LOGOSOFT ZATVORENI FORUM

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderators: Bobi, Benq

User avatar
SaraLe
Posts: 2281
Joined: 21/11/2006 10:45

#26

Post by SaraLe » 03/08/2007 15:37

_BosanaC wrote:Ja sam zaista prezadovoljan LOL-ovim supportom i zeljom da izadju u susret... Od problemcica koje sam imao nedeljom u 3h ujutro, do nemanja vremena da odem i platim racun jer im se radno vrijeme poklapa s mojim radnim vremenom... A internet radi i radi...

A Telekom probajte nazvati u neka doba noci, nece se javiti ni informacije, a kamo li kakav support... Da ne spominjemo koliko je potrebno da dodju i urade nesto...

P.S. Meni skida taj file kao html a ne kao rar...
:thumbup:

Korisnica LOL-a skoro dvije godine i zadovoljna sam 8-)
Jednom imala dug skoro 100 km (server automatski izbacuje u 10h ujutru ako imas veci dug od 38km.)
Dovoljno je bilo da nazovem podrsku i kazem svoj user name i kazem mozete li me ukljuciti.
Svaki put sam dobila odgovor isti, bez ikakvih dodatnih pitanja
Naravno, bicete ukljuceni 8-)
Kad mi je konekcija pukla, ne sjecam se 8-)


belay_djecko
Posts: 90
Joined: 31/07/2006 07:46

#27

Post by belay_djecko » 04/08/2007 12:59

Meni se kod Logosofta ne sviđa njihov kruti kabl od antene do računara... (Wireless opcija) do sada sam 20 puta morao da letujem njihovu karticu. jer jednostavno pomjeranje centralne jedinice od 2 cm, uništi izlaz na kartici,
Jednom sam zvao podršku i kaze... ekipa u Tuzli, drugi put zovem... kaze... dajte adresu, doci ce neko... i naravno - ništa. 3. put sam dobio odgovor da moram čekati zbog praznika (Bajram je bio), što je sve ukupno trajalo 7 dana, a inače mislim da su jako susretljivi... i do sada nikad nisam imao frke sa njima...(osim ovog malog problemčića navedenog gore).
Već 2 godine sam LOL korisnik... i do sada sve fercera dobro.

davis.ba
Posts: 1039
Joined: 26/04/2002 00:00

#28

Post by davis.ba » 04/08/2007 14:03

Ja da sam vlasnik logosofta ukinuo bih cijeli forum te zamjenio ga drugačijom online podrškom. Sva podrška bi se odvijala preko maila, posebno napravljene forme na stranici za sva pitanja i probleme i uredno odgovorala te pravila kvalitetna FAQ lista. Pa smiješno je kako ljudi tamo na forumu mole za ovo, za ono, prijete kako će napustiti, navode kako je vamo bolje, kako je tamo bolje isto ko da se radi o humanitarnoj organizaciji.

Stvar je više nego jednostavna. Logosft prodaje proizvode. Ako vam se sviđa jedan od tih proizvoda, onda ga kupite. Ako vam se ne sviđa, prestanete ga kupovati svaki mjesec i gotovo. Nađete sebi drugi proizvod koji će na bolji način zadovoljiti vaše potrebe. Ako ga ne možete naći, onda kupujte i dalje logosoftov proizvod i stfu.

Jedino kada korisnik treba reagovati jeste u slučaju kada provajder ne ispunjava svoje obaveze koji su dogovoreni ugovorom. Tada treba naravno tražiti svoje pravo. Ali sve ostalo, prijetnje, prosjačenje, moljenje za boljim ugovorom je stvarno smiješno.

User avatar
daduli_sa
Posts: 2043
Joined: 02/04/2005 23:16
Location: Sarajevo

#29

Post by daduli_sa » 04/08/2007 15:13

ztluhcs wrote:
_BosanaC wrote:Ja sam zaista prezadovoljan LOL-ovim supportom i zeljom da izadju u susret... Od problemcica koje sam imao nedeljom u 3h ujutro, do nemanja vremena da odem i platim racun jer im se radno vrijeme poklapa s mojim radnim vremenom... A internet radi i radi...

A Telekom probajte nazvati u neka doba noci, nece se javiti ni informacije, a kamo li kakav support... Da ne spominjemo koliko je potrebno da dodju i urade nesto...

P.S. Meni skida taj file kao html a ne kao rar...
Vaše mjesto u redu čekanja je 10

:lol: :lol: :lol:
Ja ne znam koga ste vi zvali ali ja sa Telekomom nikad nisam imao problema kada je podrska u pitanju, a znao sam doslovno zvati u 2 ujutro i uvijek sam dobio odgovor koji mi je pomogao dalje.
Jednom sam samo dobio ovo da sam 10. u redu cekanja i to prije nekih 2-3 mjeseca kad je neki link pao pa su mnogi ostali bez konekcije... inace se uvijek odmah neko javi.

User avatar
The Nightwatchman
Posts: 2380
Joined: 16/10/2006 15:31
Location: izmedju krajnosti

#30

Post by The Nightwatchman » 04/08/2007 21:21

kad su dolazili da mi raskopaju ulicu, ovi iz logosofta nisu mi se posrali ispred haustora. mislim da je to jako nepristojno s njihove strane, jer kad su već onoliko raskopali i rasturili čitavu ulicu i trotorae kao da im je prćija, mogli su se brate i posrati ispred svakih vrata da upotpune sliku i svoj imidž tim činom. evo ja ih pozivam da se poseru ispred mojih vrata. i mogu komotno u to govno zataknut zastavicu sa svojim logom.

Peacefor
Posts: 67
Joined: 21/08/2002 00:00

#31

Post by Peacefor » 05/08/2007 20:27

geronimove mudrolije wrote:kad su dolazili da mi raskopaju ulicu, ovi iz logosofta nisu mi se posrali ispred haustora. mislim da je to jako nepristojno s njihove strane, jer kad su već onoliko raskopali i rasturili čitavu ulicu i trotorae kao da im je prćija, mogli su se brate i posrati ispred svakih vrata da upotpune sliku i svoj imidž tim činom. evo ja ih pozivam da se poseru ispred mojih vrata. i mogu komotno u to govno zataknut zastavicu sa svojim logom.
za takve stvari krivi ljude koji su im dali dozvolu za kopanje, jer niko ne smije kopati bez dozvole.

User avatar
Neelix
Posts: 11865
Joined: 15/12/2006 14:08
Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
Contact:

#32

Post by Neelix » 06/08/2007 00:29

davis.ba wrote:Ja da sam vlasnik logosofta ukinuo bih cijeli forum te zamjenio ga drugačijom online podrškom. Sva podrška bi se odvijala preko maila, posebno napravljene forme na stranici za sva pitanja i probleme i uredno odgovorala te pravila kvalitetna FAQ lista. Pa smiješno je kako ljudi tamo na forumu mole za ovo, za ono, prijete kako će napustiti, navode kako je vamo bolje, kako je tamo bolje isto ko da se radi o humanitarnoj organizaciji.
a kako mislis da ovo funkcionira kad ljudi trebaju podrsku ZATO STO IM NE RADI INTERNET :lol:

_BosanaC
Posts: 8452
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#33

Post by _BosanaC » 06/08/2007 10:32

Alfons Kauders wrote:
_BosanaC wrote:Poenta je da LOL prodaje uslugu i da korisnik moze a ne mora kupiti tu uslugu. Ako neko smatra da negdje ima bolje - otkaze tu uslugu i uzme neku drugu kod konkurencije. Danas bar svaki bekan moze registrovati ISP isto kao i trafiku.

Kao sto ztluhcs prethodno opisa:
Da ISP napravi free shells, pa da pusti piratluk, tu bi se još i mogao vaditi, ali da drži svoj anonimni ili ne FTP, i na njemu sve živo, ne ide po zakonu... I oni to znaju vrlo dobro... Samo što mi nemamo zakona... I ti FTP serveri bi se pogasili da bilo ko prijavi...
Sto se tice usluga kao usluga - na LOL-u bar nemas oscilacije brzine (imam kablovski internet koji samo jednom nije radio jer je HS taj dan nesto radio na mrezi u mom kvartu, tako da nisam ni TV signal imao kako treba) i ako si kupio megu onda imas megu. Ne vidim stvarno poentu da isti taj LOL skoci sebi u stomak i digne pristupne brzine korisnicima na, recimo, 4Mb, zato da bi neki klinac mogao brze skinuti DVD, a kad onda uzjase pet takvih klinaca da niko drugi ne moze imati ni upola brzinu koju placa svaki mjesec... Tako se mozda posluje u ovom nakaradnom sistemu gdje svaka ubleha kod korisnika prolazi, ali ja im skidam zaista kapu po tom pitanju. Svjesni su svojih mogucnosti i rade u skladu s njima.

A ima i ona - nije se rodio ko je narodu ugodio. Kad bi LOL dzaba davao usluge nasao bi se opet neko ko bi uzeo za pravo da nekome govori da pusi qrac jer je eto nervozan... A da bi na kraju pljuvao na administraciju koja ne uzima za ozbiljno takve teme :roll:
mah... koristim i lol i kablovsku... ne valja ni jedno... lol precesto pada... to sto se tice pada brzine kad korisnici koriste freezonu i ostalih sranja...suplja najobicnija... ja freezonu i ne koristim, niti mi treba... al ovo sto oni rade ljudima je bezveze... meni onako da sere neko ko zivi od mojih para... pa ne da bi otkazao uslugu vec bi ih posteno i namlatio...
Ja ne znam da mi je za dvije godine i jednom lol kablovski pao...

davis.ba
Posts: 1039
Joined: 26/04/2002 00:00

#34

Post by davis.ba » 09/08/2007 16:22

Neelix wrote:
davis.ba wrote:Ja da sam vlasnik logosofta ukinuo bih cijeli forum te zamjenio ga drugačijom online podrškom. Sva podrška bi se odvijala preko maila, posebno napravljene forme na stranici za sva pitanja i probleme i uredno odgovorala te pravila kvalitetna FAQ lista. Pa smiješno je kako ljudi tamo na forumu mole za ovo, za ono, prijete kako će napustiti, navode kako je vamo bolje, kako je tamo bolje isto ko da se radi o humanitarnoj organizaciji.
a kako mislis da ovo funkcionira kad ljudi trebaju podrsku ZATO STO IM NE RADI INTERNET :lol:
Komentirao sam forum i njegovo funkcionisanje. Čemu glupo pitanje?

_BosanaC
Posts: 8452
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#35

Post by _BosanaC » 09/08/2007 16:41

Ako je forum samo za usere LOL usluga mislim da to govori dovoljno samo za sebe. Znaci - tehnicka podrska, pomoc, itd. Ali definitivno ne i prepucavanje, preseravanje, zelje slusalaca... Kome se usluge LOL-a ne svidjaju uzme drugog providera i miran je, i onako danas ih ima vise nego ikada, a bice ih jos i vise.

Post Reply