Jedinstvo_Manchester wrote:Onako kako je prjektovano nema. Kružni tok je na prostoru igrališta FK Biser, upornjak nadvožnjaka U6 je tik uz prugu, ispod pruge ne može jer bi morali da ruše i carinu i sve na tom potezu do Velešića. Koliko sam upućen jedino bi Safeta Zajke i Drinska trebale da imaju 4 trake al ne lipši magarče.Haris.ba wrote:Ima li ikakve šanse sa postojećim projektom 9 transferzale da prođe "gradski autoput"?Jedinstvo_Manchester wrote: Ja znam al ne smijem reći zbog posla
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#8976 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8977 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Što češće ne pišeš?Jedinstvo_Manchester wrote:Dobro si čuo.mk ultra wrote:koliko sam ja čuo, čeka se nešto sa željeznicama... da li je istina, to nam samo jedinstvo i mančester mogu potvrditi
-
- Posts: 11638
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#8978 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A sta cekaju sa Zeljeznicama, Koliko znam neki stubovi su u pitanju koji moraju po propisu da se postave radi pruge i da ne potkopaju prugu.So What! wrote:Što češće ne pišeš?Jedinstvo_Manchester wrote:Dobro si čuo.mk ultra wrote:koliko sam ja čuo, čeka se nešto sa željeznicama... da li je istina, to nam samo jedinstvo i mančester mogu potvrditi
- Jedinstvo_Manchester
- Posts: 587
- Joined: 06/01/2011 19:14
#8979 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne stignem. Čitam redovno al posao i život ne daju da se češće piše. Trenutno sam van zemlje na drugom projektu pa imam malo vremena da i pišem.So What! wrote:Što češće ne pišeš?Jedinstvo_Manchester wrote:Dobro si čuo.mk ultra wrote:koliko sam ja čuo, čeka se nešto sa željeznicama... da li je istina, to nam samo jedinstvo i mančester mogu potvrditi
- Jedinstvo_Manchester
- Posts: 587
- Joined: 06/01/2011 19:14
#8980 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Montaža nosača preko pruge čeka na odobrenje željeznica, jer su njihovi zastoji skupi.kakaljin wrote:
A sta cekaju sa Zeljeznicama, Koliko znam neki stubovi su u pitanju koji moraju po propisu da se postave radi pruge i da ne potkopaju prugu.
-
- Posts: 11638
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#8981 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma ja pretpostavio sam da je ili nosac blizu pruge i treba ga ukopati ili nesto u vezi gornjeg stroja, tj naponske mreze i visina iznad nje.Jedinstvo_Manchester wrote:Montaža nosača preko pruge čeka na odobrenje željeznica, jer su njihovi zastoji skupi.kakaljin wrote:
A sta cekaju sa Zeljeznicama, Koliko znam neki stubovi su u pitanju koji moraju po propisu da se postave radi pruge i da ne potkopaju prugu.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8982 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Izgradnja IX transverzale - 09. 09. 2019. @ SA-C
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8983 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ah da, zaboravio sam i ovu ...
- Cossack
- Posts: 7145
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#8984 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Više od milion KM za servisnu saobraćajnicu od carinskog terminala Energoinvest do Halilovića
https://www.klix.ba/vijesti/bih/vise-od ... /190913098
https://www.klix.ba/vijesti/bih/vise-od ... /190913098
- van Basten
- Posts: 7535
- Joined: 21/09/2006 02:59
#8985 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovo bi znacilo da se odustalo od premjestanja carine u Rajlovac?Cossack wrote:Više od milion KM za servisnu saobraćajnicu od carinskog terminala Energoinvest do Halilovića
https://www.klix.ba/vijesti/bih/vise-od ... /190913098
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8986 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne nužno, ovo je za objekte koji su ostali odsječeni izgradnjom IX transverzale, kako se navodi u tekstu.van Basten wrote: Ovo bi znacilo da se odustalo od premjestanja carine u Rajlovac?
Ja ne znam kakvom je Ajnštajnu naumpalo da napravi carinski u Halilovićima umjesto u Rajlovcu gdje su svi lageri, ili recimo uz Butila - Briješće, tamo je ionako planirana petlja na sredini jer je to alternativa kada se Rajlovac popuni.
-
- Posts: 5916
- Joined: 09/06/2010 22:51
#8987 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Carinski terminal iz Halilovića treba izmjestiti izvan grada što prije. Tar prostor u Reljevu koji je Sejo Hasibović privatno izgradio ne odgovara, ali i da odgovara ne može neko privatno usmjeravati državne poslovevan Basten wrote:Cossack wrote:Više od milion KM za servisnu saobraćajnicu od carinskog terminala Energoinvest do Halilovića
Ovo bi znacilo da se odustalo od premjestanja carine u Rajlovac?
Najbolja lokacija za novi carinski terminal je prostor Bosanke u Blažuju, jer ima sve potrebno: industrijski željeznički kolosijek, ima riješenu cestovnu komunikaciju, u blizini je autoputa, izvan grada i izvan naselja, i ima sasvim dovoljno prostora.
Novi carinski terminal treba odlučivati tenderom, ali ne dirigovanim tenderom kao zgradu Carine na Socijalnom
Međutim, korupcija u nas je mnogo jača:
Uprava za indirektno oporezivanje obavještena je aktom Kantona Sarajevo, Grad Sarajevo, Općina Novi Grad Sarajevo, broj: 02/04-23-15326/16 od 02.11.2018. godine da je Gradsko vijeće Grada Sarajevo donijelo Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o pristupanju izradi Regulacionog plana "Halilovići I".
Članom 2. Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o pristupanju izradi Regulacionog plana "Halilovići I" izmijenjen je član 4. Odluke o pristupanju izradi Regulacionog plana “Halilovići I”, i istim je između ostalog predviđeno da je potrebno planirati izmještanje postojećeg Carinskog terminala sa robno-transportnim centrom na novu lokaciju van užeg urbanog područja, saznaje Akta.ba.
"Vezano za navedeno Uprava za indirektno oporezivanje donijela je Odluku o raspisivanju javnog oglasa za prikupljanje ponuda za carinski terminal CI Sarajevo, te je u postupku izrada Javnog oglasa i tenderske dokumentacije nakon čega će se pristupiti objavi istih u dnevnim novinama i web sajtu UIO", rečeno je iz Uprave za indirektno oporezivanje za Akta.ba.
Na navedeni način, ističu, omogućit će se jednak tretman i učestvovanje svih zainteresiranih koji budu ispunjavali uslove propisane javnim oglasom, nakon čega će se na transparentan način izvršiti odabir najprihvatljivijeg ponuđača koji bude učestvovao u predmetnom javnom oglasu.
Inače, Uprava za indirektno oporezivanje BiH u svom vlasništvu ima samo određen broj carinskih terminala dok na ostalim lokacijama u Bosni i Hercegovini, gdje UIO nema u vlasništvu svoje terminale iste drže ostala pravna lica ili organi lokalne uprave, koji imaju potpisane ugovore sa UIO kao držaoci terminala.
Jedan od njih je upravo i carinski terminal u Halilovićima čiji je vlasnik firma Intereuropa RTC d.d. Sarajevo.
Njegovo premještanje u novi carinski terminal na ulazu u Rajlovac, koji je izgradila sarajevska firma Butmir, bilo je najavljeno početkom 2016. godine.
Firma "Butmir" osnovala je za te potrebe i firmu Centralni terminal - CTS d.o.o. Sarajevo sa osnivačkim kapitalom od 2 miliona KM u novcu i 1,6 miliona u stvarima.
https://www.akta.ba/vijesti/u-toku-izra ... evo/104143
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8988 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Treći pokušaj: Ponovo objavljen tender za gradnju dijela Sarajevske obilaznice
Akta
Autoceste FBiH ponovo su raspisale tender za gradnju LOT-a 3b Sarajevske obilaznice, između petlje Vlakovo i Mostarskog raskršća, saznaje Akta.ba.
Podsjetimo, tender za gradnju dijela zautoputa, odnosno Sarajevske zaobilaznice, bio je objavljen u februaru ove godine. Ubrzo nakon toga, u martu je postupak obustavljen jer je jedan od potencijalnih ponuđača, koji je preuzeo tendersku dokumentaciju, na protokol ugovornog organa izjavio žalbu na tendersku dokumentaciju.
U aprilu je izvršena izmjena, da bi u august tender bio i zvanično poništen zbog žalbe koju je Autocestama uputila kompanija Hering iz Širokog Brijega, nakon što je posao za gradnju dijela autoputa dodijeljen kompaniji Euro-Asfalt iz Sarajeva.
Inače, to nije bilo prvo poništenje tendera. Prvi tender za gradnju ceste LOT 3B objavljen je u junu 2018. godine, a poništen u oktobru 2018.
Riječ je o dionici Butila - Vlakovo - Mostarsko raskršće (LOT 3), koji je podijeljen na LOT 3a i LOT 3b. Dionica LOT-a 3a Butila - Vlakovo izgrađena je u sklopu autoputa na Koridoru 5C i puštena u upotrebu 2014. godine. Međutim, dionica Vlakovo - Mostarsko raskršće (LOT 3b) do sada nije izgrađena.
Dužina sekcije Lot 3b je 1,44 km, a na ovoj sekciji projektovani su vijadukt Rogačići 1 dužine 140 m i vijadukt Rogačići 2 dužine 140 m.
LOT 3b je riješen kao gradski put sa dvije saobraćajne trake, vozna i preticajna za svaki smjer kretanja, čije širine iznose po 3.25 m.
Predmet nabavke je i izgradnja loklanih cesta koje će obezbjediti nesmetano kretanje loklanog stanovništva nakon izgradnje gradske ceste – spoja sa Mostarskog raskršća na petlju Vlakovo.
Rok za izvođenje radova je 14 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao.
Procijenjena vrijednost izgradnje iznosi 20 miliona KM bez PDV-a i finansirat će je JP Autoceste FBiH iz vlastitih sredstava.
Krajnji rok za prijem ponuda za učešće je 28.10.2019. godine.
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8989 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Vogošćanska petlja se raspetljava
Ovaj projekt je od izuzetnog značaja za cijeli Kanton Sarajevo.
Jedan od ključnih projekata za općinu Vogošća, kojim se djelimično rješava pitanje saobraćajnih gužvi koje već duže opterećuju ovo naselje, zasigurno jeste rekonstrukcija i izgradnja raskrsnice u kružni tok na magistralnoj cesti M18, na Vogošćanskoj petlji, kojom se ulazi u Vogošću iz pravca Zenice i Tuzle.
Nepredviđeni poslovi vezani za izmještanje instalacija dva dalekovoda niskonaponske elektromreže doveli su do probijanja ugovorenog roka vezanog za okončanje radova, no radnici firme „Bosman“ čine izuzetne napore da ovaj posao okončaju do kraja ove građevinske sezone.
Objektiv našeg fotoaparata ulovio ih je danas u trenutku dok vrše završne radove vezane za postavljanje ivičnjaka i trasiranje kolovozne konstrukcije. Naziru se konture budućeg kružnog toka te se tako Vogošćanska petlja polako ''raspetljava''.
Ovaj projekt je od izuzetnog značaja za cijeli Kanton Sarajevo. Otud je za njegovu realizaciju Vlada Kantona Sarajevo izdvojila više od milion maraka.
Gradnjom ove raskrsnice s kružnim tokom i onih koje bi se trebale graditi na raskršću ulica Igmanska i Spasoje Blagovčanina kod hotela „Sunce“, na prilazu staroj industrijskoj zoni kod „Energopetrolove“ benzinske pumpe u ulici Igmanska i na Kobiljoj Glavi, pomoći će da se saobraćajni kolaps ublaži do trenutka izgradnje Prve transverzale kao trajnog rješenja ovog pitanja.
Avaz
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#8990 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I bosman je dobro prefurao, al opet ce izgleda do jeseni zavrsiti
Fino su sredili potporni zid
90 dana im je bio rok
Fino su sredili potporni zid
90 dana im je bio rok
- So What!
- Posts: 11155
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#8991 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Startali bili dobro, i onda odjednom bespotrebno naglo usporili ...mk ultra wrote:I bosman je dobro prefurao, al opet ce izgleda do jeseni zavrsiti
Fino su sredili potporni zid
90 dana im je bio rok
Po slikama se vidi, upravo sada, koliko fali taj još jedan most između dva kružna toka.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#8992 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Molim vas recite da nece ovako ostat,da opet moramo cekat ove sto idu za Elijas i Semizovac i da ce im napravit nesto da uspore,da ne idu pravo
- mk ultra
- Posts: 19479
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#8993 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sve ulazi u kruzni, samo se nadam da ce biti kao mostarski sa odvojenom unutrasnjom i vanjskom za izlaze... a izgleda da ce tako
-
- Posts: 952
- Joined: 14/12/2017 15:51
#8994 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Na ovoj projektnoj slici nema nijedne odvojene trake, sve ulazi u kruzni.mk ultra wrote:
Sve ulazi u kruzni, samo se nadam da ce biti kao mostarski sa odvojenom unutrasnjom i vanjskom za izlaze... a izgleda da ce tako
Ovi koji dolaze iz pravca Semizovca samo ovlas dodiruju kruzni, moci ce fakticki prolaziti punom brzinom, sto znaci kocenje i zastoj za one koji iz Vogosce hoce na most.
Odvojena traka iz pravca Vogosce za Semizovac je bila pozeljna ali odvojena traka sa mosta za Vogoscu je bila pod apsolutno moranje, jer je bila glavni uzrocnik guzve.
Ovako ce svi sa svih strana ulaziti u kruzni, a s obzirom kako vozaci dobro poznaju pravila voznje u kruznom, smanjenje guzve ce biti marginalno.
Ni do koljena ovaj nije onom Mostarskom kruznom. Zali Boze svega ulozenog za ovakav projekt.
-
- Posts: 11638
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#8995 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Concord wrote:Na ovoj projektnoj slici nema nijedne odvojene trake, sve ulazi u kruzni.mk ultra wrote:
Sve ulazi u kruzni, samo se nadam da ce biti kao mostarski sa odvojenom unutrasnjom i vanjskom za izlaze... a izgleda da ce tako
Ovi koji dolaze iz pravca Semizovca samo ovlas dodiruju kruzni, moci ce fakticki prolaziti punom brzinom, sto znaci kocenje i zastoj za one koji iz Vogosce hoce na most.
Odvojena traka iz pravca Vogosce za Semizovac je bila pozeljna ali odvojena traka sa mosta za Vogoscu je bila pod apsolutno moranje, jer je bila glavni uzrocnik guzve.
Ovako ce svi sa svih strana ulaziti u kruzni, a s obzirom kako vozaci dobro poznaju pravila voznje u kruznom, smanjenje guzve ce biti marginalno.
Ni do koljena ovaj nije onom Mostarskom kruznom. Zali Boze svega ulozenog za ovakav projekt.
Pa na ovoj slici se vidi da imaju dvije trake u kruznom. Kao sto ima onaj na drugoj strani mosta,
Problem je sto vozaci idu vanjskom skroz umjesto da vanjsku koriste za prvi izlaz a unutrasnju za ostale izlaze. Jer ne znaju voziti u kruznom.
- VladaFBiH
- Posts: 4444
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#8996 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Problem je što zakon kaže da je prvi i drugi izlaz za vanjsku što je nebulozno i jedino rješenje je turbo KTkakaljin wrote:Concord wrote:Na ovoj projektnoj slici nema nijedne odvojene trake, sve ulazi u kruzni.mk ultra wrote:
Sve ulazi u kruzni, samo se nadam da ce biti kao mostarski sa odvojenom unutrasnjom i vanjskom za izlaze... a izgleda da ce tako
Ovi koji dolaze iz pravca Semizovca samo ovlas dodiruju kruzni, moci ce fakticki prolaziti punom brzinom, sto znaci kocenje i zastoj za one koji iz Vogosce hoce na most.
Odvojena traka iz pravca Vogosce za Semizovac je bila pozeljna ali odvojena traka sa mosta za Vogoscu je bila pod apsolutno moranje, jer je bila glavni uzrocnik guzve.
Ovako ce svi sa svih strana ulaziti u kruzni, a s obzirom kako vozaci dobro poznaju pravila voznje u kruznom, smanjenje guzve ce biti marginalno.
Ni do koljena ovaj nije onom Mostarskom kruznom. Zali Boze svega ulozenog za ovakav projekt.
Pa na ovoj slici se vidi da imaju dvije trake u kruznom. Kao sto ima onaj na drugoj strani mosta,
Problem je sto vozaci idu vanjskom skroz umjesto da vanjsku koriste za prvi izlaz a unutrasnju za ostale izlaze. Jer ne znaju voziti u kruznom.
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#8997 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Turbo KT je jedino rješenje, nego gdje to kaže zakon za vanjske trake u kružnom?VladaFBiH wrote:Problem je što zakon kaže da je prvi i drugi izlaz za vanjsku što je nebulozno i jedino rješenje je turbo KT
- VladaFBiH
- Posts: 4444
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#8998 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
u nekom od pravilnika valjda stoji - čitao sam na BIHAMK stranici i još negdje i isto piše a svi se pozivaju na BIHAMK inače KT je totalno nedefinisana oblast u BiHHaris.ba wrote:Turbo KT je jedino rješenje, nego gdje to kaže zakon za vanjske trake u kružnom?VladaFBiH wrote:Problem je što zakon kaže da je prvi i drugi izlaz za vanjsku što je nebulozno i jedino rješenje je turbo KT
- Haris.ba
- Posts: 24806
- Joined: 08/09/2005 20:08
#8999 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ne piše nigdje ni u kakvom pravilniku. Samo je definisano da mora da postoji znak trokut cesta sa prednosti prolaska da bi auta u kružnom imala prednost u odnosu na one koji se uključuju. I to je to. Nikakve vanjske, unutrašnje trake, ništa. Jedino ako je nešta iscrtano ili ima saobraćajni znak (ko na kružnom u Hrasnom) može se nešta uredovati kako voziti u kružnom. Do tada ostaju opća pravila tipa naglog zaustavljanja, naglog prelaženja iz trake u traku....VladaFBiH wrote:u nekom od pravilnika valjda stoji - čitao sam na BIHAMK stranici i još negdje i isto piše a svi se pozivaju na BIHAMK inače KT je totalno nedefinisana oblast u BiH
- _Reds_
- Posts: 9356
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#9000 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kad ste kod KT, meni lično vrlo korisna stvar , ako sam u unutrašnjoj, da onaj koji vozi vanjskom da lijevi žmigavac ako se neće isključiti, nego nastavlja dalje.
Njegov desni ne vidiš, pa nisi suguran dali se isključuje ili nastavlja.
Priličan broj to ljudi sada radi recimo na kružnom na Ilidzi.
Njegov desni ne vidiš, pa nisi suguran dali se isključuje ili nastavlja.
Priličan broj to ljudi sada radi recimo na kružnom na Ilidzi.