Page 1 of 1

#1 Ponovno uključenje BIHnet-a

Posted: 10/06/2007 13:37
by valterbranisarajevo
Ponovno uključenje BIHnet-a

Dakle, kada nas zbog nekog razloga,a obično ako na vrijeme ne platimo račun BIHnet isključi ponovno uklujučenje naplaćuju 8,60 KM. Tu uslugu koja traje najviše 10 sekundi i sastoji se od toga da neka drska kuještina pregleda tvoj račun, u računaru koji se nalazi ispred nje ukuca dva-tri slova i kaže ti: sada ste ponovo uključeni naplaćuju tako skupo. Koliko se ja sjećam ovo se prije nije naplaćivalo. Očigledno je lopovima zafalilo para za financiranje raznih kvazi kulturnih i sportskih manifestacija, održavanja visokog životnog standarda njihovog rukovodstva i uposlenika i punjenja stranačkih sehara, pa su skontavši da većina građana zbog loše imovinske situacije ne plaća račune na vrijeme odlučili da uvedu dodatni porez na siromaštvo.. Naravno neko će reći da je Internet luksuz, ali jadna je ta zemlja gdje je taj vid globalne komunikacije luksuz. :x

BH telecom jeste državna firma, znaći pripada i gradjanima ove države, ali bih ja bio najsretniji kada bi je konkurencija doslovno uništila... :x

Ovo je samo upozorenje da znate šta vas čeka ako zaboravite platiti račun na vrijeme..
:(

#2

Posted: 10/06/2007 14:00
by burekodsira
dobro... ali svugdje u svijetu se placa ponovno prikljucenje jbg...

#3 Re: Ponovno uključenje BIHnet-a

Posted: 10/06/2007 14:12
by \/\/\/
valterbranisarajevo wrote:Ponovno uključenje BIHnet-a

BH telecom jeste državna firma, znaći pripada i gradjanima ove države, ali bih ja bio najsretniji kada bi je konkurencija doslovno uništila... :x
Ako im priželjkuješ skoro uništenje, zašto onda koristis njihove usluge, idi kod konkurencije, a ako pak ne mozes, žrtvuj se za svoj cilj tako što ces odjavit njihove usluge, a predpostavljam da su ti prva tri broja mob. 063

Selam

#4 Re: Ponovno uključenje BIHnet-a

Posted: 10/06/2007 14:15
by TheWatcher
valterbranisarajevo wrote:Ponovno uključenje BIHnet-a

Dakle, kada nas zbog nekog razloga,a obično ako na vrijeme ne platimo račun BIHnet isključi ponovno uklujučenje naplaćuju 8,60 KM. Tu uslugu koja traje najviše 10 sekundi i sastoji se od toga da neka drska kuještina pregleda tvoj račun, u računaru koji se nalazi ispred nje ukuca dva-tri slova i kaže ti: sada ste ponovo uključeni naplaćuju tako skupo. Koliko se ja sjećam ovo se prije nije naplaćivalo. Očigledno je lopovima zafalilo para za financiranje raznih kvazi kulturnih i sportskih manifestacija, održavanja visokog životnog standarda njihovog rukovodstva i uposlenika i punjenja stranačkih sehara, pa su skontavši da većina građana zbog loše imovinske situacije ne plaća račune na vrijeme odlučili da uvedu dodatni porez na siromaštvo.. Naravno neko će reći da je Internet luksuz, ali jadna je ta zemlja gdje je taj vid globalne komunikacije luksuz. :x

BH telecom jeste državna firma, znaći pripada i gradjanima ove države, ali bih ja bio najsretniji kada bi je konkurencija doslovno uništila... :x

Ovo je samo upozorenje da znate šta vas čeka ako zaboravite platiti račun na vrijeme..
:(
nije to nista :lol: :lol: preseljenje adsl-a na drugu adesu je 25 km :razz: :razz: :razz: e zato ne selite nigdje 8) 8)

#5 Re: Ponovno uključenje BIHnet-a

Posted: 10/06/2007 14:43
by valterbranisarajevo
\/\/\/ wrote:
valterbranisarajevo wrote:Ponovno uključenje BIHnet-a

BH telecom jeste državna firma, znaći pripada i gradjanima ove države, ali bih ja bio najsretniji kada bi je konkurencija doslovno uništila... :x
Ako im priželjkuješ skoro uništenje, zašto onda koristis njihove usluge, idi kod konkurencije, a ako pak ne mozes, žrtvuj se za svoj cilj tako što ces odjavit njihove usluge, a predpostavljam da su ti prva tri broja mob. 063

Selam
Nije nego 061, a pošto vidim na šta ciljaš i datum u vojnoj knjižici je 9.4.1992 pa te molim da ta svoja proseravanja prosipaš nekom drugom...

Usluga se plaća to nije sporno, ali 9 KM bi bilo Ok da taj posao zahtijeva fizički rad, veranje po stubovima ili krovovima, ali za ukucavanje dva-tri slova na tastaturi je previše.. Bio je red da nas obavijeste da su uveli naplatu uključenja...

#6 Re: Ponovno uključenje BIHnet-a

Posted: 10/06/2007 15:41
by succa
valterbranisarajevo wrote:
\/\/\/ wrote:
valterbranisarajevo wrote:Ponovno uključenje BIHnet-a

BH telecom jeste državna firma, znaći pripada i gradjanima ove države, ali bih ja bio najsretniji kada bi je konkurencija doslovno uništila... :x
Ako im priželjkuješ skoro uništenje, zašto onda koristis njihove usluge, idi kod konkurencije, a ako pak ne mozes, žrtvuj se za svoj cilj tako što ces odjavit njihove usluge, a predpostavljam da su ti prva tri broja mob. 063

Selam
Nije nego 061, a pošto vidim na šta ciljaš i datum u vojnoj knjižici je 9.4.1992 pa te molim da ta svoja proseravanja prosipaš nekom drugom...

Usluga se plaća to nije sporno, ali 9 KM bi bilo Ok da taj posao zahtijeva fizički rad, veranje po stubovima ili krovovima, ali za ukucavanje dva-tri slova na tastaturi je previše.. Bio je red da nas obavijeste da su uveli naplatu uključenja...
Platiš na vrijeme Valtere i izbjegneš neugodnosti. Još ti se ljudi zahvale na urednom plaćanju.

#7

Posted: 10/06/2007 16:37
by valterbranisarajevo
Naravno bilo bi lijepo plaćati obaveza na vrijeme. međutim postoji hiljadu razloga zašto ljudi to ne rade. nekome kasni plata, nekome su račun ukrala komšijska djeca, neko je bio na putu.

Ono što mene nervira je to da nećiji rad više vrijedi ne zbog toga što je taj pametniji ili profesionalniji od većine nego zato što je zbog nakaradnih vrijednosti u ovom društvu doveden u takav monopolistički, izrabljivački položaj gdje može sebi dopustiti da svoj rad koji traje 2-3 sekunde i sastoji se od utipkavanja nekoliko slova na tastaturi naplati tako skupo.

Kada bi ovi bili prinuđeni da se bore za mušterije ne bi se sigurno ponašali tako bahato.

Ova njihova sadašnja konkurencija je ionako, više manje opet ovisna o telecomu pa i cijene njihovih usluga ovise o tom odnosu, pa se tu o nekoj pravoj konkurenciji ne može ni govoriti.

#8

Posted: 10/06/2007 18:07
by iceman ze
ja sam im ostao na staroj adresi nesto duzan, i ja kontao oni zaboravili, kad poslije 6 godina meni plava koverta sa Suda, tuzili me zbog tog racuna......stari u ovoj drzavi posten covjek ba nemoze nista ostati duzan......ali kao sto neko rece, prkosim im tako sto sam iskljucio sve brojeve sa njihove mreze, kablovski preko drugog ISP koristim i sl.......... :-)

#9

Posted: 10/06/2007 21:28
by succa
iceman ze wrote:ja sam im ostao na staroj adresi nesto duzan, i ja kontao oni zaboravili, kad poslije 6 godina meni plava koverta sa Suda, tuzili me zbog tog racuna......stari u ovoj drzavi posten covjek ba nemoze nista ostati duzan......ali kao sto neko rece, prkosim im tako sto sam iskljucio sve brojeve sa njihove mreze, kablovski preko drugog ISP koristim i sl.......... :-)
Ja ipak mislim da bi pošteni ljudi trebali plaćati svoje dugove ledeni. Problem u ovoj zemlji i jeste u tome sto bi svi da imamo sve ali da to bude guzovača. J... ga ja kontam da to nije pošteno. Po tvojoj logici su svi lopovi i šupci kad naplaćuju usluge koje ti koristiš.

#10

Posted: 10/06/2007 21:46
by valterbranisarajevo
Nema govora, računi se moraju plaćati, međutim mislim da su npr. 42 KM za ADSL sasvim pristojna cifra u našim uslovima i da je svaki dodatni namet pravi bezobrazluk.

Konkretno ja račun nisam platio zato što ga nisam ni dobio i jednostavno sam previdio jer sve to plaćam automatski. Prije je BIHnet slao opomene, koje su ipak mogle spriječiti da se ne desi tako nešto. Sada su opomene ukinuli, valjda da ih ne bacaju u dodatni trošak, bolje te pare potrošiti na putovanja u inostranstvo ili troškove reprezentacije. :x

I na kraju kada platiš dug moraš još podnijeti ponižavajuće stajanje u redu u pošti na Malti da bi pokazao račun. Mislim ono, kada znaju kada trebaju isključiti valjda bi trebali znati kada trebaju uključiti. :x

#11

Posted: 10/06/2007 22:13
by succa
valterbranisarajevo wrote:Nema govora, računi se moraju plaćati, međutim mislim da su npr. 42 KM za ADSL sasvim pristojna cifra u našim uslovima i da je svaki dodatni namet pravi bezobrazluk.

Konkretno ja račun nisam platio zato što ga nisam ni dobio i jednostavno sam previdio jer sve to plaćam automatski. Prije je BIHnet slao opomene, koje su ipak mogle spriječiti da se ne desi tako nešto. Sada su opomene ukinuli, valjda da ih ne bacaju u dodatni trošak, bolje te pare potrošiti na putovanja u inostranstvo ili troškove reprezentacije. :x

I na kraju kada platiš dug moraš još podnijeti ponižavajuće stajanje u redu u pošti na Malti da bi pokazao račun. Mislim ono, kada znaju kada trebaju isključiti valjda bi trebali znati kada trebaju uključiti. :x
Što se tiče ukidanja opomena u pravu si Valtere ali i dok su slali opomene bila je ista situacija, mi smo toliko nedisciplinovani u izvrsavanju svojih obaveza da to više prelazi sve granice. Pa ovdje ljudi uzimaju kredite u bankama i onda jednostavno ne plaćaju rate i kukaju kako su velike kamate, kako su svi lopovi itd. Nikad mi sa ovakvim razmišljanjem na zelenu granu. Svi govore kako je na zapadu lijepo, a na zapadu ti za svako dugovanje blokiraju sve račune i niko ne kaže da je to lopovski šupački. Neka nam je Bog na pomoći drug.

#12

Posted: 10/06/2007 22:44
by valterbranisarajevo
To je istina. Gledam kod mene u ulazu, dugove, čak i preko 1000 Km upravitelju za održavanje ne plaćaju upravo oni koji su najbogatiji. Baš zato prema sirotinji koja ipak najredovnije plaća račune treba postojati određena doza "uviđajnosti" i ne opterećavati ih dodatnim nerezonskim troškovima, pgotovo za "usluge" koje ne zahtijevaju niti intelektualni i fizički rada ni materijalne troškove.

U stvari veliki monopolisti kao BH telekom bi principe tržišta trebali primjenjivati u svim segmentima, a ne samo prema korisnicima svojih usluga, a u svim se ostalim situacijama kada to njima odgovara sakrivati iza leđa države i tražiti njihovu zaštitu. Znaći i oni bi na isti način trebali malo zaštititi svoje potrošaće.

A šta to znaći u praksi: npr monopolističko pružanje telekom usluga organima uprave naravno svako u svom "ataru", bezobrazno napuhavanje računa pred početak svake predizborne kampanje, bez straha od inspekcije, nepotističko zapošljavanje po principu "on je moj" i on je podoban" koje je prisutno svogdje, ali nigdje u takvom obimu kao u BH telecomu i BH pošti. U principu i tamo ljudi idu u penziju, ali ja nikada nisam vidio da su te dvije firme raspisale konkurs za prijem novih radnika..itd itd.

Možda sam ja pregrubo rekao da želim da ih konkurencija "razbuca" ali zdrava konkurencija u telekom sektoru će ipak doprinijeti kvalitetnijoj i jeftinijoj usluzi sa realnim cijenama, što sada nije slučaj... :(

Ne znam da li je ovo istina, ali se nadam da će nam neko ko se razumije to moći objasniti. Naime, neko mi je rekao da je američka vlada namjerno, planski, raznim mjerama rušila monopol svog telekomunikacionog giganta AT&T? :?

#13

Posted: 10/06/2007 22:48
by iceman ze
succa wrote:
iceman ze wrote:ja sam im ostao na staroj adresi nesto duzan, i ja kontao oni zaboravili, kad poslije 6 godina meni plava koverta sa Suda, tuzili me zbog tog racuna......stari u ovoj drzavi posten covjek ba nemoze nista ostati duzan......ali kao sto neko rece, prkosim im tako sto sam iskljucio sve brojeve sa njihove mreze, kablovski preko drugog ISP koristim i sl.......... :-)
Ja ipak mislim da bi pošteni ljudi trebali plaćati svoje dugove ledeni. Problem u ovoj zemlji i jeste u tome sto bi svi da imamo sve ali da to bude guzovača. J... ga ja kontam da to nije pošteno. Po tvojoj logici su svi lopovi i šupci kad naplaćuju usluge koje ti koristiš.


Ocito da me nisi shvatio, nisam ni rekao da sam zelio ga izbjeci, radi se o nekim dugovima koje sam objektivno zaboravio, zbog neke iznanada promjene zivota, da su bilo kad poslali meni licno opomenu, a lako su me preko CIPS-a mogli naci, ja bih to i ucinio, kao sto cu to sad i u raditi..........ali njihov sistem rada i neusluge koju pruzaju, s tim recimo da sam poslije 4 mjeseca od podnosenja zahtjeva dobio nezvanicnu odbijenicu za adsl, bez nekog postenog razloga, samo zato sto nemam aktivnu liniju a postoji infrastruktura za uvodnje neta u stan i sl. Druga je stvar sto ti mozda imas neposrednog interesa da ih branis, pa ti smeta bilo koja recenica nezadovoljnih gradana, koju sam ovom prilikom izrekao........ali oni sebi mogu dopustiti luksuz, kada oni drugima uskracuju usluge, u nekoj normalnoj zemlji, gdje ima dosta lovatora, tuzili bi ih zbog takvog ponasanja, sto bi ozbiljno narusilo njihovu reputaciju..........do tada su oni za mene samo jedna NEOZBILJNA firma.

#14

Posted: 10/06/2007 22:51
by SaraLe
LOGOSOFT - prije par mjeseci imala dug oko 100 km. nazovem podrsku
Dobar dan- dobar dan
Molim vas, mozete ukljuciti taj i taj USER NAME
Naravno, bicete ukljuceni za 1 min.
Sutradan nisam ni morala zvati (Konekcija se iskljucuje u 10 h ujutru, ako imate veci dug od jedne pretplate) ljudi me ukljucivali svaki dan bez problema, a ja sam naravno poslije par dana izmirila dug 8) :)

#15

Posted: 10/06/2007 23:04
by succa
SaraLe wrote:LOGOSOFT - prije par mjeseci imala dug oko 100 km. nazovem podrsku
Dobar dan- dobar dan
Molim vas, mozete ukljuciti taj i taj USER NAME
Naravno, bicete ukljuceni za 1 min.
Sutradan nisam ni morala zvati (Konekcija se iskljucuje u 10 h ujutru, ako imate veci dug od jedne pretplate) ljudi me ukljucivali svaki dan bez problema, a ja sam naravno poslije par dana izmirila dug 8) :)
Haj'mo svi u Logosoft.

#16

Posted: 10/06/2007 23:16
by succa
valterbranisarajevo wrote:To je istina. Gledam kod mene u ulazu, dugove, čak i preko 1000 Km upravitelju za održavanje ne plaćaju upravo oni koji su najbogatiji. Baš zato prema sirotinji koja ipak najredovnije plaća račune treba postojati određena doza "uviđajnosti" i ne opterećavati ih dodatnim nerezonskim troškovima, pgotovo za "usluge" koje ne zahtijevaju niti intelektualni i fizički rada ni materijalne troškove.

U stvari veliki monopolisti kao BH telekom bi principe tržišta trebali primjenjivati u svim segmentima, a ne samo prema korisnicima svojih usluga, a u svim se ostalim situacijama kada to njima odgovara sakrivati iza leđa države i tražiti njihovu zaštitu. Znaći i oni bi na isti način trebali malo zaštititi svoje potrošaće.

A šta to znaći u praksi: npr monopolističko pružanje telekom usluga organima uprave naravno svako u svom "ataru", bezobrazno napuhavanje računa pred početak svake predizborne kampanje, bez straha od inspekcije, nepotističko zapošljavanje po principu "on je moj" i on je podoban" koje je prisutno svogdje, ali nigdje u takvom obimu kao u BH telecomu i BH pošti. U principu i tamo ljudi idu u penziju, ali ja nikada nisam vidio da su te dvije firme raspisale konkurs za prijem novih radnika..itd itd.

Možda sam ja pregrubo rekao da želim da ih konkurencija "razbuca" ali zdrava konkurencija u telekom sektoru će ipak doprinijeti kvalitetnijoj i jeftinijoj usluzi sa realnim cijenama, što sada nije slučaj... :(

Ne znam da li je ovo istina, ali se nadam da će nam neko ko se razumije to moći objasniti. Naime, neko mi je rekao da je američka vlada namjerno, planski, raznim mjerama rušila monopol svog telekomunikacionog giganta AT&T? :?
Nije bilo planski nego je predsjednik Motorole iskoristio svoje prijateljstvo sa tadašnjim predsjednikom SAD Ronaldom Reaganom da bi Motorola dobila koncesiju za mobilnu telefoniju. Šta je to nego nepotizam prijatelju i to na najgori mogući način. Pa što ima lopovluka i marifetluka na planeti potiče iz Amerike.

#17

Posted: 10/06/2007 23:29
by succa
iceman ze wrote:ja sam im ostao na staroj adresi nesto duzan, i ja kontao oni zaboravili, kad poslije 6 godina meni plava koverta sa Suda, tuzili me zbog tog racuna......stari u ovoj drzavi posten covjek ba nemoze nista ostati duzan......ali kao sto neko rece, prkosim im tako sto sam iskljucio sve brojeve sa njihove mreze, kablovski preko drugog ISP koristim i sl.......... :-)
Jesu li ovo tvoje riječi ledeni i kako da shvatim ovo "ja im prkosim"? Pa ljudi su šest godina čekali da se ti sjetiš da im platiš dug. Toliko te niko ne bi ček'o brate. I ne branim ja nikoga drug, jednostavno smatram da svako svoj ceh treba da plati i ne vidim šta tu ima loše. Ne volim da meni duguju i isto tako neću drugima da dugujem. mislim da je to u redu.

#18

Posted: 10/06/2007 23:59
by valterbranisarajevo
succa wrote:
valterbranisarajevo wrote:To je istina. Gledam kod mene u ulazu, dugove, čak i preko 1000 Km upravitelju za održavanje ne plaćaju upravo oni koji su najbogatiji. Baš zato prema sirotinji koja ipak najredovnije plaća račune treba postojati određena doza "uviđajnosti" i ne opterećavati ih dodatnim nerezonskim troškovima, pgotovo za "usluge" koje ne zahtijevaju niti intelektualni i fizički rada ni materijalne troškove.

U stvari veliki monopolisti kao BH telekom bi principe tržišta trebali primjenjivati u svim segmentima, a ne samo prema korisnicima svojih usluga, a u svim se ostalim situacijama kada to njima odgovara sakrivati iza leđa države i tražiti njihovu zaštitu. Znaći i oni bi na isti način trebali malo zaštititi svoje potrošaće.

A šta to znaći u praksi: npr monopolističko pružanje telekom usluga organima uprave naravno svako u svom "ataru", bezobrazno napuhavanje računa pred početak svake predizborne kampanje, bez straha od inspekcije, nepotističko zapošljavanje po principu "on je moj" i on je podoban" koje je prisutno svogdje, ali nigdje u takvom obimu kao u BH telecomu i BH pošti. U principu i tamo ljudi idu u penziju, ali ja nikada nisam vidio da su te dvije firme raspisale konkurs za prijem novih radnika..itd itd.

Možda sam ja pregrubo rekao da želim da ih konkurencija "razbuca" ali zdrava konkurencija u telekom sektoru će ipak doprinijeti kvalitetnijoj i jeftinijoj usluzi sa realnim cijenama, što sada nije slučaj... :(

Ne znam da li je ovo istina, ali se nadam da će nam neko ko se razumije to moći objasniti. Naime, neko mi je rekao da je američka vlada namjerno, planski, raznim mjerama rušila monopol svog telekomunikacionog giganta AT&T? :?
Nije bilo planski nego je predsjednik Motorole iskoristio svoje prijateljstvo sa tadašnjim predsjednikom SAD Ronaldom Reaganom da bi Motorola dobila koncesiju za mobilnu telefoniju. Šta je to nego nepotizam prijatelju i to na najgori mogući način. Pa što ima lopovluka i marifetluka na planeti potiče iz Amerike.
Možda je to u tom trenutku bilo tako, ali koliko ja kontam situaciju u USA, danas tamo svako može da napravi svoj mali telekom i da pruža isti opseg usluga kao i oni najveća, naravno ako ima tehničke uslove za to. Dodouše i kod nas su se pojavili još neke firme koje pružaju telekom usluge (T 3 mislim) pa ćemo viditi hoće li se situacija promijeniti...

#19

Posted: 11/06/2007 00:04
by valterbranisarajevo
Ali stvarno zar je problem, kada izmiriš dug da se nekako uvežu sistemi BH pošte i BH telecoma i da se automatski ukljući korisnik bez dolaska na šalter. ja sam tamo vidio stare bolesne ljude, trudnice, žene sa malom djecom, ljudi se bukvalno onesvještavaju od stajanja i čekanja. Svi su nervozni, sve je na granici incidenta. Isti referenti vrše: uključenja dužnika, prodaju pretplatničke brojeve za mobilne telefone, primaju zahtjeve za fiksnu telefoniju. Najčešće rade dvije žene a njih deset se besciljno vrti okolo.. :(

#20

Posted: 11/06/2007 06:52
by succa
valterbranisarajevo wrote:
succa wrote:
valterbranisarajevo wrote:To je istina. Gledam kod mene u ulazu, dugove, čak i preko 1000 Km upravitelju za održavanje ne plaćaju upravo oni koji su najbogatiji. Baš zato prema sirotinji koja ipak najredovnije plaća račune treba postojati određena doza "uviđajnosti" i ne opterećavati ih dodatnim nerezonskim troškovima, pgotovo za "usluge" koje ne zahtijevaju niti intelektualni i fizički rada ni materijalne troškove.

U stvari veliki monopolisti kao BH telekom bi principe tržišta trebali primjenjivati u svim segmentima, a ne samo prema korisnicima svojih usluga, a u svim se ostalim situacijama kada to njima odgovara sakrivati iza leđa države i tražiti njihovu zaštitu. Znaći i oni bi na isti način trebali malo zaštititi svoje potrošaće.

A šta to znaći u praksi: npr monopolističko pružanje telekom usluga organima uprave naravno svako u svom "ataru", bezobrazno napuhavanje računa pred početak svake predizborne kampanje, bez straha od inspekcije, nepotističko zapošljavanje po principu "on je moj" i on je podoban" koje je prisutno svogdje, ali nigdje u takvom obimu kao u BH telecomu i BH pošti. U principu i tamo ljudi idu u penziju, ali ja nikada nisam vidio da su te dvije firme raspisale konkurs za prijem novih radnika..itd itd.

Možda sam ja pregrubo rekao da želim da ih konkurencija "razbuca" ali zdrava konkurencija u telekom sektoru će ipak doprinijeti kvalitetnijoj i jeftinijoj usluzi sa realnim cijenama, što sada nije slučaj... :(

Ne znam da li je ovo istina, ali se nadam da će nam neko ko se razumije to moći objasniti. Naime, neko mi je rekao da je američka vlada namjerno, planski, raznim mjerama rušila monopol svog telekomunikacionog giganta AT&T? :?
Nije bilo planski nego je predsjednik Motorole iskoristio svoje prijateljstvo sa tadašnjim predsjednikom SAD Ronaldom Reaganom da bi Motorola dobila koncesiju za mobilnu telefoniju. Šta je to nego nepotizam prijatelju i to na najgori mogući način. Pa što ima lopovluka i marifetluka na planeti potiče iz Amerike.
Možda je to u tom trenutku bilo tako, ali koliko ja kontam situaciju u USA, danas tamo svako može da napravi svoj mali telekom i da pruža isti opseg usluga kao i oni najveća, naravno ako ima tehničke uslove za to. Dodouše i kod nas su se pojavili još neke firme koje pružaju telekom usluge (T 3 mislim) pa ćemo viditi hoće li se situacija promijeniti...
Možeš ti napraviti šta god hoćeš ali si među divovima u startu osuđen na propast. A fol je i u tim uslovima koje treba zadovoljiti. Pogledaj kakvu muku muči raja sa raznoraznim provajderima koji su dobili licence za rad, a ni blizu ne ispunjavaju tehničke uslove da se bave tim poslom. Drže se one narodne: "Nadoći će to u vožnji".

#21

Posted: 11/06/2007 06:58
by succa
valterbranisarajevo wrote:Ali stvarno zar je problem, kada izmiriš dug da se nekako uvežu sistemi BH pošte i BH telecoma i da se automatski ukljući korisnik bez dolaska na šalter. ja sam tamo vidio stare bolesne ljude, trudnice, žene sa malom djecom, ljudi se bukvalno onesvještavaju od stajanja i čekanja. Svi su nervozni, sve je na granici incidenta. Isti referenti vrše: uključenja dužnika, prodaju pretplatničke brojeve za mobilne telefone, primaju zahtjeve za fiksnu telefoniju. Najčešće rade dvije žene a njih deset se besciljno vrti okolo.. :(
To bi se moglo riješiti tako da im se uplatnica pošalje faksom.