Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Da li ste za posebnu temu o računarskim konfiguracijama za igre?

da
44%
ne
6%
od*ebi Chmoljo, naporan si
50%

Total votes: 527

arnes_king

#43176 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by arnes_king »

Ovo mi je bio GOTY kada je izasla, tako da obavezno probati i kome bude trebalo savjeta neka me oznaci jer sam je doktorirao dok sam uzeo platinu (100%) :D

Returnal launches on PC February 15

https://blog.playstation.com/2023/01/18 ... mcid=psapp

Nisam igrao igru sa boljim 3d audiom niti dualsense supportom a evo dualsense funkcije su podrzane i na PC pa ko ga ima obavezno s njim neka igra.
Last edited by arnes_king on 19/01/2023 09:37, edited 1 time in total.
arnes_king

#43177 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by arnes_king »

Tito_i_Partija wrote: 18/01/2023 19:03
The Callisto Protocol's publisher, Krafton, is pretty unhappy with how much the game is selling, but it might only have itself to blame. As reported by Yonhap, the game's sales expectations have been revised significantly downwards after it failed to meet the publisher's ridiculous expectations since its release last month. Krafton had expected The Callisto Protocol to sell 5 million copies this year, but now puts that figure at around 2 million, which it admits still "will not be easy."

In briefings during the game's development, Krafton talked up The Callisto Protocol as a "Quad A (AAAA), all day!" experience, which goes some way to explaining why the company poured 200 billion won ($161.6 million/£129.8 million) into the game over the course of three years. Despite the fact that The Callisto Protocol was the first game in a new series from a new studio, Krafton had high hopes for it, but those hopes have collided with reality since the game's release.

Although The Callisto Protocol carries a Dead Space pedigree—the game was helmed by Dead Space creator Glen Schofield—it was profoundly unlikely to sell 5 million copies even if it had received a warmer critical response than it did. The Dead Space games are well-loved and well-known (enough for EA to greenlight a full remake of the first game), but they weren't sales titans even in their own time. Expecting something that doesn't even wear the Dead Space name to massively outperform those games seems like the kind of shared delusion that's only possible in corporate boardrooms.

Meni nisu jasni nikako, izbacili SP igru od 10 sati sa full price i odmah najavljen neki season pass sa "dodatnim" sadrzajem koji se placa. Pa to je dovoljno da ne dam marke za nju. Drug mi je dao acc da odigram i igra mi je bila super ali zbog ovog sto sam naveo im ne bih dao ni marke..
Tito_i_Partija

#43178 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Tito_i_Partija »

Budućnost gaminga su season passes, battle passes, i ostale prevare upakovane u passes. Pogotovo jer EU sada ide da skroz zabrani loot boxes.
The EU have voted to push for reform in the videogame industry, backing a report that takes aim at everything from loot boxes to human rights violations tied up with gold-farming. The report includes calls for better parental control options, "harmonised rules" compelling sellers to show more information about game content, and a clamp down on third-party skin gambling.

Those are all laudable goals, but time will tell how much change this actually amounts to.

The report was led by MEP Adriana Maldonado López, who said it "highlights the positives of this pioneering industry, but also social risks we need to bear in mind, like the impact of gaming on mental health". Many of the recommendations are targeted at protecting children, with López calling for "strengthened consumer protection with a specific focus on minors."

Endorsing the report means that the EU will now take further steps, though for the most part that doesn't mean they've decided on any specific actions or new legislation. According to GamesIndustry.biz, the Commision (the EU's executive body) will now, for example, "analyse the impact of loot boxes and prompts to make in-game purchases, taking action if necessary, as well as investigating whether gold-farming can be linked to financial crimes and human rights abuses".

The strongest commitment I can see is the report's call "to put an end to illegal practices allowing anyone to exchange, sell or bet on in-game and third-party sites (for skin betting)". That makes sense, seen as the practice constitutes illegal unregulated gambling.

They also want the PEGI rating system to play a greater role, and for the Commision to "consider enshrining it in EU law to make PEGI its Code of Conduct the mandatory age-rating system for all games in the single market". Currently PEGI is a legal requirement in some countries (including the UK, despite it no longer being in the EU) but not others.
vaučer

#43179 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by vaučer »

Bar EU neki kurac pokušava napraviti po pitanju zaštite potrošača.
Tito_i_Partija

#43180 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Tito_i_Partija »

Pa barem je nešto. Iako možda ovo neće bit' dovoljno, ipak je neki početak gdje se publisherima jasno daje do znanja da se paze. Uvijek je lakše nešto nadogradit' il' popravit' nego počet' od početka. Mislim, kad EU može natjerat' giganta poput Apple da pređe na USB-C, gaming developeri su pičkin dim, realno. :-D

Dok te u Sjevernoj Americi ima pravo da muze ko stigne. Zaštita potrošača je totalno nepostojeća.
Dope_Man

#43181 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Dope_Man »

USA je uvijek bila rac kad su u pitanju stvari potrosaca/radnika. Dobro, ima i pozitivnih primjera naravno, al generalno oni su super za razviti biznis, gdje se daje kapitalizmu prednost, a EU odlicna zadnjih 15-20 godina sa stvarima poput tjeranja na isti kabal, evo sad pricaju o opciji da baterije na mobitelima moraju bili lako zamjenjive, a eto i oko igara bi mogli srediti taj divlji zapad kockanja.
ferratilis

#43182 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by ferratilis »

Konacno, DLC koji izgleda zanimljivo!

Meet Ulbrig Olesk, one of the last scions of the shattered nation of Sarkoris. Armed with the ability to transform into a mighty griffon, he can become a formidable warrior in your party, a trustworthy friend — and maybe even more.

New playable class with 6 archetype variations. Become a shifter and use animal aspects and forms to decimate your enemies with the fury of a wild beast!
New companion for your party: a Sarkorian tribal chief who has mysteriously survived the ravaging of his homeland.
A brand-new, previously unavailable area, which you will be able to explore with your new ally, fight new enemies, and uncover some old secrets.
9 new spells will aid you in battle with foes both new and old.
Optional romance with Ulbrig, available for both male and female characters.
ferratilis

#43183 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by ferratilis »

Stadia izasla, propala, danas sahranjena. Za to vrijeme, Baldur's Gate 3 je jos u early accessu. :D
arnes_king

#43184 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by arnes_king »

Kako ovo predobro izgleda.

emotivac

#43185 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by emotivac »

arnes_king wrote: 20/01/2023 11:33 Kako ovo predobro izgleda.

Koja je to igra ?
arnes_king

#43186 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by arnes_king »

emotivac wrote: 20/01/2023 11:42
arnes_king wrote: 20/01/2023 11:33 Kako ovo predobro izgleda.

Koja je to igra ?
Stalker 2. Jelde samo xbox i PC? :(
Tito_i_Partija

#43187 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Tito_i_Partija »

ferratilis wrote: 19/01/2023 21:40 Konacno, DLC koji izgleda zanimljivo!
Znači valja čekat' još godinu dana do Complete Edition-a. :-D

Al' mene lično DLCs ne privlače. Varnhold's Lot za Kingmaker sam odigr'o samo jednom, i to zbog importa itema u glavnu kampanju, a onaj Beneath the Stolen Lands nisam ni igr'o.

Ako imam glavnu kampanju koja traži ogromnu količinu vremena, jako mi je teško sakupit' dovoljno interesa još i za DLCs.
ferratilis

#43188 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by ferratilis »

Tito_i_Partija wrote: 20/01/2023 13:57
ferratilis wrote: 19/01/2023 21:40 Konacno, DLC koji izgleda zanimljivo!

Al' mene lično DLCs ne privlače. Varnhold's Lot za Kingmaker sam odigr'o samo jednom, i to zbog importa itema u glavnu kampanju, a onaj Beneath the Stolen Lands nisam ni igr'o.

Ako imam glavnu kampanju koja traži ogromnu količinu vremena, jako mi je teško sakupit' dovoljno interesa još i za DLCs.
Ovim tempom ces cekat jos pet godina. :D

Ja volim DLC, pogotovo kada unaprijede mehanike i gameplay iz osnovne igre, i dodaju interesantne iteme i likove. Kao npr. DLC-evi za Pillars 1 i 2, to su zlatni primjeri koje bi developeri trebali pratiti. A ovaj DLC izgleda tako.

Meni je dobar onaj Beneath the Stolen Lands DLC, jer dodaje novi dungeon u kapmanji, ali i zaseban roguelite mode. U Wrathfinderu isto ima takav DLC, samo jos vise unaprijedjen. Isto dosta ljudi hvali Wildcards, ali mene nikad nisu zanimale one tiefling sestre. Zna Owlcat posao, samo sto su sad razdvojili tim na dvije velike igre, pa je pometnja.
Tito_i_Partija

#43189 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Tito_i_Partija »

ferratilis wrote: 20/01/2023 17:15
Tito_i_Partija wrote: 20/01/2023 13:57

Ovim tempom ces cekat jos pet godina. :D

Ja volim DLC, pogotovo kada unaprijede mehanike i gameplay iz osnovne igre, i dodaju interesantne iteme i likove. Kao npr. DLC-evi za Pillars 1 i 2, to su zlatni primjeri koje bi developeri trebali pratiti. A ovaj DLC izgleda tako.

Meni je dobar onaj Beneath the Stolen Lands DLC, jer dodaje novi dungeon u kapmanji, ali i zaseban roguelite mode. U Wrathfinderu isto ima takav DLC, samo jos vise unaprijedjen. Isto dosta ljudi hvali Wildcards, ali mene nikad nisu zanimale one tiefling sestre. Zna Owlcat posao, samo sto su sad razdvojili tim na dvije velike igre, pa je pometnja.
Wildcards nisam uzeo zbog Tiefling sestara, već zbog Kineticist klase, koja je jako dobra. :)
Tito_i_Partija

#43190 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Tito_i_Partija »

Square Enix ne šalje game reviewerima kodove za Forspoken, što znači da su recenzije nemoguće. U industriji je ovo prilično pouzdan znak da je igra smeće, i da Square Enix ovo radi da ne bi izgubili preordere. :-)

https://emopulse.com/news/gaming/review ... iew-codes/
For now, it’s unclear how many reviews we will get on Monday. As stated earlier, Forspoken review embargo lifts just one day before release. Typically, a review this late is bad news for users because they typically do not have enough time to cancel their pre-orders if the game does not live up to expectations.

Moreover, late review embargos also show a lack of confidence from the publisher and developer. Forspoken is not among the biggest games of 2023, but there has been a fair amount of anticipation for the game. However, impressions from the recent demo have been less than stellar, and the review situation also sounds concerning.
ferratilis

#43191 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by ferratilis »

Wolfenstein TNO, Uber tezina. 8)

Volim animacije i gameplay generalno u ovom shooteru. Pogotovo kretanje glavnog lika, ima tezinu koju dosta igara nikako da pogodi kako treba.

Steta sto je id Tech 5 engine prilicno los pa je igra zakljucana na 60fps, inace bi bila fantazija na 120hz. :)
Averus

#43192 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Averus »

Ja bas igram sad TNO i dobar mi je

50/50 mi je smijesno i zakon sto mi je nekako isti osjecaj i sve kao sto je bio kod posljenjeg Wolfa kojeg sma igrao (onaj iz 80ih-90ih) :D

I prejaka fora "nightmare" easteregg :lol:

Igra je tako basic - pricom, likovima i to, a opet nije cringe. Svidja mi se :)

PS: Slazem se da je kretanje super uradjeno, tacno osjetis ds upravljas gromadu od covjeka :thumbup:
DonieBrasco

#43193 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by DonieBrasco »

Od nadolazecih igara u 2023 me interesuju:

Dead Space remake
Resident Evil 4 remake
Stalker 2
The Day Before
Diablo 4
AC: Mirage
Alan Wake 2
ARK 2
Forza

Ima jos dosta ovo sam grubo pogledao listu sta dolazi pa cemo da vidimo.

P.S. Rock Star ako krajem godine teasuje GTA 6, da sruse internet. :D
caseytron

#43194 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by caseytron »

DonieBrasco wrote: 21/01/2023 12:31 Od nadolazecih igara u 2023 me interesuju:

Dead Space remake
Resident Evil 4 remake
Stalker 2
The Day Before
Diablo 4
AC: Mirage
Alan Wake 2
ARK 2
Forza

Ima jos dosta ovo sam grubo pogledao listu sta dolazi pa cemo da vidimo.

P.S. Rock Star ako krajem godine teasuje GTA 6, da sruse internet. :D
Imam osjecaj da ce Alan Wake 2 biti fail, ne znam zasto.
Averus

#43195 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Averus »

Gotov Wolfenstein: The New Order
Sve u svemu veoma fun game, nije preduga, taman :)
Killing Nazis is always fun :izet:
SmokingMan

#43196 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by SmokingMan »

Uz Heartland jedino mogu stalker i AW2 dodati na listu, ostalo nije u mom opsegu interesovanja. Ubisoft će već unišiti i ove franšize koje njihove investitori nazivaju glavnim stubovima poslovanja. Zato su zeznuli i Div 2, i vjerovatno je da će skončati kao AC, maksimalna vizualizacija igre sa ispremetanim plotom.
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji

#43197 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Chmoljo »

Averus wrote: 21/01/2023 10:03 Ja bas igram sad TNO i dobar mi je

50/50 mi je smijesno i zakon sto mi je nekako isti osjecaj i sve kao sto je bio kod posljenjeg Wolfa kojeg sma igrao (onaj iz 80ih-90ih) :D

I prejaka fora "nightmare" easteregg :lol:

Igra je tako basic - pricom, likovima i to, a opet nije cringe. Svidja mi se :)

PS: Slazem se da je kretanje super uradjeno, tacno osjetis ds upravljas gromadu od covjeka :thumbup:
Vjerovatno zato što im nije bila namjera da budu pretenciozni, nego se držali provjerenog recepta.

Ja trenutno igram Rise of the Tomb Raider. Ne znam zašto sam mislio da je bzvz, meni igra odlično paše. Bolji mi je od prvog dijela.

Ima dosta kolektibls, ali igra ne kažnjava i ne smara sa traženjem. Poneki item bude negdje zavučen, ali ništa strašno.

Svu svemu ocjena 8.5/10
Averus

#43198 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Averus »

Od mene je 80/100 ocjena za TNO
Baš ovo što si napisao - tačno se vidi da su ljudi znali šta rade i šta žele postići igrom. :thumbup:

Sljedeća je vjerovatno Lego Batman Trilogija na redu :lol:
Iako bih rado preskočio, jbg ide mi kao sljedeća na backlogu, pa dok ne kupim neke druge koje bih igrao - neka bude Lego 😁
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji

#43199 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Chmoljo »

Ma lego igre su fantastične. Ja sam igrao star wars. Provede te kroz kompletan film. Zabavne, smiješne i vrlo igrive.
Averus

#43200 Re: Vaše voljene PC igre (piraterija će rezultirati banom!)

Post by Averus »

Chmoljo wrote: 22/01/2023 14:48 Ma lego igre su fantastične. Ja sam igrao star wars. Provede te kroz kompletan film. Zabavne, smiješne i vrlo igrive.
Zato sam i uzeo ovo, jer su uvijek bile zabavne, ali ovaj prvi batman sam već odustao :lol:
Kontrole kao '94. godine

Vidjeću kakve su ostale

EDIT: Uz svu dobru volju, jedino mogu reci "ojjj". Bas nisu dobro ostarile :roll:

Ide Vampyr sljedeci :D