cim budes postovao zakone imat ces platu 1000 netoEvolution_IV wrote: ↑20/09/2021 19:27cim bude minimalna neto plata u sarajevu 1000+KM(bez toplog i karte) slobodno, do tad evo neka stvar onome ko misli o tome i slicnim naplatamaTesla Edison wrote: ↑20/09/2021 18:59
Naš mentalitet ništa ne dozvoljava. Ono bi zbog toga izašlo na proteste, a 30 godina tiranije trpi i šuti.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13701 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13702 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
al sta ce meni auto u hrasnici ako stanujem u tom tvom pojasu ilidza bascarsija?Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 18:49A jebemu mater, pustite me da maštam bar na forumuNaslovnica wrote: ↑20/09/2021 18:40
Ma jok ba, ne da od toga nema ništa, nego je suvišno i raspravljati.
Samo GA uraditi, mnogo bi ovom gradu laknulo što se tiče prometa.
Ono, svaka kuća ima romobil, umjesto auta. Auto mu deponovano na veliki parking u Hrasnici. Fino, uzmem romobil i do tramvajske stanice. Ostavim ga tu, znam da ga niko neće uzeti, uđem u Štadlerov tramvaj koji miriše. Unutra klima, wifi, na čaršiju sa Ilidže za 20 minuta. Izađem na čaršiji, uđem u žičaru i pravo na Zmajevac. Popijem kafu, kosim liftom se spustim do Panjine Kule, odem tetki malo u zijaret. Poslije prošetam do stare američke ambasade, sjedem na trolu, ono čista nova trola, dođem do otoke, kupim šta na pijaci, onda u tramvaj koji opet miriše, romobil me čeka gdje sam ga ostavio i pravac kuća. Nema kriminala. Svaki ćošak pod video nadzorom, policija ima ovlasti odmah da ti presudi na licu mjesta, lopovluk iskorjenjen,....
Ljepota
to jedino ima smisla ako dolazis sa strane al to je nezamislivo iz mnogih razloga
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#13703 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
postujemfoxlife wrote: ↑20/09/2021 22:50cim budes postovao zakone imat ces platu 1000 netoEvolution_IV wrote: ↑20/09/2021 19:27
cim bude minimalna neto plata u sarajevu 1000+KM(bez toplog i karte) slobodno, do tad evo neka stvar onome ko misli o tome i slicnim naplatama
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13704 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ne konkretno ti nego generalno svi
i ne samo zakone u saobracaju nego i ostale sto se tice stanovanja rada itd
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#13705 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13706 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
tako se nece desiti ni 1000 neto a za ove naplate poprilicno realno da uvedu na ovaj ili onaj nacin
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#13707 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tramvaj Hrasnica-Baščaršijafoxlife wrote: ↑20/09/2021 22:52al sta ce meni auto u hrasnici ako stanujem u tom tvom pojasu ilidza bascarsija?Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 18:49
A jebemu mater, pustite me da maštam bar na forumu
Ono, svaka kuća ima romobil, umjesto auta. Auto mu deponovano na veliki parking u Hrasnici. Fino, uzmem romobil i do tramvajske stanice. Ostavim ga tu, znam da ga niko neće uzeti, uđem u Štadlerov tramvaj koji miriše. Unutra klima, wifi, na čaršiju sa Ilidže za 20 minuta. Izađem na čaršiji, uđem u žičaru i pravo na Zmajevac. Popijem kafu, kosim liftom se spustim do Panjine Kule, odem tetki malo u zijaret. Poslije prošetam do stare američke ambasade, sjedem na trolu, ono čista nova trola, dođem do otoke, kupim šta na pijaci, onda u tramvaj koji opet miriše, romobil me čeka gdje sam ga ostavio i pravac kuća. Nema kriminala. Svaki ćošak pod video nadzorom, policija ima ovlasti odmah da ti presudi na licu mjesta, lopovluk iskorjenjen,....
Ljepota
to jedino ima smisla ako dolazis sa strane al to je nezamislivo iz mnogih razloga
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#13708 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
to sto ti zamisljas nema bukvalno nigdje u svijetu
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#13709 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Plus da se promijeni mentalitet stoke kojem je korištenje javnog gradskog prevoza poniženje, a vozanje autom i 50 metara prestiž. Ne mogu vam opisati izraze lica kada ljudi vide da ja idem pješke na posao a imam auto hej!?!?! Kuršlus u glavi, cannot compute.
A to se neće desiti još minimalno za dvije generacije.
A to se neće desiti još minimalno za dvije generacije.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#13710 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
E zbog toga bi ovo uveo, pa makar i na silu.BadBoy wrote: ↑21/09/2021 07:53 Plus da se promijeni mentalitet stoke kojem je korištenje javnog gradskog prevoza poniženje, a vozanje autom i 50 metara prestiž. Ne mogu vam opisati izraze lica kada ljudi vide da ja idem pješke na posao a imam auto hej!?!?! Kuršlus u glavi, cannot compute.
A to se neće desiti još minimalno za dvije generacije.
Isto tako i kod mene. Često idem pješke na posao, zaustavi se neki poznanik, ili još gore, neko od rodbine da me poveze, kao sevap je. Ja eto jadan nemam čim da idem na posao. On je dingospo, ja fukara.....
Tako ti je to u našem mentalitetu. Kompleks više vrijednosti.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#13711 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Plati kazne, bolje ti je, zato i hodas pjeske.
Ovdje kenjas po raznim temama a cekas sa kazne odu u zastaru. Fukara, jasta.
Ovdje kenjas po raznim temama a cekas sa kazne odu u zastaru. Fukara, jasta.
- Cossack
- Posts: 7146
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#13712 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ja na posao idem biciklom kada god vremenske prilike dozvoljavajuTesla Edison wrote: ↑21/09/2021 09:15E zbog toga bi ovo uveo, pa makar i na silu.BadBoy wrote: ↑21/09/2021 07:53 Plus da se promijeni mentalitet stoke kojem je korištenje javnog gradskog prevoza poniženje, a vozanje autom i 50 metara prestiž. Ne mogu vam opisati izraze lica kada ljudi vide da ja idem pješke na posao a imam auto hej!?!?! Kuršlus u glavi, cannot compute.
A to se neće desiti još minimalno za dvije generacije.
Isto tako i kod mene. Često idem pješke na posao, zaustavi se neki poznanik, ili još gore, neko od rodbine da me poveze, kao sevap je. Ja eto jadan nemam čim da idem na posao. On je dingospo, ja fukara.....
Tako ti je to u našem mentalitetu. Kompleks više vrijednosti.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#13713 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
FukaroCossack wrote: ↑21/09/2021 09:36Ja na posao idem biciklom kada god vremenske prilike dozvoljavajuTesla Edison wrote: ↑21/09/2021 09:15
E zbog toga bi ovo uveo, pa makar i na silu.
Isto tako i kod mene. Često idem pješke na posao, zaustavi se neki poznanik, ili još gore, neko od rodbine da me poveze, kao sevap je. Ja eto jadan nemam čim da idem na posao. On je dingospo, ja fukara.....
Tako ti je to u našem mentalitetu. Kompleks više vrijednosti.
- drndalo
- Posts: 22820
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#13714 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Nije uopste pitanje "male pare" nego odnosa, cijena/lakoca/pouzdanost kada poredis licni prevoz autom, sa gradskim. Bez obzira o kojim se parama radi.sehohari wrote: ↑20/09/2021 18:23Pa ako ćemo realno, i ovo na zapadu nije neka alternativa._BataZiv_0809 wrote: ↑20/09/2021 18:12 Tako je. Provodi ti sta hoces ali mi moras pruziti alternativu.
Ne daju ti da ideš autom, a ne žele da obezbijede jeftiniji (ako ne i besplatan kao u Luksemburgu) prevoz. Karta za doći-vratiti se izađe 6 eura. Nije to ni u Njemačkoj ili Austriji mala para.
Problem kod nas je da i ako se napravi ova nova pruga i kupe novi tramvaji, to nije dovoljno za grad kao što je Sarajevo. Javni prevoz kakav je sada je napravljen za neki grad od 150-200 hiljada stanovnika (i to ako je u dobrom stanju). Opet fali metro, neki (ozbiljniji) gradski voz i veća tramvajska mreža.
6 EUR povratna ? Koliko povratno kosta koristenje auta na toj relaciji dnevno? Ono, gorivo & amortizacija + PARKING ? Ako je gorivo 2 EUR, i parking barem 6 EUR, total = 8 EUR, onda ti je tih 6 za gradski, jos ako fino radi pa nemas potrebu za dugo traziti parking dobar deal... I obratno... Ako imas los prevoz, nepouzdan, znas/mozes naci dzabni parking za auto, onda ti je i 4 KM za povratnu komercijalu skuplje od auta.
-
- Posts: 4295
- Joined: 12/09/2020 08:52
#13715 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Najjaci su mi ovi sto bi nekom odredjivali moze li voziti auto i dokle ga moze voziti drugovi moji vi hodajte pjeske, vozajte se biciklima, hodajte na rukama sto se mene tice, cesta je otvorena za svako auto (koje prodje tehnicki ) i cesta sluzi da se njome voze auta i gotovo. Nije problem ponekad zatvoriti cestu za trku, i treba, kad moze new york moze i sarajevo, ali jebem ga ja ne moze se svake dvije hefte to raditi, pogotovo ne kad privatne firme organizuju trke.
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#13716 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sudovi trebaju dati zeleno svjetlo za nastavak gradnje Prve transverzale
AvazPokrenut postupak rješavanja imovinskih odnosa na području općina Centar, Novo Sarajevo i Vogošća.
Prva transverzala: Gradnja mjesecima obustavljena
Pravnim smicalicama više od osam mjeseci blokira se nastavak izgradnje Prve transverzale, pogotovo radovi na trasi od Kranjčevićeve do ulice Braće Begić, zatim početka radova na nadvožnjaku u Velešićima, tunela na Kobiljoj Glavi…
Simptomatično je i to da se radi o javnom interesu i saobraćajnici koja će glavni grad BiH konačno rasteretiti ogromnih gužvi i koja bi bila moderan ulaz u grad s autoputa Koridora 5C te da se u nadležnim sudovima sporo rješavaju imovinskopravni odnosi u ovom predmetu.
Isplate naknada
- Zavod je, prema zaduženjima Vlade KS, pokrenuo postupak rješavanja imovinskih odnosa na dionicama saobraćajnice Prve transverzale na području općina Centar, Novo Sarajevo i Vogošća. Većina objekata je u privatnom vlasništvu, tako da se rušenje i nastavak radova mogu očekivati nakon isplate naknada vlasnicima. To je uvjet za ulazak u posjed ekspropriranih nekretnina - kazala je za “Avaz” Belma Barlov, direktorica Zavoda za izgradnju KS.
Prema njenim riječima, kada je u pitanju cjelokupna trasa ove savremene saobraćajnice, radi se o izuzetno složenim postupcima jer se taj proces provodi kroz urbane zone, gdje je potrebno izuzeti veliki broj stanova, stambenih i poslovnih objekata te zemljišta s različitim pravnim statusom.
- Nastavak izgradnje saobraćajnice Prve transverzale na potezu od Kranjčevićeve do ulice Braće Begić vezan je za dva momenta, i to za pravomoćno okončanje postupka određivanja naknade za eksproprirane nekretnine, kao i parničnih postupaka pred nadležnim sudovima, te za aktivnosti Direkcije za puteve KS i javnih komunalnih preduzeća na izmještanju podzemnih instalacija - pojasnila je Barlov.
Barlov: Složeni postupci
Izmještanje instalacija
Zbog početka izgradnje budućeg nadvožnjaka kod hotela „Grand“, koji je preduvjet za nastavak izgradnje Prve transverzale u tehnološkom i građevinskom dijelu, a nakon usaglašavanja stavova i rješavanja spornih pitanja sa „Željeznicama FBiH“ zbog pozicije stubnih mjesta i blizine željezničke pruge, u najskorije vrijeme očekuje se da Općina Novo Sarajevo donese rješenja o eksproprijaciji, nakon čega će se steći uvjeti za podnošenje zahtjeva za građevinsku dozvolu.
Kada je u pitanju lokacija budućeg tunela Kobilja glava, vodi se više postupaka u Općinskom i Kantonalnom sudu radi konačnog određivanja naknade vlasnicima, ali oni još nisu okončani. Zavod, u koordinaciji s Direkcijom, također radi na tome da se ubrza rješavanje imovinskopravnih odnosa u skladu s odlukom Skupštine o usvajanju okvira za preseljenje i naknade radi realizacije projekta izgradnje gradskih saobraćajnica.
- Tenderska dokumentacija za izgradnju tunela pripremljena je u skladu sa zahtjevima EBRD-a te je u postupku kod banke, dok su u toku i pripremne aktivnosti za nastavak eksproprijacije poslije tunela Kobilja glava do prvog planiranog kružnog toka i spoja s M-18 u Hotonju - ističe Barlov.
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#13717 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Naravno, u Sarajevu to bude još gore.drndalo wrote: ↑21/09/2021 10:05Nije uopste pitanje "male pare" nego odnosa, cijena/lakoca/pouzdanost kada poredis licni prevoz autom, sa gradskim. Bez obzira o kojim se parama radi.sehohari wrote: ↑20/09/2021 18:23
Pa ako ćemo realno, i ovo na zapadu nije neka alternativa.
Ne daju ti da ideš autom, a ne žele da obezbijede jeftiniji (ako ne i besplatan kao u Luksemburgu) prevoz. Karta za doći-vratiti se izađe 6 eura. Nije to ni u Njemačkoj ili Austriji mala para.
Problem kod nas je da i ako se napravi ova nova pruga i kupe novi tramvaji, to nije dovoljno za grad kao što je Sarajevo. Javni prevoz kakav je sada je napravljen za neki grad od 150-200 hiljada stanovnika (i to ako je u dobrom stanju). Opet fali metro, neki (ozbiljniji) gradski voz i veća tramvajska mreža.
6 EUR povratna ? Koliko povratno kosta koristenje auta na toj relaciji dnevno? Ono, gorivo & amortizacija + PARKING ? Ako je gorivo 2 EUR, i parking barem 6 EUR, total = 8 EUR, onda ti je tih 6 za gradski, jos ako fino radi pa nemas potrebu za dugo traziti parking dobar deal... I obratno... Ako imas los prevoz, nepouzdan, znas/mozes naci dzabni parking za auto, onda ti je i 4 KM za povratnu komercijalu skuplje od auta.
Ja samo kažem da i ovo u zapadnoj Evropi nije za neki primjer.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#13718 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Znam da je ovo svetogrđe napisati na temi o izgradnji saobraćajnica, ali jedino rješenje saobraćjnih problema u Sarajevu jeste reforma javnog gradskog prevoza.
-
- Posts: 11648
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13719 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Napraviti gradski prevoz kako treba da je skoro svaki dio grada obuhvacen nekom linijom i vezom sa ostatkom grada i sa presjedanjem, i da se napravi sto vise parkinga po gradu cak i na rubovima grada i da od tih parkinga imas prevoz do grada redovan
-
- Posts: 857
- Joined: 25/11/2017 16:31
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66195
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#13721 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne kontam kakav nadvoznjak kod hotela Grand kad prva ide preko Penija, pored Bosnalijeka i dalje prema Shipu?
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#13722 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
GA_BataZiv_0809 wrote: ↑21/09/2021 18:55 Ne kontam kakav nadvoznjak kod hotela Grand kad prva ide preko Penija, pored Bosnalijeka i dalje prema Shipu?
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66195
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#13723 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To ce ici racvanje od prve nalijevo iz pravca El Tarik pumpe pa na Drinsku?Hajvan wrote: ↑21/09/2021 18:55GA_BataZiv_0809 wrote: ↑21/09/2021 18:55 Ne kontam kakav nadvoznjak kod hotela Grand kad prva ide preko Penija, pored Bosnalijeka i dalje prema Shipu?
Edit: hvala.
- Haris.ba
- Posts: 24854
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13724 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vidjeli da ne znaju rijesiti prvu transferzalu, pa hajde GA.
Eto, ko vodi projekte. Nema ovdje napretka.
Većina objekata je u privatnom vlasništvu, tako da se rušenje i nastavak radova mogu očekivati nakon isplate naknada vlasnicima. To je uvjet za ulazak u posjed ekspropriranih nekretnina - kazala je za “Avaz” Belma Barlov, direktorica Zavoda za izgradnju KS.
Eto, ko vodi projekte. Nema ovdje napretka.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#13725 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Tko?Haris.ba wrote: ↑21/09/2021 19:01 Vidjeli da ne znaju rijesiti prvu transferzalu, pa hajde GA.
Većina objekata je u privatnom vlasništvu, tako da se rušenje i nastavak radova mogu očekivati nakon isplate naknada vlasnicima. To je uvjet za ulazak u posjed ekspropriranih nekretnina - kazala je za “Avaz” Belma Barlov, direktorica Zavoda za izgradnju KS.
Eto, ko vodi projekte. Nema ovdje napretka.
https://ba.linkedin.com/in/belma-barlov-9a099023
nije joj losa karijera