Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
mayab
Posts: 27009
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#7876 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mayab »

Zar nisu dva kafića!??
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3534
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#7877 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Safet Zajko nije saobraćajnica
User avatar
madner
Posts: 56753
Joined: 09/08/2004 16:35

#7878 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by madner »

Razlog zasto je SZ dobar je sto je objekt bio vojni i bio je uslov da se napravi nesto normalno.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#7879 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Ned071 »

problemnatravunu wrote:Da, Safet Zalko je odličan, mada nisam ljubitelj onog naplaćivanja parkinga po svaku cijenu, samo pola sata je besplatno, a onda marka sat!

Ipak bi sat besplatno bio primjereniji ! Pa hebote ALTA u centru grada ti daje sat džabe!

Mislim, ne može svak doći baš pješke !
odes na stup kod heco pijace i krenes pored nje ka bacicima. prije nekadasnjeg standarda skreni desno, ka novom mosticu. tim putem ces doci do parkinga kraj centra SZ, do kapije kraj kafica, tako ne moras placati parking :-D
User avatar
Haris.ba
Posts: 24376
Joined: 08/09/2005 20:08

#7880 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

man_464 wrote:Najjači su mi ovi sto misle da su građani prvog reda, a mi da smo nekog n-reda jer stanujemo u navedenim naseljima (Buća i Boljakov potok).

Nikad, ali nikad neću reći da sam zadovoljan načelnikom koji je zeleni (SDA). Iz principa.

Rumeni je unistio gradski autoput, u Briješću ga spustio u Safeta Zajke i napravio takav kolaps svakog dana od 15 do 18 sati da je to nepregledna kolona. Sad i ujutro od 7 do 8, a nikad prije nije, je guzva prema Briješću iz Boljakovog. Da ne pricam kakva je situacija obratno ujutro. Krenem u 7 i 10 na posao, u 7 i 50 dolazim na Maltu. Uzrok toga su kruzni u Buca potoku, silaz sa autoputa u S. Zajke, semafor iznad GRASa. Onaj kruzni u Briješću nikad nije trebao niti postojati. Ali NEMERES KROZ MOJE, DERE SE HUSO ĆESIR. Izvršiću ti napad NA BAGER.
Nije Rumeni još dohako autoputu. Trudi se, ali nije još. Još ima nade da se spasi. Ali, najgore je što ga niko i ne brani. Ali, to je druga priča.

"Spuštanjem" autoputa nije problem koji je doveo do kolapsa ili ukidanja autoputa. Poslije nekih 40ak godina dobio se još jedan spoj sjeverno od pruge, i to ne može biti nikako negativno.

Ne mogu da vjerujem da je neko napisao da je problem što je na najvećem saobraćajnom problemu sjevera grada (mali broj saobraćajnih spojeva sa jugom) napravljen jedan spoj. Druga je stvar što je ta dionica orjentisana prometu prema jugu države, 12 transferzali, autoputu, a pritisak je preći prugu i ići prema centru grada.

Problem je što iz niza razloga (privatnih sitnih interesa) nisu dopustili gradnju kružnog i 4 trake (dodatni most preko pruge) do spoja Safeta Zajke i M5 u Rajlovcu. A moglo se to bez problema uraditi. Sada su Vatrosistemi napravili na raskrnici zgradu. I to bi rasteretilo gužvu koja se stvara zbog te raskrsnice. Nisam mogao vjerovati da nisu planirali barem posebna skretanja za lijevo. Ali, to smo mi.

Ali, rješenje gužvi je u bliskoj budućnosti 9 transferzala (biće gužvi, ali mnogo manje). I to Rumeni i gura. Nije mu loša ni ideja da bude 4 trake između 9 transferzale i kružnog koji je spoj na autoput. Problem je što u njegovoj računici to znači odustajanje od autoputa.

Rješenje je veoma "jednostavno". Na Pofalićima proširiti pružni podvožnjak na 4 trake. Isto uraditi u Buća Potoku. I nakon završetka 9 transferzale i eventualno proširenje dijela Safeta Zajko ceste na 4 trake (uz nesmetanje trasi autoputa) - okrenuti se proširenju Džemala Bijedića. Za dalje trenutno nema para. Jer prva transferzala, nastavak ja južnoj longitudinali su ogromni projekti.
User avatar
pametolog
Posts: 2065
Joined: 16/09/2009 17:48
Location: Tamo gdje se uspjeh, rad, znanje i trud ne prasta

#7882 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by pametolog »

Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#7883 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by man_464 »

2 + 2 trake od Briješća do Boljakovog moze. Dalje ce biti problematično. Ima mnogo kuća tik uz Saobraćajnicu Safeta Zajke do kruznog u Buca potoku. Nije nerješivo ali teško. Dalje Drinskom moze 2+ 2 se raditi i kod energoinvest zgrade spojiti u Put Zivota Mega kružnim tokom.
koler
Posts: 118
Joined: 21/08/2006 16:15

#7884 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by koler »

Pa koliko je ostalo Juzne na podrucju Novog Sarajeva, do Bosmola, ili se to odnosilo na spornu zgradu na Grbavici
User avatar
Thorgerson
Posts: 8508
Joined: 15/04/2015 11:26

#7885 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

koler wrote:Pa koliko je ostalo Juzne na podrucju Novog Sarajeva, do Bosmola, ili se to odnosilo na spornu zgradu na Grbavici
Pa sta je ostalo 100-150m i sporni dio sa zgradom. To je to u Novom Sarajevu.

I sta bi sa V trasnverzalom kod Bosmala. Najavi Efendic jednom nesto i nista od toga se ne desi*
User avatar
Thorgerson
Posts: 8508
Joined: 15/04/2015 11:26

#7886 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

man_464 wrote:Najjači su mi ovi sto misle da su građani prvog reda, a mi da smo nekog n-reda jer stanujemo u navedenim naseljima (Buća i Boljakov potok).

Nikad, ali nikad neću reći da sam zadovoljan načelnikom koji je zeleni (SDA). Iz principa.

Rumeni je unistio gradski autoput, u Briješću ga spustio u Safeta Zajke i napravio takav kolaps svakog dana od 15 do 18 sati da je to nepregledna kolona. Sad i ujutro od 7 do 8, a nikad prije nije, je guzva prema Briješću iz Boljakovog. Da ne pricam kakva je situacija obratno ujutro. Krenem u 7 i 10 na posao, u 7 i 50 dolazim na Maltu. Uzrok toga su kruzni u Buca potoku, silaz sa autoputa u S. Zajke, semafor iznad GRASa. Onaj kruzni u Briješću nikad nije trebao niti postojati. Ali NEMERES KROZ MOJE, DERE SE HUSO ĆESIR. Izvršiću ti napad NA BAGER.
Ja ne stanujem u Buća potoku, ni Boljakovom, ali definitivno te dijelove grada treba "uklopiti" u sami grad. I naravno, raditi na uredjenju istih.

Ja ne mogu da vjerujem da neko moze imati nesto protiv toga. Jer cujem cesto komentare kao pravi on sebi put u Boljakovo, mislim na stranu sto lik ne zivi tamo, nego sto npr dvije ulice na alipasinom imaju vise stanovnika od citavog tog brda, al nejse. Ajd, svako ima svoju logiku. :-)

Pa upravo Buća potok postao "slucaj" jer se nije davalo paznje tom naselju. Mislim slucaj, kuca na kuci i nikakav plan. Znaci treba raditi suprotno od ranijih vlasti i ne zanemarivati taj dio grada. Treba vidjeti sta se tu moze popraviti, kako se to moze urbarnizirati, uraditi saobracajnice, setalista, parkove, igralista, drvored koji napraviti...pa brda su u vecini svjetskih gradova elitna naselja! Mi smo od nasih brda napravili favele. Upravo zbog tog odnosa ma haje ba ono sta ce nam dalje Cengic vile.

p.s. I mene je strah naravno da se ne upropasti GA. Nadam se da do toga nece doci. Al isto tako i taj GA se mora poceti raditi. Ako se bude cekalo, problemi ce biti sve veci i veci.
Concord
Posts: 952
Joined: 14/12/2017 15:51

#7887 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Concord »

Pa kako mislis druze da prodje GA kad se napravi ova cesta? Ona se dize iznad naponskih vodova za zeljeznicu i onda blago pada prema kruznom toku, kako i kuda provuci GA? Dizati ga na jos vece stubove?
Efendic je krava koja dadne 20 litara mlijeka i onda trzne nogom i prospe sve. Napravio je cestu zlata vrijednu za dva naselja (i time dobio glasacko tijelo) a unistio je zlata vrijednu cestu za KOMPLETAN GRAD, projekt star 33 godine, najbitniju cestu grada. Ko kaze da je uradio dobro neka puca sebi u glavu.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24376
Joined: 08/09/2005 20:08

#7888 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Haris.ba »

Concord wrote:Pa kako mislis druze da prodje GA kad se napravi ova cesta? Ona se dize iznad naponskih vodova za zeljeznicu i onda blago pada prema kruznom toku, kako i kuda provuci GA? Dizati ga na jos vece stubove?
Nikad nije ni bio plan da GA prođe iznad 9 transferzale. Već ispod - otprilike u nivou pruge. Ali, bio je plan da to ide trasom mimo pruge. I ima prostora za to. Stvar je samo kako ćese napraviti kružni, i hoće li ste ostaviti prostra za cestu.
No-Name
Posts: 317
Joined: 22/05/2014 17:20

#7889 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by No-Name »

pametolog wrote:Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.

Gdje planiraju kružni tok na Čegić Vili
User avatar
pametolog
Posts: 2065
Joined: 16/09/2009 17:48
Location: Tamo gdje se uspjeh, rad, znanje i trud ne prasta

#7890 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by pametolog »

No-Name wrote:
pametolog wrote:Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.

Gdje planiraju kružni tok na Čegić Vili
Dr. Fetaha Becirbegovica / V transferzala, kad od okretaljke dvojke krenes prema Mrvici pa sjeces cestu i prugu prema Klasu. Ta raskrsnica treba da se pretvori u kruzni.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4362
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#7892 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by VladaFBiH »

pametolog wrote:
No-Name wrote:
pametolog wrote:Veceras na TVSA prilog sa sastanka Forte i Koldze. Dogovorili se da “u narednom periodu nastave sa aktivnostima” na zavrsetku Juzne longitudinale na teritoriji Novog Sarajeva, kao i izgradnji kruznih tokova kod Energoinvesta i na Cengic Vili. Nisu rekli sta znaci naredni period.

Gdje planiraju kružni tok na Čegić Vili
Dr. Fetaha Becirbegovica / V transferzala, kad od okretaljke dvojke krenes prema Mrvici pa sjeces cestu i prugu prema Klasu. Ta raskrsnica treba da se pretvori u kruzni.
tamo gdje je neki idiot "smaknuo" cestu za cijelu jednu traku a imao je prostora da budu u ravni :)
User avatar
Mišo_Kovač
Posts: 2708
Joined: 22/06/2011 11:00
Location: Sarajevo

#7893 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Mišo_Kovač »

Tu je po zadnjim podacima trebao ici neki manji kruzni tok, jer puni profil nije mogao stati... pretpostavljam zbog Klasovog zemljista :) Ne znam jel se šta izmjenilo :D
User avatar
Thorgerson
Posts: 8508
Joined: 15/04/2015 11:26

#7894 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Thorgerson »

Concord wrote:Pa kako mislis druze da prodje GA kad se napravi ova cesta? Ona se dize iznad naponskih vodova za zeljeznicu i onda blago pada prema kruznom toku, kako i kuda provuci GA? Dizati ga na jos vece stubove?
Efendic je krava koja dadne 20 litara mlijeka i onda trzne nogom i prospe sve. Napravio je cestu zlata vrijednu za dva naselja (i time dobio glasacko tijelo) a unistio je zlata vrijednu cestu za KOMPLETAN GRAD, projekt star 33 godine, najbitniju cestu grada. Ko kaze da je uradio dobro neka puca sebi u glavu.
Ti shvatas da ovu cestu pravi kanton, a ne opština i Efendić?

Dakle, od nekih 10mil koliko koštaju radovi, ja mislim da je opština Novi Grad dala 1 milion. Pa tako ako već pričaš o nekom uništenju GA, onda ga treba adresirati na Direkciju za puteve - jer je ovo kantonalni projekt.

I druga stvar, nemoj bezveze da paničiš. Projekt GA sa ovim nije u opasnosti. Da li je bila namjera da se taj projetk ugasi, sigurno da jeste, ali opet to je dugoročno planirana stvar i za nadati se da će je nova vlast aktivirati opet i staviti u fokus.

Samo je napravljena glupost, ali jebiga sad. Trebalo je GA produžiti upravo do IX transverzale, iako taj spoj nije nikad planiran, ali opet prije 40 godina nije bilo ni toliko naseljeno to područje, jer onaj čitav dio od Halilovića do Čengić vile postaje stambeno naselje. A ono motanje na kružni na ul Safeta Zajke je neviđena glupost. Sutra kad se GA nastavi graditi taj kružni će biti neuoptrebljiv - min jedan pravac.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5935
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#7895 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

:thumbup: Drago mi je da su ovo uradili.

Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.

Image
The BEN10
Posts: 7558
Joined: 19/09/2011 09:03

#7896 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by The BEN10 »

studiorum_tuzlaensis wrote:
:thumbup: Drago mi je da su ovo uradili.

Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.

Image
Čekaj, jel to u planu da se pravi kružni tok kod skretanja za Igman?
Btw - koji je to put za Grkaricu - na onom kružnom kod Maršala koji izlaz dođe (prvi je za aparmane, drugi za onaj put prema Kući spasa, a treći prema Visočici)? :-?
User avatar
mk ultra
Posts: 19217
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#7897 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by mk ultra »

studiorum_tuzlaensis wrote:
:thumbup: Drago mi je da su ovo uradili.

Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.

http://i66.klix.com/vhrp7q.png
Ovaj put nije bas jednostavan za nekoga ko nema iskustva sa voznjom uzbrdo i po snijegu... a provalija dole

Kilometrazom je identican staroj ruti, brzi jeste kad hoces :D
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5935
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#7898 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by studiorum_tuzlaensis »

mk ultra wrote:
studiorum_tuzlaensis wrote:
:thumbup: Drago mi je da su ovo uradili.

Ova saobraćajnica će riješiti većinu saobraćajnih problema na Bjelašnici. Uspostaviti će se prirodni tok saobraćaja i rasteretiti će se dosadašnja jedina cesta. Još kad naprave kružni tok koji je već u planu ove godine, na raskrsnici gdje je skretanje za Igman, to će biti dovoljno sasvim.

http://i66.klix.com/vhrp7q.png
Ovaj put nije bas jednostavan za nekoga ko nema iskustva sa voznjom uzbrdo i po snijegu... a provalija dole

Kilometrazom je identican staroj ruti, brzi jeste kad hoces :D
A ako imamo iskustva sa voznjom po snijegu i plus zimske gume :D
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3534
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#7899 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by JavierBosnia »

Eto pocinje sanacija mosta u Halilovicima
EA 180k KM

Zna li neko hoce li se raditi odma veci most s obzirom da bi trebale tu 4 trake biti ako se ne varam?
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#7900 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo

Post by Hajvan »

JavierBosnia wrote:Eto pocinje sanacija mosta u Halilovicima
EA 180k KM

Zna li neko hoce li se raditi odma veci most s obzirom da bi trebale tu 4 trake biti ako se ne varam?

mah..
tu vise ne bi trebao ni biti most, jer ide regulacija korita Miljacke i ukidanje tog meandra….
ljeta gospodnjeg 2419., ako Bog da…. inshallah.


propali grad…
Post Reply