Pitam se kako li šljaka danas, Source engine je malo ostario, al' et' ako sam mog'o skoro igrat' Half Life 2 i preć' ga, mogu vala i ovo.ferratilis wrote: ↑03/08/2022 17:11 Ako je VtMB patio zbog toga sto je napravljen sa nedovrsenim Source engineom, onda je Dark Messiah suprotno, vrhunac onog sto je taj engine mogao postici sa animacijama i gameplayom. Arkane je uvijek stremio da im igre budu interaktivne kao Ultima Underworld, Dark Messiah je jedan od najboljih primjera upravo zbog enginea. Toliko su ga dobro savladali da su odusevili i Valve, koji ih je unajmio za jednu epizodu Half-Lifea, ali nazalost Valve se odlucio da otkaze epizodni format, iako je Arkane dosta toga vec uradio.
Inače, Might & Magic franšiza mi je uvijek bila dobra, fina alternativa D&D-u. Isto tako bi bio i Elder Scrolls, samo da nije jebenog level scalinga, koji mi je nešto najmrže u igrama uopšte.