Moja preporuka je da pokusas i to vise puta u nekim razumnim vremenskim intervalima ako ti domah ne uspiju rjesiti problem. E sad zavisi kakvi su ti tehnicki uvjeti, mozda ti odmah to rjese a mozda i malo potraje, takodje zavisi i koliko ima ljudi u tvom podrucju kojima takodje treba raditi odredjene korekcije brzine.holowey wrote:situacija sa linijom je sljedeca:
nakon povecanja brzine, speedtest pokazuje ovo:
da se zalim (kome? tehnickoj podrsci?) ili da se pomirim sa sudbinom?
Malo idem off ali stvarno ne razumjem neke ljude, do juce su imali upola manje brzine i sve je bilo ok, a sada odjednom kada su vam povecali brzine odmah zurite da se zalite kako vam nisu maximalne deklarisane brine. Po nekoj naopakoj logici ispade da je bolje bilo da vam nisu ni povecavali brzine, tada bi ste izgleda bili sretniji.
I sta sad, treba neko da place za tobom, da te sazaljeva? Mislim da si ti davno odlucio odjaviti pa usput bacas bombe. Pomalo me podsjecas na odredjene likove koji se zale na telecomove usluge a na kraju se ispostavilo da nisu nikad ni koristili te usluge vec su iz nekog razloga (a dobar dio njih je radio za konkurenciju) odlucili da bacaju bombe na ovoj temi i glume nezadovoljne korisnike.clarion_ wrote: ista stvar mi se desila, prvu noć mi povećali sa 2 na 4,5 i za tri dana vratili na 3,5 Mbps, međutim to je bila samo kap koja je prelila čašu, u ponedjeljak odjavljujem...