz(rampa) otvori. Sad je tu Buby pilićara, gazdi super. Ovi su samo prešutili. A može se i sad otvoriti, šta fali? Ionako slabo kad voz prođe, osim ove sad linije za Pazarić.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#14341 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
hahaha ali dobri su mu pilići, lijepo ih ispeče. Neko svrati sa ortakom i na pivu, pojede se pile. Za lokalce je taj lokal dobra stvar. Ozbiljno.mk ultra wrote: ↑19/11/2021 20:14Uvijek je pilicarnik bolji nego cesta, esmeralde i sl.selma 83 wrote: ↑19/11/2021 20:06
poz, nekad prije 5 godina, mještani Buća potoka su tražili, zbog radova na kružnom toku i zbog nesnosnih gužvi, da se stari prelaz(rampa) otvori. Sad je tu Buby pilićara, gazdi super. Ovi su samo prešutili. A može se i sad otvoriti, šta fali? Ionako slabo kad voz prođe, osim ove sad linije za Pazarić.
- mk ultra
- Posts: 19462
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#14342 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Moze se esmeraldi i iz latičke prići, u suštini na toj se adresi i vodi a ne na kurta šRoka
Nije sarajevo đabe kasaba
Sarajevom se ne vozaju samo ljudi iz SA
Vikendom je tu pola ZEDO kantona, dosta raje iz HNK, TK, Gž itd itd... Svi to koriste, svi ulaze u grad...čitava država, i kuda mogu? Na safeta zajke ili na esmeraldu
Ovolikim razvojem dostave hrane ko jos treba da namjenski ide kod Pirije i da mora da mu je usput?
Isto mi nije jasno zasto lijeva traka nije za pravo, desna za desno iskljucivo, barem da se ostavi taj prostor za izlaz sa petlje
-
- Posts: 3384
- Joined: 23/05/2010 15:16
#14343 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Prema katastar.ba, s obje strane XII transverzale dostupno 4m ili ponegdje čak i više je dio parcele "Put Sarajevo-Kalinovik" Dakle, ta parcela koja je već u vlasništvu države je široka barem 15m. Parcele okolo su šarene, ali ima velikih komada i u vlasništvu Zavoda za izgradnju KS. Ne znam fakat šta je tu problem s eksproprijacijom, možda raskrsnice, kružni tokovi koji trebaju više prostora. Helem, može tu stati cesta 2x2 i još da imaš prostora okolo.
-
- Posts: 336
- Joined: 08/04/2014 17:50
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#14345 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Izgradnja saobracajnica stoji kako stoji. Da se bar hoce rijesiti XII transverzala do aerodroma, onaj djelic Juzne kod sporne zgrade koju ruse 10+ godina, Prva do Brace Begic i Nulta. Sve komadici koji "zivot" znace.
- Novi_Nick
- Posts: 2886
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14346 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa zbog toga, izmedu ostalog, znaci zbog preopterecenosti ceste Drinske i Safeta Zajke sam i napisao da bi trebalo jos mozda 2 ili 3 cestovna prelaza (osim danas postojeca 2) iz naselja iznad zeljeznicke pruge do ispod pruge na potezu od Buljakvog Potoka do FD u Pofalicima. Osim ovoga potreban je i GA da bi se rasteretila lokalna cesta Drinska i Safeta Zajke, koja bi nakon izgradjenog GA koristila najvise samo za saobracaj u i iz tih naselja. Sto se tice naselja, iznad zeljeznicke pruge, o kojima pises (vjerovatno mislis na ekolosku stranu) ta naselja su svakako cijelom duzinom sarajeva i sa desne i sa lijeve strane grada, a sva ta naselja moraju svakako imati pristupe ukljucivanja i iskljucivanja na sve cestovne pravce u gradu, bas radi smanjivanja guzvi i brzeg protoka saobracaja. Ekoloska strana saobracaja (zagadjivanje zraka) u odnosu na naselja i grad u cjelini, ce se u skorijoj buducnosti, izmedju ostalog, dobrim dijelom rijesiti i sve vecim uvodjenjem elektricnih vozila.selma 83 wrote: ↑19/11/2021 19:59samo da uzmeš u obzir da ovom ulicom Safeta Zajke i Drinska voze i Visočaci,Zeničani itd. linije međugradske, kamioni, špedicije idu jer je najefikasnije. Još sad je primamljivo što u Briješću odmah izlijeću na A1, pa vrlo brzo do Vlakova, pa onda za Hadžiće i Kiseljak. ima Brojač vozila niže Boljakova, mjeri po mom sjećanju više od 10 000 vozila dnevno. Da nema semafora kod Zelenog mosta, mi ne bi mogli preći cestu. Ipak prekine na kratko val. (baš val). A ovo, što ne da autoput kroz naselja, to je jasno...nema prostora a i blokiralo bi čitav život. Nudio je brzi put da se projektuje ali to ovi iz Direkcije za puteve .trebaju isprojektovati. Brza cesta i nekako. ali ljudi ovdje na forumu ne shvaćaju da iza pruge neko živi.Novi_Nick wrote: ↑18/11/2021 19:17
Stvarno zasto nema vise cestovnih prelaza (osim ta 2) u vidu transferzala preko pruge vijaduktima na potezu od Buljakovog Potoka do recimo FD u Pofalicima? I na taj nacin bi se rasteretio (razvodnio) saobracaj i iz pojedinih dijelova (smjerova) grada i iz Buca Potoka i Buljakovog Potoka preko ceste Drinske i Safeta Zajke.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#14347 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
samo da uzmeš u obzir da ovom ulicom Safeta Zajke i Drinska voze i Visočaci,Zeničani itd. linije međugradske, kamioni, špedicije idu jer je najefikasnije. Još sad je primamljivo što u Briješću odmah izlijeću na A1, pa vrlo brzo do Vlakova, pa onda za Hadžiće i Kiseljak. ima Brojač vozila niže Boljakova, mjeri po mom sjećanju više od 10 000 vozila dnevno. Da nema semafora kod Zelenog mosta, mi ne bi mogli preći cestu. Ipak prekine na kratko val. (baš val). A ovo, što ne da autoput kroz naselja, to je jasno...nema prostora a i blokiralo bi čitav život. Nudio je brzi put da se projektuje ali to ovi iz Direkcije za puteve .trebaju isprojektovati. Brza cesta i nekako. ali ljudi ovdje na forumu ne shvaćaju da iza pruge neko živi.
[/quote]
Pa zbog toga, izmedu ostalog, znaci zbog preopterecenosti ceste Drinske i Safeta Zajke sam i napisao da bi trebalo jos mozda 2 ili 3 cestovna prelaza (osim danas postojeca 2) iz naselja iznad zeljeznicke pruge do ispod pruge na potezu od Buljakvog Potoka do FD u Pofalicima. Osim ovoga potreban je i GA da bi se rasteretila lokalna cesta Drinska i Safeta Zajke, koja bi nakon izgradjenog GA koristila najvise samo za saobracaj u i iz tih naselja. Sto se tice naselja, iznad zeljeznicke pruge, o kojima pises (vjerovatno mislis na ekolosku stranu) ta naselja su svakako cijelom duzinom sarajeva i sa desne i sa lijeve strane grada, a sva ta naselja moraju svakako imati pristupe ukljucivanja i iskljucivanja na sve cestovne pravce u gradu, bas radi smanjivanja guzvi i brzeg protoka saobracaja. Ekoloska strana saobracaja (zagadjivanje zraka) u odnosu na naselja i grad u cjelini, ce se u skorijoj buducnosti, izmedju ostalog, dobrim dijelom rijesiti i sve vecim uvodjenjem elektricnih vozila.
[/quote]
to si upravu! sad se ne može živjeti od kolona i kolona. Ali meni ne smeta, tu sam rođen, jest bilo prije rata manje vozila, ali bila su teretna vozila, raznih firmi, oni kamioni mješalice(Fapovi velik broj), Hidrogradnja, ŽgP, Vranica, GP Bosna, bruka kamiona je bilo,(plus tranzit) više i teretnih vozova, pa to tutnji po čitav dan. Malo da čovjek ne vjeruje kad sad neko priča. Uglavnom upravu si za ispušne gasove, budući da mnogi su skinuli katalizatore. Oni su dole prije Boljakova trebali preći prugu, ali i ispod pruge neke parcele su pod Željeznicom, ne daju to. pa imamo gore KJP. Rad. Pa Ispod Zelenog MOsta ima sa građevinskom dozvolom zgrada u kojoj je bio Pežo, pa do nje Štamparija, sve u papirima. tako da ovaj most u Boljakovu što hitnije završiti. Što prije...
[/quote]
Pa zbog toga, izmedu ostalog, znaci zbog preopterecenosti ceste Drinske i Safeta Zajke sam i napisao da bi trebalo jos mozda 2 ili 3 cestovna prelaza (osim danas postojeca 2) iz naselja iznad zeljeznicke pruge do ispod pruge na potezu od Buljakvog Potoka do FD u Pofalicima. Osim ovoga potreban je i GA da bi se rasteretila lokalna cesta Drinska i Safeta Zajke, koja bi nakon izgradjenog GA koristila najvise samo za saobracaj u i iz tih naselja. Sto se tice naselja, iznad zeljeznicke pruge, o kojima pises (vjerovatno mislis na ekolosku stranu) ta naselja su svakako cijelom duzinom sarajeva i sa desne i sa lijeve strane grada, a sva ta naselja moraju svakako imati pristupe ukljucivanja i iskljucivanja na sve cestovne pravce u gradu, bas radi smanjivanja guzvi i brzeg protoka saobracaja. Ekoloska strana saobracaja (zagadjivanje zraka) u odnosu na naselja i grad u cjelini, ce se u skorijoj buducnosti, izmedju ostalog, dobrim dijelom rijesiti i sve vecim uvodjenjem elektricnih vozila.
[/quote]
to si upravu! sad se ne može živjeti od kolona i kolona. Ali meni ne smeta, tu sam rođen, jest bilo prije rata manje vozila, ali bila su teretna vozila, raznih firmi, oni kamioni mješalice(Fapovi velik broj), Hidrogradnja, ŽgP, Vranica, GP Bosna, bruka kamiona je bilo,(plus tranzit) više i teretnih vozova, pa to tutnji po čitav dan. Malo da čovjek ne vjeruje kad sad neko priča. Uglavnom upravu si za ispušne gasove, budući da mnogi su skinuli katalizatore. Oni su dole prije Boljakova trebali preći prugu, ali i ispod pruge neke parcele su pod Željeznicom, ne daju to. pa imamo gore KJP. Rad. Pa Ispod Zelenog MOsta ima sa građevinskom dozvolom zgrada u kojoj je bio Pežo, pa do nje Štamparija, sve u papirima. tako da ovaj most u Boljakovu što hitnije završiti. Što prije...
-
- Posts: 21623
- Joined: 05/11/2009 11:49
#14348 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kad su Visočaci onda su po analogiji Zeničaci.
- Novi_Nick
- Posts: 2886
- Joined: 24/08/2003 00:00
#14349 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Most o kojem pises u Buljakovom Potoku je li to cestovni ili pjesacki most?selma 83 wrote: ↑20/11/2021 18:48 Oni su dole prije Boljakova trebali preći prugu, ali i ispod pruge neke parcele su pod Željeznicom, ne daju to. pa imamo gore KJP. Rad. Pa Ispod Zelenog MOsta ima sa građevinskom dozvolom zgrada u kojoj je bio Pežo, pa do nje Štamparija, sve u papirima. tako da ovaj most u Boljakovu što hitnije završiti. Što prije...
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#14350 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
pozz.pošto se niko nije javio, samo da dopunim, kod rasadnika u Safeta Z. one 3 kuće desno od rasadnika i one malo duže na lijevu stranu su sve legalne. Jer one gore do rasadnika su građene oko 50-tih godina. i imaju papire. A gore dalje prema Zelenom mostu jesu ilegalne.mistek wrote: ↑16/11/2021 17:49 Ma nije to baš tako jednostavno ni do Buća Potoka. Mada, ok, slažem se da je devetom ovakva kakva jeste taj projekat najviše ukopan.
Ali, kuda ga provući kod stanice Alipašin Most? Nema tu prostora za autocestu između SZ i stanice. Imovina ŽFBiH je preblizu ulici za autocestu između. Znaš da bi već tu bio gadan problem. Onda dalje, onaj dio kod rasadnik. Tu ima 20 objekata, od čega 15 kuća. Eh sad, znam, "nelegalno, treba rušiti", ali isto tako znamo da to ne ide tako lahko. Onda na križanju s Kasima Hadžića još nekoliko kuća, a i pitanje ima li prostora između ceste i pruge za autoput.Eh hajd, onda je posljednjih 200-300m čisto i ima prostora Ali, svejedno, imamo preko 20 kuća na toj trasi do Buća Potoka i znamo da bi taj proces trajao najmanje 20 godina.