Tito_i_Partija wrote: ↑19/04/2021 22:25
Au vidi, nisam znao da ima IE mod? Jesi li prob'o, kako radi?
Ne znam brate, meni je combat izgled'o nekako sav trapav, pogotovo ranged sa onim recovery mechanic-om, znaci opalis strijelu il' pusku pa onda cekas po' sata da je opet puknes, a jos ako imas tezi armor tek tad si ga nagrabusio. Isto tako mi je hrana bila preforsirana, znaci moras se dobro nakljokat' da predjes neke bitke. Nema XP za ubijanje neprijatelja, i to mi je jako smetalo, znaci ne dobijes gotov nista za nesto sto tebe moze ubit', a time te usput igra i forsira da je predjes na dijalog. I tako neke sitnice.
Ne znam care, cijeli zivot igram RPGs i rijetko mi nesto ovako zasmeta k'o borba u PoE. Mada sad ga imam cijelog na Epicu, pa cu jedan dan pocet' otpocetka i da ga konacno zavrsim, jer prvi put nisam im'o strpljenja.
Nisam jos probao IE Mod jer mi odgovara PoE ovakav kakav jest, mozda probam nekad iz znatizelje. Jedino sto mi je glupo u vanilla igri je sto mozes napustiti dungeon kad god zelis, to nema smisla. Jednom kad udjes, trebalo bi da ne mozes izaci dok ne zavrsis. I camping sistem bi trebao biti bolji, kao u Pathfinderu gdje postoje rizici svaki put kad kampujes. Na sve ostalo se naviknes igranjem. Moras zaboraviti D&D pravila da bi se potpuno uzivio.
A to za ranged borbu, oni ionako treba da budu pozadi sa light armorom i po mogucnosti war bow jer ima najbolji omjer recovery/damage. Doduse, zadnji put kad sam igrao nisam ni imao rangera. Isao sam na 2 paladina (jedan sa focus aurom, drugi sa endurance), Eder kao tenk, plus wizard, priest i chanter pozadi. Jedino sam imao problema u White March ekspanziji, koja ima par jako teskih borbi. Ako imas heavy armor, ne zanima te recovery jer dobijas deflection, ali wizard i priest moraju imati brz recovery da ne bi dobili interrupt kad castaju spellove.
U biti, ako igras dual wield (pogotovo rogue) imas najbrzi recovery, onda ide one handed + shield, onda samo one handed (ali dobijas accuracy), i na kraju two handed koji su najsporiji, ali najbolje probijaju DR. Znaci, postoji opravdan razlog za tu mehaniku. Moj glavni paladin je bio sword + shield, ali u drugom slotu je imao estoc za slucaj da protivnici imaju visok DR. Sve zavisi od situacije, ali uvijek se mozes prilagodit. I ako hoces brzi recovery, stavi vise poena na dexterity, mada nije nuzno.
Preporucujem ti da probas opet, i igraj do levela 7 kad trebas poceti White March ekspanziju. Ekspanzija je bolja od same igre, i bas je dizajnirana zbog kritika kako su encounteri bili losi u glavnom dijelu. White March je Icewind Dale, u biti. Potpuni fokus na gameplay. Zato mi je bilo i cudno sto Epic besplatno dijeli sve zajedno, jer je ekspanzija jedna od najboljih generalno.
Meni je samo drago da i dalje postoje real time with pause RPGs kao Poe ili Pathfinder jer su mi drazi od igranja na poteze. A PoE ima i vise nego solidan AI koji te tjera da se stalno prilagodjavas situaciji. PoE2 ima jos bolji gameplay, a dodali su i multiclassing. Posto je sad Microsoft vlasnik Obsidiana, sumnjam da ce im pustit da rade na PoE3 jer se fokusiraju na Avowed. Steta. Ali i dalje se nadam da cemo dobiti PoE3.
Sorry za dug post, ali volim diskutirati o ovom zanru.