To maltene postao biznis. U regulacionim planovima vidiš gdje idu trase budućih puteva, na pogodnom mjestu sklepaš štalu ili šupu i onda tražiš par stotina hiljada maraka.PM72 wrote: ↑07/02/2023 09:51insaneinthebrain wrote: ↑07/02/2023 09:46 jebem ti grad i drzavu i zakone. cuj za bespravno napravljenu štalu 50 hiljada maraka
https://www.klix.ba/vijesti/bih/kanton- ... /230207022
Papak bespravno napravio štalu,pušnicu i plastenik i kanton mu mora isplatit 112 000 km...vjerovatno ima nekog u vlasti i to ovoj novoj...
Da hoće ovo sve propast...
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Laplace
- Posts: 10443
- Joined: 19/11/2012 18:37
#15926 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 17796
- Joined: 30/04/2012 16:54
#15927 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
tačno.Dolaskom demokratije i čim se SDA,SDS,HDZ uvalio u opštinske i privredne organe i time na vlast došla gladna seljačka fukara-počeo je cirkus.Podmaži gdje treba i završi posaoteskeredzic_22 wrote: ↑07/02/2023 12:23Pred rat sami se moglo , 1991 i 1992 sto posto.
Bilo je dosta ljudi koji su radili u arapskim (nesvrstanim) zemljama i imali platu u dolarima/lokalnoj valuti koje su pretvarali u dolare.
-
- Posts: 3403
- Joined: 10/04/2017 15:12
#15928 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ne samo pred rat, moglo se uvijek samo je sistem bio drugačiji tako da nije upadalo u oči (osim kad "pukne priča" ko u slučaju karingtonke npr.)teskeredzic_22 wrote: ↑07/02/2023 12:23Pred rat sami se moglo , 1991 i 1992 sto posto.
Bilo je dosta ljudi koji su radili u arapskim (nesvrstanim) zemljama i imali platu u dolarima/lokalnoj valuti koje su pretvarali u dolare.
naravno kod nas se uvijek više isplatilo uzimati kredite ali bilo je uvijek onih koji su kupovali stanove u kešu, pretežno ljudi koji su radili u inostranstvu ali ne isključivo.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15929 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nije Kobilja Glava, jesu Gornji Pofalici, tamo negdje 1980. godine.
Mora se prestati cijela drzava poistovjecivati s jednim covjekom, koji je bio sposoban lider, ali je bio daleko od toga da se bavi eksproprijacijom, to su radili ljudi koji su nastavili da rade isto i nakon njegove smrti, a dobrim dijelom ostali raditi u tim sluzbama i zemljama nastalim raspadom SFRJ.
Tunel Kobilja Glava je prvi tunel nakon rata koji se gradi u urbanom podrucju Sarajeva, a osim tunela Ciglane, takvih nije bilo prije rata. Nije da nisu planirani, ali nisu izgradjeni. Tuneli na tranzitu su vecinom bivsi tuneli adaptirani za drumski saobracaj.
Ove projekte finansira EBRD, koji ima neka pravila kada je u pitanju eksproprijacija i oni nalazu da se i ovim ilegalcima isplati isplati novac. Nas zakon stiti ljude koji imaju zemljiste na trasi neke ceste, kako bi i trebalo biti, jer je to norma demokratskih drustava. Tako da ljudi koji su zivjeli u neuslovnim barakama na trasama cesta su adekvatno kompenzovani, a postoje oni koji se odupiru, kako ove veliki igraci tako i ovi manji, pa ih ne uklanjaju.
Jedini ozbiljan problem u svemu je sto za razliku federalnog zakona, koji sada dozvoljava ulazak u posjed bez odobrenja vlasnika (koji ce preko suda opet dobiti odstetu), ako je nesto proglaseno javnim interesom, nazalost jos uvijek se ne moze primjeniti na kantonalnom nivou. Tolerancija na ove kvazi-biznismene poput Pennya, pokrovitelja SDA i u novijim garniturama vlasti kako na kantonalnom, tako i na ovim visim instancama gdje SDA vise ne postoji ili nece jos ubrzo postojati i dalje postoji i to je goruci problem, ali i na ove ostale pojedinacne ljude koje opstruisu.
Na Grbavici imamo cuvenu zgradu koju treba izmjestiti koji desetak metara iza, a sto se ne moze evo i sa novim vlastima, jer neko uvijek pravi problem.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15930 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mozes li se sada orijentisati:muha_sa wrote: ↑05/02/2023 12:05Fakat sam dugo gledo i nikako da skontam sad mi je jasno--hvala
Ove su me zgrade bunile--zar se ovoliko izgradilo kad je neka frka (gužva ka kobilecoj) onda na semaforu skrenem desno pa lijevo uz nekakav putic i izadjem drito na kobilecu--al da sam jutros umro ne bih znao da je ovo ovoliko naselje
@ mirza-sm (Skyscrapercity forum)
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#15931 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Prođe 13 mjeseci kako je levat skršio ogradu uz prugu na novom tramvajskom stajalištu Otoka..
13 mjeseci vlast nije sposobna ili nema namjeru ni da ukloni razvaljene segmente a kamo li da postavi nove..
13 mjeseci vlast nije sposobna ili nema namjeru ni da ukloni razvaljene segmente a kamo li da postavi nove..
-
- Posts: 17796
- Joined: 30/04/2012 16:54
#15932 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kad završe prugu do Čaršije onda će krenut izgradnja tramvajskih stanica...nema praznog hoda
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#15933 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
da, to je strasno.
ostviiti duze od sedmicu unistno i razvlaljeno istovremno je i poziv da se dalje devastiraju javna dobra....
'broken window"
-
- Posts: 1083
- Joined: 28/09/2008 23:42
#15934 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tako je sa svime. Vidim da je i travnati dio oko pruge izrovan i to tako ostaje. Sad ce preko narasti trava uvijek ce biti neravno i grbavo. A tako je lako popraviti takve stvari.
-
- Posts: 4578
- Joined: 05/06/2008 00:46
#15935 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bilo gdje da krenem, o tebi sanjam...So What! wrote: ↑07/02/2023 14:06Mozes li se sada orijentisati:muha_sa wrote: ↑05/02/2023 12:05Fakat sam dugo gledo i nikako da skontam sad mi je jasno--hvala
Ove su me zgrade bunile--zar se ovoliko izgradilo kad je neka frka (gužva ka kobilecoj) onda na semaforu skrenem desno pa lijevo uz nekakav putic i izadjem drito na kobilecu--al da sam jutros umro ne bih znao da je ovo ovoliko naselje
@ mirza-sm (Skyscrapercity forum)
- muha_sa
- Posts: 128646
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
#15936 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sad mogu skoro svaki dan prolazim za Hotonj i nikad za nikad nisam vidio ovo gradilište --valjda ne zvjeramSo What! wrote: ↑07/02/2023 14:06Mozes li se sada orijentisati:muha_sa wrote: ↑05/02/2023 12:05Fakat sam dugo gledo i nikako da skontam sad mi je jasno--hvala
Ove su me zgrade bunile--zar se ovoliko izgradilo kad je neka frka (gužva ka kobilecoj) onda na semaforu skrenem desno pa lijevo uz nekakav putic i izadjem drito na kobilecu--al da sam jutros umro ne bih znao da je ovo ovoliko naselje
@ mirza-sm (Skyscrapercity forum)
-
- Posts: 59
- Joined: 27/11/2021 22:44
#15937 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tuneli se pokazuju kao definitivno najbolje rješenje, ali i prilično skupa stvar. Koliko decenija čekamo završetak druge cijevi na Ciglanama i priključak na budući tunel koji bi od Građevinskog fakulteta izlazio na Darivu. Ta dionica se smatra posljednjom dionicom GA, koja će se Bog zna kada napraviti.
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#15938 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako budu pametni nece je nikada napraviti.forumas19 wrote: ↑07/02/2023 22:15Tuneli se pokazuju kao definitivno najbolje rješenje, ali i prilično skupa stvar. Koliko decenija čekamo završetak druge cijevi na Ciglanama i priključak na budući tunel koji bi od Građevinskog fakulteta izlazio na Darivu. Ta dionica se smatra posljednjom dionicom GA, koja će se Bog zna kada napraviti.
- Logovan
- Posts: 94409
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#15940 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sa drugom cijevi se nije nastavilo jer nije imala svrhu dok se ostale stvari ne zavrse, nadam se da ce se konacno vise napraviti taj gradski autoput koji bi dosta rasteretio sabracaj u gradu.forumas19 wrote: ↑07/02/2023 22:15Tuneli se pokazuju kao definitivno najbolje rješenje, ali i prilično skupa stvar. Koliko decenija čekamo završetak druge cijevi na Ciglanama i priključak na budući tunel koji bi od Građevinskog fakulteta izlazio na Darivu. Ta dionica se smatra posljednjom dionicom GA, koja će se Bog zna kada napraviti.
-
- Posts: 59
- Joined: 27/11/2021 22:44
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#15942 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako budu glupi nece napraviti, a ako budu pametni zadace se da gradski autoput vec jednom naprave i pored silnih opstrukcija na koje se nailazi.Haris.ba wrote: ↑07/02/2023 22:16Ako budu pametni nece je nikada napraviti.forumas19 wrote: ↑07/02/2023 22:15
Tuneli se pokazuju kao definitivno najbolje rješenje, ali i prilično skupa stvar. Koliko decenija čekamo završetak druge cijevi na Ciglanama i priključak na budući tunel koji bi od Građevinskog fakulteta izlazio na Darivu. Ta dionica se smatra posljednjom dionicom GA, koja će se Bog zna kada napraviti.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10607
- Joined: 10/03/2022 22:16
#15943 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To, druže moj, možda dočekaju naši unuci.kakaljin wrote: ↑07/02/2023 22:19Sa drugom cijevi se nije nastavilo jer nije imala svrhu dok se ostale stvari ne zavrse, nadam se da ce se konacno vise napraviti taj gradski autoput koji bi dosta rasteretio sabracaj u gradu.forumas19 wrote: ↑07/02/2023 22:15
Tuneli se pokazuju kao definitivno najbolje rješenje, ali i prilično skupa stvar. Koliko decenija čekamo završetak druge cijevi na Ciglanama i priključak na budući tunel koji bi od Građevinskog fakulteta izlazio na Darivu. Ta dionica se smatra posljednjom dionicom GA, koja će se Bog zna kada napraviti.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#15944 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja se i dalje nadam da cu i ja dozivjeti da ako nista da me djeca ili unuci provozaju tim gradskim autoputem. Nada zadnja umire.
-
- Posts: 5670
- Joined: 22/09/2018 13:21
#15945 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Bilo je kolega iz Tešnja. Tunel Vratnik je izgrađen prije rata. Koliko si izbrojao tunela na tranzitu
Ne znam što je bitna ta gradnja tunela, nije neka filozofija. Kad su jugoslovenski radnici znali i uspjeli izgraditi HE Čapljina, mogli su sve... O vojnim podzemnim objektima da ne pišem, nema dovoljno mjesta na ovoj temi
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#15946 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Zato sto bi onda GA postao tranzitna cesta prema istoku.
Bolje je tjerati tranzit iz grada. Autoput je pomaknut sto se vise moglo pomaci od urbanih dijelova.
Bolje je rjesenje tranzit gurati nekom sjevernijom rutom.
Kada je ta cesta planirana to je bila cesta slicne filozofije ko autoput sto prolazi kroz Beograd. Pa evo sad oni rade zaobilaznicu.
- dječak sa šibicama
- Posts: 40840
- Joined: 29/06/2011 23:39
#15947 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Masa je mutnih poslova, niko ne spominje jer nije aktualno pored Penija ali i Veplast odnosno SDA Veletovac na kosevskom je izbacio poslovni prostor suvise na livadu preko koje ce ici planirala 1. transverzala, sigurno ce dva metra objekta "ulaziti" na trasu autoputa... on je vec izgradio novi poslovni objekat pored, i vjerovatno ceka cestu da naplati par miliona odstete od drzave.
A njemu je Bakir licno bio na otvorenju firme.
A njemu je Bakir licno bio na otvorenju firme.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15948 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Itekako je bitna, tuneli i mostovi su sami vrh inzinjerstva i medju najskupljim projektima za izradu, u zemlji kao sto je nasa (prvenstveno zbog reljefa), potrebno je barem jos trideset tunela da bi mogli imati iole normalan protok saobracaja.HelaS wrote: ↑07/02/2023 22:37Bilo je kolega iz Tešnja. Tunel Vratnik je izgrađen prije rata. Koliko si izbrojao tunela na tranzitu
Ne znam što je bitna ta gradnja tunela, nije neka filozofija. Kad su jugoslovenski radnici znali i uspjeli izgraditi HE Čapljina, mogli su sve... O vojnim podzemnim objektima da ne pišem, nema dovoljno mjesta na ovoj temi
Smijesno je uopste banalizovati tunele jer dovoljno je pogledati samo kakvu bi prevagu donio tunel Hranjen ili Prenj (bez obzira na okolnosti tih projekata), da bi vidjeli da su oni kljuc u povezivanju gradova nase male zemlje. Najduzi drumski tunel izgradjen u SR BiH je Sikola 1 (1190 m), dok je ne racunajuci tunele na autoputevima, najduzi tunel izgradjen u BiH je Cemerno (2109 m). I da, upravu si za tunel Vratnik, njega sam zaboravio, koji je dug svega 216 metara.
Sposobni su radnici danas itekako izgraditi i hidrocentralu (iste se trenutno i grade Dabar, Medna, Buk Bijela), a bunkere nadam se da nikada nece vise graditi jer za cijenu ARK-a smo mogli imati autoput od Save do mora. Ali eto, sve da je to tako moralo biti, Sarajevo, kao glavni grad republike je morao imati vise ozbiljnijih drumskih projekata. Svi ti ozbiljniji projekti su dosli na red sada da se prave, a svi do jednog su zamisljeni prije rata.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#15949 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Evo kako ide linija eksproprijacije i ne upada Veplast u nju, ali zato Gradiz kod kruznog toka kompletan upada i tu ce biti jebene naplate.dječak sa šibicama wrote: ↑07/02/2023 23:24 Masa je mutnih poslova, niko ne spominje jer nije aktualno pored Penija ali i Veplast odnosno SDA Veletovac na kosevskom je izbacio poslovni prostor suvise na livadu preko koje ce ici planirala 1. transverzala, sigurno ce dva metra objekta "ulaziti" na trasu autoputa... on je vec izgradio novi poslovni objekat pored, i vjerovatno ceka cestu da naplati par miliona odstete od drzave.
A njemu je Bakir licno bio na otvorenju firme.
Na linku je mapa eksproprijacije za I transverzalu u opcini Centara.
- Ateista
- Posts: 46587
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#15950 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Druga cijev na ciglanama je funkcionalna ali nema smisla da se koristi bez ostatka, skoro se koristila privremeno kad su ovu cijev renovirali.forumas19 wrote: ↑07/02/2023 22:15Tuneli se pokazuju kao definitivno najbolje rješenje, ali i prilično skupa stvar. Koliko decenija čekamo završetak druge cijevi na Ciglanama i priključak na budući tunel koji bi od Građevinskog fakulteta izlazio na Darivu. Ta dionica se smatra posljednjom dionicom GA, koja će se Bog zna kada napraviti.
Za nastavak jeste pitanke hoce li se ikad napraviti, to je za nas prevelik poduhvat.