Nažalost, načelnik najmnogoljudnije općine u državi i bio je važna karika u tome da se izgura 2x2 od kružnog toka u Briješću do novog kružnog toka u Boljakovom Potoku, kako bi sahranio Gradski autoput.
Na svu sreću iz SDA je izopćen, prije nego su mu dali ozbiljniju poziciju gdje bi bio još opasniji, a na zadnjim lokalnim izborima Adnan Delić mu je bio za petama, što se činilo nemogućim da jedan do tada popriličan anonimus ugrozi vladavinu jednog od najpopularnijih gradskih načelnika. On je srećom preuzeo da vodi mrtvu stranku, za koju sam siguran da deset Semira ne može dići iz mrtvih.
Što se tiče rada u općini, Semira bi se moglo i pohvaliti, jer ima rezultata konkretnih rezultata iza sebe, ali sve to pada u vodu, otkako je počeo da priča o ukidanju pruge i premještanju Željezničke stanice sa Marijin Dvora u Rajlovac. Srećom tu nije mogao puno da učini, ali će se ustanoviti da je izrazito opasan sa inicijativom da minira projekat gradskog autoputa.
Semir je i sam iz Briješća, a opće je poznatao da sva ta padinska naselja koja su ostala iza pruge su na neki način i odvojena od glavnih urbanih tokova u Sarajevu. Pruga je jedan barijera, koju taj čovjek vidi da približi te ljude gradu, a Gradski Autoput bi dodatno zakucao status tih naselja, a plus bi prešao preko Bosnaplasta, firme u vlasništvu mu mentora Ćesira.
Nadam se da sljedeće izbore, Efendić gubi i da ćemo vidjeti pojačanu inicijativu da se Gradski autoput napravi, a to je moguće samo ako trojka preuzme Novi Grad.