Fantasticne reklamne kampanje
Moderator: anex
-
- Posts: 5591
- Joined: 02/08/2002 00:00
- Location: Earth
#1 Fantasticne reklamne kampanje
Fantasticne reklame naziv su nove teme, na kojima cu u manjim i vecim vremenskim razmacima postavljati reklame koje najcesce ne mozete vidjeti na nasim ulicama (billboard-ima) i rijetko na nasim televizijama. Vise reklama uvijek mozete vidjeti prostim klikom na ovaj link. Konkretno, tamo mozete vidjeti jos dvije fotografije ove BMW-ove reklame. Ove reklame su oko 4 metra visoke i 6-7 metara siroke.
Enjoy!
Last edited by The_Fluid on 23/02/2007 15:46, edited 1 time in total.
-
- Posts: 5591
- Joined: 02/08/2002 00:00
- Location: Earth
#6
Prvo je rijec o novijim reklamnim kampanjama, a drugo, edu, fino uslikas nase reklame i stavis u okviru teme, pa cemo za nekih mjesec dana, ili tri, sest komentarisati i vidjeti koja je duze i bolje izdrazala zub vremena.prleitihi wrote:a domacih fantasticnih reklamnih kampanja nemamo?..sta je sa anurovim "racunaj na mene".."ef de es"..bojanovim radovima..šejlinim..ili je to ona..tuđe bolje?!
Koliko se sjecam ti (no to je bilo dok si kao edu bio 'konstruktivni' clan Sa-X zajednice) si jos prije dvije godine spominjao te reklame (evo link da te podsjetim: http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... 76227b48f9), no fotografije nisi postavio, dakle?
Evo ja cu staviti fotografiju Anurove reklamne kampanje, radjene za Iskraemeco (dobila: Epica-Winner (Pariz, 2001) - za najbolju evropsku reklamnu industrijsku kampanju “Računaj na mene”):
ps. FDS ne reklamiram i ne svidjaju mi se njihove reklame, sto ne znaci da ih neko drugi ne moze postaviti, ako misli da su zaista toliko dobre.
-
- Posts: 5591
- Joined: 02/08/2002 00:00
- Location: Earth
#8
prleitihi wrote:mozes li mi pokazati gdje pise da je rijec o novim reklamnim kampanjama?
edu,
mani se destrukcije ala Angela&co, fino pogledas reklame, odes na stranice doticnih firmi i sam pronadjes sve sto te zanima (ne rekoh novim no novijim), meni je trebalo 30-tak sekundi da nadjem Anurovu reklamu na Netu, potrudi se malo i budi pozitivno konstruktivan.
--
Jos jedna interesantna reklama:
Ovu reklamu su napravili:
Agency: Zebra, Germany
Creative Director: Joerg G. Fieback
Copywriter: Stefka Meyer
Art Director: Romek Müller
Photographer: Thomas Herbrich
-
- Posts: 4131
- Joined: 24/01/2007 16:44
- Location: laktaši
#9
drago mi je vidjeti da ti i ona vise ne odgovara..sto se tiče same teme nigdje nisi napisao da je riječ o novim ili o novijim reklamama (iako je ovo noviji relativan pojam..sta je novije..6 mjeseci..godina..dvije..tri???)..da si to napisao ja se ne bih ni javljao..s obzirom da sada znam o cemu je riječ svoj post cu izbrisati..a ti ako hoćeš možeš i anurovu reklamu..jer je ona davno urađena (osim ako temrin "novije" ne podrazumijeva stvari urađene prije 12-ak godina!?)..te stoga nije u vezi sa temom..pa ispade da sam zachatavaš vlastitu temu..a ubuduće naznači o čemu se radi..kako bi kompanija znala da li će biti "pozitivno konstruktivna" ili ne!
- Sajo---:
- Posts: 619
- Joined: 25/09/2005 14:18
- Location: Sarajevo
#16
Vidim da su reklamne kampanje ali ne mogu se suzdrzati da postavim najbolje reklamu koju sam ikada vidio (za mene je najbolja).............
http://www.youtube.com/watch?v=dSDmS9hj ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=dSDmS9hj ... ed&search=
-
- Posts: 48
- Joined: 15/09/2004 22:37
#19
Jedna od promisljenijih i efektivnijih reklamnih kampanja sto sam ja vidio.
Koristite pojas!
Koristite pojas!
- Skyfox
- Posts: 7489
- Joined: 27/09/2003 00:00
- Location: Selo Strumfova
- black
- Posts: 17174
- Joined: 19/06/2004 16:00
- Location: ispod tresnje
#22
Dolce&Gabbana izazvali su brojne rasprave svojom novom reklamnom kampanjom. Plakat koji podsjeća na grupno silovanje već je zabranjen u Španjolskoj, a isto ga čeka i u Italiji.
Reklama talijanske modne i dizajnerske kuće Dolce & Gabbana svojom je provokativnošću već postigla željeni efekt, o njoj se priča, piše i diskutira.
Reklama je krajem veljače zabranjena u Španjolskoj na zahtjev Ženskog instituta, ustanovi koja pripada ministarstvu rada, dok u Italiji već dva tjedna izaziva žestoke polemike.
Niz talijanskih političara, na čelu s ministricom za jednake mogućnosti Barbarom Polastrini i trinaest senatora iz različitih stranačkih grupacija, zatražili su zabranu reklame. D&G inzistiraju na umjetničkoj slobodi.
Slika prikazuje ženu koja leži na podu nad kojom se nadvio polugoli muškarac, koji joj snažno pritišće ruke i ne dozvoljava joj da se pomakne.
Žena podiže svoje kukove, opirući se štiklama o pod, na licu joj se vidi neugoda izazvana tom situacijom, a još četiri muškaraca stoje sa strane, gledaju i čekaju red.
Ministrica Polastrini kaže kako se radi o provociranju grupnog silovanja i traži od organa koji nadziru javni prostor da fotografije uklone iz javnosti.
Najavu bojkota poznate marke najavila je najveća talijanska sindikalna središnjica ukoliko se D&G do Dana žena ne ispričaju i povuku reklamu.
Dvojac Stefano Dolce i Domenico Gabbana sebe vidi kao klasičnu žrtvu cenzure. D&G kažu kako je namjera bila prodaja jeansa i drugih odjevnih predmeta iz kolekcije i kako i reklame spadaju u sferu umjetnosti te da nisu imali namjeru zazivati nasilje nad ženama.
Net.hr