Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zato sto bi onda GA postao tranzitna cesta prema istoku.
Bolje je tjerati tranzit iz grada. Autoput je pomaknut sto se vise moglo pomaci od urbanih dijelova.
Bolje je rjesenje tranzit gurati nekom sjevernijom rutom.
Kada je ta cesta planirana to je bila cesta slicne filozofije ko autoput sto prolazi kroz Beograd. Pa evo sad oni rade zaobilaznicu.
Ali svakako nam tranzit prema istoku prolazi kroz grad, bolje izgraditi tu dionicu GA i povrzati sa prvom tr pa da tuda ide tranzit nego obalom.
Svakako bi najbolje bilo da imamo i pravu obilaznicu na tom pravcu, ali to je nesto sto je jos manje realno, pa bar GA bi posluzio dok ne dodjjemo do toga.
Ateista wrote: ↑08/02/2023 08:26
Ali svakako nam tranzit prema istoku prolazi kroz grad, bolje izgraditi tu dionicu GA i povrzati sa prvom tr pa da tuda ide tranzit nego obalom.
Svakako bi najbolje bilo da imamo i pravu obilaznicu na tom pravcu, ali to je nesto sto je jos manje realno, pa bar GA bi posluzio dok ne dodjjemo do toga.
Kod nas nema privremenih rjesenja. To privremeno cesto postane trajno.
Ateista wrote: ↑08/02/2023 08:26
Ali svakako nam tranzit prema istoku prolazi kroz grad, bolje izgraditi tu dionicu GA i povrzati sa prvom tr pa da tuda ide tranzit nego obalom.
Svakako bi najbolje bilo da imamo i pravu obilaznicu na tom pravcu, ali to je nesto sto je jos manje realno, pa bar GA bi posluzio dok ne dodjjemo do toga.
Kod nas nema privremenih rjesenja. To privremeno cesto postane trajno.
Ok, neka je i trajno, opet je bolje od trenutnog, a i ako poredimo koliko je korisno, vise koristi bi imali od kompletiranog GA nego neke obilaznice prema istoku. Mislim da trenutno nema toliko tranzita na istok a GA bi bio koristan ne samo za tranzit nego za rasterecenje stare gradske jezgre od saobracaja.
Ateista wrote: ↑08/02/2023 09:05
Ok, neka je i trajno, opet je bolje od trenutnog, a i ako poredimo koliko je korisno, vise koristi bi imali od kompletiranog GA nego neke obilaznice prema istoku. Mislim da trenutno nema toliko tranzita na istok a GA bi bio koristan ne samo za tranzit nego za rasterecenje stare gradske jezgre od saobracaja.
To sta je korisno se gleda valjda ocima da se tranzitni saobracaj makne iz grada. To sto je sada na jednoj strani grada, pa se makne na drugu stranu nije rjesenje.
Ne gleda se samo koliko tranzita ima sada. Evo, kad konacno nakon pola milijarde iskopaju tunel Hranjen. Sta mislis gdje se se kopcati ta trasa?
Ateista wrote: ↑08/02/2023 09:05
Ok, neka je i trajno, opet je bolje od trenutnog, a i ako poredimo koliko je korisno, vise koristi bi imali od kompletiranog GA nego neke obilaznice prema istoku. Mislim da trenutno nema toliko tranzita na istok a GA bi bio koristan ne samo za tranzit nego za rasterecenje stare gradske jezgre od saobracaja.
To sta je korisno se gleda valjda ocima da se tranzitni saobracaj makne iz grada. To sto je sada na jednoj strani grada, pa se makne na drugu stranu nije rjesenje.
Ne gleda se samo koliko tranzita ima sada. Evo, kad konacno nakon pola milijarde iskopaju tunel Hranjen. Sta mislis gdje se se kopcati ta trasa?
Nije to jedina korist da se tranzit makne iz grada, vec i da se ubrza prolazak kroz grad i rasterete obala, titova i druge ulice koje su glavna komunikacija unutar grada.
To si u pravu, kad hranjen bude gotov povrcafe se tranzit prema istoku, opet nrka obilaznica nije ni u kakvim planovima, ne kazem da ne bi trebala ali planova nema, nisam siguran ni kuda bi prosla, tako da je GA iako ne idealno rjesenje za tranzit, po meni realnije jer rjesava dva problema.
dječak sa šibicama wrote: ↑07/02/2023 23:24
Masa je mutnih poslova, niko ne spominje jer nije aktualno pored Penija ali i Veplast odnosno SDA Veletovac na kosevskom je izbacio poslovni prostor suvise na livadu preko koje ce ici planirala 1. transverzala, sigurno ce dva metra objekta "ulaziti" na trasu autoputa... on je vec izgradio novi poslovni objekat pored, i vjerovatno ceka cestu da naplati par miliona odstete od drzave.
A njemu je Bakir licno bio na otvorenju firme.
Evo kako ide linija eksproprijacije i ne upada Veplast u nju, ali zato Gradiz kod kruznog toka kompletan upada i tu ce biti jebene naplate.
Na linku je mapa eksproprijacije za I transverzalu u opcini Centara.
Odličan je ovaj link koji detaljno pokazuje trasu I Transferzale. Ima li nastavak kuda će ići, tamo od tunela KB pa dalje?
Da li neko iz Ministarstva saobraćaja misli da se pozabavi rekonstrukcijom dijelova trenutnih cesta u KS i sanacijom "mjesečevih reljefa", "kanjona", "kratera" i "pupaka" na cestama?
Krater u ulici Safeta Hadžića, na mostu iznad Otoke?
Mjesečev reljef od spoja Zagrebačke i Hamdije Čemerlića, pa sve do raskrsnice za Vraca?
Pupak na glavnoj cesti, srednja traka kod studentskog doma u Nedžarićima, smjer prema gradu?
Kanjon na glavnoj cesti, izmđu Malte i Socijalnog, lijeva i srednja traka, smjer prema gradu?
Krater i kanjon na XI transverzali, kod Doma panezionera, smjer prema Nedžarićima?
Više kanjona, jedan za drugim, na šinama pored Alte, skretanje prema Crvenoj Jabuci?
Mjesečev reljev pored Mr. Bentley-ovg parkinga, na 0-toj transferzali, pa sve do Vrbanja mosta, uključujući i sam Vrbanja most?
Dva pupka na I transferzali, u blizini tramvajskog stajališta za linije 1 i 4, smjer prema Željezničkoj stanici?
Desetine pupaka, kratera i kanjona u Drinskoj ulicli i u ulici Safeta Zajke? Te ulice trebaju dobiti nazive Pupkovače.
Pupak na glavnoj cesti, odmah poslije prelaza preko šina za Remizu, srednja traka, smjer prema Ilidži?
Mjesečev reljef od kružnog toka na spoju A transferzale, pa sve do trolejbuske okretaljke na A. Polju?
Krater na ulazu u ulicu Aleja Bosne Srebrene, kod hotela Valter, smjer prema aerodromu?
Krater od šahta u blizini spoja ulica Kenana Dubravića i Aleje Bosne Srebrene, smjer prema gradu? Ovaj krater je tu brat bratu 20 godina.
Krater kod Doma slijepih i slabovidnih lica, u ulici Aleja Bosne srebrene, traka prema aerodromu?
Dva mjesečeva reljefa u ulicu Džemala Bijedića, prvi kod pumpe EOL, a drugi kod naselja Nova Otoka?
Mjesečev reljef od spoja sa A transferzale, pa sve do Dobrinje?
Ovo bi trebalo biti prioritet svih prioriteta, jer ulice su nam zašpuštene, šahtovi izvaljeni, rupe na svakom koraku.
Bilo je kolega iz Tešnja. Tunel Vratnik je izgrađen prije rata. Koliko si izbrojao tunela na tranzitu
Ne znam što je bitna ta gradnja tunela, nije neka filozofija. Kad su jugoslovenski radnici znali i uspjeli izgraditi HE Čapljina, mogli su sve... O vojnim podzemnim objektima da ne pišem, nema dovoljno mjesta na ovoj temi
Itekako je bitna, tuneli i mostovi su sami vrh inzinjerstva i medju najskupljim projektima za izradu, u zemlji kao sto je nasa (prvenstveno zbog reljefa), potrebno je barem jos trideset tunela da bi mogli imati iole normalan protok saobracaja.
Smijesno je uopste banalizovati tunele jer dovoljno je pogledati samo kakvu bi prevagu donio tunel Hranjen ili Prenj (bez obzira na okolnosti tih projekata), da bi vidjeli da su oni kljuc u povezivanju gradova nase male zemlje. Najduzi drumski tunel izgradjen u SR BiH je Sikola 1 (1190 m), dok je ne racunajuci tunele na autoputevima, najduzi tunel izgradjen u BiH je Cemerno (2109 m). I da, upravu si za tunel Vratnik, njega sam zaboravio, koji je dug svega 216 metara.
Sposobni su radnici danas itekako izgraditi i hidrocentralu (iste se trenutno i grade Dabar, Medna, Buk Bijela), a bunkere nadam se da nikada nece vise graditi jer za cijenu ARK-a smo mogli imati autoput od Save do mora. Ali eto, sve da je to tako moralo biti, Sarajevo, kao glavni grad republike je morao imati vise ozbiljnijih drumskih projekata. Svi ti ozbiljniji projekti su dosli na red sada da se prave, a svi do jednog su zamisljeni prije rata.
Svaka imalo ozbiljna država ima svoje "ARK" ove. U svoje vrijeme, Jugoslavija je bila tranzitna država i imala je auto-put od Austrije do Bugarske. Ostala cestovna infrastruktura nije bila takvog značaja, ali je, uglavnom, zadovoljavala potrebe. Država je više finansirala industrogradnju, poljoprivredu i sl. nego ceste. Besmisleno je i neuporedivo neko vrijeme nekad, i sada. Nisu isti parametri, nisu iste kulture, nisu isti interesi, nisu isti "novci"...
Ova vlast je definitivno podbacila kad je u pitanju izgradnja i održavanje saobraćajne infrastrukture.
Ceste od rata pa naovamo nikad nisu bile više zanemare kad je održavanje u pitanju. O gradnji novih da ne pričamo.
Jedina svijetla tačka je rekonstrukcija tramvajske mreže..
Sve ostalo samo šuplja priča, u zadnje 2 godine potpisano milion ugovora za uzgradnju tramvaja za Hrasnicu, trole za Vogošću i adaptivno upravljanje...realizacija - nula.
Najveći domet kad je upravljanje saobraćajem u pitanju im je postaviti vreću za smeće preko uključenog semafora..
neki wrote: ↑08/02/2023 11:42
Ova vlast je definitivno podbacila kad je u pitanju izgradnja i održavanje saobraćajne infrastrukture.
Ceste od rata pa naovamo nikad nisu bile više zanemare kad je održavanje u pitanju. O gradnji novih da ne pričamo.
Jedina svijetla tačka je rekonstrukcija tramvajske mreže..
Sve ostalo samo šuplja priča, u zadnje 2 godine potpisano milion ugovora za uzgradnju tramvaja za Hrasnicu, trole za Vogošću i adaptivno upravljanje...realizacija - nula.
Najveći domet kad je upravljanje saobraćajem u pitanju im je postaviti vreću za smeće preko uključenog semafora..
O ovome ja trubim, ali kažu ljudi da je već sve objašnjeno.
Dakle, bitno je najavljivati, obećavati i kasnije objašnjavati. A što nema bilo čega od obećanog, to nije bitno.
Mishelinke wrote: ↑08/02/2023 09:59
Kanjon na glavnoj cesti, izmđu Malte i Socijalnog, lijeva i srednja traka, smjer prema gradu?
odavno je propao taj kanal od plinske cijevi i napojnog kabla za opstinu novo sarajevo (nekad u ratu kopano i polagano mislim 1994. )
vidljiva je pukotina u obje trake
Al definitvno podbacaj teski sto se tice cesta. Samo najave i najave.
Jbt pa cak je i onaj Zolj radio nesto oko cesta. Moralo se barem nesto, bilo sta uraditi.
Nista nije uradjeno. Da gradjani osjete. Bukvalno NISTA.
P.S. zaboravihz uradjen je dio kod binga, zapocet od prethodne vlade. I napravili sranje. Prema gradu dosli tik do semafora i slijevaju se dvije trake u jednu. Ljudi koji zele desno, moraju biti u koloni zbog 3m ceste koju nisu idioti napravili.
Thorgerson wrote: ↑08/02/2023 22:05
Jasno mi je da je paznja usmjerena ka pruzi.
Al definitvno podbacaj teski sto se tice cesta. Samo najave i najave.
Jbt pa cak je i onaj Zolj radio nesto oko cesta. Moralo se barem nesto, bilo sta uraditi.
Nista nije uradjeno. Da gradjani osjete. Bukvalno NISTA.
P.S. zaboravihz uradjen je dio kod binga, zapocet od prethodne vlade. I napravili sranje. Prema gradu dosli tik do semafora i slijevaju se dvije trake u jednu. Ljudi koji zele desno, moraju biti u koloni zbog 3m ceste koju nisu idioti napravili.
To ce tako stajati jos 5 god minimalno.
Da, baš tako zbog par metara ceste gužve se minimalno uduplavaju , koji su to inžinjeri , jeboihotac
Thorgerson wrote: ↑08/02/2023 22:05
Jasno mi je da je paznja usmjerena ka pruzi.
Al definitvno podbacaj teski sto se tice cesta. Samo najave i najave.
Jbt pa cak je i onaj Zolj radio nesto oko cesta. Moralo se barem nesto, bilo sta uraditi.
Nista nije uradjeno. Da gradjani osjete. Bukvalno NISTA.
P.S. zaboravihz uradjen je dio kod binga, zapocet od prethodne vlade. I napravili sranje. Prema gradu dosli tik do semafora i slijevaju se dvije trake u jednu. Ljudi koji zele desno, moraju biti u koloni zbog 3m ceste koju nisu idioti napravili.
insaneinthebrain wrote: ↑08/02/2023 22:21
sve su to inspekcije i opcine krive. gradio ko je stigao i gdje treba i gdje ne treba. sad kunto i panto naplacuje za neciji ne rad
Tipično za naše banana republike je da niko iz inspekcija nije zaglavio u zatvor zbog dozvoljavanja nelegalne gradnje objekata na trasi autoceste. Time su državu oštetili za milionske iznose a neće snositi ni materijalnu ni krivičnu odgovornost, pa čak ni dobiti otkaz ugovora o radu. Čak ne odgovaraju ni na upite novinara, nemaju namjeru narodu objasniti kako je uopšte moglo doći do ove situacije.
insaneinthebrain wrote: ↑08/02/2023 22:21
sve su to inspekcije i opcine krive. gradio ko je stigao i gdje treba i gdje ne treba. sad kunto i panto naplacuje za neciji ne rad
Tipično za naše banana republike je da niko iz inspekcija nije zaglavio u zatvor zbog dozvoljavanja nelegalne gradnje objekata na trasi autoceste. Time su državu oštetili za milionske iznose a neće snositi ni materijalnu ni krivičnu odgovornost, pa čak ni dobiti otkaz ugovora o radu. Čak ne odgovaraju ni na upite novinara, nemaju namjeru narodu objasniti kako je uopšte moglo doći do ove situacije.
Ma ja ovdje ne bih uključivao ni inspekcije ni pravosuđe.
Ako je bespravno izgrađeno, pozvati specijalce, dovesti bagere, dati rok od 15 minuta da iznesu lične stvari i sve sravniti sa zemljom.
Kakva ekspoprijacija, kakvi bakrači. Bageri, eksploziv, u zavisnosti od gabarita objekta, i ravnaj sve!
Bespravan objekat=nepostojeći objekat. To je tako uvijek bilo i uvijek će i biti.
Tipično za naše banana republike je da niko iz inspekcija nije zaglavio u zatvor zbog dozvoljavanja nelegalne gradnje objekata na trasi autoceste. Time su državu oštetili za milionske iznose a neće snositi ni materijalnu ni krivičnu odgovornost, pa čak ni dobiti otkaz ugovora o radu. Čak ne odgovaraju ni na upite novinara, nemaju namjeru narodu objasniti kako je uopšte moglo doći do ove situacije.
Ma ja ovdje ne bih uključivao ni inspekcije ni pravosuđe.
Ako je bespravno izgrađeno, pozvati specijalce, dovesti bagere, dati rok od 15 minuta da iznesu lične stvari i sve sravniti sa zemljom.
Kakva ekspoprijacija, kakvi bakrači. Bageri, eksploziv, u zavisnosti od gabarita objekta, i ravnaj sve!
Bespravan objekat=nepostojeći objekat. To je tako uvijek bilo i uvijek će i biti.
Kako su već objasnili i ovdje na temi i na video snimku, to sad nije moguće. To je trebalo uraditi prije nego što su tražili kredit od EBRD-a, raščistiti sve nelegalne objekte sa planirane trase, po kratkom postupku: nemaš dozvolu za gradnju - bager i ruši. Sad mu moraju kupiti objekat, bez obzira što je nelegalan. Čak moraju isplatiti i propuštenu zaradu ako je u pitanju poslovni objekat.
Zato kažem da bi trebalo inspekcije pozvati na odgovornost.
DoradO wrote: ↑09/02/2023 09:42
zato nema jebene ulice bez malih bijelih lezecih izvaljivaca tockova
Najjače mi je što su po mjesečevom reljefu, pored SOS sela postavili 4 takva, a tu zbog stanja puta, kratera i kamenoloma po cesti, ne možeš voziti više od 20, ali nek su oni i te bijele ležeće debilćiće tu stavili, treba pare negdje potrošiti.
Last edited by Mishelinke on 09/02/2023 09:54, edited 1 time in total.