Evo i ja sam od danas korisnik HS-a. Za isti novac koji sam izdvajao za kablovsku i internet sada imam vecu pristupnu brzinu i digitalnu televiziju. Na LOLu sam bio godinama, i ruku na srce, vecinu vremena bili su jako profesionalni, nisam imao nikakvih problema do prije 2-3 mjeseca, kad je pocela pucat konekcija svaki dan. Na kraju, nakon 5-6 dana bez interneta i bilo kakve reakcije iz LOL-a, odlucim se raskinut ugovor.
Ono sto mi je zasmetalo pored svega jeste odnos prema korisnicima. Ne mislim tu naravno na ljubaznost osoblja, to je u mom slucaju uvijek bilo na nivou, ali politika firme prema dugogodisnjim korisnicima je razocaravajuca. Ja sam 6 godina bio na LOLu, pa izracunajte koliko sam novaca ostavio kod njih. Logicno bi bilo da se makar dugogodisnjim korisnicima, kao nagrada za vijernost, neke stvari rjesavaju po hitnom ili ubrzanom postupku, a ne da od tehnicke podrske dobijes ljubazno objasnjenje kako nesto "nije do njih." Cijenim ja ljubaznost, i objasnjenje, ali mene interni rat izmedju LOLa i HSa, cije instalacije LOL koristi, ne zanima. Ja vama placam i dalje, a nemam interneta, i mene kao korisnika ne interesuje do koga je. Da sam cuo "izvinjavamo se, radimo hitno na tome", da mi je neko trazio kontakt telefon, nazvao me makar jednom u tih 5-6 dana, ja bih i sada bio korisnik LOL-a. A ne iz dana u dan "ne znamo" i slicno.
Mislim ajde, jasno mi je, ne place sad osoblje LOLa sto sam ja otiso

, njima je svjedno, jedan korisnik manje-vise, ali generalno ta poslovna politika je vrlo losa, neprofesionalna. Vjerovatno ce trebat dosta godina i puno jaca konkurencija, da nase firme nauce cijeniti korisnika kao pojedinca...