Chmoljo wrote: ↑14/03/2023 13:54
Tito_i_Partija wrote: ↑14/03/2023 13:39
Ja kako starim ustvari više koristim walkthrough nego prije. Kako sam uš'o u godine, nemam ni vremena ni strpljenja da nasamo otkrivam šta će mi dat' najviše XPa il' koji ishod priče će mi najbolje odgovarat'.
Al' opet zavisi i od igre. Za Greedfall mi ne treba jer je igra prilično straightforward, dok recimo Dark Souls nisam ni palio bez walkthrough-a kraj mene na telefonu.
pa vidi, WT za igre poput Deponie je kao da Kingmakera igraš na najlakšem, ono god mode. gubi smisao.
WT gdje se nalaze neki itemi u open world igrama, ili WT koja opcija je najbolja za dijalog i nije tako strašna jer ostaje akcioni dio igre, a ti jednostavno nemaš toliko vremena igrati opet.
tako da se slažem sa tobom. Dark Souls je i pored WT tražio određenu vještinu. nije bilo klikni to i to i gotovo.
Da, tako nekako. Za Dark Souls ti ne treba WT za priču, jer priča ne postoji.
Al' zato je level design tako komplikovan, i još te baci u svijet bez ikakvih quest markera i instrukcija, da bi je vjerovatno još i danas igr'o da nisam im'o WT.
Za Kingmaker mi je bilo drugačije. Prvi run sam igr'o gotov naslijepo, i koristio sam WT samo u fazama gdje ti treba onaj fenjer za maglu, pogotovo u House at the Edge of Time. Eh onda kad sam igr'o drugi i treći put koristio sam guidove intenzivnije i tek onda sam vidio šta sam propustio. Znači bolji XP, itemi, oni izbori u sobi prijestolja koji te vode ka određenim ishodima koje ne možeš kasnije popravit', pa onda oružja koji ti prave artisans, pa onda hoće li zaginut' Jhod il' Kesten, itd. Bez tog znanja se propušta masa stvari a ja to jednostavno ne volim, tako da mi je to sada priručnik kad god igram KM. Vjerujem da ću tako igrat' i WotR.